Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 'opzetstuk' voor USB stick

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2GB USB stick. Bestaat er zoiets als een 'opzet' stukje waarmee je mp3-files op deze USB stick kunt beluisteren (dus losse module met USB-vrouwtje-ingang, batterij-vakje en koptelefoonaansluiting)?

Dus dat ik over 5 jaar, wanneer de USB sticks 20GB kunnen bevatten, nog steeds dit opzetstukje kan gebruiken ter beluistering van mijn mp3-bestanden?

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Volgensmij bestaat dat nog niet. Aan de ene kant wel een goed idee, aan de andere kant is het los produceren van de speler denk ik duurder dan er gelijk geheugen bij plakken...

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Een 1 GB pendrive kost zo'n € 65,-
Een 1 GB mp3 + FM speler kost € 75,-
Ik denk niet dat er een markt is voor een losse 'usb-speler' zoals jij die voorstelt.

Prijsinfo van www.norrod.nl

[ Voor 24% gewijzigd door lord.farquaad op 12-10-2005 12:12 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Dit is al eens voorbijgekomen, gebruik de search eens.
Mobiblu dmh-100 bv, andere zijn er ook, maar daar heb je speciaal passende usbsticks voor nodig.

[ Voor 48% gewijzigd door Teun_2 op 12-10-2005 12:15 ]

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

HeepH

Dope Rapper

ik heb het ook nog niet gevonden,maar ben helemaal met je eens dat het wel eens uitgevonden mag worden ;) hoewel ik denk dat het niet zo makkelijk is als het lijkt.

http://specs.tweak.to/16495

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 15:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Maasluip op 12-10-2005 12:28 . Reden: Niet helemaal wat TS bedoelde ]

Signatures zijn voor boomers.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
lord.farquaad schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:11:
Een 1 GB pendrive kost zo'n € 65,-
Een 1 GB mp3 + FM speler kost € 75,-
Ik denk niet dat er een markt is voor een losse 'usb-speler' zoals jij die voorstelt.
Aan de andere kant lijkt het me wel leuk. MP3's spelen van een usb stick, mp3's spelen van een cardreader met geheugenkaartje, mp3's spelen direct van je digicam... Er zijn best toepassingen voor te verzinnen gok ik. :P

edit:

Of natuurlijk een externe USB harddisk eraan. Lekker 250GB mp3's })

En nee die is niet praktisch om mee te slepen, maar voor op vakantie of voor in de auto heeft het wel wat. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Xander op 12-10-2005 12:31 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Wat jij zoekt bestaat al, en is wel via marktplaats te krijgen.... alleen is het alleen voor in de auto. Het is een mini fm zender ding die je in de sigarettenaansteker zet en waar je een usb apparaat in kan stoppen, vanaf dat moment kan je de mp3tjes spelen vanaf het usb apparaat en meteen luisteren op je autoradio.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Ze zijn al eens voorbij gekomen: [mp3speler] USB-based speler?. Daar kwam uit dat ze eigenlijk niet bestaan. Alleen de USB On-the-go functie op enkele harddisk spelers kan je hier voor gebruiken...
De discussie mag in dat topic verder. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.