Haha LolSchweino schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:04:
Ik denk dat 'ie meer op de (vetgedrukte) changelog data doelde (*2001*).

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 43030
Haha LolSchweino schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:04:
Ik denk dat 'ie meer op de (vetgedrukte) changelog data doelde (*2001*).
Fire69 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:06:
Hm, misverstandje denk ik, ik bedoelde dat Bever effe wat onderzoek had moeten doen.
Tegen jou zou ik zoiets nooit durven zeggen
Ïk zie nergens staan dat ik savegames kwijt ben? Jullie wel? DeFeCt had problemen en ik geloof dat ik hem wilde helpen of ben ik nou gek?Anoniem: 45950 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:11:
Bever, volgende keer eerst craxtion gebruiken! kun je mooi kiezen welke savegames je wilt backuppen via je pc
[Voor 3% gewijzigd door Bever op 26-01-2006 22:21]
daar is een heel mooi script voorDeFeCt schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:59:
Dank! Voor mij mosterd na de maaltijd, maar weer een wijze les om niet zomaar alles aan te nemen wat wordt geroepen in een forum.. helaas te laat, maar goed het blijft voorlopig toch nog wel even kut weer dus er ligt een schone taak voor me weggelegd... anderhalf jaar save games terug spelen
Ja, je ben compleet gek!Bever schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 22:21:
[...]
[...]
Ïk zie nergens staan dat ik savegames kwijt ben? Jullie wel? DeFeCt had problemen en ik geloof dat ik hem wilde helpen of ben ik nou gek?
[Voor 6% gewijzigd door Bever op 28-01-2006 03:39]
Anoniem: 119930
cachejes geleegd, xbe vervangen ?IronFist schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:24:
Twee weken terug de nieuwe TECH build 18-01-06 erop gezet. Maar daar zat een grote bug in bij het ophalen van IMDB gegevens. Alle films kregen de info van één bepaalde film. Nu heb ik de nieuwste build erop, maar nu krijg ik de thumbs niet.. Ik zie alleen de info.. Is dit ook weer een bug?
snap ik niet helemaal, je zet toch een build over je huidige build ? scripts die je hebt blijven bestaan.OhMyGod schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 21:28:
Ik heb al een aantal keer de schweino builds op mijn xbox gezet en ik vind dat altijd goed werken. Alleen zijn er veel meer scripts op internet dan hier standaard ingebakken zitten. Nu ben ik op zoek naar een zo'n compleet mogelijke XBMC met alles erop en eraan. Bestaan deze? Wat is daar de naam van?
Als het goed is staat dat script al in de Schweino buildOhMyGod schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 22:32:
Ik vis dat script er nu wel even uit en zet deze zelf weer in de schweino built
Thu Jan 26 21:49:33 2006 fixed: IMDB thumbs (imdb.com changed their webpage slightly)IronFist schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:47:
Jep, tdata udata leeg, en albums geleegd..maar niks..
[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 31-01-2006 04:12]
Anoniem: 166807
Moest je het topic even goed lezen had, zou je gezien hebben dat dagelijkse builds moeilijk gaan door problemen met de server.Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:53:
[...]
Thu Jan 26 21:49:33 2006 fixed: IMDB thumbs (imdb.com changed their webpage slightly)
Build van Schweino is als het goed is het s'morgens gemaakt op de 26e, ik keek net ff op z'n site maar staat nog steeds diezelfde oude build, gaat goed zo.. ben zelf een tijdje geleden al over gestapt naar een andere build, blijf ik tenminste enigzins up2date als er iets gefixed of nieuws is ...1x in de week is echt weinig, vooral als je nieuwe stuff wil uitproberen voor skin werkzaamheden en dergelijke
PSN: DutchTrickle PVoutput
Grof..Fire69 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 14:55:
Vind het trouwens wel nogal grof... "gaat goed zo...". Als het je niet snel genoeg gaat of zo, kan je't altijd zelf doen ook hoor. 't is niet alsof Schweino hier geld vraagt voor de builds die hij beschikbaar stelt...
[Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 29-01-2006 15:31]
Anoniem: 119930
Zal dus niet lukken vrees ik.<!-- You can have multiple paths per bookmark (only for myprograms). Use a comma-separated list for paths. !
-->
- <!-- Ex: <path>E:\Games\,F:\Games\</path> !
