T-Mobile Web 'n Walk mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag een T-Mobile MDA pro binnengekregen en ben van plan daar een Web 'n Walk abonnementje bij te nemen van T-Mobile.

Nu is het allemaal wel fijn, onbeperkt internet op je mobiel, maar voor dat ik het werkelijk af ga sluiten wil ik jullie om jullie mening / ervaringen vragen over de volgende zaken:

- Is GPRS snel genoeg voor bijvoorbeeld het gebruik van Skype (volgens mij niet)? Ik kan namelijk Skype installeren op de MDA pro.

- Ik heb gehoord dat Web 'n Walk überhaupt enkel met een bepaald aantal toestellen mogelijk is (waaronder de MDA Pro). Als ik nu met dít toestel het abonnement aan ga en ik zet mijn sim over in mijn P910i, is het dan ook mogelijk om op de condities van Web 'n Walk te internetten of controleren ze het IMEI nummer?

- De laatste vraag: Ik internet vaak op mijn laptop via mijn telefoon. Is het mogelijk om via de MDA pro, gebruikmakend van Web 'n Walk een internet verbinding op te zetten met de laptop?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste kun je deze vragen stellen in de thread die hier al over loopt: http://gathering.tweakers...ist_messages/1064783/last

-GPRS is niet snel genoeg voor Voip via Skype, text based werkt het wel

-Ik heb zojuist tig keer gebeld naar de KS en de één verteld mij dat het IMEI niet gecontroleerd wordt en de ander juist weer wel. Ik wilde dit toch even zeker weten dus ik heb een meisje van de KS helemaal uitgehoord en die kwam met de volgende mededeling:

-Wanneer je het abbonement afsluit met een MDA compact,pro etc (maakt nie uit welke dus, orange of wat dan ook) en je verwisselt de SIM kaart in een ander toestel, dus 1 die niet op de lijst staat. En je doet dit bijvoorbeeld een maand lang dan zul je (volgens de KS) een sms ontvangen dat je niet meer met een goedgekeurd toestel gebruik maakt van de extra dienst. Je kan dan ook worden afgesloten van de dienst. Maar je betaald dan dus nog wel!

-Dit laatst is wel mogelijk, en dat is ook door de klantenservice gemeld. Zie ook de thread naar waar ik verwees.

Maar mocht iemand anders hier meer informatie over hebben, meld het dan graag!