[Fotomeet] Foto-uitstapjes op regelmatige basis

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er lijkt binnen het Fotografie subforum steeds meer behoefte te ontstaan om mee te doen aan fotografie meetings/uitstapjes. Zo is er zaterdag 8 oktober a.s. een meeting in Zutphen, enkele maanden geleden was er een meeting in de omgeving van Hilversum en er is ook al iemand geweest die graag een meeting in de buurt van Scheveningen zou willen zien.

Omdat ik elke maand al foto-uitstapjes organiseer in samenwerking met Fotoclub JongLicht, zou ik dit in de komende 6 maanden willen opzetten in de vorm van foto-uitstapjes waar ook GoT-leden aan deel kunnen nemen.
Deze uitstapjes zijn vrijblijvend, en bieden voor jullie het voordeel dat je niet afhankelijk bent van iemand die toevallig zin heeft om een fotomeet te organiseren. Mocht je een keertje niet kunnen, jammer, dan ga je gewoon een volgende keer mee!

De data zijn van te voren vastgelegd, waardoor iedereen ruim van te voren zijn of haar agenda kan controleren of men kan. Ook de locaties zullen zoveel mogelijk van te voren vastgelegd worden.
Uiteraard is het mogelijk om een andere locatie voor te dragen, dit tot uiterlijk 1 maand voor de meeting.

Aanmelden voor een meeting kan tot uiterlijk 1 week voor de meeting. In de week voor de meeting krijg je dan de ontmoetingsinformatie toegestuurd per e-mail.
Ook als je twijfelt of je wel/niet kan, is het ten zeerste aan te raden dit aan te geven op de meetingsite. Zodoende krijg je ook alle meeting-gegevens in je mailboxje én kun je op tijd via mail of telefoon afzeggen als je toch niet blijkt te kunnen.

Zoals bij elk fantastisch idee zitten er ook hier een paar nadelen aan vast.
Ten eerste is dit op het moment een tijdelijk project. Dit zal 4 tot 6 keer geregeld worden, daarna moet er zowel binnen Fotoclub JongLicht als via dit topic gekeken gaan worden of er mee doorgegaan wordt, of juist niet. Tevens moet er misschien een maximum aantal deelnemers worden ingesteld, maar dat is afhankelijk van hoe massaal deze meetings/foto-uitstapjes bezocht gaan worden.

Naast het organiseren van deze uitstapjes worden er ook andere activiteiten georganiseerd door Fotoclub JongLicht. Zo verzorgen we naast de foto-uitstapjes een fotografeer-cursus, thematische fotografie, foto-excursies, workshops en andere activiteiten rondom de fotografie. Deze dingen kunnen uiteraard ook voor GoT-ters georganiseerd worden.

DatumLocatieLink
Zaterdag 19 Nov 2005Haarzuilens (Utr.)http://www.haarzuilens.net
Zondag 18 Dec 2005gecanceledhttp://
Zaterdag 21 Januari 2006
Zondag 26 Februari 2006(open)http://
Zaterdag 18 Maart 2006(open)http://
Zaterdag 21 22 April 2006(open)http://

Huidige inschrijvingen voor zaterdag 21 januari 2006: 2
Wil je mee op zaterdag 21 januari, stuur dan even een mailtje met je naam + telefoonnummer voor 15 januari a.s..

Ideeën, opmerkingen en aanvullingen kunnen geplaatst worden in dit topic. Mensen die interesse hebben in een meeting (of meerdere) kunnen zich inschrijven via E-mail. Ook als je interesse hebt in een workshop, cursus, excursie en/of thematische fotografie kun je dit aangeven per E-mail.

Reden voor deze wijziging is de geringe input die van dit forum afkomt. De uitstapjes worden zowiezo georganiseerd, dus als je mee wil, ben je nog steeds welkom.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2006 21:28 . Reden: Update 20.Dec.2005 14.54uur: update januari meeting 2006 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Wat een enorm goed idee!
Als ik een gaatje in m'n agenda heb op die data, en het een beetje in de buurt is, doe ik zeker mee! :)

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Interesting! Als ik gaatjes vrij heb in mijn overvolle agenda ben ik zeker van de partij!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
In navolging van Tonio meldt een 2e KM7D gebruiker zich aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
Remko, het is misschien handing om dan zelf een meeting aan te maken op http://meeting.erkens.info/ voor in ieder geval de komende meet. Op die manier kunnen mensen zich netjes inschrijven :P.

