Toon posts:

Ik kom er niet uit: zoek een TFT monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een avondje zitten lezen over TFT schermen, maar ik kan niet vinden wat ik wil. Ik draai nu op een 19" CRT een resolutie van 1152 x 864 dus een 19" TFT op 1280 x 1024 is een goede vervanger. Ik speel nooit spellen dus een TN paneel is niet nodig. Omdat ik van qualiteit houdt wil ik liever een MVA/PVA. Natuurlijk met DVI ingang. Verder wil van hetzelfde merk/model een 17" scherm met VGA zodat ik mooi bij twee PCs hetzelfde heb. Deze liefst met speakers. Kan iemand mij helpen om een goed prijs/kwaliteit keuze te maken in deze grote wereld?

Overzicht wensen:

Monitor 1:
- 19"
- MVA of PVA paneel
- DVI ingang

Monitor 2:
- 17"
- MVA of PVA paneel
- VGA ingang
- Hetzelfde merk/model als monitor 1.
- ingebouwde speakers

Alvast bedankt voor alle reacties.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

SOny HS95PB. Wel prijzig, maar heel goed. Ben er heel tevreden over (trouwens ook te vinden in het 19" TFT topic). En daar een HS75PB bij misschien (17")?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Acer heeft modellen die exact op elkaar lijken en diezelfde modellen hebben ze ook nog eens met of zonder speakers.

Ik ben persoonlijk onwijs tevreden met mijn Samsung 913N, maar mssn is het voor jou de oplossing. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is niet de bedoeling dat je een stel specs dumpt en dan anderen laat zoeken. De halve lol zit in zelf op zoek te gaan, bovendien zijn er een paar topics met ENORM veel info over TFT's in de categorieen die je noemt. De topicstarts daar zijn goede FAQs :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.