Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 22:01

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik had afgelopen zaterdag iets vaags. Ik probeerde voor het eerst een MMS bericht te sturen met dit toestel, maar hij liep vast. Ik zette deze weer aan, maar die ging spontaan weer uit :?

Dus ben ik afgelopen dinsdag naar een Nokia Service point gegaan. Ze hebben de nieuwste software erop gezet, en het probleem was verdwenen, net zoals al mijn telefoonnummers :( Natuurlijk heb ik backups op mijn PC, maar de hardeschijf overleed de dag erna :( :( :( Het is toch werkelijk niet te geloven. Maar goed, ik heb wel de nieuwste FW nu :)

V 03.62 van 4 nov 2005

Ik ben benieuwd wat er allemaal verbeterd is sinds de laatste FW upgrade.

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Anoniem: 153819 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:53:
[...]

ok, maar ik vindt écht niet waar ik terecht kan dan... kan iemand de link van vraag en aanbod posten? Thnx
Ik had misschien beter een link kunnen plaatsen maar je had deze zelf ook makkelijk moeten kunnen vinden:

http://www.tweakers.net/aanbod.dsp

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 14:09
MORCIK schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:55:
V 03.62 van 4 nov 2005

Ik ben benieuwd wat er allemaal verbeterd is sinds de laatste FW upgrade.
[rml]hgeert in "Nokia 6230i [ Deel 3]"[/rml] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Thnx, ik had ondertussen ook wat changelogs gevonden op internet. In mijn geval is er een hoop verbeterd aangezien ik een antieke FW versie had. Ik heb deze trouwens ook bij Teunis laten fixen. En ja, het is ook een autobedrijf die een keer mijn dieselpomp gereviseerd heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Ik wou er vorige week of vandaag naar toe, maar in z'n mail stond dat hij er net dan niet was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
tijntjethf schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:50:
Ik wou er vorige week of vandaag naar toe, maar in z'n mail stond dat hij er net dan niet was :(
offtopic:
Volgens mij is Teunis geen 1-manszaakje, omdat je "hij" zegt. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
LuPo schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:24:
[...]

offtopic:
Volgens mij is Teunis geen 1-manszaakje, omdat je "hij" zegt. :+
Klopt, maar uit zijn email begrijp ik dat hij wel de enige is die telefoons flasht..

Om even terug te komen op de koptelefoon... :P

Vanmiddag belde iemand van de KPN helpdesk mij op, dat ik een nieuwe koptelefoon toegestuurd zou krijgen.. Hij wist alleen niet of het de goede was welke hij daar had.. maar indien hij niet goed was, mocht ik hem terug sturen en zelf nog ergens een goede vandaag halen.. kosten worden vergoed :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Ik snap iets niet van het 3gp converter progje uit de SP. Ik selecteer de settings die in het topic voorbij zijn gekomen. Ik selecteer een output directory, sleep filmpjes naar in het programma, maar hij doet zelf vervolgens niets?
Iemand een idee waar het aan kan liggen en dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

tijntjethf schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:50:
Bel hem even van te voren. Ik kon er meteen langs:

0548-537740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
MORCIK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:20:
[...]

Bel hem even van te voren. Ik kon er meteen langs:

0548-537740
Loop nu toch 2 dagen bij huis, dus ik zal is even kijken offie tijd heeft.. :P

Oordopjes zijn trouwens binnen :*)
Nieuwe stekker dit keer, bij mijn oude kwam de draad van onder en hier komt de draad van rechts de stekker in, dus hopelijk ook iets minder breekbaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 19:10
Wie kan me helpen met het volgende:

In de auto gebruik ik een bluetooth headset. Bij een binnenkomend telefoontje klinkt het bel/oproep signaal enkel in het speakertje van deze headset.

Kortom prima. Maar bij langere ritten wil ik de headset nog wel eens even afdoen.
Helaas, mis ik dan de oproepen omdat ik het belsignaal niet meer hoor.

Hoe kan ik de 6230i zo instellen dat, ook bij actieve headset, het bel/oproep signaal uit de telefoon zelf komt?

Alvast dank.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 14:42
Randy,
kun je niet de headset uitzetten als je hem niet ophebt, dan gaat gewoon je telefoon af. Als je dan de headset aanzet en op je oor zet, en dan opneemt?

Ik heb dit zelf niet geprobeerd, heb net gisteren mijn Logitech Bluetooth headsetje binnengekregen maar nog geen tijd gehad om te proberen.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151463

edit

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 151463 op 08-02-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wesco/Randy: dat werkt inderdaad prima, uitzetten van je headset.
Heb trouwens het fenomeen (misschien hoort dat zo) dat telefoon met BT aan bij het aanzetten van je headset ziet dat ie kan koppelen. Heb ik de headset aan, en daarna telefoon en BT, dan ziet 'ie 'm niet automatisch. Vreemd, want als je wegloopt met headset of gsm buiten het bereik van het andere apparaat, en dan weer binnen bereik komt, dan koppelt ie automatisch gsm met headset?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Zo, firmware is geupdate :)

Heb nu alleen het probleem dat de Nokia Content Copier mijn backup niet wil terugplaatsen :(

