Toon posts:

[XP] Outlook Express installeren na getweakte install*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halo

Ik heb met een progje(weet de naam niet meer) een windows XP cd gemaakt waarmee je allemaal dingen uit XP kon verwijderen. Toen heb ik ook Outlook Express verwijdert alleen werkt Outlook 2003 niet zonder outlook express. Ik heb al geprobeert IE6 over nieuw te installeren want daar zit ook Outlook Express bij in maar dan krijg ik de melding de nieuwste versie van Internet Explorer is al geinstalleerd. Op de site van Microsoft staat hoe je internet Explorer overnieuw kan installeren zonder die foutmelding maar dat werkt niet bij mij.

http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bnl%3B318378&x=11&y=14#XSLTH3140121123120121120120

Hoe kan ik Outlook Express wel installeren of er voor zorgen dat Outlook 2003 het wel doet.

mzzl

Ceesieh

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Wat doet het niet met Outlook 2003?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

probeer eens een redist van Internet Explorer te maken met IEAK (Internet Explorer Administration Kit).
daar kan je Outlook Express ook in opnemen voor installatie. misschien dat dat helpt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Bij outlook 2003 krijg ik de foutmelding onbekende fout 0x80040154

en met IEAK heb ik ook geprobeert en hij zegt wel dat versie 6,0,0,2800,1106 er op staat maar ik kan hem nergens opstarten

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je hebt nlite gebruikt.. geen probleem alleen heb je dan enkele noodzakelijke files niet meer die je wel nodig hebt

reinstall dus :) (of je gebruikt geen outlook maar wat anders)

of: Outlook 2003: Onbekende fout 0x80040154

staat ook een oplossing in die de moeite waard is

[ Voor 30% gewijzigd door Zwelgje op 17-10-2005 16:20 ]

A wise man's life is based around fuck you

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet nog even [XP] in de topictitel en breid deze ietsje uit:
Outlook Express installeren > [XP] Outlook Express installeren na getweakte install*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een setup met IEAK gemaakt maar als ik die installeer start heel windows niet meer op. Heb er iemand toevallig een ie6 setup die met IEAK gemaakt is die het wel doet. maak niet uit wat er niet en wel in, zit als outlook express er maar inzit.naar ikben_AT_heel.erg.lui.nl sturen. want het zijn meerderen PC's waar outlook niet opzit

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 18-10-2005 17:51 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou gewoon even opnieuw proberen, of anders gewoon je installimage herzien. Waarom zou je uberhaupt OE willen verwijderen? Als je geen toegang tot internet hebt op de ervoor bedoelde poorten heb je er sowieso weinig aan. Shortcuts verwijderen en eventueel rechten voor je users-groep weigeren op msimn zou wellicht betere oplossing zijn.....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

sanfranjake schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:52:
Ik zou gewoon even opnieuw proberen, of anders gewoon je installimage herzien. Waarom zou je uberhaupt OE willen verwijderen? Als je geen toegang tot internet hebt op de ervoor bedoelde poorten heb je er sowieso weinig aan. Shortcuts verwijderen en eventueel rechten voor je users-groep weigeren op msimn zou wellicht betere oplossing zijn.....
Of msimn op een slimmere manier verwijderen, en middels een policy verhinderen dat users dat kunnen installeren :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1