En geef ook even aan dat de meeting site nog niet alle functies heeft die er gewenst zijn. En dat het dus een work in progress is. :)

Kleine dingetjes, die ik jammer genoeg van de week zelf ben vergeten op te werpen, maar ach, het moet geen probleem zijn om dit nog aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
Nielsracing schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:56:
In navolging van Tonio meldt een 2e KM7D gebruiker zich aan ;)
Dan kunnen we het fotograferen van schuw wild en vogelspul dus wel vergeten met drie KM's... :P

Erg goed initiatief, Remko. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik zal zeker proberen om ook een aantal keren van de partij te zijn! Ook dat verhaal over die cursussen, excursies en workshops klinkt goed. Laat je nog even weten hoe we daar meer info over kunnen krijgen?

@Tonio : "beetje in de buurt" hoeft niet eens. Meestal komt er wel iemand ergens langs en kun je meerijden. Ging in Hilversum heel goed en als ik zo rondlees in het Zutphen-topic, gaat dat daar ook wel goedkomen.

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salient
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 14:06

salient

Want omdat ik herhaal

Dit is een goed idee. Ik kan helaas niet mee met de fotomeet in Zutphen zaterdag, maar nu is er dus toch een kans (meer kansen) voor me. Ik hou het in de gaten in elk geval :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oke ik ga er even in springen, geweldig idee namelijk. Op dit moment ben ik bezig met http://evenementen.neofoto.nl waar evenementen aangegeven kunnen worden. Mijn bedoeling is dat de mensen ook aan kunnen geven of zij al dan niet aanwezig gaan zijn. Ik wil tzt best een interfaceje voor je schrijven RC, zodat je zoiets kan gebruiken als nu met de meetingdb van Erkens :)

Ik zie een leuke combinatie? :)

[ Voor 18% gewijzigd door neographikal op 07-10-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik vind het een super-idee, ik mag er graag met gelijkgezinden op uit gaan. Alleen werk ik in principe iedere zaterdag, dus dat is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me erg leuk, Zutphen moet ik helaas missen. Ik ga zeker mee als het leuke locatie`s zijn :)

Goed idee, vooral mee doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

* Tukk zal voor 19 november in de kalender kijken.
Eindelijk iets dicht bij mijn huisje in de buurt ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Erg leuk idee :) alleen ook zit ik met werken :9 en reizen..
Maar zo te horen is MartijnGizmo ook enthiousast ;) dus dan komt dat ook wel goed :9

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Haarzuilens _O_

Daar wil ik zeker wel mee naar toe :D

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
waarom geen zondagen? ik kan nooit op een zaterdag :X

[ Voor 4% gewijzigd door EEKthecat op 07-10-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, dit zet ten minste zoden aan de dijk :)
Hoe m'n agenda er tzt uit ziet weet ik nu nog niet, maar ik hou dit zeker in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Laatst online: 09-09 16:24
wimD70 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:13:
[...]

Dan kunnen we het fotograferen van schuw wild en vogelspul dus wel vergeten met drie KM's... :P
Je moest eens weten hoe goed dat gaat >:)

ps: dit wordt toch weer geen anti-canon-nikon-km topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit:
Geïntegreerd in start-post

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Over precies een maand is dus de eerste poging. Ik ben niet de TS, maar ik doe toch maar even dit topic schoppen om het weer wat in de picture te krijgen.

Oftewel, kijk of je dan kan, en of de lokatie je aanstaat, en schrijf je dan in. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Eventuele ideeën mogen uiteraard ook aangedragen worden, graag zelfs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Tja, het enige wat ik eigenlijk echt jammer vind is dat we niet mogen fotograferen ín het kasteel zelf, wat natuurlijk wel enigzins logisch is en daar ik niet zo'n natuurfotograaf ben, zullen het wel een hoop piccies van het kasteel zelf worden, maar ik denk dat ik toch nog steeds mee ga.

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
De aankomende meet ga ik helaas niet redden, of nou ja helaas, als het goed is sta ik op Qlimax :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WhizzCat schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:27:
Tja, het enige wat ik eigenlijk echt jammer vind is dat we niet mogen fotograferen ín het kasteel zelf, wat natuurlijk wel enigzins logisch is en daar ik niet zo'n natuurfotograaf ben, zullen het wel een hoop piccies van het kasteel zelf worden, maar ik denk dat ik toch nog steeds mee ga.
Misschien kan ik iets regelen... niks zeker, maar dat is weer een voordeel van t feit dat er een organisatie (fotoclubje in dit geval) achter staat. :9
Ik ga er de komende week even achteraan. ;)

Overigens is het dorpje zelf ook heel erg mooi... (voor zover ik weet, gezien ik er alleen doorheen gereden ben) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Leuk idee :)
Ik zal er alleen niet zijn. Heb al genoeg fotomeetings (via DPZ), al gaat het daar vooral om de gezelligheid en niet om de foto's :P, en doordeweeks ben ik sowieso altijd al bezig met fotografie ivm. mijn opleiding. Nog meer meetings en ik krijg een meeting-overload :P

Doen jullie ook nog iets met eten in een restaurant, of gaat het echt alleen om het fotograferen?