En ik had gehoopt dat mijn aanwezigheid/chat ook zou werken, maar hij start nog steeds spontaan opnieuw op na het aanmelden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleflubbie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 19:10
Wesco, RFVR: Dank voor het meedenken, maar met mijn Headset (bluetrek S2) is uitzetten in de praktijk niet erg handig.
Ten eerste moet je de on-button enkele seconden ingedrukt houden om hem op te starten. Daarna vraagt de 6230i om een bevestiging om te koppelen.
Kortom: een hoop handelingen als je aan het rijden bent en bovendien is de kans groot dat de beller inmiddels al heeft opgehangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18257

Ik heb tegenwoordig een 6230i. Maar die zou geen orange world ondersteunen. Ik heb de instellingen van de 6230 van de orange site gehaald, maar dan krijg ik een tekstpagina van orange en niet de orange world portal. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de 6230i werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:27

996

Heb daar ook mee zitten stoeien, bij mij werkte de instellingen van de Orange-site ook niet. Ben naar www.bel.nl gegaan en daarvandaan de instellingen laten opsturen, dat werkte wel goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Daarna vraagt de 6230i om een bevestiging om te koppelen.
@Randy.W: je kunt instellen bij Gekoppelde apparaten, Opties voor Autom.verb.zon-der bevestiging en dan JA ;) Zo hoef ik evt alleen 1 seconde aan/uit in te drukken en 1 seconde later 'ziet' m'n 6230i de headset en nog 1 kort knopje indrukken later heb ik opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

996 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:27:
Heb daar ook mee zitten stoeien, bij mij werkte de instellingen van de Orange-site ook niet. Ben naar www.bel.nl gegaan en daarvandaan de instellingen laten opsturen, dat werkte wel goed !
Heb ik geprobeerd, maar ik kom niet op wap.orange.nl.
Zowel met de gprs als de internetinstellingen werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:27

996

Hmm, ik dacht dat het toen in 1x goed werkte, kan zijn dat je bij persoonlijke configuratie nog iets moet wijzigen :? Ik kan me de precieze stappen niet meer herinneren, sorry . . .

Probeer anders die instellingen allemaal weg te gooien en dan een keer die toegestuurde instellingen te "installeren". Misschien dat het dan wel lukt.

Sorry dat ik niet preciezer kan zijn . . .

edit:
Ik denk dat ik toen deze "Standaard internet instellingen (surfen en downloaden) (€ 0,90)" heb laten opsturen.

[ Voor 15% gewijzigd door 996 op 13-02-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik ben van plan deze mobiel 2dehands te gaan kopen. Aangezien hij al vanaf ~ 160 te krijgen is en ik nog genoeg beltegoed heb voor de komende jaren. :)
Zijn er nog zaken waar ik op moet letten als ik hem bij iemand ophaal?
(toetsenbord respons, krassen op de lens, etc?)

Edit: Om de firmware laten updaten moet je toch garantie hebben? Dan is een nieuwe misschien toch slimmer :/

[ Voor 18% gewijzigd door Satch op 16-02-2006 14:47 ]

996 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:31:
Hmm, ik dacht dat het toen in 1x goed werkte, kan zijn dat je bij persoonlijke configuratie nog iets moet wijzigen :? Ik kan me de precieze stappen niet meer herinneren, sorry . . .

Probeer anders die instellingen allemaal weg te gooien en dan een keer die toegestuurde instellingen te "installeren". Misschien dat het dan wel lukt.

Sorry dat ik niet preciezer kan zijn . . .

edit:
Ik denk dat ik toen deze "Standaard internet instellingen (surfen en downloaden) (€ 0,90)" heb laten opsturen.
Ik heb dit allemaal geprobeerd, maar ik kan niet op wap.orange.nl komen. Als ik mijn simkaart in mijn oude 6230 stop, dan werkt het wel. Is hier verder niemand met een 6230i welke orange world aan de gang heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik heb sinds gisteren ook een 6230i (thx to Whizzi). Ding werkt perfect maar ik heb één probleem.
Ik wil graag dat er dagelijks om 9u èn 21u een alarm afgaat, en recurring appointments kan ik niet vinden in dit toestel.

De enige oplossing die ik nu heb, is het sync'en met Outlook, maar dan staat er veel te veel info in m'n foon-kalender dus dat doe ik liever niet.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zojuist mijn Nokia 6230i firmware laten upgraden naar 3.62!! :) Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Yoeri schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:47:
Ik heb sinds gisteren ook een 6230i (thx to Whizzi). Ding werkt perfect maar ik heb één probleem.
Ik wil graag dat er dagelijks om 9u èn 21u een alarm afgaat, en recurring appointments kan ik niet vinden in dit toestel.

De enige oplossing die ik nu heb, is het sync'en met Outlook, maar dan staat er veel te veel info in m'n foon-kalender dus dat doe ik liever niet.
Nieuw notitie maken, zodra je dit hebt gedaan ga je er op staan en klik je op opties (linker knopje) hier heb je de keuze herhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Now that was easy :X

thx

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ik heb de 6230i gisteren binnengekregen met een nieuw abbonement en heb een vraag, hoe kun je zien of een smsje in de telefoon of op je sim staat? Kun je daartussen ook switchen en de geheugenstatus van inbox zien?

