Nou, fout... Het is blijkbaar geen flame naar Intel, want die hebben niks met BSOD's te maken, bij MS weten ze ondertussen ook wel dat 'crash' en 'bsod' half-en-half synoniem zijn, en dat jij het flauw vindt is wmb ook geen showstopper, sorry
De grap ('jesses! hij gaat 'm uitleggen!') is de ambiguiteit van het woord 'crash'. Als ik over F1-crashes denk, denk ik aan Spa Francorchamps 1998. Als ik over crashende computers denk, gaan mijn gedachten meteen uit naar die blauwe schermen die dat doorgaans oplevert. En dat leek me wel een leuk verkeerd beentje, en toen een collega aangaf dat 'ie er ook wel om kon lachen heb ik 't maar online gezet ook. Ik had ook kunnen schrijven 'Intel weet uiteraard dat een crash van een Formule 1-wagen niet hetzelfde is als het beeindigen van de kernel services en het stoppen van alle IO om ongewenste vervolgschade van een eventuele bug zo veel mogelijk te minimaliseren' maar zeg zelf: dat slaat helemaal nergens op. En niks schrijven, daar schieten we op de keper beschouwd ook niet zoveel mee op
Het enige wat ik hier echt fout zie gaan, is het melden van dit soort zaken in dit topic. ***Lees de topicwaarschuwing!*** Voor inhoudelijk commentaar open je een apart topic.
En die tweede halen we uiteraard even voor je weg.