Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone 10 jaar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 730 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Boss schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:39:
Wat een suffe actie. Natuurlijk, een gegeven paard, etc. etc. etc. Maar het enige wat ze hiermee willen bereiken is dat iedereen zaterdag gaat bellen met de mededeling dat het gratis is van Vodafone.

Geef me gewoon een korting ofzo, die ik kan besteden wanneer het mij uitkomt :)
ben ik het mee eens korting op een nieuwe phone ofzow + kunnen ze al die bellers wel aan zaterdag :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Worldwide schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:08:
Ik heb nu zo'n 6 jaar met vodafone gebelt, waarbij ik pas de laatste 2 jaar fatsoenlijk bereik heb.
Waar woon jij dan ergens, en kom je wel eens uit je dorp?

Vorige maand had ik precies 7 jaar m'n abonnement en heb altijd perfect bereik, waar ik ook kom. Dat is met Ben wel anders geweest (heb ik tijdelijk gehad toen m'n telefoon gejat was) en zelfs KPN liet midden in A'dam soms steken vallen (was ergens in 2000).
Al die tijd geen klantenservice nodig gehad, behalve bij mijn huidige abonnement. Dat je uren lang aan de telefoon zit en er een half jaar over doet om iets gedaan te krijgen wat uiteindelijk in 5 minuten lukt kan er bij mij niet in. Dus byebye vodafone voor mij.
Ik heb ze niet vaak nodig gehad, maar de support van Vodafone is altijd perfect geweest. Snel geholpen en als ze zeggen terug te bellen dan doen ze dat ook (en snel).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Hann1BaL schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:32:
Ik denk dat vodafone veel tevreden klanten heeft voor de mensen die hier lopen te flamen. Ik hou van de betrouwbaarheid en bereikbaarheid die ze me leveren en elke gift is er 1. Ik had echt geen korting op mn abo verwacht.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat vodafone om 9 uur gaat zeggen: we nokken nu met de actie. Het is meer een soort mogelijkheid zodat mensen als er iets is, niet kunnen gaan klagen, want daar zijn we goed in in dit landje :D
In de ts stond toch echt of de Vodafone over 10 jaar hebben zien verbeteren. Mijn antwoord daarop was dat het niet echt het geval is imho.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
(jarig!)
Toch aardig van ze :P

Het stelt opzich niet veel voor natuurlijk, maar ze doen in ieder geval iets

zolang je maar niet het oud en nieuw effect krijgt

[ Voor 26% gewijzigd door IKKE86 op 10-10-2005 11:44 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 14:31
Dit kost ze in principe (bijna) niks.. Gesprekken gaan gewoon over het netwerk.
Als ze korting gaan geven op een nieuwe phone is het niet te betalen voor Vodafone. Verder zit het meerendeel van de klanten helemaal niet te wachten op een nieuwe telefoon.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Ik bel nu bijna 5 jaar met Vodafone (wat hiervoor dus Libertel was) en dan had ik ook wel iets anders verwacht. Het is leuk meegenomen, dat wel, maar 6 uur is wel aan de weinige kant vind ik. Als ze hier nu een dag ofzo van hadden gemaakt was dat beter geweest. Nu zul je zien dat zaterdag het hele Vodafone netwerk platligt haha :9

Maar ik had ook eerder kortingen op diverse producten verwacht ofzo. Maar het is altijd leuk meegenomen :)

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

pim

De verassing is zeker dat het vodafone netwerk plat gaat..

Dat ze klanten niet lastig vallen met zulke kinderachtige smsjes, waar alleen arme scholieren die prepaid bellen wat aan hebben..
Ik neem aan dat de meeste mensen een belbundel kiezen a.d.h.v. hun belgedrag, en niet bellen a.d.h.v. hun belbundel.

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Exirion schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

Waar woon jij dan ergens, en kom je wel eens uit je dorp?

Ik heb ze niet vaak nodig gehad, maar de support van Vodafone is altijd perfect geweest. Snel geholpen en als ze zeggen terug te bellen dan doen ze dat ook (en snel).
Ik woon in een klein dorpje, en kom er dagelijks uit om naar de stad te gaan voor mij studie. Ik heb jaren lang gehad dat als ik mijn telefoon uit mijn broekzak haalde er geen bereik was, en dat met zo ongeveer 5 verschillende toestellen.
Daarnaast heb ik bij mijn laatste abonnement een nieuw nummer genomen. Dat nummer bleek kort daarvoor nog van iemand anders te zijn geweest. Hierdoor werd ik op de meest irritante momenten gebelt door wildvreemden, en vaak ook nog midden in de nacht. Ik kreeg allemaal SMSjes van stomme prijsvragen, en later bleek dat ik ook nog €1,10 voor die smsjes moest betalen. Na veel gebel was het enige dat ze konden doen mij het geld voor die smsjes terug geven. Let wel, dit is over meer dan een half jaar, en zeker 5 uur bellen met de klantenservice. Gelukkig is het bellen op wildvreemde momenten nu afgelopen, maar vodafone is door deze actie wel een trouwe klant kwijt.
Ik stap nu over op t-mobile, mijn ervaringen daarbij is dat ze wel goed met hun klanten om gaan. Het bereik mag dan wel minder zijn, maar het is voldoende.

• Exirion
  • Laatst online: 00:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Worldwide schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:21:
Daarnaast heb ik bij mijn laatste abonnement een nieuw nummer genomen. Dat nummer bleek kort daarvoor nog van iemand anders te zijn geweest. Hierdoor werd ik op de meest irritante momenten gebelt door wildvreemden, en vaak ook nog midden in de nacht. Ik kreeg allemaal SMSjes van stomme prijsvragen, en later bleek dat ik ook nog €1,10 voor die smsjes moest betalen. Na veel gebel was het enige dat ze konden doen mij het geld voor die smsjes terug geven. Let wel, dit is over meer dan een half jaar, en zeker 5 uur bellen met de klantenservice. Gelukkig is het bellen op wildvreemde momenten nu afgelopen, maar vodafone is door deze actie wel een trouwe klant kwijt.
Mjah, dan snap ik je frustratie idd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 15:47

AMDFreak

Intel is zo..