[ Voor 31% gewijzigd door Ruzor op 20-02-2006 18:28 ]

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn 6230i is na 3 weken trouwe dienst overleden. Vriendin heeft hem samen met mijn spijkerbroek circa 4 uur in een sopje laten zitten. Hartstikke dood nu. De telefoon trouwens ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Heb je m wel geprobeerd te drogen?? Je hebt niks meer te verliezen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Halil Yüksel schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:46:
Heb je m wel geprobeerd te drogen?? Je hebt niks meer te verliezen in ieder geval.
Yep, al een aantal uur met de fohn, en inmiddels al 2 dagen op de radiator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Darth Malak schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:58:
Zojuist mijn Nokia 6230i firmware laten upgraden naar 3.62!! :) Werkt prima!
Jammer dat ze er, de die dag uitgekomen versie 3.70 er niet opgezet hebben.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat is het verschil tussen 3.62 en 3.7??

Anyway, het was al een aanzienlijke upgrade van 3.23 ofzo naar 3.62! :)

[ Voor 50% gewijzigd door Darth Malak op 21-02-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Spijtig... Hoop dat je nieuwe vriending beter bevalt!!! :Y) O-)
LoneGunman schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:44:
Mijn 6230i is na 3 weken trouwe dienst overleden. Vriendin heeft hem samen met mijn spijkerbroek circa 4 uur in een sopje laten zitten. Hartstikke dood nu. De telefoon trouwens ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169158

Zeker een mooi telefoontje alleen wat ik niet snap is dat als iemand mij een mms verstuurt met een samsung telefoon, ik het mmsje niet te zien krijg. Wie heeft daar meer last van? Of weet iemand waar dat aan ligt?? :? Degene die mij mms-te heeft dezelfde provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ruzor schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:53:
Ik heb de 6230i gisteren binnengekregen met een nieuw abbonement en heb een vraag, hoe kun je zien of een smsje in de telefoon of op je sim staat? Kun je daartussen ook switchen en de geheugenstatus van inbox zien?
Om even mijn vraag te herhalen :)

Ik heb ook nog een andere vraag: Kennelijk kun je met Nokia PC Suite niet je telefoonboek uit je sim aflezen, maar moet je ze eerst naar de telefoon zelf kopieren/verplaatsen. Omdat ik ze toch op de sim wil laten staan om ze te backuppen, kent iemand nog een ander goed programma waarmee dat kan?

Hoe kun je Nokia PC Suite niet laten opstarten met windows? Heb die optie nergens gezien en wil het alleen gebruiken wanneer het nodig is en niet met windows laten opstarten.

Als het goed is zetten ze morgen bij het Nokia Service Center nieuwe software erop om die t-mobile rotzooi eraf te gooien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137316

Ruzor schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:16:
Als het goed is zetten ze morgen bij et Nokia Service Center nieuwe software erop om die t-mobile rotzooi eraf te gooien _/-\o_
Hou me ff op de hoogte of ze dat lukt.. Ik ben naar 3 verschillende Nokia Service Centers geweest en het lukte ze geen van allen.. Ze kwamen allemaal met dezelfde technische geblaat, dat het niet mogelijk was.. Niet dat ik er nu nog zin in heb om de T-Mobile stuff er af te hebben, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Ruzor schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:16:
[...]

Hoe kun je Nokia PC Suite niet laten opstarten met windows? Heb die optie nergens gezien en wil het alleen gebruiken wanneer het nodig is en niet met windows laten opstarten.
Dat wil normaal gesproken niet ( :r ), maar via start -> uitvoeren -> msconfig het vinkje weghalen bij de software werkt wel.. ;)

En je probleem met smsjes op de simkaart.. Of je dat kan ziet weet ik niet, maar voor zover ik weet komen nieuwe berichten alleen nog maar aan op de telefoon zelf..

Hebben we ook nog de contacten op de sim.. Op je simkaart is maar een beperkte ruimte beschikbaar per contactpersoon.. Als je ze op de telefoon zelf zet, heb je ruimte voor meer dan één nummer per persoon en het backupen lukt ook wel met de nokia software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102261

hoe zit dat met het upgraden van die firmware? Gebeurt zoiets terwijl je wacht?

• LoneGunman
  • Niet online
Anoniem: 102261 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:02:
Ligt er aan hoe druk het is. In principe is het een kwestie van een kwartiertje, maar dat dat is dus geheel afhankelijk van de bereidwilligheid van het NSC en/of de drukte op dat moment.

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bij mij duurde het een kwartiertje, klaar terwijl je wacht! :-)

• Ginz
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Darth Malak schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:15:
Wat is het verschil tussen 3.62 en 3.7??

Anyway, het was al een aanzienlijke upgrade van 3.23 ofzo naar 3.62! :)
Bluetooth verbinding is iets verbeterd.
Vaak niet. Meestal zijn ze natuurlijk al met andere reparaties bezig. Dan zal je `m moeten achter laten. Je kan natuurlijk ook even van te voren bellen om te vragen of ze het druk hebben.
Darth Malak schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:48:
Bij mij duurde het een kwartiertje, klaar terwijl je wacht! :-)
Mazzelpik

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Halil Yüksel schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:56:
[...]

Hou me ff op de hoogte of ze dat lukt.. Ik ben naar 3 verschillende Nokia Service Centers geweest en het lukte ze geen van allen.. Ze kwamen allemaal met dezelfde technische geblaat, dat het niet mogelijk was.. Niet dat ik er nu nog zin in heb om de T-Mobile stuff er af te hebben, maar toch.
Heb de telefoon net opgehaald en de t-mobile rotzooi is eraf _/-\o_ Een kwestie van een ander bestand laden werd me gisteren verteld.

