[MSN7.5]Je hebt niet de vereiste rechten om MSN Messenger ..

Pagina: 1
Acties:
  • 876 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Ik zit weer eens met een typisch Windows probleempje.

Heb hier een PC staan, net helemaal kaal geinstalleerd met:
- XP SP2 NL.
- Office 2000
- Nero 7.0
- AutoPatcher_XP_PRO_SP2_AUG2005_NLD_FULL geinstalleerd met bijna alle opties.

Ik doe zulke installatie aantal maal per week, maar nu wil ik tot slot MSN 7.5 NL erop zetten(van MSN site gedownload)en nu krijg ik de volgende melding:
Je hebt niet de verieste rechten om MSN MEssenger te installeren op deze computer. NEem contact op met ieamnd die over alle rechten voor deze computer beschikt.

Ingelogde gebruiker is een beheerder en dus lid van de Adminstrator groep.

Via google kom ik op een collega form uit in een draadje met iemand met hetzelfde probleem: http://forum.tweakzone.nl/topic/59884 dit topic is al 4 dagen dood zonder oplossing.

Ik heb ook al geprobeerd opnieuw te downloaden en via het ActiveX applet van MS te installeren, alles lever dezelfde melding op.

Wat is hier aan de hand?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Raar.
Windows denkt dus dat je beperkte rechten hebt?

Ik heb ooit via via eens gehoord dat iemand zo'n zelfde probleem had (niet MSN dan). Dat kwam vanwege dat de PC in een domein stond.
Heb je die PC (of ga je die) ook soms in een domein gezet?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Rechten vernaggeld. Probeer even de setup security settings terug te zetten.

Pas wel op dat je gebruikers niet eruit gegooid worden ;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• borgdaville
NOpe niet een domein, netwerkinstellingen allemaal standaard! Is verse install.

Deze:
Probeer even de setup security settings terug te zetten.

snap ik niet, gebruikers verwijderen is niet eens een probleem..tis een verse installatie! Als ik maar weer nieuwe aan kan maken komt alles goed!

Verwijderd

Kijk anders even op msn problems.

Succes ermee en we horen wel of het je is gelukt.

• borgdaville
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 10:08:
Kijk anders even op msn problems.

Succes ermee en we horen wel of het je is gelukt.
die unreg en regserver ga ik proberen vanavond als ik weer thuis is, hoop dat hem dat is! pc moet vanavond terug naar het baasje!

Balen dat ik het niet kan testen direct maar, Iemand nog andere suggesties?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je het ook al geprobeerd zonder die autopatcher?

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

borgdaville schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:17:
snap ik niet, gebruikers verwijderen is niet eens een probleem..tis een verse installatie! Als ik maar weer nieuwe aan kan maken komt alles goed!
Uitvoeren -> MMC -> Bestand -> Module toevoegen -> Beveiligingsconfiguratie en -analyse toevoegen -> Rechtermuisknop Beveiligingsconfiguratie en -analyse -> Database openen -> naam invullen... -> Sjabloon selecteren (staan in C:\Windows\Security\Templates) en dan kies je voor Setup Security -> Weer rechtermuisknop Beveiligingsconfiguratie en -analyse -> Analyseren -> Configureren.

Waarschijnlijk op een of andere manier spyware opgelopen. Die veranderen de rechten zodat je ze niet kan verwijderen :o

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• borgdaville
Glashelder schreef op donderdag 29 september 2005 @ 12:16:
[...]

Uitvoeren -> MMC -> Bestand -> Module toevoegen -> Beveiligingsconfiguratie en -analyse toevoegen -> Rechtermuisknop Beveiligingsconfiguratie en -analyse -> Database openen -> naam invullen... -> Sjabloon selecteren (staan in C:\Windows\Security\Templates) en dan kies je voor Setup Security -> Weer rechtermuisknop Beveiligingsconfiguratie en -analyse -> Analyseren -> Configureren.

Waarschijnlijk op een of andere manier spyware opgelopen. Die veranderen de rechten zodat je ze niet kan verwijderen :o
welke naam moet ik invullen?

Verwijderd

Ben je lokaal ingelogd of op het domein? Je kan ook met je rechtermuisknop en shift ingedrukt op de exe drukken en dan kiezen voor uitvoeren als misschien dat dat helpt?