-->
Anoniem: 141231
Hrm, dus je spreekt me er op aan dat ik niet aan je verwachtingen voldoe, sorry hoor..... Ik vind je post niet grof, meer arrogant.Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 15:18:
[...] en die post was eigenlijk geheel aan schweino gericht
Ja ga huilen..ik zeg niks over mijn eigen verwachting, eerder die van alle mensen die jouw builds downloaden, waarvan je zegt dat het een build is van de 24e terwijl nog niet eens alle fixes van de 23e erin zitten, kom op hey..en dan de mensen er maar mee laten klooien totdat er mischien volgende week eens een nieuwe uitkomt, zodat ze hier komen posten met al hun problemen.. test je die builds zelf wel eens ? ..volgens mij niet echt he ..dat noem ik arrogant.Schweino schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:01:
Hrm, dus je spreekt me er op aan dat ik niet aan je verwachtingen voldoe, sorry hoor..... Ik vind je post niet grof, meer arrogant.
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 29-01-2006 22:31]
[Voor 41% gewijzigd door Homer op 29-01-2006 22:29]
Alle mensen? Spreek voor jezelf, je bent de enige die schweino's builds niet toereikend vind hier, want ik hoor nooit iemand klagen. En terecht, schweino kan ook zeggen ik build ze lekker voor mezelf, en jullie zien maar hoe je eraan komt.Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:
[...]
eerder die van alle mensen die jouw builds downloaden
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat kan hij idd doen, mij een zorg..Maverick schreef op maandag 30 januari 2006 @ 00:15:
[...]
Alle mensen? Spreek voor jezelf, je bent de enige die schweino's builds niet toereikend vind hier, want ik hoor nooit iemand klagen. En terecht, schweino kan ook zeggen ik build ze lekker voor mezelf, en jullie zien maar hoe je eraan komt.
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 30-01-2006 04:14]
een script voor één stream ? het word tijd dat je een search doet op .strmHomer schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:25:
Kan iemand een XBMC script maken voor de stream van http://www.ontoptv.com/ , dit is namelijk een internetkanaal waar 24/7 rap en rnb clips komen, en de stream werkt erg goed!!
ik stream mijn liedjes van laptop naar mijn xbox, maar elke keer als ik xbox opnieuw opstart en naar mijn muziek map ga dan moet die telkens de liedjes opnieuw inladen, hoe kan ik dat veranderen? Duurt namelijk superlang (3 gb aan liedjes)
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 30-01-2006 07:19]
Zoals al eerder gezegd test ik de builds inderdaad niet zelf, aangezien het een standaard CVS build is. Als er bugs in zitten zijn het bugs die in de CVS zitten en waar ik niets aan kan doen.Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:
[...]test je die builds zelf wel eens ? ..volgens mij niet echt he ..dat noem ik arrogant.
Ik "zeg" niet dat een build van een beplaade datum is.... De source wordt van de CVS server gedownload, vervolgens gecompiled, dan gerarred en de rar krijgt automatisch een timestamp. Vervolgens wordt de rar geupload. Dit hele proces duurt ongeveer een uur. Het maximum tijdverschil tussen de timestamp en de daadwerkelijke versie die op de CVS server aanwezig is zal in deze builds dus ongeveeer een half uur tot een uur zijn. Overigens moet je je realiseren dat de changelog altijd vooruit loopt op de source die daadwerkelijk aanwezig is op de CVS server.Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:
[...]waarvan je zegt dat het een build is van de 24e terwijl nog niet eens alle fixes van de 23e erin zitten, kom op hey..
Zoals altijd het geval is bij een CVS snapshot:Anoniem: 43030 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:22:en dan de mensen er maar mee laten klooien totdat er mischien volgende week eens een nieuwe uitkomt, zodat ze hier komen posten met al hun problemen..
Keep in mind this is a CVS snapshot of the current development tree. It's not an official (stable) point release.
[Voor 68% gewijzigd door Schweino op 30-01-2006 08:39]
http://specs.tweak.to/6635
Anoniem: 14334
Doe het zelf anders evenAnoniem: 14334 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:12:
Fix:
- de mp3 playlist maar eens,
- de progress bar van een video file (als je right thumb gebruikt om verder/terug te gaan)
(betreft de laatste build van 2006-01-28 T3CH)
Niemand?PuDy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:07:
Hi,
ik heb even een xbox te leen van een vriend van me en hij wilt dat ik wat dvd's op zn xbox zet van mijn collectie.
Ik zei ja, zou moeilijk zou dat toch niet zijn? Even op internet gekeken en gezien dat je met het programmaatje dvd2xbox films kan overzetten op de harde schijf.
Ik dus meteen de eerst film gekopieerd naar de HD in de map Movies (stond al op de schijf). Maar hoe kan ik nu deze film afspelen? Met mediacenter staan er een paar bestanden van de film, video_cap ofzo maar het is niet een dvd bestand die ik kan afspelen![]()
Hoe kan ik er dus voor zorgen dat ik de dvd's op de harde schijf kan zetten en ze gewoon in een keer kan afspelen?
Het is idd denk ik het makkelijkst om via ftp de iso's of vob's te uploaden naar de xbox (vanaf je pc)
Let ook vooral op de -PuDy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:04:
Thanks, dan ga ik morgen even een RW dvd halen. Kan ik toch wat films op zn xbox zetten.
Nee ligt niet aan de language files, die heb ik geschrapt omdat het meerendeel toch engels gebruikt.Anoniem: 166807 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:12:
Ik ben gebruik sinds een paar maanden de PDM skin, alleen de laatste tijd willen niet meer alle fucties goed werken, XBMC logo uit zetten XBOX info etc werken niet meer en zijn in eens in het engels. wat gaat er bij mij fout, heb zojuist de laatste build van xbmc en PDM er opgezet maar helaas. Voorheen had je ook nog updates van de language ligt het daar soms aan.??
Heb dit intussen gefixed (PDM 31-Jan), dus waneer je audio afspeeld en de optie "Visualisation" uitzet, dan blijven nu de Home achtergronden zichtbaar,.. dus nu heb je een afbeeldingen slideshow tijdens het afspelen van media files in home, waarmee je dus ook je eigen plaatjes (F:\Pictures) kunt bekijken...ik kijk nog even of ik ze ook kan vervangen met multiimages.-Freedom schreef ook:
Mooi inderdaad als dadelijk de achtergronden bijven staan inplaats van de visuals. Als ze dan ook nog roteren zoals bij PM III ben ik zeer blij XBMC gebruiker. Ik gebruik onder tussen mijn XBOX alleen nog maar voor Muziek, Film en foto's, heb zelfs mijn audio set daar voor opgeruimt Aleen nog een XBMC in de huiskamer.. van daar mooi als de achtergronden bijven staan.
Nee niet echt ..sorry, eigenlijk moet het gewoon werken met V1.90, snap er echt geen zak meer van, vind het raar dat alleen jij en DeFeCt daar last van hebben, en verder niemand (zelfs XBMC Developers).Stampre schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:59:
Heb je nog wat aan de logfiles van defect en mij gehad? Ik heb vandaag weer nieuwe build erop gegooid, van Schweino, en jou versie van vandaag, skin.xml aangepast naar 1.30 anders laadt hij niet. En nu verspringt hij dus naar links bovenin de hoed. Komt dit door de nieuwe 2.0 skin die al in de builds zit? of zit ik er naast?
[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 01-02-2006 08:05]
Anoniem: 166807
Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:53:
[...]
Nee ligt niet aan de language files, die heb ik geschrapt omdat het meerendeel toch engels gebruikt.
En ja het klopt dat sommige opties niet werkte ,deze fouten lagen geheel aan CVS vanwege de
vele veranderingen die het XBMC skin systeem nu ondergaat ..is gefixed in XBMC builds van na 29e.
[...]
Heb dit intussen gefixed (PDM 31-Jan), dus waneer je audio afspeeld en de optie "Home visual" uitzet, dan blijven nu de Home achtergronden zichtbaar,.. dus nu heb je een afbeeldingen slideshow tijdens het afspelen van media files in home, waarmee je dus ook je eigen plaatjes (F:\Pictures) kunt bekijken...ik kijk nog even of ik ze ook kan vervangen met multiimages.
Super, ik kijk meestal voor ik ga werken of er een update is. En installeer deze nog even. Ik ga kijken of het allemaal werkt. Dan ben ik alvast een tevree XBMC en PDM gebruiker en mijn dank aan jullie.. Hoopelijk gaat het roteren van de achtergronden zo als dat was bij PMIII ook nog leuken dan is ie voor mij zo goed als af..