Versie 3.70, dus ook meteen de nieuwste. Alleen de language is nog wel 3.62, kennelijk hadden ze daar nog niet de nieuwste van.
Bij mij duurde het standaard een dag. Telefoon inleveren en de volgende dag werd ik gebeld wanneer deze klaar was. Ligt er gewoon aan hoe druk het is, etc.
tijntjethf schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 09:08:
En je probleem met smsjes op de simkaart.. Of je dat kan ziet weet ik niet, maar voor zover ik weet komen nieuwe berichten alleen nog maar aan op de telefoon zelf..
Das jammer, beetje irritant als je je simkaart in een andere telefoon wilt gebruiken.
Hebben we ook nog de contacten op de sim.. Op je simkaart is maar een beperkte ruimte beschikbaar per contactpersoon.. Als je ze op de telefoon zelf zet, heb je ruimte voor meer dan één nummer per persoon en het backupen lukt ook wel met de nokia software?
Ik heb ze liever op de simkaart, stel dat je telefoon kapot gaat b.v. Ook is het makkelijk om de sim even in een andere telefoon te doen.

Vreemd dat ik wel de smsjes van de sim kan lezen via PC Suite, maar niet de contacten. Ik zal Oxygen eens proberen.

Bij het upgraden zijn helaas ook alle standaard ringtonen, achtergronden, themes, etc. verwijderd. Ik weet niet of die er bij een los toestel ook al opstaan, maar als iemand die toevallig nog heeft of weet waar ik deze kan vinden, graag :)

Gevonden, ook goede site voor in de SP: http://www.allformyphone.info/en/

p.s. Hoe laat je, behalve de tijd, ook de datum zien op het scherm? Gevonden :)
p.p.s. En hoe voorkom je dat de profielnaam getoond wordt op het scherm?

[ Voor 7% gewijzigd door Ruzor op 24-02-2006 00:19 ]

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Halil Yüksel schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:56:
[...]

teunis in rijssen gooit zonder pardon die t-mobile meuk eraf, tenminste, dat deden ze bij mij wel :P

en daar kun je er nog eens op wachten ook :D

[ Voor 5% gewijzigd door woest85 op 23-02-2006 21:00 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

woest85 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:59:
[...]

teunis in rijssen gooit zonder pardon die t-mobile meuk eraf, tenminste, dat deden ze bij mij wel :P

en daar kun je er nog eens op wachten ook :D
Nou ik denk dat morgen maar even daarlangs ga. Gisteren de software laten updaten (v 3.70), maar de tel. wordt nu niet meer in PC Suite 6.7 herkent (wel in 6.6), heb 'm ook een paar keer aan en uit moeten zetten om video's te bekijken. Ook worden de snelkoppelingen van mijn 4-richtingstoets niet doorgevoerd (wil ze allemaal leeg) :(

Hopelijk hebben ze bij Teunis nog wel de een-na-laatste versie (3.62), want hier hadden ze alleen nog maar de 3.7 of de 3.62+t-mobile troep.

Opsturen naar Nokia kon 3/4 weken duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

3.62+t-mobile (troep, snap trouwens toch niet waarom iedereen dit er perse af wil hebben) werkt hier perfect, nog geen enkel probleem gehad... Ook niet met synchroniseren terwijl ik dat wel met de oude firmware had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134277

Heya,

Kan iemand me adviseren in de aanschaf van een MMC kaartje voor de nokia 6230i.

Ik kan een KINGMAX 512 bestellen voor 34,- (incl verzend)
of
Ik kan een TRANSCEND 256 bestellen voor 25,- (incl verzend)

Zit er kwaliteitsverschil tussen die merken? En wordt de telefoon slomer naarmate het aantal MB toeneemt?

Bedankt voor suggesties en tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130034

Voor die 9 Euro meer zou ik gewoon 512 Mb pakken, het merk speelt niet echt een rol.

Je telefoon wordt niet trager als het aantal Mb toeneemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik weet niet welke je moet kiezen, ik zou zeker de snelste kiezen aangezien de 6230i baggertraag is in het aanspreken van die geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 130034 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:50:
Voor die 9 Euro meer zou ik gewoon 512 Mb pakken, het merk speelt niet echt een rol.

Je telefoon wordt niet trager als het aantal Mb toeneemt ;)
Dat kan ook niet want trager kan die niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:52:
Ik weet niet welke je moet kiezen, ik zou zeker de snelste kiezen aangezien de 6230i baggertraag is in het aanspreken van die geheugenkaart.
en wat is de snelste? of als je dat niet weet.. waar vind ik die gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gewoon ff googlen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm ik heb de datasheets gevonden.

http://www.transcendusa.c...er/Datasheet/TS256MMC.pdf

http://www.kingmaxdigi.com/product/MMC.pdf

maar is er iemand die me nu kan vertellen welke beter is..

want van die datasheets snap ik echt geen drol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gewoon voor die 512MB variant gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 09:17
Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:25:
Gewoon voor die 512MB variant gaan...
klopt.
De kingmax heeft hogere doorvoersnelheden dan die transcend 2,8mb/s tegen 2mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

RS MMC 512 Sandisk had ik voor 49 (nu 39 slik) gekocht, die doet 't prima!

