Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
De laatste zin:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het: een belangrijke stap voorwaarts of de belangrijkste stap voorwaarts. Een belangrijkste bestaat volgens mij niet.De printtechnologie van Cambridge Display Technology kan dan ook een belangrijkste stap voorwaarts zijn in het productieproces.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 14:06 ]
http://tweakers.net/nieuws/39733
frapant
Ook Van Dale is dit met mij eens:
http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=frappant
334 miljoen winst ... 8.770.000 euro in het laatje ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ingejanse.nl: dingen die ik doe
het is dus Russinovich, laten we de naam van deze sympatieke programmeur wel correct schrijven!Programmeur Mark Rossinovich ontdekte vorige week met een speciaal detectieprogramma dat er verborgen bestanden op zijn systeem aanwezig waren. Bij nader onderzoek bleken dit drivers te zijn, die waren achtergelaten door een Sony BMG audio-cd. Ze draaiden altijd, zelfs in safe mode, en bij verwijdering ervan uit de Registry was de cd-drive niet meer benaderbaar. Alleen met veel editwerk in de Registry kon dit weer worden hersteld. Nadat Russinovich zijn bevindingen postte op de website van zijn bedrijf kwam de zaak aan het rollen. In een aanvulling op zijn artikel zegt Rossinovich dat de XCP-drivers, ondanks de ontkenning van Sony en F4i, wel degelijk een verbinding leggen met een server van Sony. Nader onderzoek wees uit dat het ging om een controle op de aanwezigheid van updates voor de songteksten en de illustraties. Volgens Rossinovich is dit tamelijk onschuldig, maar de consument wordt er in de EULA niet op gewezen.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Als dit op nieuws: KPN ziet zowel winst als omzet licht dalen slaat, dan is er blijkbaar niet op 'Save' geklikt.quinone schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:58:
Gedaan. Bedankt!
Over de reden hiervoor kan alleen vooralsnog alleen nog maar gespeculeerd worden, ...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Dat sloeg het nietpven schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:53:
[...]
Als dit op nieuws: KPN ziet zowel winst als omzet licht dalen slaat, dan is er blijkbaar niet op 'Save' geklikt.
De twee getallen verschillen omdat de eerste over de kwartaalcijfers gaat, en de tweede over de cijfers van de eerste negen maanden. Weinig te veranderen dus, tenzij ik iets over de monitor het hoofd zie.
Alleen is weer alleen. Bedankt!SWINX schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:04:
nieuws: Google betaalt tot 1 dollar per Firefox-download
Over de reden hiervoor kan alleen vooralsnog alleen nog maar gespeculeerd worden, ...
Ik vermoed dat je er een factor 1000 naast zit.quinone schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:10:
[...]
Dat sloeg het niet![]()
De twee getallen verschillen omdat de eerste over de kwartaalcijfers gaat, en de tweede over de cijfers van de eerste negen maanden. Weinig te veranderen dus, tenzij ik iets over de monitor het hoofd zie.

Toch?
Dat lijkt mij wel - op een omzet van 2,9 miljoen een winst van 334 miljoen boeken is aanlokkelijk, maar niet reuze waarschijnlijkpven schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:09:
[...]
Ik vermoed dat je er een factor 1000 naast zit.
[afbeelding]
Toch?
Nieuwslinkje ook gefixed.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 8% gewijzigd door McBoom op 07-11-2005 21:06 ]
The ramblings of an idiot
De downloadlink en de link onder "deze mirror" in de tekst werken niet meer. Als alternatief zou bijvoorbeeld deze link gebruikt kunnen worden.
De EE Times bericht dat onderzoekers van de Standford universiteit...
Momenteel is dit alleen mogelijk is met de meer...
...halfgeleiders die niet samen met silicium gebruikt kunnen worden.
...dat NanoCoolers geen plannen meer heeft op om koelers op de markt te zetten...
...uit een aantal stukjes p- en n-type halfgeleiders met...
Dell kan niet beter presteren dan de pc-markt, aangezien zij daarvan zelf deel uitmaakt....en ondanks deze tegenslagen toch beter kan presteren dan op de pc-markt.
