Toon posts:

Nokia 770 - Internet Tablet

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien al voorbij gekomen maar toch.. De nieuwe nokia 770 :D

Nokia 770 Internet Tablet

Eenvoudige breedbandtoegang via Wi-Fi.
Een draagbaar tablet met een elegant formaat, speciaal ontworpen om probleemloos te surfen
Het indrukwekkend breedbeelddisplay met hoge resolutie en de
intuïtieve interface zijn geoptimaliseerd om online te browsen.
Alle kenmerken bekijken >>

Beschikbaar: gepland in het derde kwartaal van 2005

Afbeeldingslocatie: http://toadstool.se/journal/snapshots/867.jpg

Voor teh record:
MobileBurn Review

EDIT:
uwog heeft hem al gehad!

Indrukken:
* Wifi en Bluetooth werken foutloos en zonder configuratie problemen
* Het 800x480 scherm is _erg_ scherp, en overtreft mijn verwachtingen
* De gebruikte webbrowser is Opera, en werkt lekker vlot. Flash werkt out-of-the-box.
* De media player opent het meeste wat ik er tegenaan gooi, zoals mpg's, avi's en real streams.
* Het aantal "3rd party apps" groeit lekker... De SDK 1.1 komt binnen enkele dagen uit, en zal standaard een xterm bevatten even als een ssh client en server. Nice.

Hier zal ik van tijd tot tijd leuke dingen neerplempen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Leuk ding ja.. is echt veel makkelijker op de WC dan een laptop ;) Ben benieuwd of je er een beetje makkelijk bestaande Linux-software op kunt draaien of dat de software van Nokia dat belemmert.

[edit]
Ok, het is dus een open platform: Maemo.. nice :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bigs op 09-10-2005 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik twijfel nog steeds tussen de Nokia 770 in combinatie met een Qtek 9100 of alleen een Qtek 9000. Als ik een T-Mobile Web 'n' Walk abonnement neem kan ik mijn Qtek 9100 door bluetooth syncen met de Nokia 770 en zo hierop over GPRS internetten. Op de Qtek 9000 zou dit direct kunnen maar dan heb ik natuurlijk wel een kleiner scherm en bij optie 1 kan ik ervoor kiezen de Nokia 770 niet mee te nemen.

De user interface ziet er overigens ook zeer strak uit. Ik ben wel benieuwd wanneer hij nu daadwerkelijk uit gaat komen en wat hij zal kosten.

Edit:
Uit het topic in GT heb ik ondernomen dat hij 300 euro gaat kosten. Dat is zeker goed te doen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Eggy op 09-10-2005 03:28 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah cker mooi dingetje.. Nou is er 1 probleem...

Ik schrijf wel heel blij more to come.. maar ik kan de TS/OP niet aanpassen?? wtf?? :/

Verder wel geil ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Het zou leuk zijn als hij deze maand al komt voor 250 dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
Hier een behoorlijk uitgebreide review.

Het lijkt mij een geweldig ding, voor in huis en onderweg.
In huis via wifi; hoef ik niet altijd mijn PC aan te zetten om even m'n mail te checken/ kalender te beheren of te internetten.
Onderweg via bluetooth aan m'n phone.

Geweldig, voor 250 euro koop ik 'm!!!

Jammer dat er weinig info over te vinden is, vooral qua reviews etc....

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al, en de prijs die ik zag (niet wat ik ervoor betaald heb), is 359 EUR ex verzendkosten, incl BTW in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Mag ik dan vragen hoe jij eraan komt en waar je hem voor die prijs gezien hebt?

Misschien zelfs wat indrukken van het apparaat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in het Nokia 770 Developer Program. Ik heb hem gekregen via http://direct.nokia.com/maemo/, maar daar kan je alleen inkomen als je een promotion code hebt (welke ik heb gekregen als ontwikkelaar van AbiWord).

Indrukken:
* Wifi en Bluetooth werken foutloos en zonder configuratie problemen
* Het 800x480 scherm is _erg_ scherp, en overtreft mijn verwachtingen
* De gebruikte webbrowser is Opera, en werkt lekker vlot. Flash werkt out-of-the-box.
* De media player opent het meeste wat ik er tegenaan gooi, zoals mpg's, avi's en real streams.
* Het aantal "3rd party apps" groeit lekker... De SDK 1.1 komt binnen enkele dagen uit, en zal standaard een xterm bevatten even als een ssh client en server. Nice.

Op http://uwog.net/blog zal ik van tijd tot tijd leuke dingen neerplempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit apparaatje! Het lijkt me echt cool.
Niet om nou zeer intensief te gebruiken, maar volgensmij misstaat hij niet in de woonkamer. Altijd bij de hand om snel even iets op internet te checken, zonder helemaal achter de computer te gaan zitten.

Maar ook onderweg kan hij volgensmij heel handig zijn. Op hoeveel plekken is al niet WiFi beschikbaar? Maar op maar weinig plekken heb je een pc bij de hand. Laptop is altijd nog behoorlijk groot om mee te nemen. Dit ding kan gewoon in je tas tussen je andere spullen.

Als de prestaties goed zijn en de prijs niet al te hoog, neem ik er een!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc, zag al een tijdje terug dat je de loterij gewonnen had. En nu ben je eindelijk ook root :-)

Hoe draait de abiword versie voor het Meamo platform? Is het werkbaar, voornamelijk bruikbaar als een viewer met als het moet "wat" edit mogelijkheden?

Gebruikte tot voor kort OOo en ben de laatste tijd Gnome Office aan het uitproberen. Abiword was boven verwachting goed, lekker snel, relatief weinig geheugengebruik en goede import filters. Heeft de laatste versie al OpenDocument support? Was toch 1 van de dingen die Nokia wilde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hub (een andere AbiWord hacker) had de loterij gewonnen, ik heb hem gekregen als onderdeel van het developers program :)

De bedoeling is dat AbiWord prima bruikbaar wordt op de N770. Het zal geen afgeslankte versie zijn, maar het volledige product met alle mogelijkheden. De input gaat gewoon via de stylus, dus als je daar handig mee bent is het wel zo fijn :) Of je gebruikt natuurlijk een bluetooth toetsenbord :)

AbiWord 2.4.1 heeft OpenDocument import support, welke voornamelijk geschreven is door Nokia's Tech lab INdT. INdT is op dit moment aan het werken op OpenDocument export support, welke ook al lekker opschiet. Dit zal ik dan ergens in de loop van de 2.4 opnemen in AbiWord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dit ding al helemaal zitten!
dit in combinatie met een edge telefoontoestel en een telfort 1GB maximaal online abbo, dat lijkt me wel wat!!
De telfort shop heeft tegenwoordig ook die 50% korting op dit abbo (als je geen laptop-kaart erbij neemt), dus voor 17,50 euro per maand met dit ding snel overal internetten, gaaaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Als Abiword enzo hier ook voor uitkomen zou hij misschien zelfs mijn laptop wel kunnen vervangen wat betreft school dingen. Zou een hoop gesjouw schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb me er niet heel erg in verdiept qua specs maar wat is nou het grote verschil tussen deze internet tablet en een doodnormale pda? Afgezien van het formaat en scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Wat voor mij dit apparaatje nou zo leuk lijkt...
als er nu in de toekomst grotere rs-mmc kaartjes uitkomen van zeg 2GB of meer dat het dan ook een leuk en goedkoop media spelertje kan worden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 10:40
Ik heb momenteel een laptop, maar die moet ik waarschijnlijk over een half jaartje inleveren :(
Dit zou een leuke vervanging zijn voor internet op de bank. Nu vraag ik me af; ondersteunt dit dingetje WEP encriptie?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Gugger schreef op woensdag 09 november 2005 @ 07:59:
Ik heb momenteel een laptop, maar die moet ik waarschijnlijk over een half jaartje inleveren :(
Dit zou een leuke vervanging zijn voor internet op de bank. Nu vraag ik me af; ondersteunt dit dingetje WEP encriptie?
Ja, hij ondersteunt WEP. En als je je netwerk ooit wil beveiligen, hij ondersteunt ook WPA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er al meer bekend over deze gadget? ik zie op de online shop van Nokia dat ze in December gaan uitleveren aan de klanten die hebben ge-preorderd.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik zit er nog steeds over te denken.. maar eigenlijk vind ik hem nét iets te duur en de specificaties nét iets te zwak. De processor zou wat sneller mogen en het interne geheugen moet echt groter (als er Linux op draait wil ik namelijk wel de ruimte hebben om ermee te rommelen :) ). Ook dingen als een host USB poort zouden erg koel zijn, maar of dat komt is natuurlijk de vraag.

Ik denk dat ik wacht tot er een 2e generatie van dit apparaat uitkomt. Of het moet zijn dat er binnenkort een in Vraag & Aanbod staat van iemand die er niks mee doet en hem wat onder de winkelprijs weg doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het interne geheugen kun je uitbreiden. Zo kun je er ook filmpjes en foto;s mee bekijken. Jammer dat ik op geen enkele NL site of pricewatch

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Je kunt hem alleen bestellen via Nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OP Updated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 16:53

Dr C

met C en CK

zou je dit ding ook voor PDA achtige toepassingen kunnen gebruiken. Dus dat er een agenda in komt en dat ie GPS aan zou kunnen?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Aangezien het scherm zo geweldig schijnt te zijn, zit ik met het idee te spelen om de 770 te kopen en 'm te gebruiken bij optredens (met m'n band).

Hiervoor zou er dus muziek (notenbalken) gedisplayed moeten worden.
Op http://home.versatel.nl/k...nload/Lord_Have_Mercy.pdf heb ik een pdfje gezet met bladmuziek. Zou iemand (bijvoorbeeld uwog) deze eens op zijn/haar 770 toveren en daar dan een foto van maken.
Het liefst 1 hele pagina bladmuziek natuurlijk (de 770 dwars houden?).
Ik hoop dat ik zo kan inschatten of dit vet coole apparaatje hiervoor gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
cramwinckel schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 17:40:
zou je dit ding ook voor PDA achtige toepassingen kunnen gebruiken. Dus dat er een agenda in komt en dat ie GPS aan zou kunnen?
Er komt iig een PIM aan: http://maemo.org/maemowik...16357c83e4deff2b51fbf7a52
http://www.internettablettalk.com/content/view/139/2/
Dus om je contacten/ calendar etc te beheren.

Sowieso veel info op : http://www.internettablettalk.com

GPS ik dacht dat GPS-drive geport ging worden. Maar dat is niet zoiets als Tomtom, met navigeren enzo. (als ik iets verkeerds zeg, verbeter me maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 16:53

Dr C

met C en CK

KnoppenSpook schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:27:
[...]

Er komt iig een PIM aan: http://maemo.org/maemowik...16357c83e4deff2b51fbf7a52
http://www.internettablettalk.com/content/view/139/2/
Dus om je contacten/ calendar etc te beheren.

Sowieso veel info op : http://www.internettablettalk.com

GPS ik dacht dat GPS-drive geport ging worden. Maar dat is niet zoiets als Tomtom, met navigeren enzo. (als ik iets verkeerds zeg, verbeter me maar)
gaaf. ziet er goed uit. Ziet er allemaal nog wel heel erg beta uit die software. ik vind het raar dat je zo weinig over deze 770 hoort. Volgens mij kan je heel veel met dat dingetje.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Vreemd dat je dit apparaat nergens kan terugvinden bij een leverancier

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoppenSpook
Hij is wel te krijgen hoor:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=136698

http://direct.nokia.com/c...l=770&country=nl&add=True

Succes, het lijkt mij ook nog steeds een cool dingetje, maar heb het geld er op dit moment nog niet voor over...

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:20
Dethroned schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:15:
Vreemd dat je dit apparaat nergens kan terugvinden bij een leverancier
Ik heb hem via marktplaats gekocht (van iemand die dacht dat ie een telefoon had gekocht 8)7) voor 150 euri

• KnoppenSpook
Woei, jammer dat ik niet zo'n dumbo ben tegengekomen ;)
Daar zou ik het direct voor doen, voor 150 Euro...

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
htca schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:44:
[...]

Ik heb hem via marktplaats gekocht (van iemand die dacht dat ie een telefoon had gekocht 8)7) voor 150 euri
Ik heb ook veel interesse in dit model. Heb al een BT GPS en ben benieuwd of er een soort navigatie op te draaien valt. Maar mijn vraag aan jou is of ie bevalt ;) ? Heb zelf een bod van 175 gedaan op een tweedehandse, maar blijft altijd een gok wie de verkoper is en hoe ie eruit ziet enzo natuurlijk ;) Denk dat de tweedehandsprijs tegenwoordig max. 225 ofzo is voor een nette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:16:
[...]
Ik heb ook veel interesse in dit model. Heb al een BT GPS en ben benieuwd of er een soort navigatie op te draaien valt. Maar mijn vraag aan jou is of ie bevalt ;) ? Heb zelf een bod van 175 gedaan op een tweedehandse, maar blijft altijd een gok wie de verkoper is en hoe ie eruit ziet enzo natuurlijk ;) Denk dat de tweedehandsprijs tegenwoordig max. 225 ofzo is voor een nette.
Kort gezegd; Ja, hij bevalt uitstekend. Maar ik gebruik hem ook voor hetgene waarvoor hij gemaakt is; internet!
Op www.maemo.org staan applicaties die geport zijn naar de nokia 770, waaronder meamo-mapper. Deze gaat uit van Google-maps om te navigeren. Dat betekent dat je het nog niet echt in Nederland kunt gebruiken. Ik heb geen BT GPS en heb dat dus ook niet kunnen testen.
Verder is het grote scherm :9~ en is het heerlijk op de bank ff het laatste nieuws checken of even surfen. Het enige minpunt dat ik op dit moment heb, is dat de mailclient erg traag is. Ik check mijn mail meestal via een webinterface in de opera browser.
WPA-WEP alles is voorhanden, zonder enige problemen. Internetbankieren (rabo) eveneens geen problemen.
Verder kun je met googletalk voipen, er zijn inmiddels andere voip clients voorhanden. Maar die heb ik nog niet getest. De kwaliteit van googletalk is prima, ik gebruik een jabber account met een doorsluistruc om ook met mijn MSN contacten te kunnen communiceren.
Gaim is ook geport, eventueel kun je dat ook gebruiken voor IM.
Verder is Doom ook geport naar de nokia 770. Je moet even wennen aan de controls, maar het is wel leuk om te spelen.
Op maemo.org staan veel handige tips en trucs. In feite draait het apparaatje op linux (dat was mijn eerste beweegreden om het kopen), als je xterm installeert kun je via de commandprompt ook op je systeempje rondkoekeloeren. De community is vrij actief en er komen regelmatig nieuwe applicaties uit.

Als je een kleine handige internet device zoekt is de nokia 770 zeker het overwegen waard. Maar als je een van de volgende zaken zoekt:
  • PDA
  • Laptop
  • MDA
  • Telefoon/GSM
zoek dan verder!
Links:
www.maemo.org
www.internettablettalk.com
www.nokia770.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Bedankt voor je uitgebreide bericht ;) Met een beetje geluk heb ik er morgen ook 1 (voor 175 euro :P ). Ik ben al in het bezit van een BT GPS die ik i.c.m. een Nokia N-gage en Route66 mobile gebruik voor navigatie. Dit is ook mijn telefoon. Wat me al opviel was dat het scherm van dat toestel ontzettend goed is.

Een laptop heb ik trouwens ook al, maar een 770 is toch handzamer en sneller. Wat betreft internet 'onderweg': Zit er een mogelijkheid op het apparaat dat hij zelfstandig draadloze internetsignalen uit de lucht pikt of moet je weten welk signaal waar in de lucht hangt. M.a.w. geeft ie een lijst waaruit je kunt kiezen;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:22:
Bedankt voor je uitgebreide bericht ;) Met een beetje geluk heb ik er morgen ook 1 (voor 175 euro :P ). Ik ben al in het bezit van een BT GPS die ik i.c.m. een Nokia N-gage en Route66 mobile gebruik voor navigatie. Dit is ook mijn telefoon. Wat me al opviel was dat het scherm van dat toestel ontzettend goed is.

Een laptop heb ik trouwens ook al, maar een 770 is toch handzamer en sneller. Wat betreft internet 'onderweg': Zit er een mogelijkheid op het apparaat dat hij zelfstandig draadloze internetsignalen uit de lucht pikt of moet je weten welk signaal waar in de lucht hangt. M.a.w. geeft ie een lijst waaruit je kunt kiezen;) ?
Je kunt kiezen uit een lijst. In de lijst zie je dan of een netwerk al dan niet beveiligd is en hoe sterk het signaal is. Als je connect met een netwerk dat beveiligd is, dan komt er vanzelf de vraag naar de key. Als je de key eenmaal hebt ingegeven dan onthoud hij het netwerk als voorkeursnetwerk. Verder is het altijd mogelijk om via je GSM bluetooth connectie te maken (=duur bij sommige providers, je betaalt per kb, ik ten minste wel).

Kun je me op de hoogte houden over de vorderingen met de BT GPS en meamo mapper? Ik twijfel of ik er zelf een ga kopen (ik heb al een ipaq met tomtom, maar bedraad). Als het mogelijk is om te navigeren, ga ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
htca schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

Je kunt kiezen uit een lijst. In de lijst zie je dan of een netwerk al dan niet beveiligd is en hoe sterk het signaal is. Als je connect met een netwerk dat beveiligd is, dan komt er vanzelf de vraag naar de key. Als je de key eenmaal hebt ingegeven dan onthoud hij het netwerk als voorkeursnetwerk. Verder is het altijd mogelijk om via je GSM bluetooth connectie te maken (=duur bij sommige providers, je betaalt per kb, ik ten minste wel).

Kun je me op de hoogte houden over de vorderingen met de BT GPS en meamo mapper? Ik twijfel of ik er zelf een ga kopen (ik heb al een ipaq met tomtom, maar bedraad). Als het mogelijk is om te navigeren, ga ik over.
Ik heb zelf deze BT GPS :Adapt BT GPS receiver en deze werkt feilloos met mijn Nokia Symbian-telefoon. Ik hou je op de hoogte. Wacht nog op een mailtje van de verkoper en hoop dan vandaag nog 1 te kunnen bemachtigen. Overigens las ik dat Nokia ook een BT-keyboard verkoopt, misschien geen nieuws maar wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:21:
[...]

Ik heb zelf deze BT GPS :Adapt BT GPS receiver en deze werkt feilloos met mijn Nokia Symbian-telefoon. Ik hou je op de hoogte. Wacht nog op een mailtje van de verkoper en hoop dan vandaag nog 1 te kunnen bemachtigen. Overigens las ik dat Nokia ook een BT-keyboard verkoopt, misschien geen nieuws maar wel handig ;)
Klopt, alleen weet ik niet wat de status is mbt tot OS2006. Er waren wat verhalen over de BT plugin voor OS2006, dat ie niet zou werken. Overigens is het nokia keyboard niet het enige wat kan werken, ook de stowaway en het laser-keyboard schijnen te werken. 't Nokia keyboard is nogal duur geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@ HTCA en anderen. Ik heb zojuist mijn eigen 770 in huis gehaald. Morgen was ik van plan te gaan spelen met BT oa. Maar ik heb een probleem om hier op mijn eigen netwerk te komen. Bij de verkoper was het zo voor mekaar. Krijg telkens de melding:

Network connection error etc.

Connection type: WLAN
Signal: -
Received: -
Sent: -
Duration: -

Mijn situatie:

Wanadoo Livebox/Modem: 192.168.1.1
Netgear router: 192.168.1.19 (vast ip-adres gegeven dus)
WPA-PSK is in gebruik.

Heb al zonder beveiliging geprobeerd te connecten maar dat geeft dezelfde fout. Iemand een idee of ik via advanced een vast ip op moet geven ofzo?

Btw. heerlijk apparaat, dat wel :P :P Werkt te gek en dat voor 175 euro! _/-\o_

Edit: opgelost, Mac-filtering op de router stond aan 8)7 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door objectief2 op 18-08-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
lol, uren zoeken en schelden..... htca heeft een deja vu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:21:
[...]

Al geprobeerd te werken met de 770 en de GPS receiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Hoi,

Nou, ik ben bezig geweest om van alles te ontdekken eigenlijk :) 1 ding is zeker hij pikt het signaal van de BT-GPS receiver zeker op. In beeld staan namelijk: ?BT-GPS. Voor dat ik met die Maemo Mapper begin leek het me echter verstandig om de boel te backuppen en daarvoor wil ik deze week het liefst nog een 1GB Sandiskkaartje erin hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:56:
Hoi,

Nou, ik ben bezig geweest om van alles te ontdekken eigenlijk :) 1 ding is zeker hij pikt het signaal van de BT-GPS receiver zeker op. In beeld staan namelijk: ?BT-GPS. Voor dat ik met die Maemo Mapper begin leek het me echter verstandig om de boel te backuppen en daarvoor wil ik deze week het liefst nog een 1GB Sandiskkaartje erin hebben ;)
Je backup is toch niet zo groot? Past als het goed is gemakkelijk op de 32 MB kaart die is meegeleverd (ten minste bij wel). Ik heb in ieder geval ook zo'n 1GB er in gestopt.
Werk je met OS2006 of OS2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
htca schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 12:27:
[...]

Je backup is toch niet zo groot? Past als het goed is gemakkelijk op de 32 MB kaart die is meegeleverd (ten minste bij wel). Ik heb in ieder geval ook zo'n 1GB er in gestopt.
Werk je met OS2006 of OS2005?
Ik heb OS2006 meteen erop gezet en werkt verder soepel, echter het laden gaat me niet snel genoeg en als er teveel apps openstaan kapt ie ermee ;) . Heb je een Sandisk 1GB RS DV Mobile erin gedaan?? Die had ik namelijk op het oog en het zou fijn zijn als ik weet dat dat werkt. Ik werk nu nog met dat 64MB-kaartje en die geeft aan dat er onvoldoende geheugenruimte is. Kan ook komen doordat ik een deel van dat geheugen aan het virtueel geheugen heb toegevoegd (was een optie).

Edit: heb ontdekt dat de vorige eigenaar er nog 40MB aan MP3's op zijn geheugencard had staan. Heb dat gewist en nu 48MB aan het virtuele geheugen toegevoegd. Binnenkort die 1GB erbij en het laden gaat vast stukken sneller _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door objectief2 op 23-08-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:20:
[...]

Ik heb OS2006 meteen erop gezet en werkt verder soepel, echter het laden gaat me niet snel genoeg en als er teveel apps openstaan kapt ie ermee ;) . Heb je een Sandisk 1GB RS DV Mobile erin gedaan?? Die had ik namelijk op het oog en het zou fijn zijn als ik weet dat dat werkt. Ik werk nu nog met dat 64MB-kaartje en die geeft aan dat er onvoldoende geheugenruimte is. Kan ook komen doordat ik een deel van dat geheugen aan het virtueel geheugen heb toegevoegd (was een optie).

Edit: heb ontdekt dat de vorige eigenaar er nog 40MB aan MP3's op zijn geheugencard had staan. Heb dat gewist en nu 48MB aan het virtuele geheugen toegevoegd. Binnenkort die 1GB erbij en het laden gaat vast stukken sneller _/-\o_
Ik snap het....... Ik heb een 1GB kaartje maar wel merk weet ik niet, ik dacht transcend. Ik heb hem nu niet bij de hand, maar ik kan vanavond wel even kijken. Ik heb in ieder geval geen berichten gezien dat er kaartjes niet zouden werken. Let wel op dat je een reduced size kaartje neem!
Ik draai ook met virtual memory (64 MB geloof ik en dat hielp behoorlijk in performance). Over het algemeen is ie redelijk stabiel, zolang ik maar van de mail client afblijf :D. Ik heb in de afgelopen weken geen onverwachte reboots gehad, wel met os2006 beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
De mailclient werkt bij mij over het algemeen prima. Heb het zelfs voor elkaar gekregen dat mijn al jaren in gebruik zijnde Hotmail-accounts ermee gelezen kunnen worden. Als mensen hier interesse voor hebben qua instellingen moeten ze het trouwens maar ff melden ;)

Waar ik nog weleens last van heb is dat mijn wireless er zomaar voor een halve minuut mee ophoudt. Hopelijk is dat opgelost met extra geheugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
Ik heb een 1 GB Dane Elec kaartje (geen transcend dus....), werkt overigens zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:37:
De mailclient werkt bij mij over het algemeen prima. Heb het zelfs voor elkaar gekregen dat mijn al jaren in gebruik zijnde Hotmail-accounts ermee gelezen kunnen worden. Als mensen hier interesse voor hebben qua instellingen moeten ze het trouwens maar ff melden ;)

Waar ik nog weleens last van heb is dat mijn wireless er zomaar voor een halve minuut mee ophoudt. Hopelijk is dat opgelost met extra geheugen ;)
De mail client zal wel vooral traag zijn omdat ik er veel mails in heb staan. Hotmail was me ook al gelukt, evenals gmail.

Wireless, heb ik ook met mijn vorige kleinere kaartje geen problemen gekend. Zowel niet op WEP en WPA. Heb je geen problemen met andere clients om te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
htca schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:53:
[...]

De mail client zal wel vooral traag zijn omdat ik er veel mails in heb staan. Hotmail was me ook al gelukt, evenals gmail.

Wireless, heb ik ook met mijn vorige kleinere kaartje geen problemen gekend. Zowel niet op WEP en WPA. Heb je geen problemen met andere clients om te verbinden?
Ik heb ook +/- 420 mails in de box staan. Op andere draadloze pc's heb ik geen problemen, maar er komt een nieuwe firmware van mijn router uit (Netgear WGT624) binnenkort dus wie weet. Hoop persoonlijk dat het geheugen er toch iets mee te maken heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@htca. Ik ga morgen de stad in voor een RS-MMC. Nu kan ik kiezen uit 512mb en 1GB, maar ik zit me eigenlijk af te vragen of 1GB wel nut heeft. Welke zou je aanraden en waarom :) ? En hoe installeer ik die bestandjes die eindingen op .deb of .tar? Die Maemo Mapper installatiefile eindigt namelijk op die extensie. Bvd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:02:
@htca. Ik ga morgen de stad in voor een RS-MMC. Nu kan ik kiezen uit 512mb en 1GB, maar ik zit me eigenlijk af te vragen of 1GB wel nut heeft. Welke zou je aanraden en waarom :) ? En hoe installeer ik die bestandjes die eindingen op .deb of .tar? Die Maemo Mapper installatiefile eindigt namelijk op die extensie. Bvd ;)
qua grote, 1gb is momenteel het maximale. ik ben niet heel erg thuis in het flashgeheugen. ik heb zeg maar gewoon gekocht.... toevallig tegelijk met ram voor mijn desktop. ik zou voor de 1gb gaan.
de deb bestanden kun via de application installer installeren. ik probeer zoveel mogelijk met repositories te werken. dat gaat ook via dezelfde installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ff melden hoe het gegaan is: ik heb vanochtend een 1gb van Sandisk gekocht. Werkte prima dus ik happy :) Kun jij ook maar 64mb toevoegen aan het virtual memory? Wilde wel meer eigenlijk, maar standaardoptie denk ik.

Ik ben inmiddels bezig met Maemo Mapper. Deze is geinstalleerd, evenals de Bluetooth plugin. Connecten gaat zeer soepel en heb ook verbinding met mijn GPS :) Moet nu nog uitvinden hoe ik mappen op mijn scherm kan laden want het enige wat ik zie is een zwart vlak. http://maps.google.com/ invoeren in de url heeft voorlopig nog niet gewerkt :/

[ Voor 44% gewijzigd door objectief2 op 27-08-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:54:
Ff melden hoe het gegaan is: ik heb vanochtend een 1gb van Sandisk gekocht. Werkte prima dus ik happy :) Kun jij ook maar 64mb toevoegen aan het virtual memory? Wilde wel meer eigenlijk, maar standaardoptie denk ik.

Ik ben inmiddels bezig met Maemo Mapper. Deze is geinstalleerd, evenals de Bluetooth plugin. Connecten gaat zeer soepel en heb ook verbinding met mijn GPS :) Moet nu nog uitvinden hoe ik mappen op mijn scherm kan laden want het enige wat ik zie is een zwart vlak. http://maps.google.com/ invoeren in de url heeft voorlopig nog niet gewerkt :/
via de gui is 64 mb het maximale. via een xterm kun je wel meer alloceren, maar dat heb ik niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
objectief2 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:54:

al succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Nee, helaas niet :'( Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij Mapper zet ik in de url toch het webadres van Google Maps (en dan dat specifieke gebied) of niet? De GPS-positie krijg ik wel in beeld dmv een blauw stipje, alleen de achtergrond verschijnt niet. Heb zelf het idee dat het hem in de URL's van de maps zit, maar ik probeer verder :)

• objectief2
Edit:

Ik heb mijn Nokia 770 weer doorverkocht :P Uiteindelijk begon het me te irriteren dat het laden van pagina's toch wel traag ging. Voor de rest een mooi apparaat maar een Ferrari met een Ladamotor ziet er leuk uit, maar rijdt niet plezierig over lange afstanden vond ik :P

[ Voor 4% gewijzigd door objectief2 op 07-09-2006 19:35 ]

• htca
objectief2 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:29:
Edit:

Ik heb mijn Nokia 770 weer doorverkocht :P Uiteindelijk begon het me te irriteren dat het laden van pagina's toch wel traag ging. Voor de rest een mooi apparaat maar een Ferrari met een Ladamotor ziet er leuk uit, maar rijdt niet plezierig over lange afstanden vond ik :P
Jammer, ik ben er nog steeds tevreden over. Dat het wat langer duurt, kan me eigenlijk niet zo veel schelen. Ik zie meer het voordeel van het compacte.
Is het uiteindelijk wel gelukt om je GPS aan de praat te krijgen?

• objectief2
Als je een desktoppc gewend bent kan ik me indenken dat het leuk is om 'mobieler' te zijn. Maar ik heb ook een laptop en alles afwegend gebruik ik die toch liever. Ik wacht wel tot er nieuwe (snellere) revisies komen want gelukkig komt mobiel internet nu wel steeds beter tot ontwikkeling.

Wat betreft die Maemo-Mapper. De Bluetooth-GPS pikte hij perfect op, kreeg een blauwe ipv een rode stip. Maar kreeg het niet voor elkaar om mappen als achtergrond te laden waardoor dat beeld telkens zwart bleef :'( Is ook niet erg want heb Route66 Mobile op mijn Nokia Ngage, maar was wel leuk geweest. Heb er hoe dan ook leuk mee gespeeld, maar ik mis mijn 770 niet ;)

[ Voor 13% gewijzigd door objectief2 op 07-09-2006 23:15 ]

• htca
mijn vrouw en ik hebben beide een laptop, maar de 770 ligt eigenlijk altijd voor het grijpen. ideaal om ff je mail te checken of iets op te zoeken. Nadeel van een laptop is dat-ie uit de kast, uit de tas, opstarten,etc. voordat ik dat allemaal heb gedaan, heb ik mijn 770 alweer ingepakt bij wijze van spreken.
maar voor m'n werk, verslagen, etcgebruik ik ook mijn laptop. maar nog even over got heengaan, vlak voor het slapen doe ik met de 770.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
nu google maps voor nederland is geactiveerd is de functionaliteit van meamo mapper op de nokia 770 ook geschikt om te navigeren. Heeft iemand dit al geprobeerd? Ik ben niet in het bezit van een BT GPS, maar ben wel van plan er een aan te schaffen als het de moeite waard is. Graag ervaringen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 14:30
Nu de opvolger van de 770 uitgebracht is, de Nokia N800 , denk ik dat het wel weer interessant is deze topic nieuw leven in te blazen ...

Ik ben best wel geinteresseerd in dit apparaat, voor internet, ebooks/pdf`s bekijken/lezen, tutorials bekijken, muziek luisteren, films kijken, ...

Mijn vraag, zijn er al mensen hier met ervaring van dit apparaat en ook met de bovengenoemde toepassingen ;)

En is het momenteel al mogelijk om hier bv tomtom of route66 op te installeren ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 21:54
De N800 is al een tijdje uit. Ik heb 'm een paar maanden geleden besteld via Nokia zelf en heb 'm dus al een tijdje :) Kost € 399 en was toendertijd de enige die 'm verkocht. Wordt verstuurd vanuit België (als je een BTW-nummer hebt wordt de BTW niet in rekening gebracht) en was binnen een paar dagen thuis.

Het is leuk speelgoed, met de nadruk toch wel op speelgoed. Ik gebruik eigenlijk alleen de internetbrowser en de RSS-reader.

De browser is uitstekend. Alle websites worden prima weergegeven qua (X)HTML/CSS/Javascript. Je kunt de browser fullscreen zetten, en gemakkelijk in- en uitzoomen op websites. Dat zorgt ervoor dat het schermpje zeker niet te klein is!

PDF's openen gaat prima & snel. Een heel ebook heb ik nog nooit gelezen op de N800, maar ik kan me voorstellen dat dit prima kan.

Muziek & filmpjes heb ik eigenlijk nog nooit echt geprobeerd :+ In het begin wel eens een MP3'tje opgezet, en dat gaat prima, maar een iPod is toch iets handiger ;)

Tomtom/Route66 gaat niet werken helaas. Ik geloof wel dat Nokia zelf iets heeft voor navigatie, maar daar heb ik nooit serieus naar gekeken.

[ Voor 9% gewijzigd door RobbertC op 20-05-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
RobbertC schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:59:

PDF's openen gaat prima & snel. Een heel ebook heb ik nog nooit gelezen op de N800, maar ik kan me voorstellen dat dit prima kan.
Zo dat is nog eens snel ... ;)

Zijn de pdf`s wel makkelijk te lezen, ik heb nu een acer N311 pda, maar hiervan is het scherm gewoon te klein om daadwerlijk iets te kunnen lezen, inzoomen lukt natuurlijk wel, maar dat is niet echt overzichtelijk. Het lijkt me makkelijk voor wat naslagwerk. bv een handleiding o.i.d.

Verder ben ik wel benieuwd naar de prestaties w.b. het afspelen van video bestanden (avi/divx/xvid/mp4/...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Ik ben nog steeds zeer geintereseerd in dit toestel, maar zou graag een foto zien met een pdf bestandje erop ;)

Zou iemand een foto hiervan kunnen maken, om te zien of het makkelijk is hiermee een pdf bestand te lezen. Bv de handleiding van het toestel ;)

Verder zou ik graag willen weten of de problemen met het afspelen van youtube en/of google video opgelost zijn en of sites als stage6.com en joox.com ook af te spelen zijn op de N800.

Als laatste is het ook mogelijk om je agenda en contacten bij te houden zonder daarvoor het internet te hmeten gebruiken ...

Nogmaals als alles boven ok is, dan gaat z.s.m. mijn Acer N311 de deur uit en komt de N800 erin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:26

Stoney3K

Flatsehats!

Ik ben gisteren naar de Fantastic Four geweest, en raad eens wat Reed gebruikt als zijn personal communicator "gadget"... een N770 of een N800. Het was in ieder geval een donkergrijze, ik weet niet of hij in de vorige film het ding ook al had, dan is het waarschijnlijk een N770.

Major downside is dat je er (standaard) niet mee kan bellen. Bluetooth zal ie wel hebben, net als HDSPA en 3G, dus je kan denk ik wel iets met VoIP frutsen, maar Nokia heeft met het weglaten van de GSM functie in de N800 een klein oepsje gemaakt.

Overigens is er nog geen N800 topic, misschien tijd om eentje aan te maken?

Overigens een heel leuk detail: de N800 draait op Debian GNU/Linux (kernel 2.6.16) dus je kan er probleemloos op los programmeren en scripten. Het zal dus niet lang duren voordat een of andere developer iets maakt waardoor je wel met het apparaat kan bellen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Stoney3K op 03-08-2007 00:26 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Op de N800 zit geen HDSPA of 3G, want het is geen telefoon! Er zit wel een chatclient in, die werkt met de ingebouwde camera via Wifi, maar het is gewoon geen telefoon, dat is geen foutje van Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:26

Stoney3K

Flatsehats!

RobbertC schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:00:
Op de N800 zit geen HDSPA of 3G, want het is geen telefoon! Er zit wel een chatclient in, die werkt met de ingebouwde camera via Wifi, maar het is gewoon geen telefoon, dat is geen foutje van Nokia :)
Wat biedt het ding dan voor meerwaarde boven een reguliere PDA? Op een PocketPC kan ik ook Linux draaien, en heeft ook WiFi en Bluetooth in de meeeste gevallen. Ik moet wel zeggen dat ze een goede zet gedaan hebben met het display (full WVGA), wat een goeie uitkomst is om onderweg video's op te kijken.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Ik zag de N770 gisteren langskomen bij een webshop voor € 99,- zal zo nog even zoeken waar :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Stoney3K schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:49:
[...]

Wat biedt het ding dan voor meerwaarde boven een reguliere PDA? Op een PocketPC kan ik ook Linux draaien, en heeft ook WiFi en Bluetooth in de meeeste gevallen. Ik moet wel zeggen dat ze een goede zet gedaan hebben met het display (full WVGA), wat een goeie uitkomst is om onderweg video's op te kijken.
Het scherm is de meerwaarde lijkt me. Ik heb er 1 gekocht voor de gadget-factor een tijd geleden, en ik gebruik ik 'm alleen voor de internetfunctie, en daar is het echt geweldig voor icm Wifi, het grote scherm en de browser. Websites zijn exact hetzelfde als op een normale PC, zelfs de meeste AJAX-dingetjes werken. De multimediafuncties heb ik nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 28-09 16:43
Ballebek schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 07:54:
Ik zag de N770 gisteren langskomen bij een webshop voor € 99,- zal zo nog even zoeken waar :)
waar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat wil ik ook graag weten!

edit: hij is wel voor €124 inc verzending op ebay te krijgen: http://cgi.ebay.nl/NEW-No...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 40% gewijzigd door Speedfight op 05-08-2007 18:06 ]

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ben vanmiddag ook druk voor mezelf aan het zoeken geweest maar helaas werkt mijn verbinding niet helemaal mee (Tele2 doet ut nie zo best vandaag...).
Wil hem zelf ook hebben

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ballebek schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 20:06:
Ben vanmiddag ook druk voor mezelf aan het zoeken geweest maar helaas werkt mijn verbinding niet helemaal mee (Tele2 doet ut nie zo best vandaag...).
Wil hem zelf ook hebben
Ah jammer.. Als ik die youtube filmpjes bekijk lijkt het mij een erg leuk speeltje :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Hier doet Youtube het niet eens vanwege Tele2 :')

Even lekker offtopic met die weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-09 12:15

PanMan

Spun!

Ik heb net een 770 binnengekregen, en vind het een ERG leuk speeltje. Weet dat de N800 ook al uit is, en sneller is. Maar kon de 770 voor onder de 100E krijgen, en de 800 is toch nog ruim E250 ofzo. Hij browst best prima, ontvangt goed wifi, en doet streaming radio. De meegeleverde video doet het ook erg mooi, fullscreen, maar weet nog niet welk formaat dat is. Ik ben er iig erg tevreden mee, zeker voor die prijs.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
PanMan schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:30:
Ik heb net een 770 binnengekregen, en vind het een ERG leuk speeltje. Weet dat de N800 ook al uit is, en sneller is. Maar kon de 770 voor onder de 100E krijgen, en de 800 is toch nog ruim E250 ofzo. Hij browst best prima, ontvangt goed wifi, en doet streaming radio. De meegeleverde video doet het ook erg mooi, fullscreen, maar weet nog niet welk formaat dat is. Ik ben er iig erg tevreden mee, zeker voor die prijs.
Kan je er nog één voor onder de 100 krijgen, want ik houd mij aanbevolen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Speedfight schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:23:
[...]

Kan je er nog één voor onder de 100 krijgen, want ik houd mij aanbevolen! O-)
En ik kan het niet terugvinden na een uurtje zoeken :(

NOTE: Voortaan dit soort shit bookmarken O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Uberprutser op 06-08-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ballebek schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:56:
[...]

En ik kan het niet terugvinden na een uurtje zoeken :(

NOTE: Voortaan dit soort shit bookmarken O-)
Kan je niet zoeken in je history? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Zojuist maar de N800 gekocht via marktplaats.. zo goed als nieuw voor €200, wat een übervet apparaat zeg!! echt ongelofelijk scherp beeld, en er komt ook nog eens goed geluid uit en de gebruikersinterface is ook heerlijk... Enige wat ontbreekt is een echte telefoonfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 12:31 ]

Pagina: 1