Toon posts:

[xbox] Xbox media center - Deel IV Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 16.853 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 43030

Schweino schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:04:
Ik denk dat 'ie meer op de (vetgedrukte) changelog data doelde (*2001*).
Haha Lol :P , compleet er over heen gelezen.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:16
Fire69 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:06:
Hm, misverstandje denk ik, ik bedoelde dat Bever effe wat onderzoek had moeten doen.
Tegen jou zou ik zoiets nooit durven zeggen ;)
Anoniem: 45950 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:11:
Bever, volgende keer eerst craxtion gebruiken! kun je mooi kiezen welke savegames je wilt backuppen via je pc
Ïk zie nergens staan dat ik savegames kwijt ben? Jullie wel? DeFeCt had problemen en ik geloof dat ik hem wilde helpen of ben ik nou gek?

[Voor 3% gewijzigd door Bever op 26-01-2006 22:21]

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 15:03

DeFeCt

je wéét toch

Dank! Voor mij mosterd na de maaltijd, maar weer een wijze les om niet zomaar alles aan te nemen wat wordt geroepen in een forum.. helaas te laat, maar goed het blijft voorlopig toch nog wel even kut weer dus er ligt een schone taak voor me weggelegd... anderhalf jaar save games terug spelen :)

Flickr

• Bever
DeFeCt schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:59:
Dank! Voor mij mosterd na de maaltijd, maar weer een wijze les om niet zomaar alles aan te nemen wat wordt geroepen in een forum.. helaas te laat, maar goed het blijft voorlopig toch nog wel even kut weer dus er ligt een schone taak voor me weggelegd... anderhalf jaar save games terug spelen :)
daar is een heel mooi script voor ;) ben je met een paar minuten klaar ;)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:57
Bever schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:21:
[...]

[...]

Ïk zie nergens staan dat ik savegames kwijt ben? Jullie wel? DeFeCt had problemen en ik geloof dat ik hem wilde helpen of ben ik nou gek?
Ja, je ben compleet gek!

Nee hoor, sorry, had me van post gemist, moest inderdaad DeFeCt zijn :)

@DeFeCt: Sorry, maar als we hier UDATA en TDATA zeggen, weten de meesten dat dat de 0face008-folders zijn die je moet weggooien.
Zal het er volgende keer maar wat duidelijker bijzetten, zodat er niet nog meer slachtoffers vallen :)

• Bever
Ik ben ook maar eens aan de slag met het scripten voor XBMC, ik probeer een script te maken om data uit te lezen van de KNVB site. Gegevens als aankomende wedstrijden, standen en uitslagen van amateurclubs.

Heb tot nu toe het volgende:
http://www.lubberdink.net/files/xbmc_knvb.jpg

[Voor 6% gewijzigd door Bever op 28-01-2006 03:39]

• Anoniem: 45950
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ziet er al keurig uit ^O^

Anoniem: 119930

een vraagje van mijn kant..XBMC draait en alles doet het perfect.. Na de nodige zweetdruppel :( :(
Maar als ik wil netwerksharen van xbox-->pc, terwijl alles ingesteld is zoals het zou moeten, dan krijg ik de volgende foutmelding
TN_status_Source_not_found

Iemand bekend mee?wat doe ik fout?

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
hoi mensen,

ik wil graag mijn xbox softmodden ,

ik heb geen savegame exploits games (enige games dat ik heb zijn burnout3, fifa street, halo 2 etc)

heeft iemand enige tutorials voor mij ? ik kom er maar niet uit

alvast bedankt

• Fire69
Daarvoor ga je echt ergens anders moeten zijn, xbox-scene.com bvb. Hier mag het niet.
Maar zonder die games gaat het in principe niet, ga je gewoon eentje huren of zo :)

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 22:18
Twee weken terug de nieuwe TECH build 18-01-06 erop gezet. Maar daar zat een grote bug in bij het ophalen van IMDB gegevens. Alle films kregen de info van één bepaalde film. Nu heb ik de nieuwste build erop, maar nu krijg ik de thumbs niet.. Ik zie alleen de info.. Is dit ook weer een bug?

• Anoniem: 34095
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
IronFist schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:24:
Twee weken terug de nieuwe TECH build 18-01-06 erop gezet. Maar daar zat een grote bug in bij het ophalen van IMDB gegevens. Alle films kregen de info van één bepaalde film. Nu heb ik de nieuwste build erop, maar nu krijg ik de thumbs niet.. Ik zie alleen de info.. Is dit ook weer een bug?
cachejes geleegd, xbe vervangen ?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:24
Ik heb al een aantal keer de schweino builds op mijn xbox gezet en ik vind dat altijd goed werken. Alleen zijn er veel meer scripts op internet dan hier standaard ingebakken zitten. Nu ben ik op zoek naar een zo'n compleet mogelijke XBMC met alles erop en eraan. Bestaan deze? Wat is daar de naam van?

Moet ik dan een xbmc pimped hebben of een tech? of zijn er andere builds die helemaal compleet zijn met andere skins scripts en degelijke? Bestaat dit uberhaubt?

blog.wapnet.nl

• Niet online
OhMyGod schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:28:
Ik heb al een aantal keer de schweino builds op mijn xbox gezet en ik vind dat altijd goed werken. Alleen zijn er veel meer scripts op internet dan hier standaard ingebakken zitten. Nu ben ik op zoek naar een zo'n compleet mogelijke XBMC met alles erop en eraan. Bestaan deze? Wat is daar de naam van?
snap ik niet helemaal, je zet toch een build over je huidige build ? scripts die je hebt blijven bestaan.