Ik ben nu zeker wel een paar jaar klant van vodafone wat begon als Libertel.. prepaid toestelletje beviel me allemaal wel, daarna overgestapt op abbo perfect, en zal me huidige telefoon nokia 6610 nog steeds blijven houden ;) heerlijk dingetje!

Maar die actie.. het is leuk.. ik zal er ook zeker gebruik van gaan maken :) Ik zie het probleem niet zo.. toch leuk van ze.. *zal vast geen al te dure actie voor hun worden, ze lopen wat kosten mis, maar verder denk ik niet dat het heel veel zal zijn*

[ Voor 35% gewijzigd door AMDFreak op 10-10-2005 14:16 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Worldwide schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:21:

Ik stap nu over op t-mobile, mijn ervaringen daarbij is dat ze wel goed met hun klanten om gaan. Het bereik mag dan wel minder zijn, maar het is voldoende.
Problemen zoals jij die beschrijft komen bij elke provider voor, en bij de ene niet vaker dan bij de andere. Overstappen is begrijpelijk maar niet echt rationeel. Voor elke klant die wegens individuele problemen met provider A overstapt naar provider B, stapt er ook een klant over van provider B naar provider A wegens individuele problemen met provider B.
Omdat Vodafone meer klanten heeft, stappen er uiteraard absoluut gezien meer klanten over, want er zijn meer klanten met problemen. De puur statistische conclusie op basis van dit gegeven is dus dat grotere providers aan marktaandeel verliezen en kleinere providers dat winnen. Totdat het stabiliseert, wat bij T-Mobile nu aan de gang is. Die zijn de afgelopen jaren sterk gegroeid, maar nu zie je dat het marktaandeel weer heel langzaam aan het dalen is. Niet omdat T-Mobile zoveel slechter is geworden, maar omdat het aantal klanten dat wegens ontevredenheid vertrekt in absolute aantallen groter is geworden (ook al de ontevredenheid percentueel gelijk gebleven).

Ik heb zelf ook een lange episode van slechte ervaringen met Vodafone gehad jaren geleden. Maar dat zou voor mij geen reden om ze te mijden. Die dingen kunnen bij elke provider gebeuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 10-10-2005 15:23 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:00:
• Klanten die aantoonbaar misbruik maken van de Actie kunnen van
deelname worden uitgesloten.
uhm.. wat voor misbruik bedoelen ze dan :?
ik heb geen zin dat als ik 6 uur heb staan bellen, ik ineens de rekening moet gaan betalen?! 8)7
mijn bedoeling is dus gewoon 6 uur lang bellen op zaterdag.. en ja, dat red ik met gemak :P

Verwijderd

Een gegeven paard in de bek kijken doe ik niet, maar een paupere actie is het wel
paar uurtjes op zaterdag avond gratis bellen..

ik had 20belminuten / 2,50 beltegoed, of 10 sms'jes toch wel wat meer gewaardeerd
maar dit.. wtf :? moeten we hier gelukkig van worden??

(voipbuster.com 24/7/365 gratis bellen naar vaste nummers PTSN*, skype .. jaja ja...)

@MyNameIs: ik wens je heel veel plezier met je 6uur belgenot op zaterdag avond

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 20:01 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:59:
Een gegeven paard in de bek kijken doe ik niet, [...]
Nou, je post is anders echt hét voorbeeld van dat wel doen :o

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Canaria schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:01:
[...]

Nou, je post is anders echt hét voorbeeld van dat wel doen :o
ga toch heen man, als ik zaterdag uit ga dan bel ik toch praktisch niet dus krijg ik ook niets
en kijk ik ook dat paard niet in de bek

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MyNameIs schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 19:50:
[...]

uhm.. wat voor misbruik bedoelen ze dan :?
ik heb geen zin dat als ik 6 uur heb staan bellen, ik ineens de rekening moet gaan betalen?! 8)7
mijn bedoeling is dus gewoon 6 uur lang bellen op zaterdag.. en ja, dat red ik met gemak :P
Dus als ik het goed begrijp ga je 6 uur bellen vanwege deze actie, maar niet omdat je 6 uur lang wat nuttigs te zeggen hebt :?
Leuk feestje zeg 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• stp_4
  • Laatst online: 20:53
Ik vind het actie ook niet echt super. Ik bedoel, welke reden heb ik om zaterdag meer te gaan bellen dan normaal? Persoonlijk vind ik het een nutteloze suprise. Als ik zaterdag tussen die tijd ga bellen, dan had ik dat anders ook gedaan, er echt op vooruit ga ik er niet van. Had bijvoorbeeld liever gezien dat ze een bundel sms'jes zouden weggeven. Deze kun je dus besteden op momenten dat het je uitkomt.

stp - PSN ID: stp_4

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

* mrsar geeft gewoon z'n telefoon aan z'n vriendin in die tijd,komt het ook wel door die 6 uur heen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat een kansloze actie zeg, over dode mus gesproken. Gaat het echt zó slecht met Vodafone? Duurste provider van NL, maar de afgelopen 10 jaar niet genoeg verdiend om een paar gratis belminuten/smsjes weg te kunnen geven?

Nu bestaat er bovendien nog de kans dat die zaterdagavond het hele netwerk overbelast raakt waardoor je helemaal niet kunt bellen.

Verwijderd

epoman schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:48:
Wat een kansloze actie zeg, over dode mus gesproken. Gaat het echt zó slecht met Vodafone? Duurste provider van NL, maar de afgelopen 10 jaar niet genoeg verdiend om een paar gratis belminuten/smsjes weg te kunnen geven?

