Ervaringen met Replica Horloges?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw horloge en nu ik toch al wordt dood gespammed met replica horloges dacht ik waarom niet.

Ik hoef geen links maar ik vroeg me af of er tweakers waren die hier ervaring hebben met winkels, horloges, kwaliteit, prijzen en meer van dat.

Is het uberhaupt verboden om een replica horloge te kopen als dit op voorhandt wordt aangeduid?

Het gaat me niet eens om de naam, maar bepaalde designs staan me gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: http://www.find-property-overseas.com/images/Turkey/turkey-map.gif

Neem hier eens een kijkje zou ik zeggen.
En tsjaa, een vriend van me heeft een neppe rolex en die doet het al een jaar of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112352

Idd, ligt er maar aan. De een doet het een jaar, de ander is na 3 dagen al kapot. En als je maar een horloge het land in meeneemt, zal je niet in de problemen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic gaat dicht.
Dat komt doordat de term 'replica' in bijna alle gevallen waar het horloges betreft onjuist wordt gehanteerd.
Officieel zijn replica's namelijk altijd door de fabrikant zelf of door derden in licentie geproduceerd.
Hier gaat het om namaak, derhalve illegaal en door de GoT policy ongewenste zaken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.