• L0g0ff
Nee ik gooi dus altijd eerst mijn oude build weg... Das dus mijn fout. En ik ben er net dus ook achter gekomen dat je voor de optimale werking eerst de cache leeg moet gooien in tdata en udata. Mijn apple movie trailer script werkte namelijk ook al een tijdje niet meer lekker.

Verder zit ik nu even de t3ch te bekijken en hier zit een script in welke allemaal andere scripts van http://www.xbmcscripts.com ophaalt en installeerd dit werkt echt super en was precies wat ik zocht.

Ik vis dat script er nu wel even uit en zet deze zelf weer in de schweino built :)

blog.wapnet.nl

OhMyGod schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:32:
Ik vis dat script er nu wel even uit en zet deze zelf weer in de schweino built :)
Als het goed is staat dat script al in de Schweino build

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-06 22:18
Anoniem: 34095 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 20:06:
[...]

cachejes geleegd, xbe vervangen ?
Jep, tdata udata leeg, en albums geleegd..maar niks..

IronFist schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:47:
Jep, tdata udata leeg, en albums geleegd..maar niks..
Thu Jan 26 21:49:33 2006 fixed: IMDB thumbs (imdb.com changed their webpage slightly)

Build van Schweino is als het goed is het s'morgens gemaakt op de 26e, ik keek net ff op z'n site maar staat nog steeds diezelfde oude build,.. ben zelf een tijdje geleden al over gestapt naar een andere build, blijf ik tenminste enigzins up2date als er iets gefixed of nieuws is ...1x in de week is echt weinig, vooral als je nieuwe stuff wil uitproberen met skinning werkzaamheden

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 31-01-2006 04:12]

Anoniem: 166807

Hallo Smokehead,

Ik ben gebruik sinds een paar maanden de PDM skin, alleen de laatste tijd willen niet meer alle fucties goed werken, XBMC logo uit zetten XBOX info etc werken niet meer en zijn in eens in het engels. wat gaat er bij mij fout, heb zojuist de laatste build van xbmc en PDM er opgezet maar helaas. Voorheen had je ook nog uodates van de language ligt het daar soms aan.??

Mooi inderdaad als dadelijk de achtergronden bijven staan inplaats van de visuals. Als ze dan ook nog roteren zoals bij PM III ben ik zeer blij XBMC gebruiker. Ik gebruik onder tussen mijn XBOX alleen nog maar voor Muziek, Film en foto's, heb zelfs mijn audio set daar voor opgeruimt Aleen nog een XBMC in de huiskamer.. van daar mooi als de achtergronden bijven staan.

Ga zo door....

Smokehead,

waar haal je nu de rebuilds vandan ????

• Fire69
Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:53:
[...]

Thu Jan 26 21:49:33 2006 fixed: IMDB thumbs (imdb.com changed their webpage slightly)

Build van Schweino is als het goed is het s'morgens gemaakt op de 26e, ik keek net ff op z'n site maar staat nog steeds diezelfde oude build, gaat goed zo.. ben zelf een tijdje geleden al over gestapt naar een andere build, blijf ik tenminste enigzins up2date als er iets gefixed of nieuws is ...1x in de week is echt weinig, vooral als je nieuwe stuff wil uitproberen voor skin werkzaamheden en dergelijke
Moest je het topic even goed lezen had, zou je gezien hebben dat dagelijkse builds moeilijk gaan door problemen met de server.
Vind het trouwens wel nogal grof... "gaat goed zo...". Als het je niet snel genoeg gaat of zo, kan je't altijd zelf doen ook hoor. 't is niet alsof Schweino hier geld vraagt voor de builds die hij beschikbaar stelt... :/

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:07
Idd, ik ben er iig hardstaikke blij mee die builds :)
(het nut van dagelijks een andere build op me xbox zetten is me lang geleden al ontglipt, doe dit eens in de maand oid hoogstens, als ik geen hinderlijkheden ondervind, of er zijn geen grote nieuwe dingen blijft de build gerust 4 maanden staan)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Fire69 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:55:
Vind het trouwens wel nogal grof... "gaat goed zo...". Als het je niet snel genoeg gaat of zo, kan je't altijd zelf doen ook hoor. 't is niet alsof Schweino hier geld vraagt voor de builds die hij beschikbaar stelt... :/
Grof.. :? ,*diepe zucht.. weet ik veel dat hij problemen heeft met de server, waarom kunnen andere mensen dan wel dagelijks een build bakken ?, en ja als je dagelijks een nieuwe build vereist dan is daar toch niks grofs aan als ik zeg dat 1x in de week vrij weinig is en dat ik nu een andere build gebruik, en die post was eigenlijk geheel aan schweino gericht maar blijkbaar voel jij je aangesproken.. ben je nu opeens moraal ridder ofzo, ik ga iig niet meer 1 week met dezelfde bug zitten klooien, terwijl ik dus ook gewoon een andere kan downen, als jij dat doet ale, maar ik dus echt niet meer.

en ja als je alleen maar wat scriptjes van bakman draait heb je idd niet elke dag de nieuwste nodig, maar blijkbaar snappen sommige mensen dat hier niet.

PDM en niet werkende functies ligt geheel aan XBMC , zijn wijzigen gedaan aan het skin system.

[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 29-01-2006 15:31]

• Fire69
Je zegt niet dat 1x in de week niet genoeg is. Je zegt "ik keek net ff op z'n site maar staat nog steeds diezelfde oude build, gaat goed zo.. " En persoonlijk vind ik dat gewoon grof overkomen.
Ik ben helemaal geen moraalridder, en waarom zou ik me persoonlijk aangesproken voelen? Ik maak die builds toch niet? :?
Ik vind gewoon dat er wat meer respect mag zijn voor iemand die al lange tijd zo'n goeie "service" aanbied en nu even wat achterzit.

