Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Idee voor Casebouw MATX, jullie mening?!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wilde een kast bouwen voor een matx formfactor. afmetingen 35x35x16 cm (DxHxB)
Hiervoor gebruik ik t binnenwerk van een ander matx kast die een slechte airflow had voor zon kleine kast. Dus daar ben ik nu voornamelijk mee bezig en wilde jullie mening over mn eerste ontwerp! De tube voor de intake moet misschien iets korter eem compatibel te zijn met de VGA. Onderin zitten gaatjes mocht ie vacuum willen zuigen :p, de kast wordt zo geconstrueerd dat ie potdicht zit. Alle fans zijn 80 mm. Voor de outtake fan moet ik alleen nog een geschikte tube vinden. Iemand ideeen? Zie link voor foto

http://www.uploaden.nl/to...hriscjw&p=10862_41679.jpg

Blauwe pijlen is koele lucht
Rode pijlen is warme lucht
Daar waar rode of blauwe lijnen staan zitten fans voor de in- en outtake
Waar de lijnen gestippeld zijn zitten openingen

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Wat voor CPU koeling wil je gebruiken?

[CiP] Le Régional Built To Last.

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 19:42
Je moet een CPU koeler zoals de http://www.thermaltake.co...r112/cl-p0024tower112.htm

Inieder geval een koeler die in een normale case recht in de PSU zou blazen.

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:23
Ik zie dat je ook geen ruimte hebt voor een dvd-brander of iets dergelijks ? En koude lucht zal er denk niet echt fatsoenlijk in willen gaan bij de voeding van bovenaf denk. Want ik neem aan dat je een voeding hebt met 2 fans, dan zorgen dat de voeding ook de warme lucht afvoert uit de kast -> omdraaien dus.

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, maar de ervaring leert dat dit soort topics in z'n algemeenheid opsomtopics worden, en dat mag niet in de techfora. Als je inspiratie wilt hebben, moet je maar naar andere CM/CiP-topics kijken, afaik ben je niet de enige die met in/outtakes bezig is geweest :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.