[Keyhits] Gemiddeld aantal toetsaanslagen

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03 10:54
Beste,

Ik heb echt een hele rare en simpele vraag waar ik niet zo gauw achter kon komen:
Wat is het gemiddeld aantal toetsaanslagen wat een mens doet achter de computer?

Ik hoop dat iemand hierop het antwoord weet. Als ik niet goed gezocht hebt, mijn excusses daarvoor.

Alvast bedankt :P

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Per dag, per uur, per heel leven? Kijk eens naar het Whatpulse topic om een idee te krijgen :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03 10:54
AtleX schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:14:
Per dag, per uur, per heel leven? Kijk eens naar het Whatpulse topic om een idee te krijgen :).
Per minuut of per uur dat maakt me niet zoveel uit. ik had al in het WhatPulse topic gekeken. Maar ik ben op zoek naar "gemiddelde" van het normale bedrijfsleven. In het Whatpulse topic zijn het vooral tweakers die heel veel typen :Y) Ik weet niet of dat echt representatief is ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

10. gemiddelds dan 8) Nu weet je nog niks.

[google=type speed touch words per second] ????

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja een gemiddelde... wat heet een gemiddelde. Denk dat het heel erg lastig is om daar achter te komen. Ieder bedrijf heeft immers weer andere applicaties, en ook weer andere aantallen muisklikken en toetsaanslagen.

In de whatpulse topics kan je al het een en ander vinden, maar om een duidelijk beeld te krijgen zou je denk ik eens wat bedrijven af moeten gaan in de sector waarvan je dit graag wil weten. Je topic staat in ieder geval compleet verkeerd in Windows Operating Systems, aangezien we hier het besturingssysteem zelf bespreken.

In Tweakers Huiskamer zou deze vraag wellicht wat meer respons opleveren, maar ik zie dat je daar nog niet in kan. Daarom sluit ik het topic, met het verzoek de volgende keer toch zelf eerst eens met al wat gevonden resultaten te komen. Bel eens wat rond, als je een plausibele reden hebt om dit te vragen zullen bedrijven je die data vast wel willen verstrekken.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.