Nogmaals huh?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Vind je zelf deze reactie een +4 waard? (daar stond 'ie op voor de powermoderatie).

Imho is het een leuke opmerking maar zonder verdere info en/of link niet meer dan het geluid dat een broodje Aap voortbrengt (nofi). Door de powermoderatie is de eindscore op +1 terecht gekomen en dat is m.i. een juiste score.

Doorgaans (uitzonderingen daargelaten) worden reacties in berichten die voornamelijk gaan over alternatieven niet hoog en vaak zelfs offtopic gewaardeerd.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Oh, nou zie ik het. Iemand heeft de halve thread naar beneden zitten te powermodden. Mij best, ieder z'n hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En het is ook nog een verdomd leuke hobby. Je zou het ook eens moeten proberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

TheekAzzaBreek, je vraagt om een verklaring, die krijgt je aangevuld met een wedervraag en jij doet dit af met 'Mij best, ieder z'n hobby.' :?

Dan stel ik de vraag nogmaals: Vind je zelf deze reactie een +4 waard?

We staan open voor discussies, wel graag met enige onderbouwing, met dooddoeners en/of one-liners kunnen we niets.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Nee, zeker geen 4. Maar als je ineens -3 ziet staan denk je toch dat je iets vreselijks hebt gezegd.
Ik dacht dat powermods bedoeld waren om van die 'jij zegt iets over M$/Linux/IE/Firefox/whatever dat ik niet leuk vind dus geef ik je een troll' user mods te compenseren, maar ik begrijp dat dat wat anders ligt.
Veel genoegen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Powermoderaties worden toegepast als een reactie een verkeerde eindscore heeft, niet zozeer als iemand 'iets vreselijks' post (ook al kan dat ook gepowermod worden als de eindscore onjuist is).
[/hele korte uitleg]
Een uitgebreide variant is hier (TMF-FAQ) te lezen :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Als de reactie op +2 of +3 stond was er vast geen powermod op toegepast. Dan is het wel zo eerlijk om het met een gewone mod met -1 omlaag te modden of op +2 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Als die reactie op +3 gestaan zou hebben zo er ook een powermoderatie naar +1 op toegepast zijn, maar als 'ie op +2 zou staan dan niet, powermoderaties passen we in regel pas toe bij een aanpassing van 2 punten of meer.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1