PDM met Custom image Slideshow aan, en Home visualisatie uit.
[afbeelding]
[...]
Nee niet echt ..sorry, eigenlijk moet het gewoon werken met V1.90, snap er echt geen zak meer van, vind het raar dat alleen jij en DeFeCt daar last van hebben, en verder niemand (zelfs XBMC Developers).
Ik heb er geen last van, nadat ik een nieuwe versie van de PDM erop had gezet (en mijn save games had gedeleteAnoniem: 43030 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:53:
Nee niet echt ..sorry, eigenlijk moet het gewoon werken met V1.90, snap er echt geen zak meer van, vind het raar dat alleen jij en DeFeCt daar last van hebben, en verder niemand (zelfs XBMC Developers).
klein advies: in xbmc linkerknuppel indrukken = screenshot, welke in de screenshot dir terecht komt.Stampre schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:19:
@smokehead
Ik heb je skin van vandaag geprobeerd in combinatie met de Tech build van 29 januari. Hier geeft hij deze zonder problemen weer, geen melding van we require 1.30 or higher en ook geen verspringend beeld naar linkerbovenhoek. Enige wat hier ontbreekt zijn de achtergronden..screenshot enig idee wat dat kan zijn?
je kun met de orginele xbox gewoon spelletjes doen enzo. zolang je dan maar geen softmod erop gooit is er niets aan de hand.getfirefoxnow schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:40:
Morgen krijg ik de xbox in huis, de oude dus niet de xbox/360.
Volgende week wil em laten ombouwen. De vraag is nu of ik de nog niet omgebouwde xbox morgen al kan gebruiken of dat dit problemen voor de ombouw op gaat leveren. Waarschijnlijk zal het geen probleem zijn, maar voor de zekerheid stel ik de vraag.
Rare bedoeling, het lijkt haast alsof er iets serieus mis gaat tijdens het uploaden ofzoiets, staan alle files wel in PDM folder ?.. ik begin er toch wel ernstig aan te twijfelen.Stampre schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:19:
@smokehead
Ik heb je skin van vandaag geprobeerd in combinatie met de Tech build van 29 januari. Hier geeft hij deze zonder problemen weer, geen melding van we require 1.30 or higher en ook geen verspringend beeld naar linkerbovenhoek. Enige wat hier ontbreekt zijn de achtergronden..screenshot enig idee wat dat kan zijn?
Anoniem: 146180
Anoniem: 146180
Overheen gelezen denk ikFire69 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:40:
Ja, da's een bekend probleem, daarom dat het hier al 20x besproken is.
Da's omdat de default skin nog niet is aangepast aan het nieuwe skin-systeem.
opzich best raar dat ze die niet updaten en het skin-systeem wel.Fire69 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:40:
Ja, da's een bekend probleem, daarom dat het hier al 20x besproken is.
Da's omdat de default skin nog niet is aangepast aan het nieuwe skin-systeem.
Chokemaniac (PM3 designer) heeft het bijltje erbij neer gelegd, dus nu moeten ze het zelf doen.Bever schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 21:57:
opzich best raar dat ze die niet updaten en het skin-systeem wel.
[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 01-02-2006 08:04]
mmm das wel jammer, vind het persoonlijk toch een erg mooie skin.Anoniem: 43030 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 07:59:
[...]
Chokemaniac (PM3 designer) heeft het bijltje erbij neer gelegd, dus nu moeten ze het zelf doen.
Moet je voor de gein eens kijken hoe het xlink kai menu erbij hangt, werk zat voor de developers en om dan ook nog een skin bij te gaan houden
Hopelijk maakt hij er dan toch nog iets moois vanMy plans are to wait for the feature freeze during the bug bash for XBMC 2.0.0 and then polish PM3 for the last time...
[Voor 99% gewijzigd door Pjottski op 17-02-2006 14:14]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
alleen jammer dat er aan de zapper geen harder en zachter knop zit. kun je wel onder een getal oid zetten maar dat is toch minder mooiOhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:23:
Eeej smokehead,
Die PDM skin is echt werelds!Alleen in de standaard skin (Project Mayhem III) )heb je rechts onderin een geel driehoekje waar je op kan klikken als je een dvd film/game af wilt spelen. Dit icoontje krijg je alleen te zien wanneer er een cd in je speler zit.