Anoniem: 119930

Hallo allemaal,

ik ben net begonnen met xbmc en heb een paar vraagjes waar ik niet achter kom (met gebruik van google)

Ik kan zeg maar vanaf mijn xbox naar mijn map fotos op de PC. Ik heb echter meerdere mappen met foto's...Hoe verander ik dat in XBMC.xml zodat ik alle mappen kan bekijken?

Die scripts...Waar moet ik dat naar copieren? Gewoon naar xbmc.scripts..

Alvast hartelijk bedankt...

• Fire69
Uit xboxmediacenter.xml:
<!-- You can have multiple paths per bookmark (only for myprograms). Use a comma-separated list for paths. !
-->
- <!-- Ex: <path>E:\Games\,F:\Games\</path> !
-->
Zal dus niet lukken vrees ik.

Scripts zet je idd gewoon onder de scripts-folder.
Als je ze in de scripts-menu wil tonen, moet je je submenu.xml aanpassen.

Anoniem: 141231

Kan niemand mij vertellen hoe ik met de XBMC DVD speler ondertitels aanzet/selecteer voor DVD's (zonder menu) die ik afspeel vanaf de HD? Het kan niet echt moeilijk zijn, maar ik krijg het echt niet gevonden.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:56
Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:18:
[...] en die post was eigenlijk geheel aan schweino gericht
Hrm, dus je spreekt me er op aan dat ik niet aan je verwachtingen voldoe, sorry hoor..... Ik vind je post niet grof, meer arrogant.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:57

Polycom

Poes van goud

Hi,

ik heb even een xbox te leen van een vriend van me en hij wilt dat ik wat dvd's op zn xbox zet van mijn collectie.

Ik zei ja, zou moeilijk zou dat toch niet zijn? Even op internet gekeken en gezien dat je met het programmaatje dvd2xbox films kan overzetten op de harde schijf.

Ik dus meteen de eerst film gekopieerd naar de HD in de map Movies (stond al op de schijf). Maar hoe kan ik nu deze film afspelen? Met mediacenter staan er een paar bestanden van de film, video_cap ofzo maar het is niet een dvd bestand die ik kan afspelen :?

Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik de dvd's op de harde schijf kan zetten en ze gewoon in een keer kan afspelen?

Schweino schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:01:
Hrm, dus je spreekt me er op aan dat ik niet aan je verwachtingen voldoe, sorry hoor..... Ik vind je post niet grof, meer arrogant.
Ja ga huilen..ik zeg niks over mijn eigen verwachting, eerder die van alle mensen die jouw builds downloaden, waarvan je zegt dat het een build is van de 24e terwijl nog niet eens alle fixes van de 23e erin zitten, kom op hey..en dan de mensen er maar mee laten klooien totdat er mischien volgende week eens een nieuwe uitkomt, zodat ze hier komen posten met al hun problemen.. test je die builds zelf wel eens ? ..volgens mij niet echt he ..dat noem ik arrogant.

Ik gebruik hem iig niet meer, en dat zei ik dus. ;)

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 29-01-2006 22:31]

• Homer
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan iemand een XBMC script maken voor de stream van http://www.ontoptv.com/ , dit is namelijk een internetkanaal waar 24/7 rap en rnb clips komen, en de stream werkt erg goed!!
ik stream mijn liedjes van laptop naar mijn xbox, maar elke keer als ik xbox opnieuw opstart en naar mijn muziek map ga dan moet die telkens de liedjes opnieuw inladen, hoe kan ik dat veranderen? Duurt namelijk superlang (3 gb aan liedjes)

[Voor 41% gewijzigd door Homer op 29-01-2006 22:29]

• Maverick
  • Laatst online: 16:07
Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:
[...]
eerder die van alle mensen die jouw builds downloaden
Alle mensen? Spreek voor jezelf, je bent de enige die schweino's builds niet toereikend vind hier, want ik hoor nooit iemand klagen. En terecht, schweino kan ook zeggen ik build ze lekker voor mezelf, en jullie zien maar hoe je eraan komt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Maverick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:15:
[...]

Alle mensen? Spreek voor jezelf, je bent de enige die schweino's builds niet toereikend vind hier, want ik hoor nooit iemand klagen. En terecht, schweino kan ook zeggen ik build ze lekker voor mezelf, en jullie zien maar hoe je eraan komt.
Dat kan hij idd doen, mij een zorg.. |:(

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 30-01-2006 04:14]

• Niet online
Homer schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:25:
Kan iemand een XBMC script maken voor de stream van http://www.ontoptv.com/ , dit is namelijk een internetkanaal waar 24/7 rap en rnb clips komen, en de stream werkt erg goed!!
ik stream mijn liedjes van laptop naar mijn xbox, maar elke keer als ik xbox opnieuw opstart en naar mijn muziek map ga dan moet die telkens de liedjes opnieuw inladen, hoe kan ik dat veranderen? Duurt namelijk superlang (3 gb aan liedjes)
een script voor één stream ? het word tijd dat je een search doet op .strm

voor de rest: erg gezellig hier :/

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 30-01-2006 07:19]

• Schweino
[...]test je die builds zelf wel eens ? ..volgens mij niet echt he ..dat noem ik arrogant.
Zoals al eerder gezegd test ik de builds inderdaad niet zelf, aangezien het een standaard CVS build is. Als er bugs in zitten zijn het bugs die in de CVS zitten en waar ik niets aan kan doen.
[...]waarvan je zegt dat het een build is van de 24e terwijl nog niet eens alle fixes van de 23e erin zitten, kom op hey..
Ik "zeg" niet dat een build van een beplaade datum is.... De source wordt van de CVS server gedownload, vervolgens gecompiled, dan gerarred en de rar krijgt automatisch een timestamp. Vervolgens wordt de rar geupload. Dit hele proces duurt ongeveer een uur. Het maximum tijdverschil tussen de timestamp en de daadwerkelijke versie die op de CVS server aanwezig is zal in deze builds dus ongeveeer een half uur tot een uur zijn. Overigens moet je je realiseren dat de changelog altijd vooruit loopt op de source die daadwerkelijk aanwezig is op de CVS server.
Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:en dan de mensen er maar mee laten klooien totdat er mischien volgende week eens een nieuwe uitkomt, zodat ze hier komen posten met al hun problemen..
Zoals altijd het geval is bij een CVS snapshot:
Keep in mind this is a CVS snapshot of the current development tree. It's not an official (stable) point release.

[Voor 68% gewijzigd door Schweino op 30-01-2006 08:39]

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 10:43
XBMC build (van Schweino) van 29-1 gisteren erop gezet en da's een goede. IMDB thumbs werken weer en als ik een film start kan ik 'm ook weer afbreken en terug gaan naar de thumbs (kon ik met mijn vorige van 11-1 niet. Die hing als ik een film wilde afbreken), dus ik ben weer blij :)

@ schweino: Ik begrijp ook wel dat problemen aan cvs liggen, maar ik bedoel meer te zeggen dat het de dag erna al gefixed is in cvs, en als je dan maar 1 a 2x in de week een build hebt, heb je langer met problemen te kampen dan dat er de dag erna een verse te downen valt.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-05 09:11
Zullen we gewoon weer ontopic gaan en met zijn allen proberen om XBMC en skins daarvoor te verbeteren. Ik denk dat ieders standpunt over het wanneer wel en niet een build plaatsen nu wel bekend is.

http://specs.tweak.to/6635

Anoniem: 14334

Fix:
- de mp3 playlist maar eens,
- de progress bar van een video file (als je right thumb gebruikt om verder/terug te gaan)

(betreft de laatste build van 2006-01-28 T3CH)

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-06 13:37
Anoniem: 14334 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:12:
Fix:
- de mp3 playlist maar eens,
- de progress bar van een video file (als je right thumb gebruikt om verder/terug te gaan)

(betreft de laatste build van 2006-01-28 T3CH)
Doe het zelf anders even :P

• Polycom

Polycom

Poes van goud

PuDy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:07:
Hi,

ik heb even een xbox te leen van een vriend van me en hij wilt dat ik wat dvd's op zn xbox zet van mijn collectie.

Ik zei ja, zou moeilijk zou dat toch niet zijn? Even op internet gekeken en gezien dat je met het programmaatje dvd2xbox films kan overzetten op de harde schijf.

Ik dus meteen de eerst film gekopieerd naar de HD in de map Movies (stond al op de schijf). Maar hoe kan ik nu deze film afspelen? Met mediacenter staan er een paar bestanden van de film, video_cap ofzo maar het is niet een dvd bestand die ik kan afspelen :?

Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik de dvd's op de harde schijf kan zetten en ze gewoon in een keer kan afspelen?
Niemand?

• Fire69
Waarom doe je het niet gewoon via FTP? :?

• martdj
Ik rip DVDs altijd op mijn PC. Als ik ze dan naar mijn XBOX wil hebben FTP ik ze daarnaartoe. Je kan in de map Video_TS het eerste bestand aanklikken en uitvoeren en dan speelt ie verder de DVD af.
Ik heb mijn XBOX nog niet zo lang, dus het fijne weet ik er ook niet van.

• Bever
Het is idd denk ik het makkelijkst om via ftp de iso's of vob's te uploaden naar de xbox (vanaf je pc)

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Probleem is alleen dat ik hier geen UTP kabeltje heb liggen. Vandaar dat ik ben aangewezen om het zo te doen.

Maar als ik een origneel dvd'tje in mn pc omtover tot een iso en die brand ik op dvd en die zet ik dan vervolgens op mn xbox, dan werkt het wel?

• Schweino
Jup, moet werken. Let wel op dat als je een samsung dvd drive hebt die geen dvd+R lust (tenzij je em als -rom booktyped). Een -R(W) is dus aan te raden.

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Thanks, dan ga ik morgen even een RW dvd halen. Kan ik toch wat films op zn xbox zetten. _/-\o_

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:04

CodeIT

Code IT

PuDy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:04:
Thanks, dan ga ik morgen even een RW dvd halen. Kan ik toch wat films op zn xbox zetten. _/-\o_
Let ook vooral op de - :P

• Stampre
@smokehead

Heb je nog wat aan de logfiles van defect en mij gehad? Ik heb vandaag weer nieuwe build erop gegooid, van Schweino, en jou versie van vandaag, skin.xml aangepast naar 1.30 anders laadt hij niet. En nu verspringt hij dus naar links bovenin de hoed. Komt dit door de nieuwe 2.0 skin die al in de builds zit? of zit ik er naast?

• martdj
Stampre: Ik heb toevallig gisteren die skin van Smokehead geprobeerd. Zowel de laatste versie van XBMC als van die PDM skin gisteren gedownload. Oude XBMC en caches helemaal weggegooid (die waren nog van vorige eigenaar), geinstalleerd en geprobeerd. Ik hoefde helemaal niets aan te passen en het werkte meteen. Vaag dat ie het bij jou niet doet.

