Zelfde nieuwsje, deze moet ook "de" zijn.een groot deel van het tumor operatief worden verwijderd
...waarop een hersenscan de aanwezigheid van een kwaadaardig gezwel verraadde.
Een nuttige optie is de camera in slaapstand te zetten, want over het ontwaken doet hij nog geen seconde.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
nieuws: Intel levert moederbord met ATi Xpress 200-chipset
SuggererenAndere geluiden in de industrietak suggeren echter dat het de eerste voortekenen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Gefikst
[ Voor 18% gewijzigd door Cookie op 25-10-2005 17:20 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Het moet het niet 'Aan RAM-geheugen kunnen een paar DDR SDRAM-repen' zijnAan RAM-geheugen kan een paar DDR SDRAM-repen worden ontvangen in de smaken 333 of 400MHz, tot een maximum van 2GB totaal.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ik heb 'een paar' vervangen door 'een tweetal'. Een tweetal is enkelvoud.Thandor schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:05:
[...]
Het moet het niet 'Aan RAM-geheugen kunnen een paar DDR SDRAM-repen' zijn
nieuws: iTunes Music Store gaat down under
in groten getaleDeze laatsten hebben elkaar in grote getale gevonden
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
nieuws: 'Nvidia bereidt introductie GeForce Go 7300 voor'
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=gewag
Hoewel ik uit de context de vermoedelijke betekenis kan inschatten, kan ik de betekenis niet vinden:[...] waarvan door nVidia nog geen gewag wordt gemaakt.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=gewag
gewag
ge•wag
/qfw’lx/
het; g.mv.
1 Ÿ vermelding (alleen in de verb.)
1 Ÿ gewag maken (van –)
vermelden
alle kranten maken gewag van de zaak
hij maakte er geen gewag van, sprak er niet over, deelde het niet mee
[bron: Van Dale Groot woordenboek der Nederlandse taal 1.0 plus (cd-rom), gebaseerd op de dertiende uitgave]
ge•wag
/qfw’lx/
het; g.mv.
1 Ÿ vermelding (alleen in de verb.)
1 Ÿ gewag maken (van –)
vermelden
alle kranten maken gewag van de zaak
hij maakte er geen gewag van, sprak er niet over, deelde het niet mee
[bron: Van Dale Groot woordenboek der Nederlandse taal 1.0 plus (cd-rom), gebaseerd op de dertiende uitgave]
ingejanse.nl: dingen die ik doe
nieuws: Stanford biedt studiemateriaal via iTunes aan
driehonderdOp dit moment lijkt het aanbod met zijn driehonded bestanden
??...maar het is de bedoeling dat dit in 2006 gevoelig uitgebreid wordt...
[ Voor 25% gewijzigd door smooky op 26-10-2005 09:34 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
in staat...en stelt je als gebruiker instaat om...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Gefikst
...zodat bellen naar vaste- en mobilenummers mogelijk wordt.
Even daargelaten of mobiele(telefoon)nummers daadwerkelijk één woord is moet er natuurlijk wel een 'e' bij...waarmee gebeld kan worden naar vaste- en mobiletelefoonnummers.
sorteren...of om de uitvoer te sortere.
Wederom:
in staat...die hier gebruik van maken ook instaat zijn...
[ Voor 88% gewijzigd door Rone op 26-10-2005 13:15 ]
bartware schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:43:
nieuws: iTunes Music Store gaat down under
[...]
in groten getale
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Gefikst
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
nieuws: Multikabel verhoogt downloadsnelheden abonnementen
Er er staat iets teveelVooral de de Power-, XL-lerate- en X-tra-abonnementen worden een stuk sneller
[ Voor 3% gewijzigd door Hark_k op 26-10-2005 16:22 ]
Multikabel verhoogt downloadsnelheden abonnementen
dowload moet download wordenPower gaat van een dowload- en uploadsnelheid...
