Advies gevraagd: Welke DVD recorder moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• KawaBmw7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11-2022
Ik had dus eigenlijk de Philips 7300 al besteld bij goedkopen.nl maar aangezien ik nu al 2 weken wacht en nog steeds niks gehoord heb, en er berichten zijn dat Philips sommige produkten niet meer aan internetwinkels wil leveren vraag ik me af of ik niet beter een andere uit kan zoeken.
Ik heb hier en daar wel wat gelezen over de verschillende merken maar bij de ene is dit niet goed en de andere heeft dat niet goed, en dat ik nu voor de Philips had gekozen heeft meer te maken met de TV die ik heb omdat die ook van Philips is en ik dacht dat het misschien beter met elkaar communiceert.
Ik ben wel bereid om nu een ander merk te kiezen dus laat maar eens horen wat jullie advies is.

Alvast bedankt.

bmwunited.nl

• KawaBmw7
Is er dan niemand die mij een beetje advies kan geven ??????????

bmwunited.nl

Verwijderd

Je hebt het over verschillende zaken die niet goed zijn bij andere merken. Wij hebben echter geen idee welke zaken dit zijn. Je moet dit voor ons dus even op een rijtje zetten. Dat je diverse merken niet door elkaar zou kunnen gebruiken is uiteraard volslagen bullshit; er zijn wellicht zelfs interessantere DVD-recorders dan die je nu op het oog hebt. Maar zoals ik al eerder zei, zijn je criteria voor ons een raadsel.

Wat betreft de levertijd van die webshop: al eens aan gedacht om of Philips of die webshop te bellen?

• KawaBmw7
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:26:
Je hebt het over verschillende zaken die niet goed zijn bij andere merken. Wij hebben echter geen idee welke zaken dit zijn. Je moet dit voor ons dus even op een rijtje zetten. Dat je diverse merken niet door elkaar zou kunnen gebruiken is uiteraard volslagen bullshit; er zijn wellicht zelfs interessantere DVD-recorders dan die je nu op het oog hebt. Maar zoals ik al eerder zei, zijn je criteria voor ons een raadsel.

Wat betreft de levertijd van die webshop: al eens aan gedacht om of Philips of die webshop te bellen?
Ik heb dus op verschillende sites een beetje gelezen en de problemen waar ik op doel bij de verschillende merken zijn o.a. bij de Pioneer dat er over de tuner gezegd wordt dat die het signaal niet goed doorgeeft resultaat dus minder mooi beeld, bij Sony dat het apparaat veel lawaai maakt en slecht reageert op de afstandsbediening en erg heet wordt, de Philips schijnt regelmatig vast te lopen en reageert dan nergens meer op en kwam vaak tegen dat mensen het apparaat moesten laten repareren.
En als je hier leest http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=59283 dan wordt er eigenlijk alleen maar slecht over de Philips Dvd-recorders gesproken.

Dus vandaar dat ik er zelf maar eens een topic voor geopend heb om alle voor en nadelen eens op een rijtje te krijgen.

Over de webshop gesproken die heb ik gebeld en het enige wat ze mij kunnen vertellen is dat hun ook op de levering zitten te wachten en aangezien ik hier op het forum al iets gelezen had dat een bepaald type helemaal niet meer aan webshops geleverd gaat worden. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962453

Ik hoop dat het nu dan een beetje duidelijk is.

bmwunited.nl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben wel bereid om nu een ander merk te kiezen dus laat maar eens horen wat jullie advies is.
Ja dat is dus niet de bedoeling. Kijk anders even in de policy van dit forum (staat bovenaan) wat de eisen zijn aan een "wat moet ik kopen" topic.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.