Toon posts:

MAXTOR HD HEEEELP

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om de boot sector te herstellen maar met de gebruikte programma's geeft dit een error, ...

pc herkend de schijf dus nog wel kan ze alleen niet meer lezen.

Ik ben al enkele dagen bezig om data terug te vinden (recovery tools) maar op het einde krijg ik de files nooit te pakken omdat dit dan demo/ shareware versies zijn.

wie kan mij met dit probleem verder helpen!????

groeten, grindal

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 10:42

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

wat is er precies gebeurd?

Bedankt alvast

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:55:
[...]
Ik ben al enkele dagen bezig om data terug te vinden (recovery tools) maar op het einde krijg ik de files nooit te pakken omdat dit dan demo/ shareware versies zijn.

wie kan mij met dit probleem verder helpen!????
[...]
je hebt al een oplossing (recovery programma) en nog moeten we je helpen?
betaal voor zo'n programma en je probleem is opgelost (en in het vervolg backuppen)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

ja ik kan je op zich wel helpen... Koop de software bijvoorbeeld? Verder niet als flame bedoelt maar dat kan je zelf ook bedenken.

Als je de data hebt gerecovered kan je eventueel nog een Low Level Format proberen, deze pakt volgens mij ook de MBR mee, en anders is daar ook weer aan te knoeien met andere software.

Het zou trouwens helpen als je wat meer specs kon geven. Type hd, mobo etc.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit al doorgelezen? OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? :)
Je zult toch echt moeten betalen om weer bij je bestanden te kunnen.

[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 01-10-2005 21:01 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Ik mis nog een hoop info. Wat heb je gedaan dat ie zo is? Kan je de partities wel zien? Welke tools heb je precies gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
het is een maxtor hd van 200Gig, heb al een keertje partition table doctor 3.0 gebruikt maar dit proggie kon de hd niet herstellen. (bootsector ed) (had fixboot laten runnen)

nu nog bezig met advancedrecovery easeus datarecoverywizard maar deze blijft nu in de helft van zijn proces "hangen"...

ook partion magic 7 geprobeerd maar geeft algemeen ook een error dat deze de disc niet kan lezen

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Probeer de hd eens in een ander systeem te hangen, misschien dat deze de partities wel kan zien, en dan kan je de data backuppen en vervolgens de harde schijf formatteren. Partition magic is wat dat betreft wel heel erg kieskeurig, ik heb ook een 'probleemschijfje' hier wat bootsectordingen betreft. en dat is ook een maxtor :r

[ Voor 38% gewijzigd door stefan001 op 01-10-2005 22:16 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

maar op het einde krijg ik de files nooit te pakken omdat dit dan demo/ shareware versies zijn.
8)7

1) koop de software
2) probeer freeware alternatieven

3) gebruik in het vervolg een normale topictitel
4) neem de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens aandachtig door
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.