[ Voor 17% gewijzigd door Gizz op 20-10-2005 12:32 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Gizz schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:31:
Leuk idee :)
Ik zal er alleen niet zijn. Heb al genoeg fotomeetings (via DPZ), al gaat het daar vooral om de gezelligheid en niet om de foto's :P, en doordeweeks ben ik sowieso altijd al bezig met fotografie ivm. mijn opleiding. Nog meer meetings en ik krijg een meeting-overload :P

Doen jullie ook nog iets met eten in een restaurant, of gaat het echt alleen om het fotograferen?
waarom was je er met de FG-meet in zutphen niet dan? :?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ThunderNet schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:33:
[...]

waarom was je er met de FG-meet in zutphen niet dan? :?
Als dat nog niet om de gezelligheid ging weet ik het ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

neographikal schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:35:
[...]

daarom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Is er uberhaubt iets fotografisch mooi uitgekomen dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

julius schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:38:
bij mij wel :) niet veel maar wel iets ;) :)

dus Gizz, dat wij niet gezellig zouden zijn :/ stelt me teleur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

waarom was je er met de FG-meet in zutphen niet dan?
Omdat ik al genoeg heb aan de DPZ meetings. Die mensen ken ik nu ondertussen, leuk om elkaar weer steeds te zien etc. Bij gotters heb ik niet echt iets van "goh, zou het wel leuk vinden om die weer eens in het echt te spreken". Niet negatief bedoelt verder, maar op DPZ heb ik toch meer het community gevoel dan hier in een subforum van GoT :)

En meetings zijn niet gratis natuurlijk, je hebt treinkaartjes, bier, restaurants etc. Ik moet keuzes gaan maken dan :P

[ Voor 9% gewijzigd door Gizz op 20-10-2005 12:41 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

#fotografie nog niet ontdekt zeker ;)

maar totzover de offtopic discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
julius schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:38:
Zeg moet ik nou met die plaat aan het spammen blijven of? :Y)

Maaruh Gizz, kom eens op irc. Dat community gevoel is met name daar ook behoorlijk aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Dat community gevoel is volgens mij voornamelijk daar aanwezig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

neographikal schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:35:
[...]

Wat wil je met zo'n goedkoop terras. :P Zijn er toen ook foto's gemaakt dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MartijnGizmo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:05:
[...]
Wat wil je met zo'n goedkoop terras. :P Zijn er toen ook foto's gemaakt dan? ;)
offtopic:
Dacht t wel... In elk geval is er teveel geflitst daar :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
als er eens iets in de planning staat voor omgeving roosendaal/breda/den bosch/utrecht kom ik er ook aan met mn 350D...

combinatie roosendaal stad / ettenleur industrie lijkt me wel leuk om te doen..

collega van me met een D70 zal ook wel meekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:57:
[...]

offtopic:
Dacht t wel... In elk geval is er teveel geflitst daar :9
als ik de foto;s bekijk zijn er meer foto's van elkaar gemaakt dan van wat anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ijske schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:24:
als er eens iets in de planning staat voor omgeving roosendaal/breda/den bosch/utrecht kom ik er ook aan met mn 350D...
19 november: Haarzuilens ligt vlakbij Utrecht. :9
collega van me met een D70 zal ook wel meekomen
Dan mogen jullie allebei je inschrijven via de meeting-site :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:33:
[...]

19 november: Haarzuilens ligt vlakbij Utrecht. :9

[...]