...waarbij gebruik wordt gemaakt van ip-addressen uit...
Verwijderd
AdrenalineThe Adranaline Vault heeft een prijslijst weten te bemachtigen
...
Op verzoek van AMD heeft The Adranaline Vault deze echter weer verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 21:15 ]
nieuws: Geruchten over nieuwe service van Google: Base
Als je op het eerste plaatje klikt, wordt je doorverwezen naar: http://tweakers.net/src=
Als je op het eerste plaatje klikt, wordt je doorverwezen naar: http://tweakers.net/src=
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Aangepast
Opgelost
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
In Amsterdam Internet Exchange haalt als eerste 100Gbps, laatste zin: "...doorgevoerd door een aantal aantal Nederlandse providers, ...."
[ Voor 5% gewijzigd door Dannr op 27-10-2005 09:39 ]
Nog maar een keer dan, aangezien hij over het hoofd gezien wordt:
Het eindigen op 'en' duidt op een Nederlands meervoud, wat zodoende de tweede 'd' overbodig maakt....waarbij gebruik wordt gemaakt van ip-addressen uit...
* Yoeri gaat dit zometeen allemaal fixen
...voor producitieomgevingen waar...
Fixed, thx
...waar mensen van alles in kunnen plaatsten...
Fixted, thx
Wel zal zoveel mogelijk geprobeerd worden nieuwe releases van de Gecko-core te blijven ondersteunen in Galeon.
...met de prestaties die de kaart weet neer te zetten.
[ Voor 25% gewijzigd door Rone op 27-10-2005 11:36 ]
nieuws: Asus GeForce 7800 GTX 'Top' getest
Dit voltooid deelwoord moet "opgeschroefd" zijn, omdat in het werkwoord "opschroeven" een "v" staat.Wanneer de resolutie opgeschroeft wordt naar 1280x1024 pixels
[ Voor 15% gewijzigd door hellfire_ultd op 27-10-2005 11:58 . Reden: Kleine verduidelijking ]
Deze fout staat er nog steedsMarco K schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:22:
nieuws: Multikabel verhoogt downloadsnelheden abonnementen
[...]
Er er staat iets teveel
Ik mis hier even wat er fout is geloof ik..
De rest is gefixt
Bij allebei? Hmm, dan even wat toelichting:Martin Sturm schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:55:
[...]
Ik mis hier even wat er fout is geloof ik..
Voor of achter 'geprobeerd' moet het woord worden staan, anders klopt de zin niet.Wel zal zoveel mogelijk geprobeerd nieuwe releases van de Gecko-core te blijven ondersteunen in Galeon.
Moet 'die' zijn, oftewel een i erbij....maar dat dit ook niet nodig is met de prestaties de de kaart weet neer te zetten.
Kortom: de vetgedrukte dingen in mijn post misten in het nieuwsbericht. Je kunt dus beter even in het nieuwsbericht kijken dan alleen maar naar mijn post
[ Voor 35% gewijzigd door Rone op 27-10-2005 15:30 ]
Titel fout
ddos = Distributed Denial Of Service attack. Een aanval waarbij meerdere computers hetzelfde slachtoffer onder vuur nemen. De bug in de bewuste Lithtech engine maakt een machine, die als multiplayer server dient, kwetsbaar voor een "gewone" niet gedistribueerde aanval: gewoon Denial Of Service, oftewel DoS.
zie nieuws: Lek FEAR kan voor DoS-attack gebruikt wordenLek FEAR kan voor ddosDoS gebruikt worden
ddos = Distributed Denial Of Service attack. Een aanval waarbij meerdere computers hetzelfde slachtoffer onder vuur nemen. De bug in de bewuste Lithtech engine maakt een machine, die als multiplayer server dient, kwetsbaar voor een "gewone" niet gedistribueerde aanval: gewoon Denial Of Service, oftewel DoS.