Succes.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Maakt niet uit...sjfaspj will do it :+

• borgdaville
kheb MSN kunnen installeren alleen een iets oudere versie van 7.5 die ik nog ergens op mijn harddisk had staan. Waarschijnlijk zit er gewoon een bugje in de installer van de allerlaatste versie!

Typisch MS probleempje!

Verwijderd

Wat een kut oplossing, zit met hetzelfde probleem alleen heb ik geen oudere versie van 7.5 op mijn schijf staan :( Maar in één ding heb je gelijk, typisch zo'n stom MS probleem. Er is maar één gebruiker hier dus wat nou niet de vereiste rechten :(

Edit: Ok betatje draait nu uit de meuktracker, kan ik iig mijn bluemountain ripper gebruiken >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 13:24 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Heeft nog niemand van Runas gehoord hier?
laat die installer maar eens lopen als Administrator.
Kans is aanwezig dat ie het dan wel doet (SID check) maar niet met de groep Administrators.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Probleem al een paar keer aangekaart geweest. Zie bijv.:
* [rml][ MSN] geen rechten om MSN 7.5 te installeren[/rml]
* http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/59884
* http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/59214[list]

Maar tot op heden nog nergens een werkende oplossing gevonden. ;( ;(
Ook de inzet van het RUNAS-commando leidt overigens bij dit probleem niet tot de gewenste oplossing, c.q. installatie van MSN 7.5.
Misschien onder deze hernieuwde topic dan maar?_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door roba op 23-10-2005 16:50 ]

The desire to know is natural to all good people!

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Nog steeds niemand die met een verlossende reactie op de proppen kan komen? ;( Het zou toch haast een echte uitdaging voor iemand moeten kunnen worden. Het heeft er immers steeds meer de schijn van dat er ogenschijnlijk geen oplossing voor is. Tja, uiteraard kunnen er lagere versies dan of de beta versie van 7.5 gebruikt worden. Maar daar gaat het nou net effe niet om. Dus ....wie? :? :?

Verwijderd

Nou echt verlossend is het niet maar meld het wel even. Ik had dus die beta uit de meuktracker draaien! (sinds me vorige bericht ca 3 dagen terug dus) Mijn messenger staat dagelijks open en gister ineens een update uit het niets :? Kep dus nu wel de normale 7.5 versie draaien :?

Ps: Wel de engelse versie, maar dat boeit me niet!!!

Edit:Mmmm, ik wou de nieuwe 7.5 installeren bij mijn vriendin op win2000, dat kan dus ook niet meer, xp only! Hufters zijn het, ze hebben gewoon die installer verkracht, onzin natuurlijk dat deze versie niet op win2000 zou draaien. Wordt dus wachten op iemand die de installer in wat fatsoenlijks veranderd zodat je geen zeik berichten meer krijgt over rechten en/of dat je even moet updaten naar een compleet nieuw OS |:(

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 14:59 ]

• borgdaville
Zow mijn topic nog actief. Ik blijf het in de gaten houden, ik hoop dat ooit iemand een oplossing vind en hier plaatst als die er uberhaupt is.

Ik kom dit probleem nog steeds regelmatig tegen, enigste "oplossing" op dit moment is via google een of andere verdwaalde versie avn MSN 7.5 downloaden en installeren.
Heeft nog niemand van Runas gehoord hier?
laat die installer maar eens lopen als Administrator.
Kans is aanwezig dat ie het dan wel doet (SID check) maar niet met de groep Administrators.
Heb jij wel eens van lezen gehoord, deze oplossing is al geopperd in dit topic en werkt dus blijkbaar niet.

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

De officiele 7.5 NL-versie wil zich dus niet laten installeren en geeft onder XP-Pro NL het rechten probleem. :( Daar schijnbaar niemand met een oplossing kon komen en ik dus noodgedwongen - tegen mijn zin - met de 7.5 Beta moest werken ben ik naarstig blijven speuren. Elders vond ik den update 7.5 Build 306. Geprobeerd. Installatie verloopt 100% vlekkeloos en zonder enig gemekker over rechten. :) Blijkt het een Engelse versie te zijn. Afijn. :|

Zie vandaag een nieuwe versie verschijnen: MSN 7.5 Build 311. Zowaar, zowaar een UK én een NL versie. Direct de NL versie geprobeerd. Helaas ... Deze geeft wederom de oude - inmiddels vertrouwde - foutboodschap, dat ik niet de juiste rechten heb. |:( 'k Snap dat niet. 8)7