Dan mogen jullie allebei je inschrijven via de meeting-site :p
ik heb me iig al ingeschreven... ik ga nog even voor bevestiging van mn collega
ps mag ik ook een model meebrengen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ijske schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:42:
ik heb me iig al ingeschreven... ik ga nog even voor bevestiging van mn collega
ps mag ik ook een model meebrengen ? :+
Ehmz... als je t niet erg vindt dat er meerdere mensen jouw model willen fotograferen :9
Ik zie voorlopig geen probleem... hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Maar ik denk dat we wel een beetje moeten gaan oppassen voor overbevolkte fotomeets. Ik zal even kijken wat er organiseerbaar is, misschien voor toekomstige meets twee verschillende routes ofzo. :)
Haarzuilens is ietwat aan de kleine kant voor dat soort acties.
Als dingen haalbaar zijn, gaat t vast lukken. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:05:
[...]
Maar ik denk dat we wel een beetje moeten gaan oppassen voor overbevolkte fotomeets. Ik zal even kijken wat er organiseerbaar is, misschien voor toekomstige meets twee verschillende routes ofzo. :)
Meestal gaat het verdelen al vanzelf is mijn ervaring. De laatste DPZ meet in Utrecht werd bezocht door 80 mensen die allemaal op hetzelfde punt begonnen. Maar na al een paar minuten liep je nog maar met een groepje van max. 15 rond, omdat niet iedereen even snel is etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me erg leuk, maar wat me weerhoud = zit ik met m'n 36 jaar niet in het "dat jij nog niet dood bent" deel van de groep? Ik weet niet of ik me daar heel erg comfortabel bij voel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gizz schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:26:
[...]

Meestal gaat het verdelen al vanzelf is mijn ervaring. De laatste DPZ meet in Utrecht werd bezocht door 80 mensen die allemaal op hetzelfde punt begonnen. Maar na al een paar minuten liep je nog maar met een groepje van max. 15 rond, omdat niet iedereen even snel is etc :)
Dat klopt ergens wel Gizz, maar je locatie moet genoeg ruimte bieden om dr 80 fotografen redelijk onopgemerkt rond te laten toeren. in Zutphen was dat in elk geval niet t geval :(

Broncode: kwestie van proberen, of er niet aan beginnen ;)
Volgens mij loopt er normaal gemiddeld van alles wat tussen....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:36:
Lijkt me erg leuk, maar wat me weerhoud = zit ik met m'n 36 jaar niet in het "dat jij nog niet dood bent" deel van de groep? Ik weet niet of ik me daar heel erg comfortabel bij voel namelijk.
Je bent zo oud als dat je jezelf voelt zeg ik altijd maar :Y)

afgelopen fg meet liepen er mensen van 16(?) en iig 17 bij, maar ook van 30+. Dat gaat echt prima samen hoor! Je trekt vanzelf wel met mensen op waar het mee klikt...

Denk dat het gemiddelde zo rond de 23-27 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik zelf zal trouwens niet komen, heb de dag ervoor een verjaardag in Zoetermeer. En ik heb weinig zin om de dag erna met een half dronken kop door zo'n plaatsje heen te struinen :).

Maar succes in ieder geval ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:36:
Ikzelf was een van de nestors met mijn 29, mischien zaten er nog iets ouderder ( :X ) bij, maar niet veel.

Ik zou het wel prettig vinden om wat volwassener aanspraak te hebben binnen de groep. :P

Kweet alleen nog niet zeker of ik kan komen, ligt er mede aan of mijn cam van Canon terug is

[ Voor 14% gewijzigd door Tukk op 23-10-2005 20:39 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de week van 11 t/m 18 november 2005 weg.

Voor degenen die graag mee willen, raad ik aan je voor 10 november 2005 aan te melden.
Dan zorg ik wel dat de ontmoetingsgegevens in de mailbox van de inschrijvers rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als neographikal met zijn lensen set komt ben ik er ook :+

Ik hoor nu dus dat ik als elite Fg er naar irc fg moet komen?

Edit:

Hij komt niet helaas jongens :P.

[ Voor 52% gewijzigd door Micha op 31-10-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook eens kijken of ik langs kan komen... heb geloof ik nog iemand om te praten die roept dat zijn digicam niet goed genoeg is enzo... ik heb niet eens een digicam... tzt laat ik meer horen :P mensen die mijn oog willen fotograferen zijn welkom ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 11:45:
Ik ga ook eens kijken of ik langs kan komen... heb geloof ik nog iemand om te praten die roept dat zijn digicam niet goed genoeg is enzo... ik heb niet eens een digicam... tzt laat ik meer horen :P mensen die mijn oog willen fotograferen zijn welkom ;) O-)
1 reservering voor t oog :p
En 1 voor t andere oog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hmz, dat word pittig... 'k weet het nog niet, d'r staat al iets in m'n agenda voor die datum, tevens moet diegene met dat mooie stukje glas ook aanwezig zijn, anders kan ik de proef natuurlijk niet herhalen ;). En de 70-300 met omgedraaide 50mm truc lijkt me niet aan te raden op een oog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

julius schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:58:
Hmz, dat word pittig... 'k weet het nog niet, d'r staat al iets in m'n agenda voor die datum, tevens moet diegene met dat mooie stukje glas ook aanwezig zijn, anders kan ik de proef natuurlijk niet herhalen ;). En de 70-300 met omgedraaide 50mm truc lijkt me niet aan te raden op een oog :X
Sorry, die van mij zit in de verkoop wegens aanschaf 80-200 IF ED :+

Misschien leen ik em wel ff van ThunderNet, als die niet meegaat, dat mag vast wel van em :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Haarzuilens is bij mij om de hoek :9
Maar 19 november ligt bij mij net in een enorme drukke week (ivm oplevering huis), dus ik weet nog niet zeker of ik kom.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
opzich wel eens een leuk idee om mee te gaan, heel zeker weet ik nog niet of ik kan, ivm met mijn werk enzo. maareh, lijkt me welis leuk, zal de eerste keer zijn !

Kan ik ergens meer info vinden over een tijd/verzamelplaats ofzo of komt dat pas later?

8)7 ben nog een n00b op fotomeeting gebied!

edit: groote kans da tik geen vrij mag :(

[ Voor 7% gewijzigd door semicon op 02-11-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
semicon schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:00:
[...] Kan ik ergens meer info vinden over een tijd/verzamelplaats ofzo of komt dat pas later?
Als je je inschrijft, vallen die gegevens + een centraal telefoonnummer in de week voorafgaand aan de geplande fotomeet (in dit geval voor 19 november) in je mailboxje.

Ook in die week bestaat de mogelijkheid om af te zeggen (per e-mail), of af te bellen op de dag zelf - cq. melden dat je later komt - mocht er iets onverhoopts tussendoor komen.

Het is gewoon veel makkelijker dat direct met elkaar kort te sluiten, in plaats van via het topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vervoer verteld mij even dat ie moet werken de 19e, ik zelf ook trouwens kwam ik achter. Dus geen PiN-GUiN deze meet. Sorry RC! Die ogen hou je van me tegoed, ik heb ook nog een fotogeniek konijn in de aanbieding voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:12:
Mijn vervoer verteld mij even dat ie moet werken de 19e, ik zelf ook trouwens kwam ik achter. Dus geen PiN-GUiN deze meet. Sorry RC! Die ogen hou je van me tegoed, ik heb ook nog een fotogeniek konijn in de aanbieding voor je ;)
Jammer... volgende keer beter? :9
(Noteer maar alvast 17 december: geen nieuwe afspraken plannen!) :+

mmmm... konijn.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ai, 't blijkt dat mijn shoot as zaterdag niet doorgaat, daarvoor in de plaats een wat rustiger shoot in de buurt tot veel minder laat :)

Kan ik nog mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:37:
[...]

Jammer... volgende keer beter? :9
(Noteer maar alvast 17 december: geen nieuwe afspraken plannen!) :+

mmmm... konijn.... :p
Doet die meets eens in de FG-agenda invoeren O-)

Verwijderd

Topicstarter
julius schreef op woensdag 16 november 2005 @ 01:18:
ai, 't blijkt dat mijn shoot as zaterdag niet doorgaat, daarvoor in de plaats een wat rustiger shoot in de buurt tot veel minder laat :)

Kan ik nog mee? :)
Wat mij betreft wel. Alle gegevens net gemaild. Ik bel je vanavond nog wel ff denk ik :+
neographikal schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:38:
[...]Doet die meets eens in de FG-agenda invoeren O-)
Eerste 2 zijn ingevoerd, de rest doe ik wanneer ik wat meer tijd heb.
Ben bezig met een Nederland-Noord-Zuid-tourtje... morgen door naar België, en zaterdag terug naar provincie Utrecht. Dus ff drukkies ;)

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Kan iemand de gegevens voor zaterdag ff posten?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:45:
[...]

Wat mij betreft wel. Alle gegevens net gemaild. Ik bel je vanavond nog wel ff denk ik :+
Geen foontje gehad, maar ook druk bezig geweest vanavond :)

* jules ziet mail in mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
justmental schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:23:
Kan iemand de gegevens voor zaterdag ff posten?
Just... als je je nu gewoon ff netjes in had geschreven... nu moet ik op zoek naar je mail...
(De erkens-meeting-site houdt gewoon rekening met twijfel-gevallen :+ )

Zijn dr eigenlijk al mensen die denken over 17 december?
Thematische fotografie in 's Hertogenbosch? Liefhebbers/sters? Of andere ideetjes?
Ik lees t wel tussendoor hier. :+

@ julius: niet gebeld... wel gemsnd :p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Kasteel de Haar
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e1bf94a9724a879b9da5f2ba5e910ea4/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fa099a7e1c7217461505d96819999f8d/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3b2f37bb6fd54f95ae0635eed944dc66/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f5af5032665f23d58921258d8e98ab1b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ef95fd6dbc6ca16799a756dcce8e30d/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb4f7264e65d835325c5afbd842f7484/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d83d4b192d3d6835b72f5b1baf38a074/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9aaaa484d33098f085ce657c2f125c0b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/06f036363d7be416cbeb8cdfb48186f6/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0890475f3aa75f0b87c5f2901ff1b81a/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6b1b1e31709b04924e459291731e179c/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/20fe61738d97aca371d7266c11c091c5/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4243fbf940625a2b9496ac651b0b84ab/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/56cc5bfb23320f7563c1fe298723a297/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b2f090086731e26d7f880c557013d27e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4b8d4aad8d89b2ea5dabe15e6b287840/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/393bf847a9aa6a04225ddddfd74b9cb9/thumb.jpg

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

'k Ben net terug van een avondje bij vrienden wat ik er aan vast geplakt heb. Ben zometeen weer door naar andere shoot :)

Foto's komen ietsie pitsie later, maar heb ze al wel bekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de start-post geupdated: de dag voor de aankomende meet is verplaatst:
- zaterdag 17 december is bij deze zondag 18 december!

In de loop van deze week zal een definitieve locatie gepland worden. Heb je ideeën, opmerkingen, vragen etc. dan kun je ze hier posten, of mailen.

De fotomeet in Haarzuilens op 19 november j.l. hebben met veelal mooi weer gezellig afgesloten.
Beeldmateriaal van dit uitstapje kan in dit topic geplaatst worden. :P

Tot de volgende meet op zondag 18 november 2005! :9
Vergeet je niet op tijd in te schrijven!

(Ook degenen die twijfelen of ze kunnen krijgen een mailtje in hun mailbox!
Dus svp gewoon even inschrijven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:42:
Beeldmateriaal van dit uitstapje kan in dit topic geplaatst worden. :P
Zelf ook posten dan 8)7

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, komt nog :+
Heb de boel nog niet eens kunnen bekijken! Bovendien heb ik nog webspace nodig. Dit was gelukkig allemaal digitaal, dus dat komt vast redelijk snel goed... Ik moet de plaatjes van Zutphen ook nog posten... :o O-)

Komt goed... eerst maar ff de boel organiseren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:42:

Tot de volgende meet op zondag 18 november 2005! :9
Vergeet je niet op tijd in te schrijven!
Ik neem aan december ;) Zal eens voor je kijken of ik nu wel kan :) Vriendje hoeft in ieder geval niet te werken op zondag, nou nog overhalen om mee te gaan :/ Moet met een beetje overredingskracht wel lukken i guess O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Tuurlijk wel toch, zo eng was ik toch niet? ;) Mocht ik tenminste kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 14:15:
[...]

Ik neem aan december ;) Zal eens voor je kijken of ik nu wel kan :) Vriendje hoeft in ieder geval niet te werken op zondag, nou nog overhalen om mee te gaan :/ Moet met een beetje overredingskracht wel lukken i guess O-)
Anders geef ik m een boompje hoor PiNGUiN :9

Ik heb nog geen locatie... wel een creatief thema voor wie dat aandurft. :p
Opties voor locaties: 's-Hertogenbosch, of iets anders.
Brengen jullie ook eens iets in? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

What did we do in Haarzuilen?

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_026.jpg

De rest volgt ietsje later ;)

Hmz, ik zie dat we de 21 januari overgeslagen hebben.
De 25e feb kan ik overigens niet omdat ik dan ga werken.

[ Voor 3% gewijzigd door jules op 03-02-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

O dát is jammer, ik kan nooit op zaterdag, maar juist wél op zondag.

Is het niet een idee om ook te kijken wat er op zondag mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
* Wolfensteijn verwijst Fary naar [rml][ Fotomeet] Hilversum architectonisch[/rml] :).

Speciaal voor jou op een zondag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zo, bij deze dus de update;

Daar stond ik dan, op het station veels te vroeg;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_002.jpg

Ach, het resultaat mocht er wezen;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_003.jpg

De poort was gelukkig open om ons binnen te laten;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_004.jpg

D'r stonden heel wat wachters in de tuin;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_009.jpg

Maar waar draaide het nu eigenlijk allemaal om? Juist, het kasteel!
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_010.jpg

... en zijn vijver...
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_011.jpg

De tuin mocht er anders ook wel zijn hoor ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_014.jpg

Alleen niet iedereen was even welkom op het kasteel. De kleine brug hadden ze weg gehaald;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_015.jpg

.. en bij de ingang/poort hadden ze schrikwekkende draken staan;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_021.jpg

Dan maar vanaf een afstandje;
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_022.jpg

Ieder op z'n eigen manier;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_026.jpg

Maar de enge beesten;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_028.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_029.jpg

... wisten we uiteindelijk te trotseren om via de brug..

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_027.jpg

... bij de ingang te komen;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_033.jpg

daar aangekomen bleken we alsnog niet welkom te zijn;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_035.jpg

Maar via een geheim deurtje wisten we ons toch toegang te verschaffen;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_036.jpg

Na een lekkere kop koffie, stukje appelgebak en een warme chocolade melk met slagroom gingen we toch nog even de sprookjes sfeer rond het kasteel proeven;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_039.jpg

Het bloed kroop waar het niet gaan kon, en we wisten ons echt recht voor het kasteel te begeven;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_044.jpg

We hadden ons ondertussen al zo lang vermaakt in en rond het kasteel, dat de zon er moe van werd en het es lagerop begon te zoeken;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_046.jpg

We zochten de sprookjes achtige sferen weer op;

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_049.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_050.jpg

En toen blies de leeuw het sprookje uit...
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_052.jpg

Voor een iets mindere selecte serie nodig ik je uit om even in de gallery te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Die ene van de zon "het lagerop ging zoeken" vind ik wel heel origineel moet ik zeggen. Ik woon in dat dorp naast dat kasteel (volgende keer even toestemming vragen he ;)) en er zijn de nodige postkaarten gemaakt van het kasteel maar de voornoemde foto geeft een hele nieuwe wending aan dat gebouw, vind ik, erg mooi :)

Die bovenste van station Woerden uit je wel weg kunnen laten uit dit rijtje denk ik. Van dat station zijn betere foto's te maken denk ik (al heb ik ze niet).

offtopic:
Wat deed de postbank bij het kasteel? Tijdelijk iets?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
julius schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:17:
Zo, bij deze dus de update;

Daar stond ik dan, op het station veels te vroeg;
Ach, het resultaat mocht er wezen;
De poort was gelukkig open om ons binnen te laten;
D'r stonden heel wat wachters in de tuin;
Maar waar draaide het nu eigenlijk allemaal om? Juist, het kasteel!
... en zijn vijver...
De tuin mocht er anders ook wel zijn hoor ;)
Alleen niet iedereen was even welkom op het kasteel. De kleine brug hadden ze weg gehaald;
.. en bij de ingang/poort hadden ze schrikwekkende draken staan;
Dan maar vanaf een afstandje;
Ieder op z'n eigen manier;
Maar de enge beesten;
... wisten we uiteindelijk te trotseren om via de brug..
... bij de ingang te komen;
daar aangekomen bleken we alsnog niet welkom te zijn;
Maar via een geheim deurtje wisten we ons toch toegang te verschaffen;
Na een lekkere kop koffie, stukje appelgebak en een warme chocolade melk met slagroom gingen we toch nog even de sprookjes sfeer rond het kasteel proeven;
Het bloed kroop waar het niet gaan kon, en we wisten ons echt recht voor het kasteel te begeven;
We hadden ons ondertussen al zo lang vermaakt in en rond het kasteel, dat de zon er moe van werd en het es lagerop begon te zoeken;
We zochten de sprookjes achtige sferen weer op;
En toen blies de leeuw het sprookje uit...
Nice story Jules!

Eind januari hebben we idd overgeslagen. Moest ff... bovendien was ik bezig met sollicitaties etc.
Als er liefhebbers zijn voor de andere data, evt. op zondag in de geplande weekenden hoor ik dat graag. De meeting-site doet helaas nog steeds niet wat ik hoopte dat t zou gaan doen...

Dus of in dit topic, of ff een mailtje sturen.

Als er nog liefhebbers zijn voor reportage-fotografie van een evenement... mag je mij wel ff een mailtje sturen. Het gaat over t weekend van 1 & 2 april a.s. overdag. Graag ook even je voorkeur-dag vermelden.
Zowel digitale als analoge fotografen zijn welkom. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zullen we dat niet doen :P Dan staat er nl. al een meet van mijn hand, Fotomeet Arnhem - Burgers Zoo/chinezen/bowlen: 2 april , en jij gaat ook komen :P Je kreeg nog een biertje van me :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 april??? Hmmmz... tsjee... *baalt*

Ik ben 2 april al op dat evenement aanwezig... sorry. Veel plezier in Arnhem alvast...

We verzinnen er later nog wel een andere oplossing op Neo... Okee? ;)

Straks nog ff op zoek naar webspace, en tijd om de ingescande dia's van 19 oktober bij te snijden...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

tnx RC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

DUX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:59:
Die ene van de zon "het lagerop ging zoeken" vind ik wel heel origineel moet ik zeggen. Ik woon in dat dorp naast dat kasteel (volgende keer even toestemming vragen he ;))
:? toestemming? uhmz, 't is al ff geleden. Foto's worden niet professioneel gebruikt etc ;)
en er zijn de nodige postkaarten gemaakt van het kasteel maar de voornoemde foto geeft een hele nieuwe wending aan dat gebouw, vind ik, erg mooi :)
Welke foto bedoel je precies?
Die bovenste van station Woerden uit je wel weg kunnen laten uit dit rijtje denk ik. Van dat station zijn betere foto's te maken denk ik (al heb ik ze niet).
Oh geheid, ik ben ook de beste fotograaf niet ;). Ik stond gewoon wat te pielen met m'n camera, zoals de gehele dag eigenlijk ;). Her en der zijn er wel wat leuke platen uitgerold. maar was wat brakkig geloof ik ;)

offtopic:
Wat deed de postbank bij het kasteel? Tijdelijk iets?
[/quote]
Mja, en die witte tentjes... en die opknapbeurt van het kasteel. erg irri. Moesten onze weg vinden om toch nog redelijke fotoos zonder die dingen erop te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

julius schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:31:
:? toestemming? uhmz, 't is al ff geleden. Foto's worden niet professioneel gebruikt etc ;)
offtopic:
Was ook een grapje joh
Welke foto bedoel je precies?
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_046.jpg

De witte tentjes waren waarschijnlijk van een kerst-event trouwens, de Winterfair ofzo. Zou ook de Postbank verklaren...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

had er wel iets mee te maken die witte tentjes idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

psst..

21 april komt er aan en ik zie dat RC deze dag nog niet gevuld heeft.
Heeft iemand een idee voor iets leuks om te fotograferen?

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn de laatste paar keren, maar die uitstapjes waar ik bij
ben geweest vond ik erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

21 april is op een vrijdag. heb 's avonds 1 of misschien zelfs 2 shoots, en de dag daarop een zware dag en 's avonds wellicht nog een feest/shoot....

En dan moet ik ook nog es de verjaardag van m'n pa zien in te plannen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door jules op 23-03-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

julius schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:00:
21 april is op een vrijdag. heb 's avonds 1 of misschien zelfs 2 shoots, en de dag daarop een zware dag en 's avonds wellicht nog een feest/shoot....

En dan moet ik ook nog es de verjaardag van m'n pa zien in te plannen ;)
Volgens RC is 21 april een zaterdag :?

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 23-03-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ik denk eerder dat hij de zaterdag omstreeks de 21e bedoelde :P. Anyway, ik kan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zaterdag 22 april was bedoeld dus...

Maar voor mij maakt t niet uit als t een paar weekjes later is... ofzo, of eerder. :+
Zo te horen is er toch nog interesse, dus als er interesse is, kan er weer wat georganiseerd worden.

Afgelopen weekend hadden we (ik/JongLicht) een Europees klusje.
Ben daardoor wel even zoet met het uitzoeken van foto's. (die 5D rules!) :9

Zal ook ff kijken of dr nog andere publiceerbare foto's waren... Dudok-stijl in Hilversum geloof ik.
Als er ideeën zijn, of mensen die graag op een bepaalde datum (voorkeur voor zaterdagen) op stap willen, hoor ik t graag. Anders trek ik gewoon t eigen spoor, en mik ik hier een datum neer, en merk ik wel of dr iemand mee wil. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
22 april gaat niet door... daar kwam iets tussendoor... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik ga niet totdat ik zelf een D5D heb... :)

En dat zal hopelijk voor de zomervakantie zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
leute, misschien misschien zijn de uiterwaarden nog begaanbaar, voor wie fotografeert en uit de achterhoek komt is dit nog wel erg leuk, en via gorssel is het goed te bereik (mits laarzen mee)... zou wel eens wat moois kunnen opleveren.

|>

Pagina: 1