Heb al wat topicjes lopen maar ze worden steeds moeilijker bij te houden. Zo ben ik nu bezig aan Cooler Master Stacker discussie topic Deel 3 weer een serieuze overhaul te geven. In het verleden heb ik code gebruikt uit andere topics en ook al snapte ik van de meeste zaken geen snars (vooral de logica), lukte het me vroeg of laat wel. Echter nu ik er al wat meer van begrijp, lijkt het meer en meer een totale warboel te zijn.
Voorbeeld: in de FAQ staat dit:
Dit geeft als resultaat dit:
Het limiet blijkt dus te steken op 350pikkels. Waarom is dit ?
Nog iets:
Geeft dit:
Notice die 2 pixels die er tussen de rand van die image zit en de table border. Is deze weg te krijgen ? Waarom gaat de table met een image wél verder dan 350pixies ? Snap dat 350pixors limiet niet echt, je kan 600pixellina's breed gaan zonder de "hardcoded" limieten van het forum te overschrijden.
Voorbeeld: in de FAQ staat dit:
Dus ik probeer eens wat:De [table]-tag ondersteunt de volgende attributen: width=xx, height=xx, border=x, bordercolor=#aa00bb, cellpadding=x, background=http://www.domain.ext/image.ext
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| [table border=1 bordercolor=#000000 width=200] [tr] [td] TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST [/td] [/tr] [/table] [table border=1 bordercolor=#000000 width=350] [tr] [td] TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST [/td] [/tr] [/table] [table border=1 bordercolor=#000000 width=500] [tr] [td] TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST [/td] [/tr] [/table] |
Dit geeft als resultaat dit:
TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST TEST |
Het limiet blijkt dus te steken op 350pikkels. Waarom is dit ?
Nog iets:
code:
1
| [table border=1 bordercolor=#000000][tr][td][img=600,198]http://users.edpnet.be/phunc/images/stacker/st_title.png[/img][/td][/tr][/table] |
Geeft dit:
![]() |
Notice die 2 pixels die er tussen de rand van die image zit en de table border. Is deze weg te krijgen ? Waarom gaat de table met een image wél verder dan 350pixies ? Snap dat 350pixors limiet niet echt, je kan 600pixellina's breed gaan zonder de "hardcoded" limieten van het forum te overschrijden.
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 14-10-2005 22:05 ]