Daarbinnen kan het echter wel
Tot zover. Ik ga weer aan het werk
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Het nieuwe voetstuk zou 1027 1207 verbindingspunten tellen...
Niet nauwkeurig genoeg dusSocket F wordt overigens ook wel Socket 1027 1207 genoemd, maar net zoals Socket 479 maar 478 pinnetjes telt, zou dit model ook slechts 1026 1206 contactpunten hebben, zo wees nauwkeurig telwerk uit.
[ Voor 55% gewijzigd door Rone op 08-11-2005 09:53 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Silicum bestaat bij mijn weten niet. Silicium wel en dat is een stof die in halfgeleiders gebruikt wordt.r00n schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:19:
GoedemorgenTijdje weggeweest. Om de traditie maar weer voort te zetten:
[...]
Dell kan wel beter presteren - qua groeipercentage - dan de pc-markt in zijn geheel gemiddeld, of beter dan de rest van de pc-markt. Toch de correctie doorgevoerd omdat die zin dan in ieder geval klopt.[...]
Dell kan niet beter presteren dan de pc-markt, aangezien zij daarvan zelf deel uitmaakt.
Daarbinnen kan het echter wel
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
* Rone wrijft in zijn ogen en neemt nog een grote kop espresso.testcase schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:57:
[...]
Silicum bestaat bij mijn weten niet. Silicium wel en dat is een stof die in halfgeleiders gebruikt wordt.
Ook ik maak wel eens tikfoutjes zo te zien
Met het schaamrood op mijn gelaat...
[ Voor 21% gewijzigd door Rone op 08-11-2005 10:02 ]
De titel is imho een beetje misleidend, aangezien het niet om een computerchip gaat, maar om een DNA-microarray chip
Eigenlijk hebben computers (behalve voor de analyse) er weinig mee te maken
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Fixedanandus schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:41:
Computerchip kan griepvirussen herkennen
De titel is imho een beetje misleidend, aangezien het niet om een computerchip gaat, maar om een DNA-microarray chip
Eigenlijk hebben computers (behalve voor de analyse) er weinig mee te maken
Done, tyEdskes schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:13:
meuk: Real Alternative 1.45
De downloadlink en de link onder "deze mirror" in de tekst werken niet meer. Als alternatief zou bijvoorbeeld deze link gebruikt kunnen worden.
De download links werken niet in meuk: Realtek AC'97 A3.79
De links zelf doen het niet, dat de FTP van RealTek beetje overbezet is dat laat ik terzijde.
[ Voor 34% gewijzigd door Jeldert op 08-11-2005 14:31 ]
Juist
Alleen omdat we van dezelfde rozijntjes houden wil nog niet zeggen dat ik niet zelf een foto van een doosje rozijntjes heb genomen, en daar mijn usericon van heb gemaakt.
Dus bedenk volgende keer dat het best mogelijk is dat iemand met hetzelfde idee is gekomen zonder iets van een ander te gebruiken. Ik blijf mijn icon dus gewoon gebruiken
Juist
Het gaat hier om een verijdelde nightly build, welke alles behalve stabiel is verklaard, nog niet eens Alfa laat staan Beta. Het lijkt mij niet verstandig dergelijke releases in het vervolg op te nemen in de meuk tracker. Net zoals ook bv de nightly's van Firefox hier niet in opgenomen worden.
Hierbij ben ik nog vergeten te vermelden dat er al eens eerder door de makers is verzocht de dev releases niet als algemene release op site als tweakers op te nemen.
[ Voor 27% gewijzigd door Forage op 08-11-2005 19:04 ]
Verder is het geheugen gebruik geheugengebruik verder terug gedrongen teruggedrongen en is ondersteuning voor Logitech G15 toetsenbord met lcd-scherm toegevoegd.
Tenslotte heeft Microsoft een Exception Assistant geïntroduceertd om de kille exception-foutmelding te vervangen, die wat mogelijke oorzaken voor de opgetreden fout geeft.
De benchsmarks zijn Linpack, SunCard Adaptiv Credit Risk, Cinebench, 3dsmax 7, Povray en SPECrate.
'architectural licence' moet 'architectural license' zijn neem ik aan
Idd. Aangepast.Rafe schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:35:
Rafe in "Spel- en tikfoutjes - deel 14" is nog niet gefikst zie ik net.
Idd. Aangepast.The__Virus schreef op woensdag 09 november 2005 @ 07:56:
http://tweakers.net/nieuws/39766
'architectural licence' moet 'architectural license' zijn neem ik aan.
Linux moet zijn PHP.
Of zit ik nu toch fout? Het lek zit in PHP-libs, waarmee vervolgens het systeem (waar linux of een willekeurig ander OS op zou kunnen draaien) misbruikt kan worden.
Edit: Uit de reacties op slashdot krijg ik de indruk dat deze variant idd alleen op linux werkt, omdat de binaries niet voor BSD-achtigen e.a. geschikt zijn. De aanduiding PHP-worn zou ook niet correct zijn. Laten we het erop houden dat ik niets gezegt heb.
[ Voor 194% gewijzigd door Jesse op 09-11-2005 11:16 ]
Het lek zit niet in PHP, maar in PHP Libraries, een belangrijk verschil. En de worm target enkel Linux-systemen iddJesse schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:59:
De titel van nieuws: Linux-worm vermenigvuldigt zich door lek XML-RPC
Linux moet zijn PHP.
Of zit ik nu toch fout? Het lek zit in PHP-libs, waarmee vervolgens het systeem (waar linux of een willekeurig ander OS op zou kunnen draaien) misbruikt kan worden.
Edit: Uit de reacties op slashdot krijg ik de indruk dat deze variant idd alleen op linux werkt, omdat de binaries niet voor BSD-achtigen e.a. geschikt zijn. De aanduiding PHP-worn zou ook niet correct zijn. Laten we het erop houden dat ik niets gezegt heb.
Daarbij is diegene die een serverconfiguratie zo in stelt dat een lek in website software root access kan betekenen sowieso stom bezig, en ook dat heeft niets met Linux onveilig op zichzelf te maken, maar met diegene die het heeft ingesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door LauPro op 09-11-2005 12:23 ]
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
[ Voor 92% gewijzigd door 4AMD op 09-11-2005 20:13 ]
De punt zit in de naam van de worm, het is geen regeleinde.Edskes schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:51:
nieuws: Linux-worm vermenigvuldigt zich door lek XML-RPC
"(...) Linux.Plupii (...)"
Linux.Plupii
---> (spatie na de punt)
Linux. Plupii
En LauPro: noch de kop noch de tekst suggereert dat de bug in Linux zit.
Professioneel Hyves-weigeraar
Vijf jaar geleden kwam daar de verschijning van webgebaseerde software bij en anno 2005 weet een aantal bedrijven zoals Yahoo en Google een advertentiemodel uit te buiten waarmee Microsoft opnieuw achterblijkft.
Zuidkoreaanse=Zuid-Koreaanse
een=één (Carmony is overigens gaarne bereid de president of een van zijn vertegenwoordigers)
Zie de startpost van dit topic:The__Virus schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:40:
[...]
een=één (Carmony is overigens gaarne bereid de president of een van zijn vertegenwoordigers)
[q]• een / één: accenttekens worden alleen geschreven als er duidelijke verwarring kan ontstaan of als speciale nadruk nodig is.
Bovendien ben je er één (
...aan onze eigen premier Balkende Balkenende...
[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 09-11-2005 19:50 ]
De nieuwslink van woensdag 9 november 18:07 van Submitter quinone getiteld "Belasting op Multi-Chip Packages komt te vervallen" werkt niet (geeft een 404), omdat de (hele lange!) URL niet volledig is. Dit is de juiste link.
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
peilHij noemt Google als Microsofts belangrijkste concurrent, maar voegt eraan toe dat het lastig is pijl te trekken op de potentie van
Op ISO100 kan de S80 zelfs zonder problemen de concurrentie met instap-dSLR-camera's aangaan
^^streepje dus
nieuws: Obsessie rond mobieltjes bereikt nieuw 'dieptepunt'
Sterfelijkheid, een eigenschap van alles dat leeft, is iets waarmee de homo sapiens als sinds mensenheugenis worstelt.
