Maak je eigen 2mtr projector tv, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
Zat op ebay een beetje rond te browsen, kwam ik dit ineens tegen. Wat denken jullie, kan dit? Is het een fake?

Of zijn er misschien mensen die weten hoe dit werkt en eventueel ervaringen?

hier de link

Verwijderd

Lijkt me gewoon onzin..
je gebruikt je eigen tv en het systeem ondersteund high definition? :X

Zou er niet teveel van verwachten..

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De meest goedkope manier van het maken van een beamer die ik ken is de versie met een TFT scherm. Voor een paar honderd euro heb je dan een prima beamer. Voor meer info zie:
http://www.diybeamer.nl/

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
Ben bang dat de licht opbrengst van de gemiddelde TFT niet genoeg is om een mooi plaarje op de muur te projecteren. Lijkt ook me dus ook gewoon grote onzin. Bij al die plaatjes zie ook steeds alleen maar de projectie maar niet de bron en het plaatje waar de zogenaamde bron op staat, daar staat hij uit.

Onzin dus en gewoon geld klopperij.

Verwijderd

dat ene foto'tje waar het videobeeld op pauze staat, met daarboven Video1 doet me enorm veel denken aan de bronselectie die je met een beamer kan maken. Ik heb nog nooit een tv geweten waar Video1 op komt (kan natuurlijk ook zijn omdat ik niet zo veel tv's heb :+). Volgens mij is dit gewoon een beamer in actie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2005 16:51 ]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 19:00

Jag

Ja, je gebruikt natuurlijk niet de backlight van die TFT :+ , alleen het LCD paneel.

Maar die advertentie van een beamer maken van je eigen tv, is echt pure onzin en oplichterij. De advertentie staat ook vol met spelfouten (d/t, schijnt erg lastig te zijn). Het komt erop neer dat je een lens voor je tv moet bouwen. Waar je die lens vandaan moet halen weet ik niet. Maar een tv heeft zoiezo te weinig licht opbrengst om mee te kunnen projecteren.
Als je een beamer wilt moet je gewoon sparen. Een mooie moderne digitale projector kost gewoon meer dan €1000,- en voor minder moet je het niet doen.
Ik denk dat als je goedkoper wilt en je het niet erg vindt om lang aan het tweaken te zijn, dat je dan beter voor een 2e hands CRT projector kan gaan. Die zijn volgens mij voor redelijk weinig te krijgen als je goed rondkijkt.

Edit: ja dat plaatje van dat voetbalspelletje met die gast ervoor lijkt me ook geen plaatje van geprojecteerd tv beeld. En dat verhaal over HD slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Een tv accepteert alleen maar PAL, dus de rest kan je vergeten.

[ Voor 14% gewijzigd door Jag op 01-10-2005 17:00 ]

Verwijderd

dit is gewoon pure oplichterij. als ik jou was zou ik die link ff doorgeven aan de politie misschien dat die dat kunnen natrekken...

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:01:
dit is gewoon pure oplichterij. als ik jou was zou ik die link ff doorgeven aan de politie misschien dat die dat kunnen natrekken...
daar dacht ik dus inderdaad dus ook al aan, het is gewoon onmogelijk. Wel vindingrijk, denk dat er wel mensen in trappen :(

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verkoper: therightpurchase4you

Die verkocht/verkoopt ook pfd files met hoe je 1000 euro in de week verdient zonder ook maar iets te doen. Ze (het is een vrouw) heeft zelfs nog gereageerd in het topic erover een klein tijdje geleden.

Kansloos dus. Jammer dat Ebay hier niet tegen optreed.
:)

Verwijderd

Als je even kijkt naar de feedbacks die reeds gegeven zijn, zie je dat ze het altijd al wel ontvangen hebben, maar nog moeten beginnen lezen of het pakje nog open moeten doen...

Waarom zou er nog niemand gereageerd hebben om te zeggen dat het werkt?

Volgens mij kan dit ook niet. Als je ziet wat een lichtopbrengst dat zou moeten geven, dan kan dit onmogelijk met een tv alleen...

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Metal schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:05:
Verkoper: therightpurchase4you

Die verkocht/verkoopt ook pfd files met hoe je 1000 euro in de week verdient zonder ook maar iets te doen. Ze (het is een vrouw) heeft zelfs nog gereageerd in het topic erover een klein tijdje geleden.

Kansloos dus. Jammer dat Ebay hier niet tegen optreed.
:)
Indeed, we kennen deze verkoper al (helaas). :r

Lees dit topic maar eens: ebay.. 1000euro per week verdienen mogelijk?

linkje naar het overzicht van de negatieve feedback van deze verkoper: hier

[ Voor 13% gewijzigd door Neobahamuth op 01-10-2005 17:46 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Als je het serieus wilt doen zou ik deze guide eens lezen op THG:
http://www.tomshardware.com/howto/20041113/index.html

Verder kun je hier ook heel veel over vinden op GoT maar ook door te zoeken met bv Google.

[ Voor 1% gewijzigd door Stuff op 01-10-2005 17:54 . Reden: typo ]

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die guide van Tomshardware is overigens gemaakt naar aanleiding van zo'n Ebay aanbieding:
This article was inspired by offers on eBay for home projector construction manuals for around $20 that, on closer inspection, proved to be thoroughly useless.
Het zijn dus inderdaad waardeloze advertenties.

Verwijderd

Neobahamuth schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 17:44:
[...]

Indeed, we kennen deze verkoper al (helaas). :r

Lees dit topic maar eens: ebay.. 1000euro per week verdienen mogelijk?

linkje naar het overzicht van de negatieve feedback van deze verkoper: hier
Whaha 1000euri per week :O

Zeker door nutteloze advertenties op ebay te zetten en goedgelovige mensen erin te laten trappen :>
Zou ze echt 250van die "beamers" per week verkopen? :P

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 20:45
dat plaatje van een spel is volgensmij gewoon een screenshot :P

Verwijderd

Het is zeker wel mogelijk heb het zelf ook gemaakt. Je maakt als het ware een kast om je tv en daarvoor doe je de lens.
Hoe groter het beeld hoe minder licht ,dus minder kwaliteit

Verwijderd

wat een oplichters, dat zijn die handleidingen die gewoon gratis op internet staan en daar vragen ze dan 3,95 voor. Vuile sgoften zijn het gewoon. Ik kots op deze mensen.
Even voor de duidelijkheid:

Wat krijgt u dus opgestuurd per email (*)?
wat een lachertje

Verwijderd

Ebay.com: Gratis 150" tv...

Dat is al eens langsgekomen, of het werkt laat ik in het midden, maar promotie voor een bouwplan via e-mail, dat is geen AV materiaal. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.