Vervolgens dus de UK-versie maar weer eens geprobeerd van de nieuwe Build 311. En ja hoor .... Geen enkel vuiltje aan de lucht. Hij laat zich probleemloos installeren en alles doet wat het moet doen. Kan iemand dat mij verklaren? :? Zit zoiets inderdaad in de "Installer" zoals iemand opperde? En zo, is daar dan een list voor te vinden zodat met wellicht dat kunstjes - toch de door mij feitelijk gewenste NL-versie te installeren valt? _/-\o_

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 12:48
In de meuktracker van de laatste msn staat hoe je language files kunt kopieeren.. misschien is dat een optie.. maar het blijft idd een vaag probleem.

Pvouput live

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Ik heb het probleem dan nu getakeld door MSN 7 NL te installeren en daarna. wachten totdat die en update gaf naar MSN 7.5 en warempel enkele dagen later kreeg ik een melding
er is een nieuwe versie van MSN beschikbaar
ik dat is aanklikken en jawel hoor draai nu mooi weer MSN 7.5 met a-patch 1.33 RC1.

Maar aangezien het nogal moeilijk is om aan oudere MSN versies is te komen. Is het misschien eerst even handig om bij je vrienden en familie te vragen of ze toevallig nog een *.MSI of *.EXE bestanden hebben rond slingeren van de oude MSN.

Mocht dit niet lukken dan wil ik hem wel online zetten. Met deze optie is het mij dus gelukt. Ik hoop jullie ook.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik snap werkelijk niet wat jullie probleem is, buiten dan dat je een verneukt systeem hebt.
Ik heb hier net 7.5 build 306 NL geinstalleerd met runas, geen enkel probleem (afgezien van dat ik 'm nu weer van mn systeem af mag slopen).

Uiteraard doe ik geen klikklikklaar installatie dus al die "MSN als startpagina" meuk gaat uit.
Ook heb ik geen S&D of AntiSpyware op de achtergrond lopen die eventueel dwars zouden kunnen liggen..

[ Voor 32% gewijzigd door alt-92 op 30-10-2005 16:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• loodgieter

loodgieter

BackSlash32 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:04:
Ik snap werkelijk niet wat jullie probleem is, buiten dan dat je een verneukt systeem hebt.
Ik heb hier net 7.5 build 306 NL geinstalleerd met runas, geen enkel probleem (afgezien van dat ik 'm nu weer van mn systeem af mag slopen).

Uiteraard doe ik geen klikklikklaar installatie dus al die "MSN als startpagina" meuk gaat uit.
Ook heb ik geen S&D of AntiSpyware op de achtergrond lopen die eventueel dwars zouden kunnen liggen..
Dat heeft niets met een verneukt systeem te maken. ik heb dit probleem nog noit gehad en ik heb ook nog nooit spyware of iets anders op me pc gehad. Dat jij zo goed bent kunnen wij niet aan doen |:( .

EN had toevallig nog helemaal geen spyware shit ginstalleerd omdat ik heb net opnieuw had ginstalleerd. en alleen nog maar de update site van microsoft had bezocht. dus spyware had er ook niet op kunnen zitten.

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Mag ik TWIX bijvallen in zijn reactie? Als redelijke 'newbe' met MSN was ik tamelijk overdonderd door het commentaar van BackSlash32. Begon o.b.v. zijn eerder al genoemde Runas-oplossing niet alleen te zoeken naar hoe daar mee om te gaan, maar ook te twijfelen aan het aldanniet hebben van een 'verneukt systeem'. Met de stelligheid waarmee de mening geponeerd werd zou het toch zeker echt aan mij moeten liggen.

Gelukkig dat TWIX het allemaal terugbrengt tot de juiste verhoudingen. Heeft misschien wel te maken het het eveneens hebben van de sergeantsrang ;)

'k Ben nu alleen nog even benieuwd naar WAAR de update melding van "er is een nieuwe versie beschikbaar" verscheen. Kwam die gewoon onder MSN Messenger naar voren, was dat bij MSN Vandaag, of ...? 'k Lees het graag, want ik heb mijn 7.5b311-UK versie inmiddels vervangen door MSN 7.0b777-NL en hoop op de vergelijkbare - automatische - oplossing. 'k Moet dan wel even scherp hebben onder welke toepassing alert moet zijn.

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 20:20
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:04:
Edit:Mmmm, ik wou de nieuwe 7.5 installeren bij mijn vriendin op win2000, dat kan dus ook niet meer, xp only! Hufters zijn het, ze hebben gewoon die installer verkracht, onzin natuurlijk dat deze versie niet op win2000 zou draaien. Wordt dus wachten op iemand die de installer in wat fatsoenlijks veranderd zodat je geen zeik berichten meer krijgt over rechten en/of dat je even moet updaten naar een compleet nieuw OS |:(
Zie het andere topic over MSN 7.5 en windows 2000. Het kan wel.

Verwijderd

roba schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:18:
Mag ik TWIX bijvallen in zijn reactie? Als redelijke 'newbe' met MSN was ik tamelijk overdonderd door het commentaar van BackSlash32.
Je kunt ook beter gewoon niet reageren op dat soort slappe reacties! Hij heeft sowieso al een niet standaard manier gekozen voor het installeren van....plus er zijn complete volksstammen die 7.5 niet zonder slag of stoot kunnen installeren, ligt dat nou allemaal aan onze systemen die al jaren probleemloos draaien en nu alleen shit hebben met messenger 7.5............wriiiiiiiiiight :Z

Verdersss verhaal wordt nog gekker, ik had natuurlijk die beta en na een paar dagen kwam een auto update, toen draaide ik de 'normale' engelse versie. En luister ik ben echt niet gek hoor maar het viel me gister ineens op, de engelse versie was uit het niets nederlands geworden. Nee ik heb niets hoeven in te drukken cq bevestigen zoals bijv bij die update. Ik snap uberhaubt niet waar die update vandaan is gekomen, ik draaide al maanden 7.0...... |:( Spookt hier 7(8)7

@Ierlandfan, ik heb reeds een versie gevonden op mess.be voor windows2000! Op de volgende site staan waarschijnlijk versies voor ook andere OSsen, al kan ik die niet controlleren!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 12:55 ]

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook

het begon na het installeren van Autopatcher XP. Of dit de reden is weet ik niet. Maar na de installatie van dit programma ging msn updaten niet meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:49:
Ik heb dit probleem ook

het begon na het installeren van Autopatcher XP. Of dit de reden is weet ik niet. Maar na de installatie van dit programma ging msn updaten niet meer.
+1 interessant, ik heb idd in september voor het eerst die autopatcher gebruikt. Zou deze voor problemen zorgen dan, mensen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2005 13:01 ]

Verwijderd

BackSlash32 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:04:

Ik heb ook totaal geen verneukt systeem, het loopt echt heel smooth en mooi onderhouden. Het enige wat niet werkt is msn updaten.
1000en pubers in Nederland installeren dit programma zonder problemen ;) En net hier lukt het een paar mensen niet... Het is mij opgevallen dat wij toevallig allemaal 'Autopatcher XP' geinstalleerd hebben. Misschien dat dit iets heeft verpest voor het installeren van MSN.
Didaaf, borgdaville, allebei Autopatcher XP en allebei problemen net als hier. Heeft Roba ook Autopatcher XP geinstalleerd?

Ik ga even proberen op te zoeken en te testen of dit problemen kan leveren.

• loodgieter

loodgieter

Het kan ook zijn dat de nieuwe Windows Installer 3.1 (KB893803) niet met de nieuwe MSN 7.5 overweg kan. Of de door autopatcher meegeleverde Windows Installer problemen geeft.

En dat die puber allemaal wel msn kunne instaleren komt omdat er al zoveel spyware op staat door dat mess.be gedoe dat ze geen eens in degaten hebben dat dat door iemand van buiten af word gedaan. (misschien BackSlash32 wel :P)

Verwijderd

Pc geregeld voor het vrouwtje die in tegenstelling tot de vorige wel knap xp draait. Mijn versie van xp erop gegooid en geen probelemen met de installatie van de nederlandse versie van messenger 7.5. Ik denk dat wie hieruit wel kunnen concluderen dat idd autopatcher roet in het eten gooit! Nu nog de vraag waarom :?

