Postings over unlocken GSMs

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een quote uit dit topic:
In dat geval is het nog steeds niet strafbaar, aangezien je contractbreuk niet onder het wetboek van strafrecht valt. De contractbreuk zal hooguit resulteren in een geschil tussen jou en BEN en niet tussen jou en het OM. Iedere Nederlander is vrij om contractbreuk te plegen zolang hij of zij de consequentie van zijn actie trekt. De consequentie in deze is dat je je door BEN ondersteunde garantiebepalingen verliest. Maar dat is niks nieuws.
Oftwel, het is niet strafbaar/verboden om je telefoon te unlocken!
Dit zou dus betekenen dat al die topics over het unlocken van GSMs onterecht zijn gesloten, omdat het dus niet illegaal is. Gaarne een mening van een van de Adjes!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De Admins en Mods zullen per geval moeten bekijken of het wel of niet mag, en hebben daarover het laatste woord.
Al zou het wettelijk legaal zijn hebben de Admins en Mods dus het nog steeds het recht om te zeggen dat ze het niet op GoT vinden thuishoren.

Professioneel Hyves-weigeraar

• pven
  • Niet online
Op woensdag 17 januari 2001 15:10 schreef WouterTinus het volgende:

[..]
Al zou het wettelijk legaal zijn hebben de Admins en Mods dus het nog steeds het recht om te zeggen dat ze het niet op GoT vinden thuishoren.
Uiteraard hebben zij dat recht, want zij zijn de baas. Maar: in het verleden werden die postings gesloten met als reden dat het niet legaal was, dat geldt nu dus (onder voorbehoud) niet meer.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het unlocken van GSM's is door de rechter 1 a 2 jaar geleden als legaal verklaard (nou ja als eerder niet iligeaal !) Dus waar maken jullie je druk om ;) !

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik weet het allemaal niet meer |:( de ene keer is het illegaal en de andere keer niet...

• pven
  • Niet online
Op woensdag 17 januari 2001 15:48 schreef Tom het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer |:( de ene keer is het illegaal en de andere keer niet...
Dat probleem had ik dus ook :), maar als ik het forum goed heb bijgehouden, mag het dus gewoon. Het is wel contractbreuk, maar goed: dat is wettelijk toegestaan.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hier mag het niet.

• pven
  • Niet online
Op woensdag 17 januari 2001 16:08 schreef RickJansen het volgende:
Hier mag het niet.
Ok, dan is dat duidelijk. Er was, volgens mij, nog niet echt een eenduidig standpant, maar nu zou het dus duidelijk moeten zijn.

Misschien idee-tje om dit in de faq op te nemen of is dit te specifiek?

Pagina: 1