Toon posts:

nieuwe koelpaste ja/nee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb een Coolermaster Aerogate 2 fan controller gekocht en ik heb een van de temp sensor's op het koelblok geplakt geplakt en deze geeft nu ruim 10 graden te weinig aan .

ik wil hem nu aan de 'zijkant' van mijn amd atlon 3000+ sok939 plakken om een betere meeting te hebben.
nu is mijn vraag, moet ik ook andere koel paste er op doen als ik mijn koelblok er af heb gehad?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 19:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Eigenlijk wel ja. Tenminste, dat is wat mij altijd is aangeleerd.

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Hoeft helemaal niet, als je er maar geen vuil o.i.d. in laat komen. Het word wel overal aangeraden, omdat dus als er vuil tussen zit, de pasta niet meer goed gelijd wat tot slechte temperaturen lijdt.

[CiP] Le Régional Built To Last.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Het gaat vooral om de verdeling van de pasta. Als je een verse laag gelijkmatig aanbrengt, heb je overal pasta tussen. Trek je een koelblok eraf dan heb je daarna een ongelijke laag en kans dat er op sommige plaatsen helemaal geen pasta meer zit.
Ik maak de cpu altijd schoon en doe er een nieuw laagje op, of je dat ook doet moet je zelf weten.

🖥️ | 🚗

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 13:46
Nee, gewoon een plasticje rond je vinger doen (magnetronfolie) en de pasta die al op je cpu en koelblok zit goed opensmeren (je moet hard drukken, dan komt de pasta netjes tss elke oneffenheid).

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Lijkt me meer DOC-terrein.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 14:50

Jack

MHz Matters

Er zit zoveel in zo'n tube, dat ik er altijd nieuwe prut op doe als ik de heatsink eraf heb gehaald.
Dan weet je iig zeker dat het goed is :)

[Specs]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
^^met stom, en het kan geen kwaad als je het wel doet

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1