Wat die profiel-vraag hierboven betreft; naam zie je altijd tenzij het Normaal betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool

bedankt voor het advies mensen,

Ik heb die van 512 genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Darth Malak schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:44:
3.62+t-mobile (troep, snap trouwens toch niet waarom iedereen dit er perse af wil hebben) werkt hier perfect, nog geen enkel probleem gehad... Ook niet met synchroniseren terwijl ik dat wel met de oude firmware had.
Ben net terug uit Rijssen en die had gelukkig de originele 3.62 software (zonder t-mobile) nog wel en ik kon er op wachten _/-\o_

De reden dat ik de t-mobile software eraf wilde hebben is o.a. je t-zones precies in het midden staat van je menu waar je makkelijk zonder te weten aan t-zones hangt.

Over die MMC kaartjes, dit is een goed topic erover: http://www.howardforums.c...be9753e29&threadid=351248

ATP wordt hier zeer aangeraden, maar die heb ik niet onder de 60 euro (512 MB MMC Plus) kunnen vinden (webwinkel in Amerika). Heb daarom bij Moby Memory (ook aangeraden) een MMC Plus kaartje besteld voor 40 euro, incl. verzenden. Binnen 2 dagen in huis en werkt goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Ruzor op 24-02-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 20:10
Ik heb sinds anderhalve maand ook de Nokia 6230i, tot mijn volle tevredenheid kan ik wel zeggen. Het is een prima toestel, en hij kan alles wat ik wil en nog wel wat meer ;)

Momenteel ben ik op zoek naar een leuk Bluetooth headsetje, voornamelijk voor gebruik in de auto of op de fiets. En ik kwam in het krantje van de OfficeCentre een leuke aanbieding tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.plantronics.com/images/catalog/product_small/m2500.gif

de Plantronics M2500 BT headset, voor 30 euro excl. BTW. Een snelle zoektocht in de Pricewatch en via Google levert op dat dit een prima prijs is, zelfs inclusief BTW is 'ie even duur als de goedkoopste notering in de pricewatch, en véél goedkoper dan de 40-60 euro die veel GSM webshops rekenen.

Ik ben alleen benieuwd of iemand ervaring heeft met deze headset in combinatie met de 6230i. Volgens de site van Plantronics is dit ding wel compatible met een Nokia 6230 (de i staat niet in de keuze opties), maar ik zou het graag zeker weten alvorens tot aanschaf over te gaan ;)

Ook ervaringen in het algemeen met dit ding zijn welkom, misschien is het wel een rotding en vinden jullie dat ik beter verder kan zoeken?

Ik heb bijvoorbeeld de Nokia HDW-3 ook op het oog. Voordeel van dat ding: gegarandeerde compatibiliteit, en je kan dezelfde lader gebruik als voor de telefoon. Nadelen: een paar tientjes duurder. Maar dat is in principe niet heel erg, ik wil gewoon een goede headset.

[ Voor 13% gewijzigd door Metalman op 27-02-2006 11:59 . Reden: Typ's gefixt :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39924

Ik heb een vaag probleem. Ik heb geregeld dat wanneer mijn telefoon in mijn zak zit en ik wil de toetsenblok eraf halen dan blijft mijn scherm wit, toetsenblok is eraf maar het scherm blijft wit. Welke knop ik ook indruk hij blijft wit en wanneer ik mijn telefoon opnieuw aanzet dan is het weer normaal. Iemand enig idee wat dit kan zijn? mijn software versie is v3.62.

Ik heb mijn 6230i pas 2 dagen dus ik vind het een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Dat probleem heb ik nog niet eerder gehoord.. is er een Nokia Service Point in de buurt? dan zou ik daar toch ff langsgaan en hem laten flashen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 20:10
N.a.v. [rml]Metalman in "Nokia 6230i [ Deel 3]"[/rml] heb ik toch maar besloten de Plantronics M2500 bluetooth headset aan te schaffen. Dit bleek een prima gok, het ding werkt perfect samen met de 6230i en de geluidskwaliteit is prima. Just so you know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34
Sandisk 512 mb mmc rs werkt ook prima in de 6230i.
Gekocht bij dixons voor €40,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Had op eBay een dualsim-adapter gekocht, maar doet het niet. :(
Ben op zoek naar een niet-automatisch switchende adapter, geen nieuwe cover (dik en niet mooi).
Iemand een suggestie waar/welk type dan werkt?
Lees in allerlei fora alleen maar dat die-en-die niet werkt of problemen geeft, en nergens dat het goed gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:59
ik heb een Nokia 6230i met softwareversie 03.30. Kan ik deze gewoon Gratis laten upgraden naar de nieuwste? In amsterdam bij Tforteelcom ofzo ( als dat kan k zoek dn wel ff bij nokia.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Je kan tot 1 jaar naar aankoop je telefoon gratis laten flashen, dit doe je bij een nokia servicepoint. Deze staan op de nokia website..
Let er wel op, je dient je aankoopbewijs mee te nemen om aan te kunnen tonen dat je toestel nog geen jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
ehmz

[ Voor 98% gewijzigd door 4of9 op 13-03-2006 10:32 . Reden: laat maar al gevonden.... ]

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

tijntjethf schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:57:
Je kan tot 1 jaar naar aankoop je telefoon gratis laten flashen, dit doe je bij een nokia servicepoint. Deze staan op de nokia website..
Let er wel op, je dient je aankoopbewijs mee te nemen om aan te kunnen tonen dat je toestel nog geen jaar oud is.
Nope... Bij mij zonder te vragen geflashed. Bij een officieel service punt. Ze kunnen aan het serienummer e.d. ongetwijfeld zien hoe oud het toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Darth Malak schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:51:
[...]