Zou jij ook zoiets kunnen in PDM kunnen bakken?
Ik heb trouwens net een afstands bediening gekocht en mijn controllers hoef ik dus niet meer aan te sluiten. Scheelt een hoop kabelzooi en het werkt echt goed met XBMC. Was 29 euro kwijt.
Maar dat doe je toch met de afstandsbediening van je tv/stereo? Op mijn dvd speler zit ook geen volume knop.Bever schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:50:
alleen jammer dat er aan de zapper geen harder en zachter knop zit. kun je wel onder een getal oid zetten maar dat is toch minder mooi
ja dat kan ook, maar ik gebruik ook regelmatig die van de xboxOhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:26:
[...]
Maar dat doe je toch met de afstandsbediening van je tv/stereo? Op mijn dvd speler zit ook geen volume knop.
het vervelende aan die volume (vind ik) is dat ie onder stereo wel werkt, maar onder 5.1 nietBever schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:01:
[...]
ja dat kan ook, maar ik gebruik ook regelmatig die van de xbox
Thanks,..Maar dat zit er al een tijdje in, als je een DVD in je xbox duwt dan verschijnd die icon daarvoor, wat moet die constant zichtbaar zijn als er geen DVD inzit? .. zelfde liedje voor Xlink.OhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:23:
Die PDM skin is echt werelds!Alleen in de standaard skin (Project Mayhem III) )heb je rechts onderin een geel driehoekje waar je op kan klikken als je een dvd film/game af wilt spelen. Dit icoontje krijg je alleen te zien wanneer er een cd in je speler zit.
Zou jij ook zoiets kunnen in PDM kunnen bakken?
Er zit bij mij een dvd (film) in. Maar ik krijg dat icoontje niet. Maar dat icoontje moet er dus al in zitten?? Dan zal ik even verder kijken of ik misschien een optie over het hoofd heb gezien.Anoniem: 43030 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:18:
Thanks,..Maar dat zit er al een tijdje in, als je een DVD in je xbox duwt dan verschijnd die icon daarvoor, wat moet die constant zichtbaar zijn als er geen DVD inzit? .. zelfde liedje voor Xlink.
met dolby kan dat wel, met DTS niet.Anoniem: 34095 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:20:
[...]
het vervelende aan die volume (vind ik) is dat ie onder stereo wel werkt, maar onder 5.1 niet
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
die werkt niet meer, je moet tegenwoordig betalen voor de streamsOhMyGod schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:41:
Het Talpa.tv -v0.7 script ligt al een tijdje plat op www.xbmcscripts.com. Is er misschien iemand die dit script even publiek kan zetten?
Alvast bedankt
ook als je lang heen en weer scrolt? dan vliegt ie bij mij terug naar stereomessi schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:20:
Op mijn versterker blijft ie gewoon op DTS staan, totdat ik een andere source krijg van de xbox.
in principe zou selectie op dag, titel (a, b, c enz..), zender, omroep en rubriek mogelijk zijn. Maar dit is natuurlijk wel weer veel meer werk.tennisbal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:12:
ff een vraagje over het uitzending gemist script..
het werk allemaal goed, alleen hoe kan ik uitzendingen per datum bekijken? Als ik nu bv een programma in de lijst selecteer staat er niet bij wanneer deze uitzending was ed. (en ik vind geen mogelijkheid om andere dagen te selecteren) hoe los ik dit op?
gaat eens naar www.uitzendinggemist.nl en vertel mij waar jij de vorige afleveringen vandaan haalt ? een linkje archief gaat niet helpen. m.a.w. het kan niet, je kijkt altijd naar de laatste aflevering, bij dutchstream kan dit wel, maar heb je niet alle programma's die je in uitzendinggemist hebt.tennisbal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:12:
ff een vraagje over het uitzending gemist script..
het werk allemaal goed, alleen hoe kan ik uitzendingen per datum bekijken? Als ik nu bv een programma in de lijst selecteer staat er niet bij wanneer deze uitzending was ed. (en ik vind geen mogelijkheid om andere dagen te selecteren) hoe los ik dit op?
Ehhh...nou...verder niemand...Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:53:
[...]
[Voor 11% gewijzigd door bitpixl op 02-02-2006 19:10]
komt dit niet door PAL / HDTV (NTSC) verschillen ?Skillz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:02:
[...]