[ Voor 44% gewijzigd door frim op 10-11-2005 10:22 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Suse-oprichter stapt op bij NovellSuse werd begin 2004 door Novell gekocht, waardoor ook Mantel in diens kwam van Novell.
Moet nog een t achter diens
Is het niet
Ondersteuning voor Windows-spellen in Linux verbetert
nieuws: Ondersteuning voor Windows-spellen in Linux verbeterd?
Dat weet ik niet zeker overigens
[ Voor 31% gewijzigd door ge-flopt op 10-11-2005 16:35 ]
donege-flopt schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:34:
[...]
nieuws: Suse-oprichter stapt op bij Novell
Moet nog een t achter diens
Nope: de ondersteuning is al verbeterd - met de release van versie 5.0 van CEDEGA - dus wordt een voltooid deelwoord gebruikt. Als de ondersteuning momenteel nog steeds zou verbeteren, zou een ott ook gepast zijn. Wij gaan van aan ons bekende feiten uit, dus hoewel er vast aan 6.0 wordt gewerkt, laten we dat voor zo'n headline buiten beschouwingIs het niet
Ondersteuning voor Windows-spellen in Linux verbetert
nieuws: Ondersteuning voor Windows-spellen in Linux verbeterd?
Dat weet ik niet zeker overigens
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 10-11-2005 16:55 . Reden: Wine-dinges gepreciseerd :P ]
hm, de strike is bijna niet te zien op een eMantel nu gaat doen is niet bekend, maar op de mailinglist wordt gesuggereerd dat hij een nieuwe bedrijf op gaat richten ...
gefikstBoAC schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:59:
nieuws: Suse-oprichter stapt op bij Novell
[...]
hm, de strike is bijna niet te zien op een e
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Is het nou condensatoren of condensators? Ik zie het allebei staan.
Volgens mij mag het allebei, maar ik zal de titel even met het artikel syncenRobbbert schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:48:
nieuws: Lekke condensators steken kop weer op
Is het nou condensatoren of condensators? Ik zie het allebei staan.
Waar de mot in Harvard Mark II hooguit een dag of twee extra werk opleverde voor wetenschappers, kan een vervelende bug vandaag tde dag miljoenen aan schade opleveren.
Eerste informatie en sceenshots 3DMark 2006 online
Kan wel een 'r' gebruiken in 'screenshots'.
Dubbel check.speed24 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:59:
Titel van nieuwsbericht:
Eerste informatie en sceenshots 3DMark 2006 online
Kan wel een 'r' gebruiken in 'screenshots'.
When in doubt, press some random buttons.
zijn --> isDe doctoren zijn doodslag ten laste gelegd.
De doctoren is meewerkend voorwerp, het onderwerp is doodslag.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Verwijderd
tskAan vijfentwintig toetsen alleen heb je niet veel, het is ook de bedoeling dat er iets gebeurd
moet dat niet BattleVeld zijn?BattlefFeld
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Strijdveld it isPrutz0r schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:01:
Typo in het S3 videokaart artikel:
[...]
moet dat niet BattleVeld zijn?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ook in dat artikeltje een kapot linkje
"beurs in New York" linkje verwijst naar http://tweakers.net/nieuws/39682i en dat geeft een foutmelding (de "i" daar aan het eind moet eraf):)
[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 11-11-2005 21:41 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Deze worden namelijk allemaal gewonen door de GeForce 6600.
gewonen ken ik niet...
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Het is gefixtsilverstorm schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:43:
nieuws: Speed-date met S3 Graphics Chrome S27
Deze worden namelijk allemaal gewonen door de GeForce 6600.
gewonen ken ik niet...
http://tweakers.net/nieuws/39824
Zoals Dell enkele weken geleden al verwachtte, is de omzet en de winst over het derde kwartaal van het fiscale jaar 2006 inderdaad lager uitgekomen dan gewenst en verwacht.
http://tweakers.net/nieuws/39823
Cisco Systems heeft afgelopen woensdag de resultaten bekend gemaakt van het boekhoudkundige eerste kwartaal van 2006.