• Stampre
Ja ik snap er ook echt niets van. Ik doe altijd alles keurig via het boekje:
- XBMC verwijderen
- In de Udata en Tdata map 0face008 verwijderen
- Default.Xbe renamen naar evoxdash en naar c kopieren
- Nieuwe build kopieren naar F

Daarna start ik opnieuw op, kies ik mijn skin, in dit geval dus de pdm skin. Heb voor de rest alles nog op automatisch staan, heb een normale 50 hertz tv en een xbox versie 1.6 met smartxx.

Anoniem: 166807 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:12:
Ik ben gebruik sinds een paar maanden de PDM skin, alleen de laatste tijd willen niet meer alle fucties goed werken, XBMC logo uit zetten XBOX info etc werken niet meer en zijn in eens in het engels. wat gaat er bij mij fout, heb zojuist de laatste build van xbmc en PDM er opgezet maar helaas. Voorheen had je ook nog updates van de language ligt het daar soms aan.??
Nee ligt niet aan de language files, die heb ik geschrapt omdat het meerendeel toch engels gebruikt.
En ja het klopt dat sommige opties niet werkte ,deze fouten lagen geheel aan CVS vanwege de
vele veranderingen die het XBMC skin systeem nu ondergaat ..is gefixed in XBMC builds van na 29e.
-Freedom schreef ook:
Mooi inderdaad als dadelijk de achtergronden bijven staan inplaats van de visuals. Als ze dan ook nog roteren zoals bij PM III ben ik zeer blij XBMC gebruiker. Ik gebruik onder tussen mijn XBOX alleen nog maar voor Muziek, Film en foto's, heb zelfs mijn audio set daar voor opgeruimt Aleen nog een XBMC in de huiskamer.. van daar mooi als de achtergronden bijven staan.
Heb dit intussen gefixed (PDM 31-Jan), dus waneer je audio afspeeld en de optie "Visualisation" uitzet, dan blijven nu de Home achtergronden zichtbaar,.. dus nu heb je een afbeeldingen slideshow tijdens het afspelen van media files in home, waarmee je dus ook je eigen plaatjes (F:\Pictures) kunt bekijken...ik kijk nog even of ik ze ook kan vervangen met multiimages.

PDM met Custom image Slideshow aan, en Home visualisatie uit.
http://members.home.nl/smokehead/XBMC/PDM/Pics/screenshot002.jpg
Stampre schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:59:
Heb je nog wat aan de logfiles van defect en mij gehad? Ik heb vandaag weer nieuwe build erop gegooid, van Schweino, en jou versie van vandaag, skin.xml aangepast naar 1.30 anders laadt hij niet. En nu verspringt hij dus naar links bovenin de hoed. Komt dit door de nieuwe 2.0 skin die al in de builds zit? of zit ik er naast?
Nee niet echt ..sorry, eigenlijk moet het gewoon werken met V1.90, snap er echt geen zak meer van, vind het raar dat alleen jij en DeFeCt daar last van hebben, en verder niemand (zelfs XBMC Developers).

[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 01-02-2006 08:05]

Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:53:
[...]
Nee ligt niet aan de language files, die heb ik geschrapt omdat het meerendeel toch engels gebruikt.
En ja het klopt dat sommige opties niet werkte ,deze fouten lagen geheel aan CVS vanwege de
vele veranderingen die het XBMC skin systeem nu ondergaat ..is gefixed in XBMC builds van na 29e.

[...]
Heb dit intussen gefixed (PDM 31-Jan), dus waneer je audio afspeeld en de optie "Home visual" uitzet, dan blijven nu de Home achtergronden zichtbaar,.. dus nu heb je een afbeeldingen slideshow tijdens het afspelen van media files in home, waarmee je dus ook je eigen plaatjes (F:\Pictures) kunt bekijken...ik kijk nog even of ik ze ook kan vervangen met multiimages.

Super, ik kijk meestal voor ik ga werken of er een update is. En installeer deze nog even. Ik ga kijken of het allemaal werkt. Dan ben ik alvast een tevree XBMC en PDM gebruiker en mijn dank aan jullie.. Hoopelijk gaat het roteren van de achtergronden zo als dat was bij PMIII ook nog leuken dan is ie voor mij zo goed als af..

PDM met Custom image Slideshow aan, en Home visualisatie uit.
[afbeelding]

[...]
Nee niet echt ..sorry, eigenlijk moet het gewoon werken met V1.90, snap er echt geen zak meer van, vind het raar dat alleen jij en DeFeCt daar last van hebben, en verder niemand (zelfs XBMC Developers).

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 15:03

DeFeCt

je wéét toch

Ik heb er geen last van, nadat ik een nieuwe versie van de PDM erop had gezet (en mijn save games had gedelete :( ) werkte het, dacht eigenlijk dat ik dit hier al had gemeld... heb daarom ook geen log file meer gestuurd. Blijft alleen Stampre over en daar ga ik binnenkort wel even kijken :)

Flickr

• Stampre
@smokehead

Ik heb je skin van vandaag geprobeerd in combinatie met de Tech build van 29 januari. Hier geeft hij deze zonder problemen weer, geen melding van we require 1.30 or higher en ook geen verspringend beeld naar linkerbovenhoek. Enige wat hier ontbreekt zijn de achtergronden..screenshot enig idee wat dat kan zijn?

• Niet online
Stampre schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:19:
@smokehead

Ik heb je skin van vandaag geprobeerd in combinatie met de Tech build van 29 januari. Hier geeft hij deze zonder problemen weer, geen melding van we require 1.30 or higher en ook geen verspringend beeld naar linkerbovenhoek. Enige wat hier ontbreekt zijn de achtergronden..screenshot enig idee wat dat kan zijn?
klein advies: in xbmc linkerknuppel indrukken = screenshot, welke in de screenshot dir terecht komt.