Nope... Bij mij zonder te vragen geflashed. Bij een officieel service punt. Ze kunnen aan het serienummer e.d. ongetwijfeld zien hoe oud het toestel is.
Sommigen vragen wel om de aankoopbon, sommigen niet. Moet je geluk mee hebben. Denk wel dat het officieel moet.

Lijkt me sterk dat ze dat aan het serienummer kunnen zien. Wel wanneer 'ie gemaakt is maar niet wanneer 'ie verkocht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 00:46
Kingston MMC+ 1GB kaartje werkt als een speer :D

Gelukkig heb ik een ingebouwde cardreader in mn PC want via Bluetooth die 1GB vullen met MP3's is niet te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
wat is de laatste goed werkende firmware. 3.62 of 3.70 ??

Heb namelijk twee van die toestellen (1 van de baas) op de ene staat 3.30 en op de andere 3.62. Op allebei gebruik ik KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144070

Ik heb een Nokia 6230i bij een iets minder bekend bedrijf gekocht. (En dan druk ik het nog netjes uit.)
Ik wilde dus mijn software laten updaten bij een nokia service point. Daar maakten ze geen probleem van, maar zodra hij het probeerde (waar ik bij stond) vertelde hij mij dat er geen europese garantie op zit. Het blijkt een arabisch toestel te zijn. Die man in de winkel waar ik hem gekocht heb had mij gezegt dat er gewoon garantie op zit en dat ik hem gewoon kan laten updaten..

Mijn probleem is dus:
Hoe moet ik nou ooit van mijn eeuwen oude software V3.23 af komen.

Is er misschien software te downloaden dat ik het zelf kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ja dat is niet zo slim. Klinkt niet echt jofel, maar als de telefoon het goed doet, hoef je natuurlijk niet te updaten.

Ik denk dat er 3 opties zijn:
- De man in de winkel de software laten updaten (omdat het volgens hem gewoon kan).
- Door een NL service point laten updaten, alleen moet je er wel voor betalen.
- Vakantie/reisje naar Arabie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
De laatste software versie op dit moment is 3.70.

Je kunt binnen de garantie je toestel GRATIS laten upgraden bij een service-point. Aan de hand van het serienummer kunnen we zien wanneer het toestel de fabriek heeft verlaten en vanaf dan geldt er 24 maanden garantie. Alle toestel voor 1 april 2005 hebben 15 maanden vanaf fabriek. 95% van alle toestellen die voor reparatie komen hebben langere garantie via het serienummer dan via de officele aankoopbon.

De lijst met service-points staat op nokia.nl maar bel wel van te voren of ze de nieuwe versie al geinstalleerd hebben.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32373

Ik heb een hele zooi spelletjes gedownload voor m'n nieuwe Nokia 6230i. Is er een programma om ze op de computer te testen voor dat ik ze upload naar mijn telefoon?

Alvast bedankt!
(Sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik kon het niet terugvinden met de search)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 32373 op 16-03-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155526

Ik heb nog eens op deel 2 gekeken en mijn nokia 6230i ingesteld op imode,
maar wat kun je daar nu MEER mee? Ik heb het idee dat je er gewoon mee kan internetten maar dat kon al.
Volgens mij heb je een imode abonement nodig om er gebruik van te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32373

Iemand?
Anoniem: 32373 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:50:
Ik heb een hele zooi spelletjes gedownload voor m'n nieuwe Nokia 6230i. Is er een programma om ze op de computer te testen voor dat ik ze upload naar mijn telefoon?

Alvast bedankt!
(Sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik kon het niet terugvinden met de search)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163684

Eerst een tip voor mensen die last hebben van stof achter het scherm:

Haal het voorfrontje eraf. Veeg voorzichtig het stof van het schermpje af. Om het schermpje heen zit een rubberen rand. Als je voorzichtig met je duim (niet je nagels gebruiken ofzo) deze rand een beetje omhoog duwt aan alle kanten (ga een paar keer rond, duw het voorzichtig maar met een beetje kracht omhoog), en de rubberen rand sluit een stuk beter aan op het voorfrontje, waardoor er bijna geen stof meer achter je frontje komt!! Ik merk zelf dat ik stukken minder last heb van stof achter m'n frontje!!!

Dan nu mijn prangende vraag:

Ik heb sinds een tijd mijn 6230i, maar ik loop tegen een probleem aan:

Zodra een vriend van mij filmpjes van zijn samsung D500 naar mij stuurt, wil m'n 6230i deze niet afspelen. Zodra ik het filmpje open krijg ik 'Bewerking mislukt' te zien. Erg vreemd, want als ik het filmpje doorstuur naar iemand anders doet 'ie het bij hem wél.
Met de overdracht gaat dus niets mis... Ik kan wel gewoon de gegevens van het filmpje opvragen en zelfs de speelduur (er zit geen copyright op, volgens de gegevens, dus geen DRM probleem?), maar het speelt niet af.
Als ik het filmpje op mijn PC zet, doet ie het ook perfect.
De D500 lijkt dus 'iets' aan het filmpje te wijzigen waardoor de 6230i 'em niet afspeelt.

Zijn er meer mensen tegen dit probleem aangelopen, of heeft iemand dit verholpen?

Ik heb firmware V 03.40, verhelpt nieuwe firmware dit misschien?

alvast bedankt voor de reacties!

even een update:

Filmpje van de D500:

Summary:
Duration: 00:02:35
Bit rate: 109kbps

Video:
Format: mpeg4
Size: 160x120
Frame rate: 25.00fps

Audio:
Format: amr_nb
Bit rate: 0kbps
Sample rate: 8000Hz
Channels: Mono

Filmpje van m'n 6230i:

Summary:
Duration: 00:00:15
Bit rate: 77kbps

Video:
Format: h263
Size: 176x144
Frame rate: 25.00fps

Audio:
Format: amr_nb
Bit rate: 0kbps
Sample rate: 8000Hz
Channels: Mono

De verschillen die ik zie zijn de Bit rate (109 vs 77) en het video format (mpeg4 vs h263)...

Iemand enig idee..?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 163684 op 24-03-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mijn ervaring is dat de Nokia 6230i zo'n beetje niks afspeelt wat maar enigszins afwijkend is en ongeveer alleen met het eigen formaat om kan gaan. Misschien moet je het zoeken in het freeware circuit, misschien heeft er iemand een betere mediaplayer geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163684

Darth Malak schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:39:
Mijn ervaring is dat de Nokia 6230i zo'n beetje niks afspeelt wat maar enigszins afwijkend is en ongeveer alleen met het eigen formaat om kan gaan. Misschien moet je het zoeken in het freeware circuit, misschien heeft er iemand een betere mediaplayer geschreven?
goeie tip, tnx, ik ga ff rondkijken!

update:
niet te vinden.. helaas geen symbian ondersteuning, daar is wel het een en ander voor te vinden. Heb helaas alleen java..

iemand anders nog tips?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 163684 op 24-03-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, op je PC de filmpjes omzetten naar een door de nokia ondersteund formaat.... Volgens mij moet er op doom9.net goenoeg te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
De 6230i heeft idd specifieke instellingen nodig qua encoding:

- Download 3gp-converter
- Kies bij installatie voor: "General: 3GGP+AMR General setting"
- Kies daarna "QCIF / Mono"
- Drag & drop je bestand (divx, xvid, mpg etc). Je krijgt nu een speelbaar bestand voor op je 6230i

Dit is bijna een jaar geleden ook al eens in het 6230i-topic voorbij gekomen: [rml]Lemmeb in "Nokia 6230i [ Deel II]"[/rml]

Mogelijkheden om filmpjes van anderen af te spelen zijn er bij mijn weten niet.

[ Voor 21% gewijzigd door LoneGunman op 25-03-2006 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Yeah, ook weer een 6230i in m'n bezig :P

De vorige heeft het 3 weken overleeft, daarna een ritje in de wasmachine helaas niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/werkm102/img/6230i.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/werkm102/img/6230i_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 09:47

rg-mohwa

Phoe Hé

Kweet eigenlijk niet of het hier mag :X

maar weet iemand misschien waar ik zelf die firmware kan downloaden ?
want heb namelijk niet echt zin om langs zon punt te gaan woon namelijk in de middle of nowhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
rg-mohwa schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:13:
Kweet eigenlijk niet of het hier mag :X

maar weet iemand misschien waar ik zelf die firmware kan downloaden ?
want heb namelijk niet echt zin om langs zon punt te gaan woon namelijk in de middle of nowhere
Al zou je deze ergens zou kúnnen downloaden en daarnaast ook nog eens zelf kunnen installeren zonder je telefoon onbruikbaar te maken is het vooralsnog wettelijk verboden en dus ook op GoT niet toegestaan.

Het zou wel moeten kunnen, maar ik lees voornamelijk verhalen in de trend van 'ik heb m'n telefoon proberen te flashen en hij doet het niet meer, wat nu'.

Trouwens, wat voor afgelegen hoek woon je wel niet dat je niet in de buurt van één van 36 SP's woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 09:47

rg-mohwa

Phoe Hé

LoneGunman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:21:
[...]
[/small]
Trouwens, wat voor afgelegen hoek woon je wel niet dat je niet in de buurt van één van 36 SP's woont?
euh ja nou euh :X
ik woon wel in de buurt van arnhem ..maar vond het eigenlijk beetje teveel moeite om naar een service point te gaan.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzetten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:04:
iemand die weet hoe ik java games op mijn mmc krijg? wanneer ik ze met nokia suite over wil zetten kan dit alleen naar de telefoon zelf. op deze manier kan ik maar een paar 100kb overzetten :{
Je hebt wel een datakabel (dku2)? Want zodra je deze in de telefoon klikt vraagt 'ie 'telefoon als massaopslagapparaat gebruiken?' Als je dan 'ok' kiest kun je gewoon via Windows Verkenner bij je MMC-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172113

Hallo,
steeds als ik toepassingen wil installeren op mijn nokia 6230i met de nokia pc suite, geeft hij aan dat mijn geheugen vol is, hoewel ik ruim 20 mb vrij heb om mijn telefoon en 512 mb vij op mijn geheugen kaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuit24
  • Laatst online: 20-06 20:09
Ik weet niet of iemand dit al had geprobeerd maar je Nokia 6230i slikt gewoon SD kaarten.
Ik heb een 32MB getest (overig wel aan moeten passen) maar hij werkt prima!
Iemand anders ook ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aquaplex schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:48:
Ik weet niet of iemand dit al had geprobeerd maar je Nokia 6230i slikt gewoon SD kaarten.
Ik heb een 32MB getest (overig wel aan moeten passen) maar hij werkt prima!
Iemand anders ook ervaringen mee?
Mijn nokia slikt geen sd kaart van 128 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij vertellen hoe puppetmaster werkt?
ik heb al zoveel dingen geprbeerd maar ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuit24
Anoniem: 172113 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:52:
[...]

