Als ik ieder z'n reactie zo eens lees...dan denk ik dat jullie allemaal de Nano de gehele dag in jullie handen op ooghoogte hebben om hem te bewonderen vanuit alle hoeken...24/7. Ja, dan ga ik ook krasjes zien ja. Ik heb die van mij nu een week of 2 denk en hij zit vol met krasjes, maar je ziet ze niet, althans, niet als je hem goed houdt. Dus dat is mijn tip voor iedereen die zit te zeiken over miniscule krasjes, houdt hem in de goede hoek!! (normale hoek, je kijkt immers ook niet naar het ding met een hoek van 160 graden lijkt mij
). Bovendien is het zo dat wanneer je op zoek gaat naar krasjes, en dat maak ik dus op uit voorgaande reactie, dan zul je ze altijd vinden!
Die Nano is gemaakt om lekker klein te zijn zodat je hem vrijwel overal kwijt kunt, ga er dan weer niet een iPod of iPod Mini van maken door middel van allerlei ander plasic er omheen te doen.
Ik heb mijn Nano bijna 3 weken nu en hij zit vol met van die kleine krasjes die niet zichtbaar zijn als je hem houdt zoals een normaal hem houdt. Ik zet hem aan en stop hem in m'n broekzak (oftewel, waar ie voor gemaakt is) of ik ga een spelletje erop spelen, ik heb me nog GEEN MOMENT gestoord aan een of ander krasje, ik zie ze niet eens. Zorg gewoon dat je recht op dat ding kijkt!
De hoesjes business lijkt haast wel groter dan die van de iPod zelf
Koop geen hoesjes en spaar zo meteen weer geld voor (desnoods een nieuwe) of de volgende iPod 
Slijtage hoort er nou eenmaal bij, dat lijkt nu in het begin allemaal snel te gaan, maar na een tijdje merk je het niet eens
Die Nano is gemaakt om lekker klein te zijn zodat je hem vrijwel overal kwijt kunt, ga er dan weer niet een iPod of iPod Mini van maken door middel van allerlei ander plasic er omheen te doen.
Ik heb mijn Nano bijna 3 weken nu en hij zit vol met van die kleine krasjes die niet zichtbaar zijn als je hem houdt zoals een normaal hem houdt. Ik zet hem aan en stop hem in m'n broekzak (oftewel, waar ie voor gemaakt is) of ik ga een spelletje erop spelen, ik heb me nog GEEN MOMENT gestoord aan een of ander krasje, ik zie ze niet eens. Zorg gewoon dat je recht op dat ding kijkt!
De hoesjes business lijkt haast wel groter dan die van de iPod zelf
Slijtage hoort er nou eenmaal bij, dat lijkt nu in het begin allemaal snel te gaan, maar na een tijdje merk je het niet eens