• Stampre
Woei, dat zijn nog eens adviezen. Ik al met digicam nar woonkamer, screenshot gemaakt.
Tnx bakman!

• getfirefoxnow
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Morgen krijg ik de xbox in huis, de oude dus niet de xbox/360.

Volgende week wil em laten ombouwen. De vraag is nu of ik de nog niet omgebouwde xbox morgen al kan gebruiken of dat dit problemen voor de ombouw op gaat leveren. Waarschijnlijk zal het geen probleem zijn, maar voor de zekerheid stel ik de vraag.

• Bever
getfirefoxnow schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:40:
Morgen krijg ik de xbox in huis, de oude dus niet de xbox/360.

Volgende week wil em laten ombouwen. De vraag is nu of ik de nog niet omgebouwde xbox morgen al kan gebruiken of dat dit problemen voor de ombouw op gaat leveren. Waarschijnlijk zal het geen probleem zijn, maar voor de zekerheid stel ik de vraag.
je kun met de orginele xbox gewoon spelletjes doen enzo. zolang je dan maar geen softmod erop gooit is er niets aan de hand.

ik heb mijn xbox 2e hands gekocht en daarna omgebouwd en daarvoor is er dus ook veel op gespeeld.

Stampre schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:19:
@smokehead

Rare bedoeling, het lijkt haast alsof er iets serieus mis gaat tijdens het uploaden ofzoiets, staan alle files wel in PDM folder ?.. ik begin er toch wel ernstig aan te twijfelen.

• Stampre
Dat is inderdaad wat ik ook dacht. Ik upload met flasxfxp, enige bestand die die niet kan uploaden is nasa.ttf, en dat is niet zo raar want die is in use op moment dat ik upload. Voor de rest blijft er niets staan. Zal inderdaad nog eens gaan proberen met smartftp ofzo. ik hou je op e hoogte.

Anoniem: 146180

Ik heb zojuist de laatste XBMC build van Schweino op mn xbox gezet,
met de standaard lay-out. De map 0face008 netjes verwijderd.
Alles werkt in principe maar als ik het venstertje met scripts e.d. open (via groene pijltje rechtonderin)
staat het window op een hele vreemde plek (helemaal links, half buiten beeld).
Is dit een bekend probleem?

• Fire69
Ja, da's een bekend probleem, daarom dat het hier al 20x besproken is. ;)
Da's omdat de default skin nog niet is aangepast aan het nieuwe skin-systeem.

Anoniem: 146180

Fire69 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:40:
Overheen gelezen denk ik B)
dan is het mij duidelijk!

• Bever
Fire69 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:40:
opzich best raar dat ze die niet updaten en het skin-systeem wel.

Bever schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:57:
opzich best raar dat ze die niet updaten en het skin-systeem wel.
Chokemaniac (PM3 designer) heeft het bijltje erbij neer gelegd, dus nu moeten ze het zelf doen.
Moet je voor de gein eens kijken hoe het xlink kai menu erbij hangt :P , werk zat voor de developers en om dan ook nog een skin bij te gaan houden ;)

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 01-02-2006 08:04]

• Bever
Anoniem: 43030 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 07:59:
[...]
Chokemaniac (PM3 designer) heeft het bijltje erbij neer gelegd, dus nu moeten ze het zelf doen.
Moet je voor de gein eens kijken hoe het xlink kai menu erbij hangt :P , werk zat voor de developers en om dan ook nog een skin bij te gaan houden ;)
mmm das wel jammer, vind het persoonlijk toch een erg mooie skin.

• Fire69
My plans are to wait for the feature freeze during the bug bash for XBMC 2.0.0 and then polish PM3 for the last time...
Hopelijk maakt hij er dan toch nog iets moois van :)

• Pjottski
  • Laatst online: 16:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

[hoster down - nothing to see around here]

[Voor 99% gewijzigd door Pjottski op 17-02-2006 14:14]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• L0g0ff
Eeej smokehead,

Die PDM skin is echt werelds! :) Alleen in de standaard skin (Project Mayhem III) )heb je rechts onderin een geel driehoekje waar je op kan klikken als je een dvd film/game af wilt spelen. Dit icoontje krijg je alleen te zien wanneer er een cd in je speler zit.

Zou jij ook zoiets kunnen in PDM kunnen bakken?

Ik heb trouwens net een afstands bediening gekocht en mijn controllers hoef ik dus niet meer aan te sluiten. Scheelt een hoop kabelzooi en het werkt echt goed met XBMC. Was 29 euro kwijt.

blog.wapnet.nl

• Bever
OhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:23:
Eeej smokehead,

Die PDM skin is echt werelds! :) Alleen in de standaard skin (Project Mayhem III) )heb je rechts onderin een geel driehoekje waar je op kan klikken als je een dvd film/game af wilt spelen. Dit icoontje krijg je alleen te zien wanneer er een cd in je speler zit.

Ik heb trouwens net een afstands bediening gekocht en mijn controllers hoef ik dus niet meer aan te sluiten. Scheelt een hoop kabelzooi en het werkt echt goed met XBMC. Was 29 euro kwijt.
alleen jammer dat er aan de zapper geen harder en zachter knop zit. kun je wel onder een getal oid zetten maar dat is toch minder mooi

• L0g0ff
Bever schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:50:
alleen jammer dat er aan de zapper geen harder en zachter knop zit. kun je wel onder een getal oid zetten maar dat is toch minder mooi
Maar dat doe je toch met de afstandsbediening van je tv/stereo? Op mijn dvd speler zit ook geen volume knop.

blog.wapnet.nl

• Bever
OhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Maar dat doe je toch met de afstandsbediening van je tv/stereo? Op mijn dvd speler zit ook geen volume knop.
ja dat kan ook, maar ik gebruik ook regelmatig die van de xbox

• Niet online
Bever schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:01:
[...]
ja dat kan ook, maar ik gebruik ook regelmatig die van de xbox
het vervelende aan die volume (vind ik) is dat ie onder stereo wel werkt, maar onder 5.1 niet

OhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:23:

Thanks,..Maar dat zit er al een tijdje in, als je een DVD in je xbox duwt dan verschijnd die icon daarvoor, wat moet die constant zichtbaar zijn als er geen DVD inzit? .. zelfde liedje voor Xlink.

• L0g0ff
Anoniem: 43030 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:18:
Thanks,..Maar dat zit er al een tijdje in, als je een DVD in je xbox duwt dan verschijnd die icon daarvoor, wat moet die constant zichtbaar zijn als er geen DVD inzit? .. zelfde liedje voor Xlink.
Er zit bij mij een dvd (film) in. Maar ik krijg dat icoontje niet. Maar dat icoontje moet er dus al in zitten?? Dan zal ik even verder kijken of ik misschien een optie over het hoofd heb gezien.

blog.wapnet.nl

• Bever
Anoniem: 34095 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:20:
[...]

het vervelende aan die volume (vind ik) is dat ie onder stereo wel werkt, maar onder 5.1 niet
met dolby kan dat wel, met DTS niet.

Wat ik trouwens erg irritant vind is dat als ik in een film (met DTS) vooruit of terugspoel dat m'n decoder (Creative GD580) elke keer terugspringt naar Stereo tot het moment dat ik weer gewoon afspeel, dan springt ie weer op DTS, hierdoor krijg ik elke keer een "poef" geluid. Ligt dit aan de decoder of aan XBMC? Het lijkt me namelijk dat XBMC een DTS signaal moet blijven zenden tijdens het spoelen maar dit niet doet.

• messi
  • Laatst online: 08:17
Op mijn versterker blijft ie gewoon op DTS staan, totdat ik een andere source krijg van de xbox.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• L0g0ff
Het Talpa.tv -v0.7 script ligt al een tijdje plat op www.xbmcscripts.com. Is er misschien iemand die dit script even publiek kan zetten?

Alvast bedankt :)

blog.wapnet.nl

• Bever
OhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:41:
Het Talpa.tv -v0.7 script ligt al een tijdje plat op www.xbmcscripts.com. Is er misschien iemand die dit script even publiek kan zetten?

Alvast bedankt :)
die werkt niet meer, je moet tegenwoordig betalen voor de streams

• Bever
messi schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:20:
Op mijn versterker blijft ie gewoon op DTS staan, totdat ik een andere source krijg van de xbox.
ook als je lang heen en weer scrolt? dan vliegt ie bij mij terug naar stereo

• L0g0ff
Hmmzz das jammer. Ik kijk al nooit naar talpa (staat op kanaal 39 ofzo) maar dat zal dan ook niet echt meer worden. Helaas :+

blog.wapnet.nl

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ff een vraagje over het uitzending gemist script..
het werk allemaal goed, alleen hoe kan ik uitzendingen per datum bekijken? Als ik nu bv een programma in de lijst selecteer staat er niet bij wanneer deze uitzending was ed. (en ik vind geen mogelijkheid om andere dagen te selecteren) hoe los ik dit op?

• Bever
tennisbal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:12:
het werk allemaal goed, alleen hoe kan ik uitzendingen per datum bekijken? Als ik nu bv een programma in de lijst selecteer staat er niet bij wanneer deze uitzending was ed. (en ik vind geen mogelijkheid om andere dagen te selecteren) hoe los ik dit op?
in principe zou selectie op dag, titel (a, b, c enz..), zender, omroep en rubriek mogelijk zijn. Maar dit is natuurlijk wel weer veel meer werk.

• Niet online
Bever schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:15:
[...]

met dolby kan dat wel, met DTS niet.
nou hier niet :/

• Niet online
tennisbal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:12:
gaat eens naar www.uitzendinggemist.nl en vertel mij waar jij de vorige afleveringen vandaan haalt ? een linkje archief gaat niet helpen. m.a.w. het kan niet, je kijkt altijd naar de laatste aflevering, bij dutchstream kan dit wel, maar heb je niet alle programma's die je in uitzendinggemist hebt.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]
Ehhh...nou...verder niemand... :X

Ik heb vandaag mijn xbmc geupdate met jouw laatste build (PDM V1.90 (02-Feb).rar) en Schweino's build van 01-02-2006, maar alles springt direct naar linksboven zodra ik jouw skin selecteer :|

ook de desbetr. map in udata en tdata verwijderd, maar het probleem blijft.

http://img402.imageshack.us/img402/4668/pdmsettings3ai.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/2609/pdmhome0oh.jpg

[Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 02-02-2006 19:10]

• Niet online
Skillz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:02:
[...]
Ehhh...nou...verder niemand... :X

Ik heb vandaag mijn xbmc geupdate met jouw laatste build (PDM V1.90 (02-Feb).rar) en Schweino's build van 01-02-2006, maar alles springt direct naar linksboven zodra ik jouw skin selecteer :|

komt dit niet door PAL / HDTV (NTSC) verschillen ?

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Anoniem: 34095 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:42:
[...]

gaat eens naar www.uitzendinggemist.nl en vertel mij waar jij de vorige afleveringen vandaan haalt ? een linkje archief gaat niet helpen. m.a.w. het kan niet, je kijkt altijd naar de laatste aflevering, bij dutchstream kan dit wel, maar heb je niet alle programma's die je in uitzendinggemist hebt.
verrek :) dacht dat het wel kon. Een vriend van mij komt in cashcap maar geen idee welke dag. Damned

• Shartar
  • Laatst online: 08:29
Skillz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:02:
[...]

