ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Staat DAO aan? Dat moet nl. wel als je wilt overburnen
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
DAO??? was dat en waar kan ik dat vinden???
Thomas
Thomas
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Op het laatste tabblad van de brand opties (waar je ook burn-proof aan/uit kunt zetten en de snelheid kunt kiezen). Ik kan het nu niet nakijken; ik zit op school en op m'n laptop heb ik geen Nero staanOp maandag 15 januari 2001 13:54 schreef Lord_T het volgende:
DAO??? was dat en waar kan ik dat vinden???
Thomas
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
1) in de redbook specs staat dat een cd max 79.59 mag/kan zijn; je zal dus nooit meer zien (ook al past er meer op)
2) je instellingen zijn goed
3) op je brand-tabblad inderdaad 'Disc-at-once' aanvinken
4) branden maar !!
2) je instellingen zijn goed
3) op je brand-tabblad inderdaad 'Disc-at-once' aanvinken
4) branden maar !!
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Bedankt!!
Hij doet het......
ik kreeg alleen wel een melding dat mijn cd-brander in de soep kon draaien enzo maar hij heeft hem wel gewoon gebrand zo......
dus het zal wel meevallen of niet
nou ja die film is in ieder geval gebrand...
Hij doet het......
ik kreeg alleen wel een melding dat mijn cd-brander in de soep kon draaien enzo maar hij heeft hem wel gewoon gebrand zo......
dus het zal wel meevallen of niet
nou ja die film is in ieder geval gebrand...
Pagina: 1