Hum ik was een beetje huiverig om verder te gaan met mijn stats progsel maar na een frisse blik ertegenaan bleek het 100% mee te vallen, in de zin van een groot deel was al gedaan kwa code alleen de ubb en html code parsen moet er nog in zeg maar de engine is er opzich wel en tot mijn schrik had ik het ook nog vrij aardig overzichtelijk gecoded

ook makkelijk om nieuwe features erin te bouwen.
Vaak is het bij mij zo dat ik een oude progsel van mij een aantal maanden later niet terug moet zien, moet er steeds mee bezig zijn anders weet ik niet meer waar ik mee bezig was
Maar goed ik doe rustig aan, belangrijkste taak is denk ik dat ik het 'fool proof' maak zodat iedereen gebruik kan maken van het programma als ik een keer weer uitval ofzo.
Ik las overigens ergens een opmerking over dat het html rippen als nadeel had dat als er bijv. een AD aan de whatpulse site wordt toegevoegd dat mijn progsel bijv. dan over de kop gaat omdat het hard-coded is. Ik denk dat ik voor 99% zekerheid kan zeggen dat het niet veel zal uitmaken als er ads tussendoor komen (bovenaan of onderaan de html pagina weet ik wel voor 100% zeker

). Bovendien zal er een mogelijkheid komen om de parsing via een text bestand ofzo aan te passen (of in programma zelf (mogelijkheid zit er overigens ook al in maar alleen niet 'gebruiksvriendelijk'

)).
Mocht(en) de huidige statsbouwer(s) dit nog lezen na de lange post

ik heb wel interesse in de stats van afgelopen 3 maanden (vanaf 17 augustus 2005) om mijn database weer compleet te krijgen
Overigens snap ik de term 'voorlaatste pulse' niet zo in de huidige dagelijkse stats

hoe kun je nou weten wat de pulse was voor de datum die NU op de whatpulse site staat
Tot slot ga ik nu ff uitzoeken met wie ik contact moet opnemen voor een artikeltje op t.net. Dan ga ik daar vandaag ook mee aan de slag, als iemand nog tips heeft over bijzondere gebeurtenissen ofzo moet ie dat ff vertellen. Startpost staat al wel wat in heb ik gelezen maar wellicht dat er nog andere bijzondere gebeurtenissen een vermelding waard zijn

(ik las overigens ook nog een opmerking dat mijn opsomming van de gebeurtenissen wat kinderlijk vertelt was, welnu als het goed is moet het erbij staan maar ik had het ff 'snel' uitgezocht toen, alle topics post voor post gelezen toen, had het daarom maar simpel gehouden

)
//edit: ik las ook nog een opmerking ergens dat men bang is uit de stats te verdwijnen op GoT als het van een top 50 weer terug gaat naar een top 20

maar goed mijn wil is niet wet natuurlijk, ik geloof dat ik in het verleden van een mod toestemming heb gekregen om dagelijkse 2 posts te wijden aan de stats, bij deze zal ik de ruimte dan ook benutten (2x64 kB). Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk.
[
Voor 9% gewijzigd door
Anoniem: 26235 op 19-11-2005 09:06
]