Virtual Drive problemen

Pagina: 1
Acties:

• m2xum2xu
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09-2021
hey, zoals jullie misschien wel weten hebje tegenwoordig Anti-Blaxx of Virtual Hide nodig om Starforce games te kunnen spelen. Nu had ik eerst Alcohol en Deamon-tools op mijn pc staan, en hier had ik nooit problemen mee. Totdat ik Anti-Blaxx geinstalleerd had. Ik weet niet precies hoe het allemaal gelopen is, maar het komt erop neer dat ik mijn huidige virtuele drive (geloof dat die van d-tools is) niet kan verwijderen (komt steeds terug na herstarten). Ik heb vanalles geprobeerd, Registery Mechanic en RegScrubXP gedraaid. Handmatig spul verwijderd uit mijn register. Maar niets helpt, die klote drive blijft terugkomen. Het probleem is dat ik dus geen werkende nieuwe virtuele drive kan installeren. Ik het zo het idee dat er van allerlei programma's nog restjes op mijn pc staan, maar ik weet niet hoe deze volledig te verwijderen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. En mocht dit alles lukken, wil ik DeamonTools3.47 en Antiblaxx op mijn pc installeren, zodat ik Starforce games zoals F.E.A.R. kan spelen.

alvast bedankt!!!

EDIT: ik weet dat er al posts over dit onderwerp zijn, maar daar kan ik weinig uit maken

[ Voor 5% gewijzigd door m2xum2xu op 17-10-2005 19:09 ]

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 02:12
Heb je dit topic al doorgelezen? Daar staan heel wat tips in :)

edit:
Ow, je had der zelfs al gepost :?

[ Voor 15% gewijzigd door TheovdS op 17-10-2005 20:23 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

m2xum2xu schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:07:
En mocht dit alles lukken, wil ik DeamonTools3.47 en Antiblaxx op mijn pc installeren, zodat ik Starforce games zoals F.E.A.R. kan spelen.
Je zou kunnen proberen of je de .sys en .ini bestanden van D-Tools kunt verwijderen? Desnoods in Safe Mode. Dat zou je wel de nodige foutmeldingen op moeten leveren, maar iig ben je er dan vanaf, en kun je weer verder :)

edit: Tijdens het googlen kwam ik deze 1e hit tegen. Ik hoop dat je dit ook al geprobeert hebt ;)

offtopic:
ik weet eigenlijk niet helemaal hoe 'legaal' dit topic is, gezien het proberen te omzeilen van beveiligingen O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 17-10-2005 20:32 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Eigenlijk mag volgens mij op gathering@tweakers.net niet over deze shit gepraat worden maar:
was het niet met starforce dat je met SFnightmare je drives uit kan zetten en dat hij ook niet meer mag zoeken , dat je daarmee de beveiliging zo ongeveer neutraliseerd?

maar angezien jij het hebt over een rip van je eigen exemplaar natuurlijk O-) mag het vast

"Stilte, een gat in het geluid...."

• m2xum2xu
ik heb deze link ondertussen gevonden
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=6302
ik weet niet of het werkt, kga het strax proberen!

• m2xum2xu
hehe eindelijk!!! bedankt voor deze fantastische helpguide!!!

• m2xum2xu
maar ok, nu is het probleem met Starforce games nog steeds niet opgelost...
ik kan gelukkig DeamonTools weer installeren, maar Antiblaxx werkt nog steeds niet naar behoren. Zijn er geen andere programma's hiervoor??? VirtualCDHide en Quickmount doen het ook niet.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

m2xum2xu schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:27:
maar ok, nu is het probleem met Starforce games nog steeds niet opgelost...
ik kan gelukkig DeamonTools weer installeren, maar Antiblaxx werkt nog steeds niet naar behoren. Zijn er geen andere programma's hiervoor??? VirtualCDHide en Quickmount doen het ook niet.
Ik zou je aanraden hier niet over door te vragen, want dit soort praktijken zijn erg ongewenst op T.Net en GoT ;)

Wees blij dat je je virtuele drive weer aan de praat hebt, maar voor de rest zou ik nu maar eens google gaan gebruiken. Daar komt bij dat zoals ik en andere gebruikers al eerder vermeldden, Starforce tot op heden (bij mijn beste weten) nog niet omzeild is.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• m2xum2xu
hmm ik snap niet dat het zoooo'n taboe is, maargoed, ik zal me maar aan de regels houden dan:)
hopen dat DeamonToolsV4 snel uitkomt en antiblacklist ondersteunt!
Pagina: 1