Het sysadmin irc-cafe
Nee hoor, dat hoeft niet altijd zo te zijn. Als een bedrijf X aangeeft dat het de afgelopen kwartaalcijfers bekendmaakt van 2006, dan worden de boekhoudingen van dat bedrijf pas in 2006 gedaan. In de tussentijd kan het bedrijf X wel cijfers bekendmaken, maar de belastingen en dergelijke worden dan pas volgend jaar gedaan. Vandaar dat dat in de volksmond boekjaar 2006 heet. Het kan ook mogelijk zijn de belastingen van het afgelopen kwartaal al verekend zijn, dan heet het boekjaar 2005 en niet 2006.Steve schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:01:
Dat gaat over het _fiscale_ (= boekhoudkundige) jaar 2006 - fiscale jaren beginnen altijd een tijd vroeger.
Dell verwerkt in dit geval pas zijn inkomsten, uitgaves enzo pas volgend jaar. Zij moeten dus volgend jaar alles opgeven aan de belasting en aan de hand daarvan worden de uiteindelijke cijfers bekendgemaakt. Cisco's eerste kwartaal begint in augustus (augustus - september - oktober) en het jaar eindigt in juli 2006. Vandaar dan ook fiscaal 2006.
<samenvatting>
De meeste bedrijven werken op die manier, maar het kan ook zo zijn dan een bedrijf per kwartaal alles afhandelt, dan wordt het jaar waarin het laatste kwartaal valt dus het boekjaar
</samenvatting>
[ Voor 5% gewijzigd door Robin op 12-11-2005 00:27 ]
Het sysadmin irc-cafe
CBP-lid wil mogelijkheid om anoniem domein te registreren
Wat is Nederlandse taal toch raar he? Eén-na-laatste dag betekend dat de beste man aan het over uren draaien is. Misschien is het beter:Tijdens zijn een-na-laatste dag
- op één na de laatste dag
- één voor laatste dag
ervan te maken.
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
Volgens mij moet er van die miljoen een miljard gemaakt worden.wat in totaal neerkomt op 1,3 miljard dollar.
Cisco logo gebouwHet eerste kwartaal van boekjaar 2005 liet een winst zien van 1,1 miljard dollar, wat er dus op neer komt dat dit kwartaal een winstgroei van 0,2 miljoen dollar is gerealiseerd.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Linkjes zijn echt héél handigspk2go schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 07:14:
[...]
Volgens mij moet er van die miljoen een miljard gemaakt worden.

We schrijven doorgaans eBay (hoewel voor Ebay ook wat te zeggen is, we zijn hier niet van de typografische logovertaaldienst
'Een'-wijziging doorgevoerdCyphax schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:44:
meuk: Cedega 5.0.1
De 2e zin begint als volgt: "Dit is eigen implementatie", hier mist een woordje
"malware die via Internet Explorer van de exploit gebruikt maakt schijnt al in het wild te zijn aangetroffen"
gebruikt maakt
--->
gebruik maakt
"daarmee zullen de drie kleurrijke types nogal wat beheerders flinke hoofdbrekens zullen bezorgen en weinig nieuwe vrienden maken"
zullen we niet de tweede zullen schrappen?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
worden op bedrijfsserversDe distributie richt zich op onderwijsinstellingen en ontwikkelingslanden, maar wil dus gebruikt gaan worden bedrijfservers.
Een tussen-s is noodzakelijk omdat het voortvloeit uit een samentrekking (bedrijfs- en hobbyservers), zie ook Wikipedia.
If you can't beat them, try harder
Verholpendingstje schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:48:
[...]
worden op bedrijfsservers
Een tussen-s is noodzakelijk omdat het voortvloeit uit een samentrekking (bedrijfs- en hobbyservers), zie ook Wikipedia.
