Mijn vraag is of het nog nut heeft nu een 6230i aan te schaffen? Dit omdat de mobiel toch al wel redelijk verouderd is.
Ik snap dat dit voor ieder persoon verschillend is maar ik ga uit van een
2-jarig Hi abbo van 20,-. Dan krijg je de mobiel
gratis. Ik kan ook voor een
1-jarig Hi abbo van 20,- gaan. Maar dan moet je dus
ong. 150,- bijbetalen. Klopt het dat als je na 1 jaar je abbo bij Hi verlengt je dan hoge korting krijgt? Want dan moet ik uitrekenen of die korting na 1 jaar hoger is dan de kosten die je extra betaald (die 150,- dus) in vergelijking met 2 jaar vastzitten aan 20,- per maand.
En, als vraag 2, is er eventueel een alternatief voor de 6230i, want ik wil wel graag een Nokia!

Het kleurenscherm en de camera (vooral kleurenscherm) lopen alweer redelijk achter op de nieuwste ontwikkelingen. Dan heb ik het over ~226K kleurenscherm in plaats van 65K en de 2.0 mp camera in plaats van de 1.3. Dit laatste is natuurlijk niet zo'n super groot verschil en de camera is voor mij ook niet echt van het grootste belang.
Waar het mij dus omgaat is dat de telefoon alles kan wat ik ermee wil: Bellen, Smsen, bluetooth, (infrarood), mp3, radio, foto's, filmpjes (zo snel uit m'n hoofd wat ik ermee wil

). Als ik nog iets vergeten ben te vermelden wat van essentieel belang is hoor ik het wel.