Ik heb recentelijk mijn PowerBook verkocht omdat ik voor mijn opleiding met Microsoft Access aan de gang moet. Hierbij komt dus de keuze voor een nieuwe laptop om te hoek kijken. Gezien het feit dat ik sedert een jaar compleet uit het hele windows/x86 verhaal ben heb ik eerst dit forum doorgelezen en ook alle ervaring topics.
Wat zijn mijn eisen omtrent de nieuwe laptop
Mijn eisen zijn:
Ik heb naar aanleiding van mijn eisen alle topics doorgelezen en kom op de volgende systemen uit welke een potentieel product zijn om mijn geld aan te spenderen:
Wat is nu de vraag
Ik heb zelf deze twee laptops gevonden waar ik tevreden over ben en waar van ik zeg dat die mogelijk kunnen. Een voorkeur heb ik zoieso. Echter er zijn vast meerdere modellen te vinden met vergelijkbare specificaties. Ik heb zelf niet een voorkeur van merk, zolang het maar geen Medion is
.
Welke bronnen heb je geraadpleegt
Wat zijn mijn eisen omtrent de nieuwe laptop
Mijn eisen zijn:
- Centrino-platform
- Minimaal 512MB-ram (liefst 1GB)
- Een hardeschijf welke groter is dan 60gb.
- Wireless LAN ingebouwd [802.11abg]
- Een 15" breedbeeldscherm.
- Een maximale prijs van 1300 euro
Ik heb naar aanleiding van mijn eisen alle topics doorgelezen en kom op de volgende systemen uit welke een potentieel product zijn om mijn geld aan te spenderen:
- Acer Aspire 1692 WLMi
- Acer TravelMate 4602 WLMi
Wat is nu de vraag
Ik heb zelf deze twee laptops gevonden waar ik tevreden over ben en waar van ik zeg dat die mogelijk kunnen. Een voorkeur heb ik zoieso. Echter er zijn vast meerdere modellen te vinden met vergelijkbare specificaties. Ik heb zelf niet een voorkeur van merk, zolang het maar geen Medion is
Welke bronnen heb je geraadpleegt
- GoT seach
- www.notebookreview.com
- CSL Ervaringen topics
- Ervaringen van andere mensen o.a. Lord_Gaav
PhD i.o.