[ Voor 6% gewijzigd door JumpStart op 27-10-2005 16:21 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Klopt helemaal.. is gefixtJumpStart schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:18:
Titel fout
[...]
zie nieuws: Lek FEAR kan voor DoS-attack gebruikt worden
Nu snap ik het inderdaadr00n schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:08:
[...]
Bij allebei? Hmm, dan even wat toelichting:
[...]
Voor of achter 'geprobeerd' moet het woord worden staan, anders klopt de zin niet.
[...]
Moet 'die' zijn, oftewel een i erbij.
Kortom: de vetgedrukte dingen in mijn post misten in het nieuwsbericht. Je kunt dus beter even in het nieuwsbericht kijken dan alleen maar naar mijn postOf ik moet beter uitleggen
Martin Sturm schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:42:
[...]
Nu snap ik het inderdaadIk had inderdaad even in het bericht moeten kijken.. k was nog niet helemaal wakker denk ik. Het is nu gefixt in ieder geval.
Meteen maar even twee nieuwe:
de...een nieuwe benadering van het softwareontwikkeling...
doorgevoerdDaarnaast zijn er een aantal andere fixes doorgevoer
[ Voor 16% gewijzigd door Rone op 27-10-2005 18:44 ]
Note to self: volgende keer niet alleen het zn wijzigen

Ook maar gedaandoorgevoerd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Bij nader inzien is het natuurlijk zelfs:
'Een aantal' is enkelvoudDaarnaast zijn is er een aantal andere fixes doorgevoerd
Ook UDP-pakketten met een grootte tussen de 8192 en 12881 bytes zorgen ervoor dat de fout zich voordoet.
[ Voor 45% gewijzigd door Rone op 27-10-2005 19:22 ]
Software updates / MSN Messenger 7.5 build 311
Zin is niet af.De nieuwe release kan gedownload worden in de talen Nederlands en Engels en kent ten opzichte van de vorige versie.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De nadruk ligt op 'andere fixes' en dat is meervoud. De rest is done.r00n schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:13:
Bij nader inzien is het natuurlijk zelfs:
[...]
'Een aantal' is enkelvoud
offtopic:
[quote]Smooky schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:32:
[...]
??[/quote]
"gevoelig uitbreiden" [Belg.]
=
substantieel uitbreiden
[q]ge·voe·lig (bn.)
1 sterk reagerend op indrukken en gewaarwordingen => sensibel, sensitief; <=> ongevoelig
2 gemakkelijk door iets getroffen worden => gevoelvol, sensitief, teergevoelig; <=> ongevoelig
3 duidelijk voelbaar => groot
4 lichtgevoelig
5 (van zaken) reagerend op kleine veranderingen
6 moeilijk om te bespreken => beladen, delicaat, teer[/]
[quote]Smooky schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:32:
[...]
??[/quote]
"gevoelig uitbreiden" [Belg.]
=
substantieel uitbreiden
[q]ge·voe·lig (bn.)
1 sterk reagerend op indrukken en gewaarwordingen => sensibel, sensitief; <=> ongevoelig
2 gemakkelijk door iets getroffen worden => gevoelvol, sensitief, teergevoelig; <=> ongevoelig
3 duidelijk voelbaar => groot
4 lichtgevoelig
5 (van zaken) reagerend op kleine veranderingen
6 moeilijk om te bespreken => beladen, delicaat, teer[/]
nieuws: Behuizing met peltierkoeling getest
- alledaagsBij Tom’s Hardware is een review verschenen over een niet allerdaagse behuizing, [...]
- dubbele punt i.v.m. conclusie die hierna komt.Het blijkt dat dit doel bereikt wordt[,] wanneer de peltierkoeling ingeschakeld wordt daalt de temperatuur in de behuizing met 4° Celsius.
nieuws: nVidia's GeForce 6100 IGP-chipsets getest
Moet "onderling" zijn neem ik aan.Elke GeForce 6100-chipset bestaat uit een North Bridge (of Integrated Graphics Processor) en een South Bridge (of Media and Communication Processor) die onderlink verbonden zijn door middel van een 800MHz-HyperTransport-bus.
Tevens is er een spatie gekoppeld aan de link bij dit woord....maar de het record-contrastverhoudingen voor TFT's...
Softwareproducenten vinden het vanzelfsprekend niet leuk dat zijn zij nog geen cent van...
De vetgedrukte 's' staat er dus niet, voor de duidelijkheid...Responsible Young Security Agent...
...Java applicaties, webapplicaties en protals portals...
[ Voor 42% gewijzigd door Rone op 28-10-2005 14:17 ]
Ik bedoelde wel degelijk 'het', vergelijk: de zaak-Janssen, de methode-De Boer, zoiets. Indien geen sprake van een ex aequo kan er natuurlijk nooit een meervoud van 'recordcontrastverhouding' bestaan, nietwaarr00n schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:30:
...maar de het record-contrastverhoudingen voor TFT's...
En de rest is ook weer gefikst.
Taart
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ah, ik interpreteerde het automatisch als fout, maar dit verklaart een en anderRataplan schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:31:
[...]
Ik bedoelde wel degelijk 'het', vergelijk: de zaak-Janssen, de methode-De Boer, zoiets. Indien geen sprake van een ex aequo kan er natuurlijk nooit een meervoud van 'recordcontrastverhouding' bestaan, nietwaar
Altijd welkomTaart

Anyway, next:
'k' erbij...in Chronicles of Riddick blijven de kaarten...
[ Voor 14% gewijzigd door Rone op 28-10-2005 18:31 ]
fix0red
Op de frontpage;
Stichting Leenrecht vindt geen verdeelsleutel
Volgens een bron van Tweakers.net heeft Stichting Leenrecht drie miljoen euro heffingen verzameld hebben
Zin lijkt me niet helemaal te kloppen
Stichting Leenrecht vindt geen verdeelsleutel
Volgens een bron van Tweakers.net heeft Stichting Leenrecht drie miljoen euro heffingen verzameld hebben
Zin lijkt me niet helemaal te kloppen
Cogent en Level 3 sluiten nieuwe overeenkomst
dezeHet conflict tussen Cogent en Level 3, dat eerder dit maand ontstond
nieuws: UPC: nog dit jaar verhoging van snelheden Chello - update
- tenslotteTen slotte wordt de downloadsnelheid van Classic verdubbeld tot 8Mbit.
nieuws: X800 GT versus GTO: duel op grafisch circuit
"aldus de siteDe GTO is de verrassing"
---> (punt en spatie ertussen)
"aldus de site. De GTO is de verrassing"
"aldus de siteDe GTO is de verrassing"
---> (punt en spatie ertussen)
"aldus de site. De GTO is de verrassing"
Nee, 'ten slotte'. In een woord betekent het 'immers', 'per slot van rekening'. In twee woorden 'tot slot', en dat wordt hier bedoeld.
Andere melding doorgevoerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Steve op 29-10-2005 12:17 ]
nieuws: MS dreigt Windows van Zuid-Koreaanse markt te halen
edit:
Nog eentje in hetzelfde artikel:
Lijkt me dat hier dat bedoeld wordt.Of Microsoft daadwerkelijk zijn Windows XP niet meer zal leveren aan de Koreanen is niet erg waarschijnlijk, de dreiging van de softwaregigant is vermoedelijk voornamelijk bedoeld om de KFTC onder druk te zetten.
edit:
Moet zou zijn.Mocht dat gebeuren, dan zal het gevolg wel eens kunnen zijn dat het besturingssysteem van de Koreaanse markt gehaald wordt, aldus de softwarefabrikant.
[ Voor 29% gewijzigd door Soultaker op 29-10-2005 15:07 ]
Aangepast.Soultaker schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:05:
nieuws: MS dreigt Windows van Zuid-Koreaanse markt te halen
[...]
Lijkt me dat hier dat bedoeld wordt.
Zullen is een hulpwerkwoord met meerdere functies. In het gebruik voor de vorming van de toekomende tijd (wat me hier het geval lijkt) kun je zowel zal of zou gebruiken. Het alternatief is dat het gebruikt is als uitdrukking van de niet-werkelijkheid, en dan moet het wel zou zijn. Ik weet niet precies hoe Caroline dit heeft bedoeld en laat het dus staan, omdat het juist *kan* zijnedit:
[...]
Moet zou zijn.
Verwijderd
Foutjes in het afbeeldingenarchief: http://tweakers.net/images/product/86380
Produktfoto's moet telkens productfoto's zijn (geldt voor elke categorie)
En vergeet deze niet, alsook de link ernaar op de hoofdpagina van het afbeeldingenarchief en deze tekst:
Produktfoto's moet telkens productfoto's zijn (geldt voor elke categorie)
En vergeet deze niet, alsook de link ernaar op de hoofdpagina van het afbeeldingenarchief en deze tekst:
Ook hier zou het overal aangepast moeten worden.De zoekopdracht naar afbeeldingen in de categorie Produktfoto's leverde 8772 plaatjes op.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 17:20 ]
...en dat verdere bekrachtiging dus verboden zou moeten worden.
Het programma filtert niet alleen gegevens...
De vetgedrukte letters staan er dus nietHet programma heeft een overzichtelijke interface...
Meukitems gedaan. Het nieuwsje staat nog open.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hallo r00n; fijn dat je er weer bentr00n schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:19:
[...]
[...]
[...]
De vetgedrukte letters staan er dus niet
Insgelijksquinone schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:44:
[...]
Hallo r00n; fijn dat je er weer bentDe laatste vetgedrukte letter is toegevoegd.
Fresh Devices heeft zijn downloadmanager Fresh Download een update gekregen gegeven naar versie 7.40.
het Het programma heeft de volgende veranderingen ondergaan...
Volgens de getroffenenen...
[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 29-10-2005 17:49 ]
Verwijderd
En mijn correctie?

Edit: Nog een foutje:
Volgens de BIN-normen moet je getallengroepen scheiden met een spatie, niet met een punt: http://www.sbi-zottegem.be/tips/binnormen.htmlDe twee getroffen bedrijven mochten vervolgens binnen korte tijd 69.100 e-mails en enkele honderden faxen verwelkomen
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 18:24 ]
Hoort thuis op Devtrack, omdat het geen tekst is die wij kunnen aanpassen.
Zal wel, maar daar houden we ons niet aanVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:09:
[...]
Volgens de BIN-normen moet je getallengroepen scheiden met een spatie, niet met een punt: http://www.sbi-zottegem.be/tips/binnormen.html
[edit]
Enig onderzoek van quinone leert ons dat een punt en een spatie beide mogen: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1/. Mijn voorkeur gaat uit naar de punt en aangezien dat goed geaccepteerd is in Nederland/België, zie ik geen reden daar verandering in te brengen.
[ Voor 18% gewijzigd door Harm op 29-10-2005 19:40 ]
Harm was me voor, maar aangepast is het allemaal wel.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1/Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:09:
[...]
Volgens de BIN-normen moet je getallengroepen scheiden met een spatie, niet met een punt: http://www.sbi-zottegem.be/tips/binnormen.html
De ISO-norm schrijft de spatie als scheidingsteken voor (10 000 000), maar in de praktijk is de schrijfwijze met punten gebruikelijk (10.000.000). We raden aan in geldbedragen een punt als scheidingsteken te gebruiken (€ 10.000.000,-).
Het is raadzaam om in vakgebieden waarin veel belang wordt gehecht aan ISO-normen (bijvoorbeeld de techniek en de exacte wetenschappen) de daarin gegeven richtlijn voor het scheiden van grote getallen (spaties, geen punten) te volgen.
nieuws: Boete en taakstraf geëist voor wraakactie op spammer
Zie ook nieuws: Boete en taakstraf geëist voor wraakactie op spammer
Bron: Eindhovens Dagblad, zaterdag 29 oktober 2005. Deze maakt ook gebruik van dezelde inlogdienst als De Stem, die beiden onder Wegener Dagbladen vallen.
- duizendenDe twee getroffen bedrijven mochten vervolgens binnen korte tijd 69.100 e-mails en enkele honderden faxen verwelkomen, [...]
- twintigduizendVolgens de getroffenen heeft het incident hen rond de zestienduizend euro gekost.
Bron: Eindhovens Dagblad, zaterdag 29 oktober 2005. Deze maakt ook gebruik van dezelde inlogdienst als De Stem, die beiden onder Wegener Dagbladen vallen.
[ Voor 36% gewijzigd door PcDealer op 30-10-2005 04:38 ]
Verwijderd
PcDealer schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 04:36:
[...]
- duizenden
[...]
- twintigduizend
Wat we niet in dit topic willen zien:
Opmerkingen over de inhoud van de teksten
[mierenneukmode]
http://tweakers.net/pricewatch.dsp?Action=Bestelling
note: als je winkelmand leeg is!
en dan:
ken -> kan
[/mierenneukmode]

edit:
of hoort dit hier weer niet
http://tweakers.net/pricewatch.dsp?Action=Bestelling
note: als je winkelmand leeg is!
en dan:
ken -> kan
[/mierenneukmode]
edit:
of hoort dit hier weer niet
[ Voor 16% gewijzigd door webfreakz.nl op 30-10-2005 11:26 ]
'chip' is niet onzijdig, maar mannelijk.Stair heeft de werking van de chip - dat die overigens geen standaard type bleek te zijn...
'een' staat er niet....en er werd eerder ook al een GPS-ontvanger aan gekoppeld.
...met de source in combinatie met Phyton Python 2.0+ en wxPython.
...op een gemakkelijke manier kan plaats vinden.
[ Voor 36% gewijzigd door Rone op 30-10-2005 16:41 ]
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 11:56:
meuktracker: AI RoboForm 6.5.4
funkties >> functies
Aangepastr00n schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:27:
meuktracker: BitTornado 0.3.14a
...met de source in combinatie met Phyton Python 2.0+ en wxPython.
meuktracker: PowerDNS 2.9.19
...op een gemakkelijke manier kan plaats vinden.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Eigenaardig dat nog niemand deze fout heeft gezien 
nieuws: Hobbyisten ontrafelen WiFi-mogelijkheden Nintendo DSNintendo zelf heeft nog geen spellen uitgebracht die de netwerkfunctie van de DS benutten (op 14 november verschijnen de eerste in Amerka, iets later ook in Europa),
Wie weet is het een spelfout/verkeerd gelezen die iemand in de vlugheid heeft neergekwakt...
nieuws: Office 12 ondersteunt naast PDF ook nieuw XPS-formaat
linkje onder "Open Packaging Conventions" is "http://www.microsoft.com/whdc/xps/xpspkg.mspx target="
linkje onder "Open Packaging Conventions" is "http://www.microsoft.com/whdc/xps/xpspkg.mspx target="
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Check de aangehaalde bron in het bericht. Die informatie heb ik overgenomen. Het feit dat een andere krant iets anders meldt, zorgt er nog niet voor dat ik zeker weet welke van de twee gelijk heeft.PcDealer schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 04:36:
[...]
- duizenden
[...]
- twintigduizend
De schrijver in kwestie op je melding gewezen. Ik weet namelijk niet welke link hij wél bedoelde. Bedankt!SWINX schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:30:
nieuws: Office 12 ondersteunt naast PDF ook nieuw XPS-formaat
Wanneer je het ' target=' gedeelte (dus inclusief spatie) weghaalt werkt de link en kom je op de juiste paginaquinone schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:50:
[...]
De schrijver in kwestie op je melding gewezen. Ik weet namelijk niet welke link hij wél bedoelde. Bedankt!
nieuws: Volkskrant gebruikt MSN als krantenjongen
Volkskrant richt zich met deze nieuwe service op jongeren, die de krant nog maar met mondjesmaat weten te vinden.
Nee.
mond·jes·maat (bw.)
1 in kleine hoeveelheid of in kleine hoeveelheden tegelijk => nauwelijks
Zoals het er nu staat is het dus correctVolkskrant richt zich met deze nieuwe service op jongeren, die de krant nog maar nauwelijks weten te vinden.
Dan is het gebruik in België blijkbaar anders dan in Nederland
http://www.google.be/sear...2met+mondjesmaat%22&meta=
90% van de eerste pagina's zijn Belgische links
Zijn wij dan zo verkeerd bezig?
[ Voor 7% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 10:08 ]
Niemand is verkeerd bezig. Het kan best zo zijn dat het in België gebruikelijk is dit op deze manier te schrijven, maar dat lijkt me voor een Nederlandse website irrelevant, nietwaar?Laagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:07:
Dan is het gebruik in België blijkbaar anders dan in Nederland
'met' toegevoegd en zin geherformuleerd
Inderdaad maar het Nederlands is toch onze gemeenschappelijke taal? Er zitten inderdaad wel verschillen in gebruik in maar Het Groene Boekje en de Van Dale hebben we gemeenschappelijkr00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
Niemand is verkeerd bezig. Het kan best zo zijn dat het in België gebruikelijk is dit op deze manier te schrijven, maar dat lijkt me voor een Nederlandse website irrelevant, nietwaar?
Maar klopt het nu wel?testcase schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:30:
'met' toegevoegd en zin geherformuleerd
Html-code opschonen (ofwel een " toevoegen) deed ook wonderenr00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:52:
[...]
Wanneer je het ' target=' gedeelte (dus inclusief spatie) weghaalt werkt de link en kom je op de juiste pagina
http://vrttaal.net/taalda...esties/m-mz/tk-1074.shtml : 'met' weer weggehaaldLaagvliegerke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
Inderdaad maar het Nederlands is toch onze gemeenschappelijke taal? Er zitten inderdaad wel verschillen in gebruik in maar Het Groene Boekje en de Van Dale hebben we gemeenschappelijkMisschien zijn beide correct maar het kan even goed zijn dat ons gebruik volledig verkeerd is. Even een Van Dale opzoeken want online kan ik niet onmiddellijk iets vinden...
[...]
Maar klopt het nu wel?Daar durf ik geen uitspraak over doen.

Ah, jouw zoekwerk levert meer op dan het mijne. Bedankt voor deze ophelderingtestcase schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
http://vrttaal.net/taalda...esties/m-mz/tk-1074.shtml : 'met' weer weggehaald
Ook goedemorgenquinone schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:54:
[...]
Html-code opschonen (ofwel een " toevoegen) deed ook wonderenBedankt, en goedemorgen.
Dat gaat helemaal goedkomen, al gaan we er natuurlijk van uit dat deze tot een minimum beperkt zullen blijvenFijn dat al mijn fouten vandaag weer niet onopgemerkt zullen blijven
[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 31-10-2005 11:21 ]
Een minimum ja, alhoewel ik niet zou willen dat je heel de dag voor niets je kersverse 14e editie van de Van Dale aan stof bladertr00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:16:Dat gaat helemaal goedkomen, al gaan we er natuurlijk van uit dat deze tot een minimum beperkt zullen blijven
...wat vervolgens als zelfstartende cd of dvd kan worden gebrand.