Ehhh...nou...verder niemand...
Ik heb vandaag mijn xbmc geupdate met jouw laatste build (PDM V1.90 (02-Feb).rar) en Schweino's build van 01-02-2006, maar alles springt direct naar linksboven zodra ik jouw skin selecteer
ook de desbetr. map in udata en tdata verwijderd, maar het probleem blijft.
verrekAnoniem: 34095 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:42:
[...]
gaat eens naar www.uitzendinggemist.nl en vertel mij waar jij de vorige afleveringen vandaan haalt ? een linkje archief gaat niet helpen. m.a.w. het kan niet, je kijkt altijd naar de laatste aflevering, bij dutchstream kan dit wel, maar heb je niet alle programma's die je in uitzendinggemist hebt.
Ik had iets dergelijks toen ik wel alles in E:\Apps aangepast had maar niet op de C-schijf (gebruikSkillz schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:02:
[...]
Ik heb vandaag mijn xbmc geupdate met jouw laatste build (PDM V1.90 (02-Feb).rar) en Schweino's build van 01-02-2006, maar alles springt direct naar linksboven zodra ik jouw skin selecteer
ook de desbetr. map in udata en tdata verwijderd, maar het probleem blijft.
Handig programma is slayers evox auto installer. Wist de schijf, maakt nieuwe partities aan en zet avalaunch, xbmc en nog wat handige programma`s erop.Killed-1 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:34:
Ik heb nu sinds een paar maandjes (3 ofzo) mijn Xbox laten ombouwen en er een andere hd in laten zetten. Er zit nu een EvoX (?) chip in en een maxtor 160G schijf. Nu is alles alleen een grote rommel tussen de programma's en wil ik alles er graag opnieuw opzetten (op de HD), dus alle prgramma's die ik zelf niet gebruik eraf... En mijn hardeschijf fatsoenlijk partitioneren. Nu was ik alleen benieuwd naar hoe ik dat het best kon doen, ik kan namelijk nergens info vinden over hoe te beginnen met een lege hardeschijf...
Iemand hier die mij een linkje kan geven naar een tutorial (het liefst in het nederlands) en een linkje naar handige programma's (emulatoren en een fatsoenlijk progje om mijn spellen naar de hardeschijf te zetten)?
Ik heb alleen geen internetverbinding op de Xdoos (dus wat het beste te doen?)
Alvast bedankt
Ik heb ook mijn C:-schijf ge-update met de nieuwe .xbe en xboxmediacenter.xml en de standaard skin (PM III) werkt wel helemaal goed. Maar ik zou uiteraard liever PDM als skin willen gebruiken.Shartar schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:32:
[...]
Ik had iets dergelijks toen ik wel alles in E:\Apps aangepast had maar niet op de C-schijf (gebruik
XBMC als dash).
Of de nieuwe Auto Installer Deluxe v3.0, die is net deze week uitgekomen, daar gaan dus nieuwere versies van alle soft bijzitten.robbertm schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:45:
[...]
Handig programma is slayers evox auto installer. Wist de schijf, maakt nieuwe partities aan en zet avalaunch, xbmc en nog wat handige programma`s erop.
Linkje naar je site zal wel in je profiel staan? (zit nu op mijn werk dus ga niet van alles openen...) En via ftp alles installeren, dan moet je toch een link naar je pc hebben (via een lankabel oid?) En hoe kan je dan verbinding maken met de pc?Schweino schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:42:
Of je trekt van mijn site de "evox rescue cd.zip" eraf. Is erg klein en je kan je xbox hdd ermee formatteren en partitioneren. Eveneens kent 'ie via DHCP een ip adres aan je xbox toe en kan je via ftp alles schoon installeren.
[Voor 25% gewijzigd door Schweino op 03-02-2006 15:43]
Dus echt alleen format + partitioneren? Dat zou wel mooi zijn, mijn Xbox is bij het ombouwen volgezet met allerlei sh*t..euh software die ik toch niet gebruik en ik ergerde me er al vanaf het begin aan.Schweino schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:42:
Of je trekt van mijn site de "evox rescue cd.zip" eraf. Is erg klein en je kan je xbox hdd ermee formatteren en partitioneren. Eveneens kent 'ie via DHCP een ip adres aan je xbox toe en kan je via ftp alles schoon installeren.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details