Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Per dag, per uur, per heel leven? Kijk eens naar het Whatpulse topic om een idee te krijgen
.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Per minuut of per uur dat maakt me niet zoveel uit. ik had al in het WhatPulse topic gekeken. Maar ik ben op zoek naar "gemiddelde" van het normale bedrijfsleven. In het Whatpulse topic zijn het vooral tweakers die heel veel typenAtleX schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:14:
Per dag, per uur, per heel leven? Kijk eens naar het Whatpulse topic om een idee te krijgen.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
10. gemiddelds dan
Nu weet je nog niks.
[google=type speed touch words per second] ????
[google=type speed touch words per second] ????
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Tja een gemiddelde... wat heet een gemiddelde. Denk dat het heel erg lastig is om daar achter te komen. Ieder bedrijf heeft immers weer andere applicaties, en ook weer andere aantallen muisklikken en toetsaanslagen.
In de whatpulse topics kan je al het een en ander vinden, maar om een duidelijk beeld te krijgen zou je denk ik eens wat bedrijven af moeten gaan in de sector waarvan je dit graag wil weten. Je topic staat in ieder geval compleet verkeerd in Windows Operating Systems, aangezien we hier het besturingssysteem zelf bespreken.
In Tweakers Huiskamer zou deze vraag wellicht wat meer respons opleveren, maar ik zie dat je daar nog niet in kan. Daarom sluit ik het topic, met het verzoek de volgende keer toch zelf eerst eens met al wat gevonden resultaten te komen. Bel eens wat rond, als je een plausibele reden hebt om dit te vragen zullen bedrijven je die data vast wel willen verstrekken.
In de whatpulse topics kan je al het een en ander vinden, maar om een duidelijk beeld te krijgen zou je denk ik eens wat bedrijven af moeten gaan in de sector waarvan je dit graag wil weten. Je topic staat in ieder geval compleet verkeerd in Windows Operating Systems, aangezien we hier het besturingssysteem zelf bespreken.
In Tweakers Huiskamer zou deze vraag wellicht wat meer respons opleveren, maar ik zie dat je daar nog niet in kan. Daarom sluit ik het topic, met het verzoek de volgende keer toch zelf eerst eens met al wat gevonden resultaten te komen. Bel eens wat rond, als je een plausibele reden hebt om dit te vragen zullen bedrijven je die data vast wel willen verstrekken.
Dit topic is gesloten.
![]()