OK, maar waarom wordt iPod dan wel steeds met een kleine i geschreven aan het begin van een regel?Rataplan schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:13:
We schrijven doorgaans eBay (hoewel voor Ebay ook wat te zeggen is, we zijn hier niet van de typografische logovertaaldienst) en aan het begin van een zin wordt de eerste letter gekapitaliseerd: 'EBay' dus. Voorkomst Ebay aangepast
nieuws: iPod nano-kopers klagen over krasgevoeligheid display
nieuws: iPod Nano ingezet als crash test dummy
Knappe resolutieBattefield 2 wordt in een resolutie van 1024x786 met Medium-instellingen gedomineerd door AMD.
waarToch geeft AMD in dit geval meer waard voor zijn geld
dat het gevoelsmatig sneller gaatToch zegt de reviewer in sommige gevallen - met name Battlefield 2 - wel dat gevoelsmatig sneller gaat
[ Voor 40% gewijzigd door Tsunami op 12-11-2005 17:46 ]
Zaterdag 18:38 - n tegenstelling tot de situatie in Nederland betekent breedbandinternet in België nog per definitie dat gebruikers rekening dienen te houden met een datalimiet. De Belgische website Geendatalimiet.be probeert daar iets aan te doen via een petitie. >>
daar mist een hoofdletter I aan het begin.
Mijn oog-hand-klik-selecteercoördinatie is niet meer wat het geweest was. Aangepast en bedankt!frim schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:54:
op de FP:
daar mist een hoofdletter I aan het begin.
De eerste afbeelding op de pagina - http://tweakers.net/ext/i.dsp/1131623900.jpg - linkt voor een grotere versie van zichzelf naar http://tweakers.net/ext/i.dsp/1131623901.png maar dat is de grote versie van het tweede plaatje.
Het is extensie, niet extentie.
Even offtopic trouwens, het komt in dit topic vaak voor dat mensen dingen schrijven als "daar mist een hoofdletter I aan het begin." Dit moet "daar ontbreekt" zijn.
Onder "De volgende downloads staan klaar:" staan nu vier links, maar de tweede, "Nero Burning ROM 6.6.0.18 - Nederlandse taalmodule met Yahoo toolbar" moet weg. Deze is qua link namelijk gelijk aan de vierde. Wellicht dat mijn submit niet duidelijk was, maar de Yahoo toolbar zit alleen in het programma zelf en niet (ook) in de taalmodule, daarom is er ook maar één Nederlandse taalmodule.
AangepastEdskes schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:23:
meuk: Nero Burning Rom 6.6.0.18
Onder "De volgende downloads staan klaar:" staan nu vier links, maar de tweede, "Nero Burning ROM 6.6.0.18 - Nederlandse taalmodule met Yahoo toolbar" moet weg. Deze is qua link namelijk gelijk aan de vierde. Wellicht dat mijn submit niet duidelijk was, maar de Yahoo toolbar zit alleen in het programma zelf en niet (ook) in de taalmodule, daarom is er ook maar één Nederlandse taalmodule.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
De vrouw was met boeien geketend, in dekens gewikkeld en vastgebonden met Duct Tape.
Duct Tape = duck tape = plakband
Verwijderd
En wat is er fout aan dan? Het spul heet Duct tape. Tape om ducts mee af te plakken. Dat er hier een merk duct tape bestaat dat Duck tape heet doet daar niets aan af.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:06:
nieuws: Google-zoekopdrachten aangedragen als bewijs moordzaak
De vrouw was met boeien geketend, in dekens gewikkeld en vastgebonden met Duct Tape.
Duct Tape = duck tape = plakband
Als je het geen duct tape wilt noemen, dan noem het gaffer tape, maar geen duck tape.
Of wil je het persé in het Nederlands hebben? Want duct tape is toch wel wat anders dan plakband. Er zitten vezels in, en doorsnee plakband heeft dat niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 15:16 ]
Verwijderd
Laatste zin:
De tweede (of derdeToch wordt Beta 2 voor Vista als een belangrijk moment in de ontwikkeling gezien, vooral omdat het eerste grote test voor de de nieuwe grafische interface zou worden, waar in de laatste CTP-builds al het een en ander van zichtbaar was.
Dus moet het worden:
Toch wordt Beta 2 voor Vista als een belangrijk moment in de ontwikkeling gezien, vooral omdat het de eerste grote test voor de nieuwe grafische interface zou worden, waar in de laatste CTP-builds al het een en ander van zichtbaar was.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 15:58 ]
Dit topic is gesloten.