Ik had iets dergelijks toen ik wel alles in E:\Apps aangepast had maar niet op de C-schijf (gebruik
XBMC als dash).

• Stampre
Wat had je precies niet aangepast? Enige wat ik op c heb staan is mijn .xbe en xboxmediacenter.xml. Die laatste pas ik niet aan omdat daar alle settings inzitten. Die is best oud inmiddels (oktober 2005)

• TFDev
  • Laatst online: 10:13
Ik heb nu sinds een paar maandjes (3 ofzo) mijn Xbox laten ombouwen en er een andere hd in laten zetten. Er zit nu een EvoX (?) chip in en een maxtor 160G schijf. Nu is alles alleen een grote rommel tussen de programma's en wil ik alles er graag opnieuw opzetten (op de HD), dus alle prgramma's die ik zelf niet gebruik eraf... En mijn hardeschijf fatsoenlijk partitioneren. Nu was ik alleen benieuwd naar hoe ik dat het best kon doen, ik kan namelijk nergens info vinden over hoe te beginnen met een lege hardeschijf...
Iemand hier die mij een linkje kan geven naar een tutorial (het liefst in het nederlands) en een linkje naar handige programma's (emulatoren en een fatsoenlijk progje om mijn spellen naar de hardeschijf te zetten)?
Ik heb alleen geen internetverbinding op de Xdoos (dus wat het beste te doen?)

Alvast bedankt

• Duddits
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Killed-1 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:34:
Ik heb nu sinds een paar maandjes (3 ofzo) mijn Xbox laten ombouwen en er een andere hd in laten zetten. Er zit nu een EvoX (?) chip in en een maxtor 160G schijf. Nu is alles alleen een grote rommel tussen de programma's en wil ik alles er graag opnieuw opzetten (op de HD), dus alle prgramma's die ik zelf niet gebruik eraf... En mijn hardeschijf fatsoenlijk partitioneren. Nu was ik alleen benieuwd naar hoe ik dat het best kon doen, ik kan namelijk nergens info vinden over hoe te beginnen met een lege hardeschijf...
Iemand hier die mij een linkje kan geven naar een tutorial (het liefst in het nederlands) en een linkje naar handige programma's (emulatoren en een fatsoenlijk progje om mijn spellen naar de hardeschijf te zetten)?
Ik heb alleen geen internetverbinding op de Xdoos (dus wat het beste te doen?)

Alvast bedankt
Handig programma is slayers evox auto installer. Wist de schijf, maakt nieuwe partities aan en zet avalaunch, xbmc en nog wat handige programma`s erop.

• bitpixl
  • Niet online
Shartar schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:32:
[...]

Ik had iets dergelijks toen ik wel alles in E:\Apps aangepast had maar niet op de C-schijf (gebruik
XBMC als dash).
Ik heb ook mijn C:-schijf ge-update met de nieuwe .xbe en xboxmediacenter.xml en de standaard skin (PM III) werkt wel helemaal goed. Maar ik zou uiteraard liever PDM als skin willen gebruiken.

• Fire69
robbertm schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:45:
[...]

Handig programma is slayers evox auto installer. Wist de schijf, maakt nieuwe partities aan en zet avalaunch, xbmc en nog wat handige programma`s erop.
Of de nieuwe Auto Installer Deluxe v3.0, die is net deze week uitgekomen, daar gaan dus nieuwere versies van alle soft bijzitten.
Werkt perfect, heb er onlangs (met de vorige versie dan wel :) ) nog een softmod mee gedaan.

• Schweino
Of je trekt van mijn site de "evox rescue cd.zip" eraf. Is erg klein en je kan je xbox hdd ermee formatteren en partitioneren. Eveneens kent 'ie via DHCP een ip adres aan je xbox toe en kan je via ftp alles schoon installeren.

• TFDev
  • Laatst online: 10:13
Schweino schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:42:
Of je trekt van mijn site de "evox rescue cd.zip" eraf. Is erg klein en je kan je xbox hdd ermee formatteren en partitioneren. Eveneens kent 'ie via DHCP een ip adres aan je xbox toe en kan je via ftp alles schoon installeren.
Linkje naar je site zal wel in je profiel staan? (zit nu op mijn werk dus ga niet van alles openen...) En via ftp alles installeren, dan moet je toch een link naar je pc hebben (via een lankabel oid?) En hoe kan je dan verbinding maken met de pc?

• Schweino
Klopt, je dient dan wel een verbinding van je xbox naar je pc te hebben. Je kan dan een ftp verbinding maken van pc -> xbox (op de rescue cd staat Evox, dit maakt de xbox automatisch een ftp server).

linkje: http://xbmc.schweino.com/evox%20rescue%20cd.zip

Maak voordat je gaat formatteren wel eerst even een backup van je savegames (E:\ partitie op je xbox) en eventuele andere data die je wil behouden.

[Voor 25% gewijzigd door Schweino op 03-02-2006 15:43]

• bitpixl
  • Niet online
Schweino schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:42:
Dus echt alleen format + partitioneren? Dat zou wel mooi zijn, mijn Xbox is bij het ombouwen volgezet met allerlei sh*t..euh software die ik toch niet gebruik en ik ergerde me er al vanaf het begin aan.

Alleen XBMC zou perfect zijn :)

• Fire69
MS Dash zou ook wel eens handig kunnen zijn :P
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee