Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone 10 jaar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 730 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 13:31

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

jullie maken inderdaad een punt, mooi meegenomen dat je gratis kan bellen maar als je dan helemaal niet kan bellen heb je er dus geen zak aan.

de vergelijking met een vliegvakantie is ook niet helemaal ok

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 13:23
Hahaha :P LOL dit is echt geniaal wat hier te lezen valt :P
Maargoed hoe kan dat dan dat niemand hier kan bellen omdat anderen bellen. Hoe kan het dat die anderen (Prepaid mensjes en breezahjeugd wat ik zo lees) wel verbinding krijgen ? :P

Vodafone had volgens mij gewoon niet gerekend op zoveel drukte :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
NoepZor schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:34:
Hahaha :P LOL dit is echt geniaal wat hier te lezen valt :P
Maargoed hoe kan dat dan dat niemand hier kan bellen omdat anderen bellen. Hoe kan het dat die anderen (Prepaid mensjes en breezahjeugd wat ik zo lees) wel verbinding krijgen ? :P

Vodafone had volgens mij gewoon niet gerekend op zoveel drukte :)
Dat is heel simpel: Als iedereen probeert tegelijk te bellen. En dan een paar miljoen tegelijk dan raakt het netwerk overbelast en dan krijgt geen enkele van die ''proberende bellende'' mensen een echt telefoongesprek!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

sorry jongens, maar ik heb gisteren gewoon een uur liggen bellen met wat vrienden
groepsgesprek wou jammer genoeg niet lukken, dus hebben we het maar handsfree gedaan :)

oja, ik heb hem wel ff 2 minuutjes op autoherhalen laten staan voordat ik verbinding had...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Ik heb bijelkaar zo'n 3uur gebeld,, na 5x proberen had ik meestal wel iemand te pakken dus ik had er eigelijk niet zoveel last van, alleen rond een uur of 18h-19h kreeg ik niemand te pakken, maar wat later in de avond wel...

Een aantal mensen uit de buurt hadden vodafone prepaid, maar hun beltegoed was op en ze konden dus ook niet bellen :S, terwijl het toch echt gratis was.

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:14
was duidelijk te lezen op de vodafoon site dat je wel wat beltegoed moest hebben
ze hadden dus moeten opwaarderen om te kunnen gratis bellen

• awwexl
Dikke eigen schuld dus :P

Verwijderd

Topicstarter
als wij nu een klacht indienen dat wij tussen 6 uur en 12 uur niet heb kunnen bellen kunnen wij daar een schade vergoeding voor eissen :?

• awwexl
Waar maak je je druk om? Heb je echt schade ondervonden? Ik ben het met je eens dat het niet echt een geslaagde actie is maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Wat je dan ook wel of niet hebt gekregen!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-11 20:52

janklp

FortyTwo Capital

Een schadevergoeding is misschien wat extreem maar je kan best laten merken dat zo'n actie niet werkt. Het is natuurlijk vreselijk irritant dat je niet kan bellen, wat kan mij die paar minuten nou schelen, ik wil gewoon gebeld kunnen worden en zelf ook bellen. Ze mogen het wat mij betreft best weten hoor!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Geachte heer Worldwide,

Wij vinden het jammer dat u afgelopen zaterdagavond geen of nauwelijks
gebruik heeft kunnen maken van het netwerk als gevolg van de actie ter
ere van ons 10 jarig bestaan.

Helaas was het niet mogelijk door overbelasting van het netwerk hierbij
al onze klanten tevreden te stellen.

Onze technische afdeling heeft getracht dit ongemak tot een minimum te
beperken.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Vodafone E-mailklantenservice
Tot zover het standaard mailtje.

"Al onze klanten" refereert daar natuurlijk naar de mensen die gewoon willen bellen en scheit hebben aan die actie :P

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-11 14:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmmm...was de actie ook al vergeten zaterdag,maar kreeg dan ook gewoon meteen degene te pakken die ik moest hebben :)
had er mischien mee te maken dat ik over umts zit :) dat had ik toen ook al op koninginnedag,zonder umts geen bereik,met wel :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

awwexl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:08:
Waar maak je je druk om? Heb je echt schade ondervonden? Ik ben het met je eens dat het niet echt een geslaagde actie is maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Wat je dan ook wel of niet hebt gekregen!
Een mooie vergelijking: Stel de NS laat reizigers een paar uur gratis rijden. Jij moet naar je werk, de trein komt aanrijden op het perron en zit propvol met mensen die gratis willen reizen (kunnen ze in de grote stad winkelen). Er kan niemand meer bij, dus jij komt te laat op je werk.

Leuk voor die mensen die lekker aan het winkelen zijn (wat ze anders niet gedaan zouden hebben) maar jij baalt omdat je veels te laat bent op je werk.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• awwexl
Klopt, het gaat hier om een vergelijking. Maar zullen er nu daadwerkelijk mensen zijn die echt grote schade hebben ondervonden die ook in behandeling zullen worden genomen? Dan moet het om echt grote financiele schade gaan willen ze je tegemoetkomen. Ik denk dat Vodafone wel geleerd heeft van deze actie.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik hoef geen tegemoetkoming, absoluut niet. Wat zullen die paar rotcenten mij schelen...

Het gaat mij alleen om het principe. Vodafone moet nadenken voor ze dit soort acties uitvoeren. En dan ook vooral nadenken over het garanderen van de kwaliteit van het netwerk, zonder dat daar klanten de dupe van worden. Ik heb totaal geen belang bij gratis bellen, in mijn geval zou ik het niet eens op de factuur terugzien, ik houd meestal wel iets over van mijn 1000 minuten, dus daar gaat het niet om. Ik kies voor vodafone omdat ze zowel binnen Nederland als Europa een goede dekking hebben en ik altijd bereikbaar ben. Storingen mogen van mij echt wel voorkomen, maar dit soort dingen is in principe gewoon je eigen dienstverlening ondermijnen.

En dit hadden ze echt wel kunnen verwachten hoor... Ze merken het elk jaar @ oud en nieuw namelijk ook al...

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:58
Shit zeg, helemaal vergeten }:O

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11 00:58

Jimbolino

troep.com

-Rob- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

Een mooie vergelijking: Stel de NS laat reizigers een paar uur gratis rijden. Jij moet naar je werk, de trein komt aanrijden op het perron en zit propvol met mensen die gratis willen reizen (kunnen ze in de grote stad winkelen). Er kan niemand meer bij, dus jij komt te laat op je werk.

Leuk voor die mensen die lekker aan het winkelen zijn (wat ze anders niet gedaan zouden hebben) maar jij baalt omdat je veels te laat bent op je werk.
Als je dat vantevoren weet, dan pak je toch de auto?
Wie weerhoudt jou ervan om met een andere lijn te bellen?
Dien je ook een schadeclaim in als er koopzondag is bij IKEA en je daardoor te laat komt op je werk?

Waarschijnlijk staat er ergens in de voorwaarden dat je geen de geleden schade niet kunt verhalen op vodafone... En dat zetten ze erin voor zeurpieten als jij.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:41:
[...]

Daarom heb je geen treinabonnement.
Sommige mensen willen niet alleen bellen, maar zelf ook bereikbaar zijn. :)

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:34

DDX

Jimbolino schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:41:
beetje lastig om een andere lijn te regelen
moet je speciaal prepay kaartje regelen ofzo
en hopen dat je telefoon geunlockt is

niet voor iedereen een optie dus

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1 2 Laatste