http://www.art2d2.nl
Verwijderd
Da's bullshit. Een brander moet overburn ondersteunen om 90 mins te kunnen branden, daarna hangt het nog van de brander of werkelijk 90 mins schrijft. Er zijn ook brander die uiterlijk tot 84 mins schrijven
nounou, dat kun je toch ook wel normaal zeggen. bv "dat klopt niet helemaal"
zo'n onzin is het nou ook weer niet he
zo'n onzin is het nou ook weer niet he
Verwijderd
Ik zou het weleens willen proberen met mijn 12/10/32s plex, maar ik kan die 90 min cdr's nergens krijgen!
gewoon bij cdrwinkel.com
http://www.art2d2.nl
opus heeft ze ook...
en daarbij is opus snel met leveren (vaak volgende dag al als je optijd bent met bestellen) en cheap
die 8100 pakt ze niet..dat weet ik zeker
vreemde is wel dat ik her en der hoorde dat die ook geen 80min cd's konden burnen maar daar heb ik nooit probs mee gehad
die plextor vreet ze wel
en perfect ook
ik heb laatst wat cabaret weg gezet erop (had nog wat op hdd staan en was teveel voor 80min disc) en met 12x vrolijk geburnt tot 87min..
en daarbij is opus snel met leveren (vaak volgende dag al als je optijd bent met bestellen) en cheap
die 8100 pakt ze niet..dat weet ik zeker
vreemde is wel dat ik her en der hoorde dat die ook geen 80min cd's konden burnen maar daar heb ik nooit probs mee gehad
die plextor vreet ze wel
en perfect ook
ik heb laatst wat cabaret weg gezet erop (had nog wat op hdd staan en was teveel voor 80min disc) en met 12x vrolijk geburnt tot 87min..
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Het is mij nog niet gelukt... 
Check dit ff.... een vraag van mij.
gathering.tweakers.net/showtopic/108805
Check dit ff.... een vraag van mij.
gathering.tweakers.net/showtopic/108805
Whatever.
hej je moet maar ff naar mijn topics kijken hier de laatste over 90 minuten cd's
gathering.tweakers.net/showtopic/106438
succes......
Thomas
gathering.tweakers.net/showtopic/106438
succes......
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
En ik heb helaas een hp 8100 
maar als ik hem niet kan branden doet mijn buurman het wel met zijn plextor
maar als ik hem niet kan branden doet mijn buurman het wel met zijn plextor
Pagina: 1