Vertex Shades openen in BIOS

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Ik heb sinds kort het programma NiBiTor (meuktracker: NiBiTor 2.5) uitgevonden,en ik moet zeggen dat dit echt een ideaal programma is.

Zelf heb ik een Asus V9999 GE ( 6800 256MB ). Nu kan ik in dit programma de clock speeds al van tevoren ingeven en die op mijn kaart flashen, dan hoef ik niet steeds driverswise of andere 3rd party apps te gebruiken om de snelheid te zetten. Echt ideaal dus voor eigen gebruik dus.

Nu is mijn vraag, is het ook mogelijk om de vertex shader hierin al standaard open te zetten? Er zit wel een hex editor in dus als ik hex of iets dergelijks weet is dat ook mogelijk maar ik zou mijn god niet weten hoe. Met rivatuner kan het wel, maar dan ben ik dus weer 3rd party bezig waar ik dus vanaf wil ;)

Mijn pixepipelines zijn stuk dus die wil ik graag wél dichtlaten. (anders had ik een ultra bios ofzo kunne nemen en clock speed verlagen of iets dergelijks)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ;)

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-08 00:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waarom kom je niet even langs in Het 6800LE Topic Deel 20?

Ik weet overigens een manier om een BIOS te modden zodat je pipes/vertexen open kunt zetten.
Hier is een RivaTuner Script voor die aan de hand van jou settings in NVStrap een BIOSfile aan kan passen.
Moment dan zoek ik ff de link.

[Update]
Kijk hier eens. En scroll naar beneden naar een post van Sebbo04. Hij heeft een tutorial voor dat script gepost.

[ Voor 78% gewijzigd door Ultraman op 17-10-2005 18:02 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.