The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Koop gewoon een 2-polige schakelaar, daar onderbreek je de 5v en de 12v mee. Dan nog een gaatje boren in je front daarvoor
Als je pc aangaat met de cdrom zonder spanning wordt hij waarschijnlijk nog wel iets herkend door de ide kabel, mocht dat in dit geval opgaan.
Casemod: Cubeleon
dat programma schakelt je primary ide uit of je second ide
dan hoef je niks te knippen of te kopen
[ Voor 40% gewijzigd door Hymanz op 12-10-2005 16:19 ]
jij mag nooit meer raden, maar dat proggie werkt helaas niet voor mij. daarom deze schakelaar:)heimpie14 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:16:
je hebt het zeker nodig voor starforce protection dan weet ik nog wel een programma
dat programma schakelt je primary ide uit of je second ide
Met dat proggie kan ik wel de speler uitzetten, maar is helaas niet voldoende. wanneer ik de stekker eraf haal, werkt het wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Distortion op 12-10-2005 16:22 ]
Waarom zou er dan nog iets herkend worden als de spanning eraf is? dit moet toch lukken?brinkdinges schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:13:
Als je pc aangaat met de cdrom zonder spanning wordt hij waarschijnlijk nog wel iets herkend door de ide kabel, mocht dat in dit geval opgaan.
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
geen problemen mee, werkt gewoon.Foppe-Jan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:22:
euhm.. als de spanning eraf is maar er toch iets aan een idekabel zit start ie meestal niet op..
[...]
jij mag nooit meer raden, quote]
haha had ik het goed?
lolFlyby_Wire schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:19:
[...]
jij mag nooit meer raden, quote]
haha had ik het goed?
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()