ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Verwijderd
Welke philips.... ?Op zaterdag 20 januari 2001 15:10 schreef juanphilip het volgende:
ik heb alleen nog problemen gehad met de normale of 80 min. mmore maar nog nooit met de metallic en daarmee heb ik het nog nooit gehad dat een cd-speler ze niet kon lezen en verder philips ook fantastisch
Verwijderd
Ik heb eens een keer een BASF CD-R gebruikt (om te lezen, niet te schrijven) met die speciale laag (rood doosje). Er waren zoveel krassen op dat je op sommige plekken dwars door de CD kon kijken (kleur- en bovenlaag volledig weg, enkel plastic!).
Die heeft mijn klote CD-Rom speler (Ultima
Verwijderd
* Mitsui
* TDK (laatst nog in de aanbieding bij V&D, 10 stuks voor 20 piek)
* Philips
Vooral de Mitsui CD-R's doen het goed. Ik gebruik deze veel voor CD-audio. Worden door elke CD speler geslikt.
(Sinterklaas kadootje)
I’m not like the OTTERS
Te koop bij intertoys
15,45 voor 10
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
BASF?? Bestaat dat bedrijf nog?Op vrijdag 26 januari 2001 12:34 schreef sproggle het volgende:
BASF CD's sucken de pan uit!
Die kan je branden maar nooit meer lezen, alle 10 verneukt
nog nooit probs mee gehad
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Intelligentie actie van je kerelOp vrijdag 02 februari 2001 21:51 schreef O.D.Smolik het volgende:
ik zal het echt niet
Kunne we nog een posting van je verw88?
Verwijderd
Ik gebruik nu MMore en That's Write.
ze zijn allemaal nog goed te lezen.
-Sony (shiny ooit eens van de Makro)
-Arita
-Platinum
-Fujitsu Siemens
-TDK
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Nou hji vreet idd alles, ik heb em ook op 9100 lopen, maar goed, die cd's zijn gaar, en dat komt echt gewoon doordat die dingen wegrotten in een gewone kamer, waarin ik leefOp zaterdag 03 februari 2001 19:25 schreef Droopy het volgende:
Mijn HP 8100i lust alles.
Ik gebruik nu MMore en That's Write.
ze zijn allemaal nog goed te lezen.
komt dat ooit nog of niet?Op vrijdag 02 februari 2001 21:07 schreef drLiter het volgende:
Okay ik ga ook ff een Top 10 maar es samenstellen gebaseerd op de ervaringen van tweakers, moet ik ff alles oppennen qua reacties
Verwijderd
Bij Salisbury (http://www.salisbury.nl) hebben ze die dingen, zijn wel wat duurder maar dat zijn ze echt wel waard.
Maar ik heb er nu weer van Philips, die gebruik ik het liefst.
Ik nog een tijdje van die noname
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ik heb er ook veel van Fuji, ook niets over te klagen...
Van That's write heb ik ook een keer een doosje gehad: ALLE 10 de CD's mislukten... dat was echt vaag.
MMOre heb ik ook gehad maar nooit problemen mee gehad.
Buurjongen had trouwens CDRW's van Trust...
Dat was geen goed plan zag ie al gauw
Dingen kregen we niet meer ingelezen in de brander..
Saved by the buoyancy of citrus
Op CD Media World staat een hoop informatie over merk en merkloze cd-r's, wie weet heb je er wat aan..
Verwijderd
Ik zal em voor je inscannen morgenOp woensdag 07 februari 2001 14:50 schreef Shivan Kishan het volgende:
Heeft iemand misschien dan wel een plaatje van een verrotte MMoRe, want mijn mmore zijn nog gewoon goed.
ow ja toch wel mijn oude 4-speed cd-rom speler wou geen cdrs lezen dus heb er maar een 8-speed ingedouwt.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Die heb ik ook echt KUT ik ga nero er effe op pleuren denk ikOp woensdag 17 januari 2001 15:31 schreef nexhil het volgende:
ik heb een philips
2x2x6
en een
8x4x32 <- zuigt soms ook komt denk ik door dat kut adaptec programma's...tijden de lead out schrijven gaat de cd er vanzelf in en uit) terwijl hij nog niet klaar is.)
Mooiste plek in arnhem is de bushalte naat nijmegen
Heb ze zelf ook gehad perfect maar die kwam uit duitsland post even het type van de cd
is t te achterhalen met een programma
van www.cdmediaworld.com genaamd cdindetifier
of zo iets.
Maar asl ze van ritek afkomen zijn het slechte dingen lees de het nieuws eens 2 weken geleden Philips en sony pakken ritek licensie af...
Tevens er bestaand geloof ik 4 verschillende types Mmore tevens bestaand er ook :r"nep":r (lees onder licensie geproduceerd) philips cdtjes kijk maar eens op die site van hier boven
hier directe urlOp dinsdag 20 februari 2001 21:21 schreef Padje het volgende:
www.cdmediaworld.com genaamd cdindetifier
of zo iets.
was wel moeilijk zoeken
alleen de server is nu down
http://www.cdmediaworld.com/cgi-bin/dlcmw.cgi?cdrid161!zip
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
De goede merken waren gewoon nog leesbaar na 1 week. Bijna geen vertoning van oxidatie. Die merken waren: philips, Fjutsi, TDK, sony
Hey man koel dat je repliedOp donderdag 22 februari 2001 17:56 schreef jhead22 het volgende:
Ik was de persoon die die topic over cd's buiten leggen in wind en weer. Mijn conclusie was dat sommige (b-merk cdr's) al binnen 1 dag beginnen te oxideren. Vooral zon is erg slecht voor ze. Merken die het slecht deden waren: That's write (kan je na 1 dag al weg gooien) Mmore, Princo.
De goede merken waren gewoon nog leesbaar na 1 week. Bijna geen vertoning van oxidatie. Die merken waren: philips, Fjutsi, TDK, sony
thanx!
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Nooit problemen mee gehad.
Samen staan we sterk!
I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
Het heeft dus echt geen zin om hier nou nog in te posten.
Anders check je ff de datumTrenzer schreef op 28 januari 2003 @ 16:46:
Ik heb alleen nog maar goede ervaringen gehad met MMORE, de afgelopen 3 jaar. Nou las ik al over de verschillende soorten fabrieken die leveren aan MMORE, dus ik heb kennelijk altijd mazzel gehad? Ben wel benieuwd naar de fabrikanten van die MMORE discs dus eerdaags maar eens CD-Identifier langs een serie CD's halen.
Maar goed, ik meld 't zo wel ff in SM, ik gebruik bijna alleen maar TDK atm, er is er nog nooit een mislukt. *ff afkloppen*
Kijk eens in de OM FAQ, daar staan linkjes naar topics over goede CDR's
Dit topic is gesloten.
![]()