Toon posts:

File recovery XP

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een externe harddisk van 160GB. Daarop 4 partities. Op een partitie stond nogal wat muziek en vele foto's. Ik kon er niet meer bij komen en kreeg de melding dat de schijf niet geformateerd zou zijn. Dat was hij dus wel. Blijkt die eerste partitie waar die data dus op stond ineens een lokaal station R: te zijn, grootte 0 Kortom. Ik ben alles kwijt wat daarop stond. Tenminste. Als ik kijk met PC Inspector File recovery zie ik alleen maar een hoop shit. Ik probeer dus nog iets te redden mits dat lukt.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn geweest en hoe dit te voorkomen behalve een backup maken. Overigens Deze harddisk was dus de backup harddisk! De andere drie partities zijn nog intact.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 20:52 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:33:
Wat kan hiervan de oorzaak zijn geweest?
* Han pakt glazen bol er bij....

Nee, even serieus. Het kan zijn dat de schijf aan het einde van zijn latijn is. Heb je de harddisk al getest?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:35:
[...]

* Han pakt glazen bol er bij....

Nee, even serieus. Het kan zijn dat de schijf aan het einde van zijn latijn is. Heb je de harddisk al getest?
3weken geleden gekocht!

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt daar heb ik wat aan. Ik hoop dat ik die bestanden nog terug kan krijgen. Ik heb na het probleem niet meer op die disk geschreven omdat je het anders helemaal wel kunt vergeten.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ow wacht, je hebt er één gekocht met een stikker 'defecten pas na twee jaar'?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vervelend dat je data weg is, maar als jij zelf niets gedaan hebt (je hebt bv. niet Windows geherinstalleerd en bent vergeten een servicepack te applyen ofzo?) dan kunnen wij natuurlijk ook niet gaan gokken waarom je harddisk opeens gek doet :)

Ga inderdaad even aan de slag met die linkjes zoals die in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ staan, daarnaast is er echt al heel, heel veel te vinden op GoT over het terughalen van data en ik denk dat dit topic daar niet zo heel veel meer aan toe gaat voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.