Toon posts:

Prescott 3.0 @ 3.8 Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn setupje is:
MSI 875P NEO
Prescott 3.0HT
Corsair XMS 1024 PC3200 Dual channel
Asus AX800XT Platinum Edition :9~

Nou heb ik mijn 3.0 op 3.8 :9~ gekregen. Ik heb dit in de bios gedaan maar nu kan weet ik niet hoe ik de Vcore moet verhogen in mijn bios, want ik kan wel bij PC Health Status mijn voltages bekijken maar niet veranderen? hoe?

ik heb wel in het MSI Core Center mijn Vcore verhoogt naar 1.45 maar als ik daarna opnieuw opstart dan krijg ik in de bios te zien dat de Vcore maar op 1.38 ofzo staat en lang niet op die 1.45???

En mijn FSB loopt nu dus op 253Mhz maar mijn geheugen ook, terwijl mijn geheugen standaart op 200Mhz :Z moet lopen. Maakt dit veel uit?

Ik hoop dat ieman antwoord op mijn vraag heeft. _/-\o_

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

je eerste vraag kan ik geen andwoord op geven maar je 2e wel

jouw geheugen XMS dat is meen ik best wel goed te overclocken, je systeem presteerd het beste als je geheugen op de zelfde snelheid draaid als je FSB, dat doet het nu dus en als je systeem stabiel is kan je het prima zo laten :)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Verwijderd

Topicstarter
En als ik nu verder wil overclocken? mag het dan ook 1:1 blijfen als ik bijvoorbeeld straks 270mhz draai? :9~

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 13:44:
En als ik nu verder wil overclocken? mag het dan ook 1:1 blijfen als ik bijvoorbeeld straks 270mhz draai? :9~
lees het overclockings FAQ eens door jongen ;)
klik

ja zolang je systeem stabiel blijft inprincipe wel, maar dit is allemaal opzoek werk :), kijk ook eens in het PMG FAQ

[ Voor 34% gewijzigd door GoldenSample op 01-10-2005 13:53 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hoi MastaMarco,

Welkom op GoT :) De vraag die je stelt is echter een beetje basic hier, en staat dan ook opgenomen in onze FAQ :) (het linkje wat GoldenSample al gaf) ik zou je dan ook willen aanraden om deze goed door te lezen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.