Tweemaal 'in'...bijvoorbeeld in een installatie-cd worden ingevoegd...
'Is het mogelijk' of 'is er de mogelijkheid'.Daarnaast is er nu ook mogelijk de updates los te installeren.
[ Voor 64% gewijzigd door Rone op 31-10-2005 13:37 ]
+e -in erhetr00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
[...]
Tweemaal 'in'
[...]
'Is het mogelijk' of 'is er de mogelijkheid'.
[onder de noemer: zeg het met opmaak]
Op de plek van het vetgedrukte woord staat niets. Ik heb de vrijheid genomen er 'broer' in te vullen, maar hier is natuurlijk plek voor variatie, aangezien er verderop in het artikel al 'oudere broer' voorkomtDe D2X onderscheidt zich echter van zijn jongere broer door een...
Wellicht staat 'formaat' hier beter?In het Nikon-DX-format...
[ Voor 28% gewijzigd door Rone op 31-10-2005 15:04 ]
Weer iets geleerd!testcase schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
http://vrttaal.net/taalda...esties/m-mz/tk-1074.shtml : 'met' weer weggehaald
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 31-10-2005 15:16 ]
Ongeacht het gegeven dat ik het licht met je eens bent het volgende:r00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:54:
Wellicht staat 'formaat' hier beter?
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
* Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
* Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).
Er is geen sprake van een aperte fout, slechts van een stijlvoorkeur. Zeker bij een stuk met veel technische termen kun je dit soort dingen verwachten.
nieuws: Google huurt werknemers in voor OpenOffice.org
OpenOffice.org (tikfoutje, ook bij C.Net zijn ze niet bepaald consequent) is een office-pakket. De tekstverwerker heet Writer.
OpenOffice.org (tikfoutje, ook bij C.Net zijn ze niet bepaald consequent) is een office-pakket. De tekstverwerker heet Writer.
Saved by the buoyancy of citrus
Aanvullend daarop:Cyphax schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:02:
Het is OpenOffice.org (OOo). Open Office is een naam dat door een ander bedrijf is geregistreerd en mag daarom niet meer gebruikt worden voor OOo. (Zie http://nl.openoffice.org/ooo-en-oo.html)
Je hebt helemaal gelijk. Na een aantal nieuwsposts tegengekomen te zijn die stuk voor stuk spel- en tikfoutvrij waren moet je íets doen hèquinone schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:10:
[...]
Ongeacht het gegeven dat ik het licht met je eens bent het volgende:
* Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
* Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
* Opmerkingen over plaatjes, links, advertenties, Pricewatch-koppelingen, etc.;
* Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).
Er is geen sprake van een aperte fout, slechts van een stijlvoorkeur. Zeker bij een stuk met veel technische termen kun je dit soort dingen verwachten.
Anyway, tot nu toe ook maar één (en dat is eigenlijk nog een twijfelgeval):
Keep up the good workProcessen kunnen op de zelfde dezelfde host in het LAN...
Inderdaad. Aangepast.Cyphax schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:02:
Inderdaad deel twee. Aangepast. Beiden bedankt!Crash_neo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:42:
Het is OpenOffice.org (OOo). Open Office is een naam dat door een ander bedrijf is geregistreerd en mag daarom niet meer gebruikt worden voor OOo. (Zie http://nl.openoffice.org/ooo-en-oo.html)
Aangepast. Bedankt.r00n schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:50:
Anyway, tot nu toe ook maar één (en dat is eigenlijk nog een twijfelgeval):
Nog één bericht zometeen online zetten. Wie weet kom ik geheel schrammenvrij door het r00n-filter vandaag. Zet de taart maar koud!Keep up the good work
edit: leef je uit (inclusief extragratis poll voor meer foutdetectiekansen!)
[ Voor 15% gewijzigd door Inge Janse op 31-10-2005 19:04 ]
Dit topic is gesloten.