Mijn nokia slikt geen sd kaart van 128 mb
Heb je hem wel aangepast dan? Want te tantjes maaken namelijk net geen connectie...
Daarom zal je van je SC kaart een stukje moeten afveilen bij de contact puntjes; een scherp victorinox wil ook lukken, en dan een stukje vanaf schapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aquaplex schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:00:
[...]

Heb je hem wel aangepast dan? Want te tantjes maaken namelijk net geen connectie...
Daarom zal je van je SC kaart een stukje moeten afveilen bij de contact puntjes; een scherp victorinox wil ook lukken, en dan een stukje vanaf schapen.
Kun je je Sd kaart dan ook nog voor andere aparaten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuit24
Kijk, zo ziet hij er nu uit. Maar je kan het ook netter doen door alleen het rood gearceerde deel afteschrapen. Dan past hij alleen minder mooi in je Nokia 62310i.

Dus door hem zo kaal aan de onderkant te maken past hij perfect en zonder dat dus minder mooi, maar werkt hij wel.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcvr.nl/9989/klein/pict0870.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcvr.nl/9989/klein/pict0871.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcvr.nl/9989/klein/pict0872.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcvr.nl/9989/klein/pict0873r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Specialist
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 21:36
Omdat dit al zo'n lang topic is geworden heb ik geen zin en tijd om alles door te lezen.
Ik stel dan ook maar gewoon mijn vraag, zonder te weten of hij al reeds gesteld is, sorry hiervoor :)

Ik heb een Nokia 6230i met het allom bekende probleem dat mijn beltoonvolume ingesteld staat op bellen, maar bij een oproep hij toch af gaat als oplopend. Weet iemand hoe je dit weer normaal kunt krijgen?

Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneGunman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:06:
[...]

Je hebt wel een datakabel (dku2)? Want zodra je deze in de telefoon klikt vraagt 'ie 'telefoon als massaopslagapparaat gebruiken?' Als je dan 'ok' kiest kun je gewoon via Windows Verkenner bij je MMC-kaart.
als ik op deze manier spelletjes op me telefoon zet, kan ik ze niet openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 12:27
ik heb dat ook geprobeerd met een 512 mb sd kaart, en het lukt ook....

gewoon met een mesje die randjes eraf schrapen, alles werkt gewoon perfect en snel, strange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Ik wil een nieuw telefoontje hebben, en nu zit ik zwaar te twijfelen tussen de 6230i en de x700 (samsung). Is het nou verstandig om de 6230i te nemen? Dit is namelijk al een ouder model en die x700 is een gloednieuw model. Ik heb altijd nokia gehad en ik heb dit altijd gewoon heel goed gevonden, dat is ook de rede dat ik naar de 6230i nijg ook al is het een wat ouder model.

In principe zijn de functies van de twee telefoons hetzelfde, echter de x700 heeft een wat groter schermpje en de x700 heeft geen infrarood (wat ik eigenlijk wel graag wil hebben).

Vraag 1: Wat is nou de beste keus?
Vraag 2: Kan ik de 6230i ook als mp3 speler gebruiken (dus kan ik er net als bij een normale mp3 speler gewoon een hoofdtelefoon of iets dergelijks op aansluiten...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Double J schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:39:
Ik wil een nieuw telefoontje hebben, en nu zit ik zwaar te twijfelen tussen de 6230i en de x700 (samsung). Is het nou verstandig om de 6230i te nemen? Dit is namelijk al een ouder model en die x700 is een gloednieuw model. Ik heb altijd nokia gehad en ik heb dit altijd gewoon heel goed gevonden, dat is ook de rede dat ik naar de 6230i nijg ook al is het een wat ouder model.

In principe zijn de functies van de twee telefoons hetzelfde, echter de x700 heeft een wat groter schermpje en de x700 heeft geen infrarood (wat ik eigenlijk wel graag wil hebben).

Vraag 1: Wat is nou de beste keus?
Vraag 2: Kan ik de 6230i ook als mp3 speler gebruiken (dus kan ik er net als bij een normale mp3 speler gewoon een hoofdtelefoon of iets dergelijks op aansluiten...) ?
1) k heb gekozen voor een 6230i, omdat ik het design zo geil vind. en (bijna) alle functies die ik wil op een telefoon zitten erop.
het antwoord op vraag 1 kan alleen door jezelf worden gegeven. wat vind jij het belangrijkste aan een telefoon? net nieuw, design, scherm etc?

2) ja dat kan, bedenk alleen wel dat er standaard een kaartje van 32mb wordt meegeleverd. dan heb je ook nog 20mb? aan intern geheugen, maar dat zou ik gebruiken voor foto's ed. dus aangeraden is om een extra MMC aan te schaffen. 512mb kost ~€40. ten slotte: de 6230i slikt alleen de meegeleverd headset. je ipod oordopjes bijvoorbeeld passen er niet op
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste