Hallo,
Ik ben van kabelnetwerk overgegaan op draadloos.Ik heb daarom een draadloos netwerk kaartje gehaald plus en een draadloze router.Echter lukt het mij niet om de router op mijn computer aan te sluiten(op een manier dat tie ook werkt).Ik heb het volgens het "boekje"gedaan,echter werk hij nog steeds niet.Heeft iemand hiermee enige ervaring.
Gegevens:
Computer 1(waar de router op aangesloten is):2,4 ghz pentium 4 Windows XP
Computer 2(waar ik graag internet op wil):3,2 ghz pentium 4 Windows XP
Router:Netgear 54 mbps WGR614 v 6 (2,4 ghz 802.11)
Modem:Speedtouch usb Alcatel
ISDN splitter:1000 ADSL LP Alcatel.
Het probeem is dus wanneer ik de router zodanig geinstalleerd heb zoals het moet,dat hij geen verbinding kan maken met het internet.Ik weet dus niet of het aan de instelling ligt of aan de modem,of iets dergelijks.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.
Ik ben van kabelnetwerk overgegaan op draadloos.Ik heb daarom een draadloos netwerk kaartje gehaald plus en een draadloze router.Echter lukt het mij niet om de router op mijn computer aan te sluiten(op een manier dat tie ook werkt).Ik heb het volgens het "boekje"gedaan,echter werk hij nog steeds niet.Heeft iemand hiermee enige ervaring.
Gegevens:
Computer 1(waar de router op aangesloten is):2,4 ghz pentium 4 Windows XP
Computer 2(waar ik graag internet op wil):3,2 ghz pentium 4 Windows XP
Router:Netgear 54 mbps WGR614 v 6 (2,4 ghz 802.11)
Modem:Speedtouch usb Alcatel
ISDN splitter:1000 ADSL LP Alcatel.
Het probeem is dus wanneer ik de router zodanig geinstalleerd heb zoals het moet,dat hij geen verbinding kan maken met het internet.Ik weet dus niet of het aan de instelling ligt of aan de modem,of iets dergelijks.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt.