Spel- en tikfoutjes - deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.979 views sinds 30-01-2008

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
nieuws: Nieuwe stille behuizingen Arctic Cooling getest

"Dit is is voor iedereen die met niet al te extreme componenten een stille computer wil bouwen, dan ook een prima alternatief."
is is ---> is

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

of maandag 19, natuurlijk :+ Ik wijs de organisatie er even op.
Edskes schreef op donderdag 15 december 2005 @ 17:51:
nieuws: Nieuwe stille behuizingen Arctic Cooling getest

"Dit is is voor iedereen die met niet al te extreme componenten een stille computer wil bouwen, dan ook een prima alternatief."
is is ---> is
'is' niet goed :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:26

Piggen

Lekker bakkie

nieuws: Intel gaat BMW Sauber sponsoren
BMW, dat tot 2009 ook motorleverancier van het aansprekender Williams-team is maar met dat team op voet van oorlog leeft
Dit klopt niet. BMW leverde vanaf 2000 motoren aan Williams, maar de samerwerking is nu verbroken. Williams rijdt volgend jaar met Cosworth-motoren (maar da's wat minder relevante informatie).

[ Voor 15% gewijzigd door Piggen op 15-12-2005 18:33 ]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

MPmad schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:29:

[...]

Dit klopt niet. BMW leverde vanaf 2000 motoren aan Williams, maar de samerwerking is nu verbroken. Williams rijdt volgend jaar met Cosworth-motoren (maar da's wat minder relevante informatie).
Dat is geen spel- of tikfoutje. Ik weet overigens wel dat iets dergelijks speelt, maar kon zo direct geen bevestiging van dat nieuws vinden (en 'Williams were left looking for a new engine after BMW effectively severed their ties by buying Sauber.' is geen bewijs hier ;)).

Maar voor dergelijke zaken dus graag even een apart topic.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:26
Zou Intel weten dat een crash in de F1 meer dan een blauw schermpje tot gevolg heeft?
Sorry, maar dit is dus allereerst fout, want Intel heeft niets te maken met BSOD's en ten tweede vindt ik dit echt flauw... Als men van de users verwacht om normaal te reageren en niet te flamen, moet je dit niet doen.

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Nog een formule 1 fout:
Hoewel AMD niet vies is van een robbertje knokken, zal men het niet leuk zal vinden als 'hun' coureurs door een racewagen met een Intel-logo de grindbak ingeduwd worden,
= dubbelop. Tweede 'zal' is 'gaan'.

[ Voor 8% gewijzigd door Soldaatje op 15-12-2005 19:23 ]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

MuddyMagical schreef op donderdag 15 december 2005 @ 18:46:

[...]

Sorry, maar dit is dus allereerst fout, want Intel heeft niets te maken met BSOD's en ten tweede vindt ik dit echt flauw... Als men van de users verwacht om normaal te reageren en niet te flamen, moet je dit niet doen.
Nou, fout... Het is blijkbaar geen flame naar Intel, want die hebben niks met BSOD's te maken, bij MS weten ze ondertussen ook wel dat 'crash' en 'bsod' half-en-half synoniem zijn, en dat jij het flauw vindt is wmb ook geen showstopper, sorry :)

De grap ('jesses! hij gaat 'm uitleggen!') is de ambiguiteit van het woord 'crash'. Als ik over F1-crashes denk, denk ik aan Spa Francorchamps 1998. Als ik over crashende computers denk, gaan mijn gedachten meteen uit naar die blauwe schermen die dat doorgaans oplevert. En dat leek me wel een leuk verkeerd beentje, en toen een collega aangaf dat 'ie er ook wel om kon lachen heb ik 't maar online gezet ook. Ik had ook kunnen schrijven 'Intel weet uiteraard dat een crash van een Formule 1-wagen niet hetzelfde is als het beeindigen van de kernel services en het stoppen van alle IO om ongewenste vervolgschade van een eventuele bug zo veel mogelijk te minimaliseren' maar zeg zelf: dat slaat helemaal nergens op. En niks schrijven, daar schieten we op de keper beschouwd ook niet zoveel mee op ;)

Het enige wat ik hier echt fout zie gaan, is het melden van dit soort zaken in dit topic. ***Lees de topicwaarschuwing!*** Voor inhoudelijk commentaar open je een apart topic.
Soldaatje schreef op donderdag 15 december 2005 @ 19:19:
Nog een formule 1 fout:
[...]
= dubbelop. Tweede 'zal' is 'gaan'.
En die tweede halen we uiteraard even voor je weg.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Woops, inderdaad. Ik fiks het ff.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.