Nu bestaat er bovendien nog de kans dat die zaterdagavond het hele netwerk overbelast raakt waardoor je helemaal niet kunt bellen.
Je KAN toch gratis bellen, wat is je probleem :? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
je kunt wel allemaal gaan lope zeiken die paar uur enz. maar wat heb je er aan laten we het over hebben als ze vooruit zijn gegaan en ervaringen geen gezeur over die aanbieding dat die zo slecht is

Verwijderd

Ik heb prima ervaring met Vodafone. Heb momenteel zelfs maar 2 euro in de maand aan abonnementskosten. Was weer eens een leuke actie van ze :P
Hiervoor had ik BEN, dat was in die tijd bedroevend. Amper bereik. Nu het T-Mobile is geworden is het wel beter heb ik begrepen, m'n ouders en broer zijn wel bij BEN gebleven en zijn dus mee verhuisd.

Achja, het is overal wel wat, zo kun je ieder jaar na je contract wel overstappen naar een ander.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

Wat een gezeur allemaal... ze hadden natuurlijk ook geen actie kunnen houden.

* Zym0tiC is wel tevreden met vodafone, altijd bereik, goede service.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• pim
  • Nu online

pim

Die actie mag, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen met smsjes.

[ Voor 29% gewijzigd door pim op 11-10-2005 12:20 ]

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31
Wat een zeikers hier zeg!

Krijg je een keer wat, dan is het nog niet goed. Stelletje ondankbare ******!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

wat een kut actie zeg, een paar uurtjes gratis bellen, nounou poe poe

vorig jaar toen ik orange had kon ik elk weekend, heel de zomer lang, in de avond gratis bellen.
dat noem ik pas een tractatie... en orange was niet eens jarig !

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Zym0tiC
  • Laatst online: 00:44

Zym0tiC

^_^

pim schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:20:
Die actie mag, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen met smsjes.
hoe wil je dan weten dat die actie er is? Dat vodafone je zelf opbeld :/ En wat maken die 2 smsjes verspreid over dik 1 week uit....

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 15:47

AMDFreak

Intel is zo..

Nou.. het bellen is begonnen hoor :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 10:06
En het netwerk is zowat overbelast.... (uitgaand bellen haast onmogelijk), inkomende gesprekken werken wel. Verder een brakke geluidskwaliteit... het lijkt wel 10 jaar geleden ;)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:27

Klippy

Still Game

Ja hoorde al meer mensen klagen :P

Ik vind 't dus wel gewoon vrij kut. Want ik heb zo een reunie en met een paar mensen afgesproken die ik nog moet bellen of die gaan mij nog bellen om door te geven waar we zijn.
Is dan vrij bagger als we elkaar niet kunnen bereiken, dan betaal ik liever, krijg toch zelden m'n belminuten op.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wel gaaf, ik zit als werkloze nu een eind in de rondte te bellen. Vind het een ontzettend stoere actie, alleen idd logisch gevolg is wel dat het netwerk (zeker in de grote steden zoals hier in Den Haag) tamelijk overbelast aan het raken is. Neem uiteraard aan dat men voorafgaand aan de actie die risicos wel ingeschat heeft, dus het zal van tijdelijke duur zijn :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 17:49

vinnie1908

Appel != peer

Ik probeer nu te bellen maar het netwerk is down als de pest...

regio Ridderkerk

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Hier in Zwolle ook hoor, ik denk heel nederland...
Het is inderdaad wel vervelend dat mensen die gewoon willen betalen ook zonder bereik zitten...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Verwijderd

Ik kan gewoon bellen. :)

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
schijtactie. ik probeer al een uur nu. niet omdat het gratis is maar omdat het dringend is. wat een sukkels

Verwijderd

Ik moet soms iemand wel 10 keer bellen voordat ik er door ben gekomen...

Veel te druk op het Vodafone netwerk, doet me denken aan nieuwjaar rond 12 uur 's nachts.

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

hier niet hoor (tilburg)

kreeg meteen verbinding

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:14
Hmm, wel een aardige actie, ik moet eerlijk zeggen dat ik t wel wat karig vind. Een opwaardering van beltegoed of belminuten had ik leuker gevonden, ik sms namelijk veel meer dan dat ik bel (bel bijna nooit)

Orange, die waren pas goed in smijten met acties, ze leken sinterklaas wel (1x paar maanden achter elkaar 2.50 beltegoed gekregen, paar weken achter elkaar gratis smsen, happy hour), maar ben overgestapt op vodafone omdat 23c voor een smsje me te gortig werd....

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Inloggen bij My Vodafone lukt ook niet meer, iedereen checkt natuurlijk of ie wel echt gratiz kan bellen :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• perryodk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:02
Dit is dus echt helemaal ********* :? :?
De ene na de andere keer: netwerk bezet, nummer uitgeschakeld en je komt er gewoon niet doorheen :?
Echt een fantastische actie hoor |:(

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Wel lekker slim van Vodafone......... :|

Maar een vraagje

Als je nu 112 belt, lukt dat dan wel gewoon?
Zal wel lkkr zijn als dat ook niet kon...

XPS 9500 | Sony A7RIII

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

Nik

Dat had je van tevoren kunnen weten dat dit fout zou lopen.

Ik denk dat er voor 112 een aparte schakelbak staat. Dit is ook bij oud en nieuw zo (meen ik).

Trouwens, ik zoek juist mensen die ik kan bellen, maar niemand wil dat ik hem of haar bel ;) :+

• PD2JK
  • Laatst online: 22:31

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is dit niet gewoon een soort benchmark voor het vodafone netwerk? :+

Ik heb trouwens pre-paid van vodafone, 40€ per jaar ofzo.

Wie moet ik in godsnaam bellen vanavond? 8)7

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Prutz0r schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:42:
Is dit niet gewoon een soort benchmark voor het vodafone netwerk? :+

Ik heb trouwens pre-paid van vodafone, 40€ per jaar ofzo.

Wie moet ik in godsnaam bellen vanavond? 8)7
With him ^^

:)

Had ook wel iets meer verwacht van vodafone voor mijn trouwe 6 jaar inmiddels.

Verwijderd

Volgens mij is KPN allang 10 jaar.. daar heb ik nog niks van gezien!! Dus ik snap niet wat iedereen te zeuren heeft.. ik hoor iets van een gegeven paard en in de bek kijken ofzo?!? Ik Kan hier met wat moeite bellen, keer of 4 dan gaat ie wel over.

Verwijderd

Ik heb geen SMS gehad. Misschien is 4 jaar lang een klant zijn niet genoeg.
Vind het sowieso een armoedige aktie. Zoveel bel ik niet. En al helemaal niet op een moment als dit.

En ik heb inderdaad alleen maar last. Net wilde ik bellen en krijg ik dat het netwerk overbelast is. Wat een knakenactie!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 19:57 ]

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gohooodverdomme gaat lekker zo joh vodafone...

Van de week de hele week al kleine storingen en gezeik en nu iedereen gratis gaat lopen bellen helemaal niets meer mee te doen. Waardeloos, echt waardeloos. Zat straks in de auto en MOEST even bellen voor mijn werk, ben uiteindelijk maar ff bij een kennis gaan bellen, omdat er niet doorheen te komen was..

Verder beetje cheapass actie, bestaan 10 jaar en laten iedereen 6 uurtjes gratis bellen. Had op zn minst zoiets verwacht als orange, half jaar in weekend gratis sms'en ofzo. Of voor mijn part een maand.

Verwijderd

Topicstarter
hier nunspeet kan ik ook niet bellen zullen me smsjes wel verstuurd worden ? :? wat een k*t actie :(

• Mysteryman
  • Laatst online: 21:27

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

hier in leiden is het netwerk ook continu bezet...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

LEEEUUKK zon actie van Vodafone!! Netwerk overbelast (in Apeldoorn..), en dat terwijl ik nog 200+ belminuten heb :(
Dit verwacht je toch als provider zijnde, en als je netwerk dat niet aankan, waarom zo'n actie organiseren!??!?

• Galaxis
  • Laatst online: 18:32
Galaxis werkt bij vodafone en heeft een zogenaamde staff phone en zit dus intern in een netwerk en ik kan gewoon prima bellen hoor :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

super actie! heb ik net bij 1649-bellen een 10 euro kado-tegoed gekregen + nu vodafone gratis naar het 010-nummer inbellen = HELEMAAL gratiz naar mijn vriendin in singapore bellen :D :D

edit: wat was ik toch weer over-enthosiast.. netwerk bezet :O :/ :| :X :?

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2005 21:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Leuke actie he, en wat een ongelovelijke zeikerds waren we toch 2/ 4 dagen terug..

*** Vodafone kan stikken, ben nu over op KPN. :D

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hmm , lees allemaal berichten over netwerk overbelast maar hier in de regio Breda(precies te zijn : Made) Ben ik al heel de avond gewoon bereikbaar.
Zelf ook al een aantal telefoontjes gepleegd en alle telefoontjes(lees 5 stuks) gingen vlekkeloos/
Dus er zit dan toch ook nog pluspunten hier aan het verhaal

www.degroot-it.nl

• Copyman
  • Laatst online: 12-11 13:15

Copyman

Dode muis

Geldt dit trouwens ook voor wappen? :P

Edit:
Deze klantenactie geldt alleen voor het bellen naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Belt u naar koop- en service nummers, internationale nummers, of maakt u gebruik van SMS, MMS, roaming, data en Vodafone live! diensten, dan rekenen we dat af volgens de normale tarieven. Lees de Actievoorwaarden voor een gedetailleerde omschrijving.
Blijkbaar niet dus. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Copyman op 15-10-2005 21:55 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Netwerk is hier helemaal plat terwijl ik moet bellen. Ik heb maar een orange prepaid kaartje gepakt, die werkt iig wel. Het enige klote is dat mijn vodafone telefoon nu blijft rammelen. Ik heb nu al 8 smsjes gehad van vodafone met mms meuk en mms instellingen. 4 berichten zijn nieteens te openen...
Van mij had deze actie wel achterwege mogen blijven, iedereen zit als een gek te bellen terwijl ik nieteens meer een enkel telefoontje kan plegen...

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Haha wat is Vodafone toch een prutsclub, ik heb ook even geprobeerd te bellen met het abbonement (gelukkig al opgezegd), maar natuurlijk "network failure" |:(
Sinergy schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:01:
HELEMAAL gratiz naar mijn vriendin in singapore bellen :D :D
Ik heb medelijden met je vriendin... beetje midden in de nacht bellen 8)7

Zooo Vodafone heeft het weer lekker voor elkaar... ik kan wel naar China bellen (BETAALD dus), maar naar mn eigen huistelefoon (Gratis) kan dus toevallig niet...

[ Voor 108% gewijzigd door T.T. op 15-10-2005 22:38 ]

Verwijderd

Hmm, ik krijg ook "geen verbinding" wanneer ik verschillende mensen probeer te bellen. Dat gratis bellen boeit me niet, maar ik wil wel ten alle tijden gewoon mensen kunnen bellen. Irritant hoor, ik snapte er al niks van totdat ik dit topic zag :P

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:34

DDX

hoogst irritant ja, ik probeerde net ook iemand te bellen 'network busy'
na 5 keer proberen opeens oja was zo'n vage actie....

GRRR

maak niet eens m'n belminuten op volgens mij dus die hele actie boeit me niet echt...

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Rob
  • Niet online

Rob

Het idee was leuk, maar de 6 uur die het duurt, die nekt het netwerk.
Ik denk dat meerendeel van de klant liever 100% bereikbaar wil zijn ipv 6 uur gratis kunnen bellen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• DDX

DDX

vraag ik me toch af welke mensen dan stug hele tijd gaan bellen...

ik versta dit trouwens wel onder misbruik maken...

[ Voor 30% gewijzigd door DDX op 15-10-2005 22:45 ]

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
(jarig!)
-Rob- schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:44:
Ik denk dat meerendeel van de klant liever 100% bereikbaar wil zijn ipv 6 uur gratis kunnen bellen.
ik weet het wel zeker, schijt irritant dit :(
DDX schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:45:
vraag ik me toch af welke mensen dan stug hele tijd gaan bellen...
de mensen die normaal geen geld hebben voor beltegoed

[ Voor 27% gewijzigd door IKKE86 op 15-10-2005 22:45 ]

• DDX

DDX

gok dat klagen ook niet echt veel nut heeft, gaan ze misschien enkel sorry zeggen ofzo....

• PD2JK
  • Laatst online: 22:31

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je het mij vraagt is dit gewoon een netwerk en/of dekking test. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• DDX

DDX

Prutz0r schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:57:
Als je het mij vraagt is dit gewoon een netwerk en/of dekking test. :)
tja maar je zou zeggen dat ze dat nu ongeveer wel genoeg gedaan hebben...
misschien een test om uit te vinden welke klanten gevoellig zijn voor zulk soort reclame/gratis tijd etc

na 20 minuten constant retry toch eindelijk verbinding gekregen
maar echt hoogst irritant dit....

[ Voor 25% gewijzigd door DDX op 15-10-2005 23:03 ]

• Sander
  • Niet online
Hmm net na 8 pogingen eindelijk een telefoontje kunnen plegen. Ik ga hier zeker een klacht over indienen... Dit soort acties zijn een extratje en moeten niet ten koste gaan van de standaard dienstverlening... En dan maar pronken met kwaliteitsnetwrk dit en dat...

Deze week bij collega ook al kut met peren. Werkt bij Essent en zit daar ook in soort bedrijfsnetwerk van Vodafone. Belde ik em... halverwege gesprek, piep piep, verbinding dood. En dat ook niet 1 keer ofzo.

Vodafone ver****t zijn reputatie bij mij aardig in een weekje als dit.

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

-Rob- schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:44:
Hoewel er veel vodafone blijhoofd abonnees zijn denk ik dat vodafone het vooral moet hebben van zakelijke klanten. Vodafone en kpn zijn bij zakelijke klanten vooral in trek vanwege de dekking, ik denk ook niet dat die blij zijn met deze actie.
Vooral mensen die altijd het beltegoed op hebben profiteren hier nu van, en de klanten die gewoon willen bellen en gebelt worden, worden nu in de kou gezet. Ze hadden beter een beetje capaciteit over kunnen houden voor "normale abonnees" zodat die iig kunnen bellen.
ikbensander schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:06:
Hmm net na 8 pogingen eindelijk een telefoontje kunnen plegen. Ik ga hier zeker een klacht over indienen... Dit soort acties zijn een extratje en moeten niet ten koste gaan van de standaard dienstverlening... En dan maar pronken met kwaliteitsnetwrk dit en dat...
Misschien is het wel een idee om met zoveel mogelijk mensen klachten in te dienen zodat ze zich een keer achter het oor krabben en misschien een goede actie verzinnen.
Deze actie mag dan wel leuk zijn, maar de normale beller, het grootste deel van de abonnees bij vodafone, hebben hier toch niets aan. Die hebben vaak wel minuten over, of bellen ander hooguit een kwartiertje op een avond als dit.

Tot zover mijn ei.

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 21:36

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Zware baggerzooi dit ... tsjongejonge .. ik was die hele actie alweer vergeten (had het smsje maandag al ofsow) en MOEST even mijn ouwe heer bellen om 18:45 ... niks dus! :(

Ik snapte er niets van, dus ik weer bellen .. en weer .. en weer ... tot me ineens een lampje op ging! Ik me smsje opzoeken .. JA HOOR tuuuuuuuuuurlijk !! 18:00 - 24:00 :X

Heb het nu nog een paar maal gecheckt maar nix hoor .. en me ouwe heer is inmiddels al thuis dus vraag het hem zo maar ff ... damnz wat een onzin! Slecht set .. dit is geen goede reclame!!!!! |:(

edit: zelfs de klantenservice is niet te bereiken .. je KUNT niet eens een klacht indienen dus! :(

edit: dan maar zo ..
Bron: Klachtenformulier www.vodafone.nl

L.S.

Al de hele avond (15-10) probeer ik iemand te bereiken i.v.m. een afspraak vanavond, maar continu is het netwerk bezet! Ben ik nu als betalende vaste klant de dupe van al die pre-paid mensen die nu dankzij jullie actie dankbaar de hele avond gratis gaan lopen bellen!??

If so, I'm not amused!!!!!!!!!!!

Mijn afspraak is nu dus in de soep gelopen .. Vodafone, bedankt!

Hoogachtend,
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn ..

[ Voor 39% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-10-2005 23:36 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• SinergyX
  • Laatst online: 16-11 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

was dit niet meer een test "wat kunnen onze servers momenteel aan?"

oooh we zijn 10 jaar bezig, mooie actie om dat meteen te testen. Laten we ze gratis bellen, 70% kan er toch niet doorheen komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pim
  • Nu online

pim

pim schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:17:
De verassing is zeker dat het vodafone netwerk plat gaat..

Dat ze klanten niet lastig vallen met zulke kinderachtige smsjes, waar alleen arme scholieren die prepaid bellen wat aan hebben..
Ik neem aan dat de meeste mensen een belbundel kiezen a.d.h.v. hun belgedrag, en niet bellen a.d.h.v. hun belbundel.
En ik had nog gelijk ook.. bedankt voor de verassing..

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

ing._Buttje schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:17:
Ben benieuwd wat de reactie gaat zijn ..
Zit er een klachtenformulier op de vodafone site dan? ik kan iig niks vinden.
Zoeken

Voer een zoekterm in en doorzoek de gehele Vodafone website.

Je zocht op klachtenformulier.
Er zijn geen resultaten gevonden.
Blijkbaar mag je niet klagen.

• Termi
  • Laatst online: 22:21
Bel anders heb ik ook gedaan, schijnt opgenomen te zijn in een klachtenformulier... Maar goed zie je noooit meer wat van terug!
Leuke actie, maar doe dan abbonements mensen en prepaiers gewoon apart.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 22:51
Termi schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:18:
Bel anders heb ik ook gedaan, schijnt opgenomen te zijn in een klachtenformulier... Maar goed zie je noooit meer wat van terug!
Leuke actie, maar doe dan abbonements mensen en prepaiers gewoon apart.
Of je het nou spreid of niet, plat gaat het netwerkt toch wel. Net als dat je een dagje gratis met het OV kan. Het maakt niet uit of je nergens naartoe wil, vol is het toch wel. Zo werkt het gewoon. En ik was die actie allang vergeten, had er nog even misbruik van willen maken :'(

Kleine zonnepaneleninstallateur

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 21:36

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Worldwide schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:13:
[...]

Zit er een klachtenformulier op de vodafone site dan? ik kan iig niks vinden.

[...]

Blijkbaar mag je niet klagen.
www.vodafone.nl > Klantenservice > Contact > Stuur een E-mail

geeft ..

http://www.vodafone.nl/pr...ontact/stel%20een%20vraag

.. en dan bij Type "Klacht" opgeven

Bij Onderwerp opgeven "Netwerk en dekking"

edit: heb al een automatische reactie .. omg! :X
Geachte heer,

Wij vinden het vervelend dat u problemen ondervindt met het Vodafone
netwerk.

GSM telefonie werkt met radiosignalen. Deze radiogolven kunnen worden
gehinderd door bepaalde obstakels of constructies van gebouwen. In de
buurt van bos- en natuurgebieden krijgt Vodafone vaak geen vergunning om
masten te mogen plaatsen.

De verbinding kan helaas niet op elke plaats en op elk moment gelijk of
toereikend zijn. Externe factoren, zoals gebouwen, bruggen, tunnels en
atmosferische storingen, kunnen van invloed zijn op onze diensten.
Vodafone stelt echter alles in het werk om voor u een optimale
dienstverlening te verzorgen.

Naast externe factoren kan de hinder die u ervaart ook worden
veroorzaakt door het type toestel dat u gebruikt, de werking van uw
SIM-kaart of een combinatie van deze twee. U kunt uw SIM-kaart in een
ander toestel plaatsen en kijken of de dekking verbetert. Als dit niet
helpt, adviseren wij u een nieuwe SIM-kaart aan te schaffen via onze
telefonische Klantenservice of een Vodafone verkooppunt. Als er wel een
duidelijke verbetering optreedt kan de oorzaak van het probleem bij uw
eigen toestel liggen.

Een netwerkprobleem is helaas te complex om via e-mail op te lossen. De
medewerkers van onze telefonische klantenservice zijn in staat u
gerichte vragen te stellen om snel het achterliggende probleem te
achterhalen en u een mogelijke oplossing te bieden. Via e-mail neemt de
correspondentie zowel voor u als voor Vodafone te veel tijd in beslag.
Wij vertrouwen erop dat u hiervoor begrip heeft.

U kunt uw netwerkklacht ook schriftelijk indienen bij onze afdeling Back
Office Consumer. Zij nemen uw klacht in behandeling en geven u per brief
een antwoord.

U kunt uw brief richten aan:
Vodafone
Afd. Back Office Consumer
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Vermeld in uw klachtenbrief altijd:
-Uw mobiele nummer
-Uw naam en adresgegevens
-Uw klacht (zo uitgebreid mogelijk).

Deze e-mail kunt u niet beantwoorden.

Wij verzoeken u voor vragen het formulier Stuur een e-mail op
www.vodafone.nl / Klantenservice / Contact te gebruiken.

Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 1200
(vanaf Vodafone mobiel) of via 0654500100 (vanaf een vaste aansluiting).
We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Vodafone E-mailklantenservice
Daar kun je dus écht niets mee |:(

grmpf ..

[ Voor 78% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-10-2005 01:37 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Leuke actie, op mijn werk hebben ze (en hopelijk binnenkort hadden) ze vodafone, gaat een belangrijke router van een klant van ons down, kan ik geen engineer bellen omdat heel het netwerk plat ligt. De klant heeft uiteraard KPN en kan ik dus wel bellen om uit te leggen dat ik door de Vodaphone actie geen engineer te pakken kan krijgen.
Leuk dat ze zo'n actie doen, maar zorg dan iig wel dat het netwerk het aan kan.

[edit] Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 1200
(vanaf Vodafone mobiel) of via 0654500100 (vanaf een vaste aansluiting).
We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.

Bellen kan weer, dus massaal ff klagen, onze directeur gaat vertegenwordiger van Vodafone op het matje roepen vanwege deze actie, we hebben hier al slechter bereik dan t-mobile en dan nog eens problemen bij problemen.

[ Voor 35% gewijzigd door MeNTaL_TO op 16-10-2005 02:01 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Peentje
  • Laatst online: 15-11 13:31

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Heb net met groot leedvermaak dit topic zitten lezen, en weer word er bevestigd hoe nederlanders zijn, echt waar er is geen plek op aarde waar zulke egotrippers wonen als in dit land.

Allemaal klachten in dienen enzo net doen of ze schade geleden hebben, ik zie het net zoiets als een vliegvakantie winnen en vervolgens gaan k**k*r*n dat het vliegtuig vertraging heeft!

ik ben nog voor 2 maandjes klant van vodafone heb reeds mijn abbo opgezegt ivm problemen met het bereik op (voor mij) belangrijke plaatsen.

ben voorde rest niet ontevreden over vodafone geweest.

ik bel nu via de zaak (KPN) nog nooit problemen mee gehad.

• Sander
  • Niet online
Peentje schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 02:22:
Heb net met groot leedvermaak dit topic zitten lezen, en weer word er bevestigd hoe nederlanders zijn, echt waar er is geen plek op aarde waar zulke egotrippers wonen als in dit land.

Allemaal klachten in dienen enzo net doen of ze schade geleden hebben, ik zie het net zoiets als een vliegvakantie winnen en vervolgens gaan k**k*r*n dat het vliegtuig vertraging heeft!

ik ben nog voor 2 maandjes klant van vodafone heb reeds mijn abbo opgezegt ivm problemen met het bereik op (voor mij) belangrijke plaatsen.

Mwah leuk hooor zo'n actie. die actie kostte mij meer als dat het opleverde. Hi Prepaid is wat dat betreft ook niet de goedkoopste...Was nog blij dat ik dat prepaid kaartje bij me had, want anders had ik net als mijn collega langs de weg in een telefooncel staan bellen.

Een gratis vliegvakantie met vertraging kan gebeuren, maar dit is geen gratis vliegvakantie... Dit is een dienst die je toch al afneemt, maar die even gratis mag. Dus een avondje gratis tv kijken ofzo. Als je dan op zo'n avond ineens geen tv kan kijken, dan denk ik ook van ik wil liever wel kijken en er gewoon voor betalen.

Ik vind dat dit soort acties puur gericht zijn op de breezahjeugd, die normaal met moeite 20 euro beltegoed in de maand kunnen kopen en nu ineens zich helemaal gek gaan lopen bellen naar elkaar.

Elke volwassen klant heeftbij dit soort acties zoiets van: Leuk, maar wat boeit dat dan.

Dit heeft dus niks met "gegeven paard in de bek kijken " te maken, maar gewoon met de dienstverlening van Vodafone die klote was. En dat kwam dus door die actie en vandaar dat die dus wordt afgezeken.

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

nou ik heb gister geprobeerd te berijken maar de service was niet bereikbaar? dat is ook mooi:S

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Termi
  • Laatst online: 22:21
lammmetak schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:08:
nou ik heb gister geprobeerd te berijken maar de service was niet bereikbaar? dat is ook mooi:S
Bij mij werkte servicenummer en 0800 nummers goed, maar de rest was niks. Ik vind het gewoon niet kunnen ik betaal bijna 30 euro per maand, en dan wil ik bereik dekking en kunnen bellen. Nu ben ik gewoon genoodzaakt om met de vaste lijn mensen te bellen.

Verwijderd

Ik had het sms'je ook gekregen mja met het bellen kwam ik er niet doorheen:\ Te druk op het netwerk denk ik dan maar

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-11 09:40

Boss

+1 Overgewaardeerd

Peentje schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 02:22:

Hey, ik heb niet gevraagd om een 'cadeau' dat ze per klant netto een paar cent zal kosten. Ik zit bij Vodafone omdat ik daar een top kwaliteit verwacht en geen gezeur met netwerkkwaliteit en beschikbaarheid (hooguit met oud en nieuw een uurtje). Die paar uur gratis bellen is alleen maar reclame voor Vodafone. 'Ja, ik bel je maar even want het is gratis met Vodafone'.

Echt, ik heb hier alleen maar nadeel van gehad. Ik heb voor mn werk wat telefoontjes moeten plegen en kreeg vaak pas na 10x proberen verbinding. Daarna de stad in waar ik had afgesproken, weer hetzelfde.

Waardeloos. Ik betaal liever mn gesprekken waarbij ik gewoon wel verbinding krijg.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Peentje
  • Laatst online: 15-11 13:31

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

jullie maken inderdaad een punt, mooi meegenomen dat je gratis kan bellen maar als je dan helemaal niet kan bellen heb je er dus geen zak aan.

de vergelijking met een vliegvakantie is ook niet helemaal ok

• NoepZor
  • Laatst online: 14-11 13:23
Hahaha :P LOL dit is echt geniaal wat hier te lezen valt :P
Maargoed hoe kan dat dan dat niemand hier kan bellen omdat anderen bellen. Hoe kan het dat die anderen (Prepaid mensjes en breezahjeugd wat ik zo lees) wel verbinding krijgen ? :P

Vodafone had volgens mij gewoon niet gerekend op zoveel drukte :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• awwexl
NoepZor schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:34:
Hahaha :P LOL dit is echt geniaal wat hier te lezen valt :P
Maargoed hoe kan dat dan dat niemand hier kan bellen omdat anderen bellen. Hoe kan het dat die anderen (Prepaid mensjes en breezahjeugd wat ik zo lees) wel verbinding krijgen ? :P

Vodafone had volgens mij gewoon niet gerekend op zoveel drukte :)
Dat is heel simpel: Als iedereen probeert tegelijk te bellen. En dan een paar miljoen tegelijk dan raakt het netwerk overbelast en dan krijgt geen enkele van die ''proberende bellende'' mensen een echt telefoongesprek!

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

sorry jongens, maar ik heb gisteren gewoon een uur liggen bellen met wat vrienden
groepsgesprek wou jammer genoeg niet lukken, dus hebben we het maar handsfree gedaan :)

oja, ik heb hem wel ff 2 minuutjes op autoherhalen laten staan voordat ik verbinding had...

Verwijderd

Ik heb bijelkaar zo'n 3uur gebeld,, na 5x proberen had ik meestal wel iemand te pakken dus ik had er eigelijk niet zoveel last van, alleen rond een uur of 18h-19h kreeg ik niemand te pakken, maar wat later in de avond wel...

Een aantal mensen uit de buurt hadden vodafone prepaid, maar hun beltegoed was op en ze konden dus ook niet bellen :S, terwijl het toch echt gratis was.

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:14
was duidelijk te lezen op de vodafoon site dat je wel wat beltegoed moest hebben
ze hadden dus moeten opwaarderen om te kunnen gratis bellen

• awwexl
Dikke eigen schuld dus :P

Verwijderd

Topicstarter
als wij nu een klacht indienen dat wij tussen 6 uur en 12 uur niet heb kunnen bellen kunnen wij daar een schade vergoeding voor eissen :?

• awwexl
Waar maak je je druk om? Heb je echt schade ondervonden? Ik ben het met je eens dat het niet echt een geslaagde actie is maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Wat je dan ook wel of niet hebt gekregen!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 20:52

janklp

FortyTwo Capital

Een schadevergoeding is misschien wat extreem maar je kan best laten merken dat zo'n actie niet werkt. Het is natuurlijk vreselijk irritant dat je niet kan bellen, wat kan mij die paar minuten nou schelen, ik wil gewoon gebeld kunnen worden en zelf ook bellen. Ze mogen het wat mij betreft best weten hoor!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geachte heer Worldwide,

Wij vinden het jammer dat u afgelopen zaterdagavond geen of nauwelijks
gebruik heeft kunnen maken van het netwerk als gevolg van de actie ter
ere van ons 10 jarig bestaan.

Helaas was het niet mogelijk door overbelasting van het netwerk hierbij
al onze klanten tevreden te stellen.

Onze technische afdeling heeft getracht dit ongemak tot een minimum te
beperken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
Tot zover het standaard mailtje.

"Al onze klanten" refereert daar natuurlijk naar de mensen die gewoon willen bellen en scheit hebben aan die actie :P

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmmm...was de actie ook al vergeten zaterdag,maar kreeg dan ook gewoon meteen degene te pakken die ik moest hebben :)
had er mischien mee te maken dat ik over umts zit :) dat had ik toen ook al op koninginnedag,zonder umts geen bereik,met wel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Rob
  • Niet online

Rob

awwexl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:08:
Waar maak je je druk om? Heb je echt schade ondervonden? Ik ben het met je eens dat het niet echt een geslaagde actie is maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Wat je dan ook wel of niet hebt gekregen!
Een mooie vergelijking: Stel de NS laat reizigers een paar uur gratis rijden. Jij moet naar je werk, de trein komt aanrijden op het perron en zit propvol met mensen die gratis willen reizen (kunnen ze in de grote stad winkelen). Er kan niemand meer bij, dus jij komt te laat op je werk.

Leuk voor die mensen die lekker aan het winkelen zijn (wat ze anders niet gedaan zouden hebben) maar jij baalt omdat je veels te laat bent op je werk.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• awwexl
Klopt, het gaat hier om een vergelijking. Maar zullen er nu daadwerkelijk mensen zijn die echt grote schade hebben ondervonden die ook in behandeling zullen worden genomen? Dan moet het om echt grote financiele schade gaan willen ze je tegemoetkomen. Ik denk dat Vodafone wel geleerd heeft van deze actie.

• Sander
  • Niet online
Ik hoef geen tegemoetkoming, absoluut niet. Wat zullen die paar rotcenten mij schelen...

Het gaat mij alleen om het principe. Vodafone moet nadenken voor ze dit soort acties uitvoeren. En dan ook vooral nadenken over het garanderen van de kwaliteit van het netwerk, zonder dat daar klanten de dupe van worden. Ik heb totaal geen belang bij gratis bellen, in mijn geval zou ik het niet eens op de factuur terugzien, ik houd meestal wel iets over van mijn 1000 minuten, dus daar gaat het niet om. Ik kies voor vodafone omdat ze zowel binnen Nederland als Europa een goede dekking hebben en ik altijd bereikbaar ben. Storingen mogen van mij echt wel voorkomen, maar dit soort dingen is in principe gewoon je eigen dienstverlening ondermijnen.

En dit hadden ze echt wel kunnen verwachten hoor... Ze merken het elk jaar @ oud en nieuw namelijk ook al...

• cheiron
  • Laatst online: 22:58
Shit zeg, helemaal vergeten }:O

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

-Rob- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

Een mooie vergelijking: Stel de NS laat reizigers een paar uur gratis rijden. Jij moet naar je werk, de trein komt aanrijden op het perron en zit propvol met mensen die gratis willen reizen (kunnen ze in de grote stad winkelen). Er kan niemand meer bij, dus jij komt te laat op je werk.

Leuk voor die mensen die lekker aan het winkelen zijn (wat ze anders niet gedaan zouden hebben) maar jij baalt omdat je veels te laat bent op je werk.
Als je dat vantevoren weet, dan pak je toch de auto?
Wie weerhoudt jou ervan om met een andere lijn te bellen?
Dien je ook een schadeclaim in als er koopzondag is bij IKEA en je daardoor te laat komt op je werk?

Waarschijnlijk staat er ergens in de voorwaarden dat je geen de geleden schade niet kunt verhalen op vodafone... En dat zetten ze erin voor zeurpieten als jij.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Daarom heb je geen treinabonnement.
Sommige mensen willen niet alleen bellen, maar zelf ook bereikbaar zijn. :)

• DDX

DDX

Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:41:
beetje lastig om een andere lijn te regelen
moet je speciaal prepay kaartje regelen ofzo
en hopen dat je telefoon geunlockt is

niet voor iedereen een optie dus

Pagina: 1 2 Laatste