Hallo,
Ik ben opzoek naar een nieuw computer systeem. Dat hoog uit 1000 euro gaat kosten.
Ik heb al wat rond gezocht, ook in het nieuwe systemen topic en in de best buy guide van september. Maar het systeem valt nog een beetje duur uit.
Het zal worden gebruikt voor multimedia applicaties(3dmax, photoshop, dreamweaver, etc) en misschien een beetje voor games. Dus dat moet in iedergeval kunnnen.
Wat ik al heb:
Beeldscherm
Harddisk
DVD+CD RW
Boxen
Toestenbord + Muis.
Wat ik dus nodig heb:
Kast
Voeding
Moederbord
Processor
Geheugen
Videokaart
Geluidskaart
En misschien nog een harddisk.
Ik dacht nu over dit:
CoolerMaster Centurion 5
Sharkoon SilentStorm 480 watt
ASUS A8N-E
AMD64 3500+ Venice Boxed
Kingston DIMM 512 MB (Retail, DD400-X64-C3A) 2x dus 1 gb in totaal
ATI Radeon X800XT ViVo
Creative Labs Audigy 2 ZS OEM
Maxtor DiamondMax 10 120 GB
Totaal prijs 1023 euro(bij alternate). Beetje aan de dure kant.
Ik wil graag alles bij 1 winkel kopen. En het daar ook in elkaar zetten want als ik dan problemen er mee krijg gaat die gewoon terug naar de winkel.
Zou dit een goed systeem zijn voor de eisen of zeggen jullie dat er echt iets moet veranderen?
Alvast bedankt voor het lezen.
Groeten Jepz
Ik ben opzoek naar een nieuw computer systeem. Dat hoog uit 1000 euro gaat kosten.
Ik heb al wat rond gezocht, ook in het nieuwe systemen topic en in de best buy guide van september. Maar het systeem valt nog een beetje duur uit.
Het zal worden gebruikt voor multimedia applicaties(3dmax, photoshop, dreamweaver, etc) en misschien een beetje voor games. Dus dat moet in iedergeval kunnnen.
Wat ik al heb:
Beeldscherm
Harddisk
DVD+CD RW
Boxen
Toestenbord + Muis.
Wat ik dus nodig heb:
Kast
Voeding
Moederbord
Processor
Geheugen
Videokaart
Geluidskaart
En misschien nog een harddisk.
Ik dacht nu over dit:
CoolerMaster Centurion 5
Sharkoon SilentStorm 480 watt
ASUS A8N-E
AMD64 3500+ Venice Boxed
Kingston DIMM 512 MB (Retail, DD400-X64-C3A) 2x dus 1 gb in totaal
ATI Radeon X800XT ViVo
Creative Labs Audigy 2 ZS OEM
Maxtor DiamondMax 10 120 GB
Totaal prijs 1023 euro(bij alternate). Beetje aan de dure kant.
Ik wil graag alles bij 1 winkel kopen. En het daar ook in elkaar zetten want als ik dan problemen er mee krijg gaat die gewoon terug naar de winkel.
Zou dit een goed systeem zijn voor de eisen of zeggen jullie dat er echt iets moet veranderen?
Alvast bedankt voor het lezen.
Groeten Jepz