@Smokehead
Toch nog even tijd gevonden om er mee te spelen, ik heb voor de zekerheid een nieuwe versie van je site gedownload omdat ik er niet helemaal zeker van was waar de vorige versie vandaan kwam, heb trouwens net ontdekt dat Stampre mijn zwager is

dus zou zo maar eens kunnen dat die bij hem vandaan kwam..
enniewee even de changelog vergeleken met elkaar en in de versie die niet werkte staat bovenin
[P.D.M Version 2.0] aka Project Dark Matter by SmokeHead. © 2005-2006.
<!-- P.D.M Changelog V 2.0 --------------------------------------------------------------------------------------->
- 15-01-2006 fixed : Thumbnail panel issue.. changed "onleft, onright, onup, ondown" in all menu's were it's been used
en in de nieuw gedownloade versie staat
[P.D.M Version 1.90] a.k.a "Project Dark Matter" by SmokeHead. © 2005-2006.
<!-- P.D.M Changelog V 1.90 --------------------------------------------------------------------------------------->
- 23-01-2006 fixed : DialogFileStacking CD labels weren't in the middle of the screen, also added "scroll" for long labels.
Terug gegaan van 2.0 naar 1.9? Hoe het ook zei... de laatste versie werkt zonder problemen!
Helaas ben ik er niet echt van gecharmeerd, komt ook door mijn oude tv denk ik, beeld staat namelijk te flikkeren als een gek, dus ik hou het nog even op PM3. Bedankt voor je support en succes met je skin!