• borgdaville
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:54:
Pc geregeld voor het vrouwtje die in tegenstelling tot de vorige wel knap xp draait. Mijn versie van xp erop gegooid en geen probelemen met de installatie van de nederlandse versie van messenger 7.5. Ik denk dat wie hieruit wel kunnen concluderen dat idd autopatcher roet in het eten gooit! Nu nog de vraag waarom :?
Okey, AutoPatcher is de boosdoener, ik heb dit probleem ook steeds bij PC's die met AutoPatcher zijn geupdate. Vreemde is dat Autopatcher de mogelijkhied bied de nieuweste MSN te installeren, wat overigens nooit gebeurt! Ik Denk dat hier de oorzaak ligt. Volgende keer mer MSn VOOR autopatcher installeren.

• loodgieter

loodgieter

borgdaville schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 12:59:

Okey, AutoPatcher is de boosdoener, ik heb dit probleem ook steeds bij PC's die met AutoPatcher zijn geupdate. Vreemde is dat Autopatcher de mogelijkhied bied de nieuweste MSN te installeren, wat overigens nooit gebeurt! Ik Denk dat hier de oorzaak ligt. Volgende keer mer MSn VOOR autopatcher installeren.
Nieu de nieuwe MSN Messenger maar de Windows Messenger 5.1 en het leuke is als je die installeerd dat je die niet meer kan verwijderen.

Maar autopatcher is dus de boosdoender helaas. Misschien dat dit even op het forum van Neowin worden gepost, zodat dit verholpen kan worden.

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Helaas ;(
Had 31/10 de suggestie van TWIX opgevolgd; versie 7.0b777NL geïnstalleerd en gewacht. En inderdaad, vandaag kan ook bij mij de melding dat er een update beschikbaar is en of ik die wilde installeren. ;9 Vol goede hoop op 'ja' gedrukt. Procesje gaat lopen en .... |:( helaas pindakees, daar verschijnt de - inmiddels overbekende - melding van "niet de goede rechten" :r

'k Laat pogingen voorlopig achterwege en installeer 7.5b311UK. 'k Zal waarschijnlijk na een volgende lan-party toch vermoedelijk mijn systeempje weer op orde gaan brengen via een frisse install. Hoop dan er niet een geconfronteerd te worden.

Enne ... Inderdaad. Ook ik had eerder Autopatcher XP geinstalleerd. Of dat nou inderdaad de (mede of hoofd) veroorzaker is? Het heeft er alle schijn van. Anders is het wel een hele grote toevalligge samenloop van omstandigheden, nietwaar? :? :?

[ Voor 27% gewijzigd door roba op 12-11-2005 18:51 . Reden: Reactie/antwoord voor Kevin D. ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:46:
Je kunt ook beter gewoon niet reageren op dat soort slappe reacties! Hij heeft sowieso al een niet standaard manier gekozen voor het installeren van...
Tja, dat jullie blijkbaar ervoor kiezen om je systeem te vernaggelen met Autopatcher... dat moet je dan maar zelf weten, in dit geval mag je dus ook op de "blaren" zitten.

En wat betreft niet-standaard manier van installeren: ik werk niet onder een full admin account dus moet je wel runas gebruiken om iets te installeren.
Zo hoort het ook.

• loodgieter

loodgieter

BackSlash32 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:33:
[...]

Tja, dat jullie blijkbaar ervoor kiezen om je systeem te vernaggelen met Autopatcher... dat moet je dan maar zelf weten, in dit geval mag je dus ook op de "blaren" zitten.

En wat betreft niet-standaard manier van installeren: ik werk niet onder een full admin account dus moet je wel runas gebruiken om iets te installeren.
Zo hoort het ook.
Wederom dat jij zo super goed bent in alles vinden wij prima. maar wij proberen gewoon dingen uit. Waaronder Autopatcher. En ik klooi ook genoeg in me register en met andere zaken van windows waar een normaal persoon niets mee doet en al lang blij is dat het werkt.

En we hebben het probleem dan wel gevonden dat autopatcher heet. En helaas mijn oplosingkie niet bij iedereen werkte. Als je iets uitprobeerd hoeft niet meteen te zeggen dat je "op de blaren moet zitten".

• borgdaville
Twix schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 23:36:
[...]

Wederom dat jij zo super goed bent in alles vinden wij prima. maar wij proberen gewoon dingen uit. Waaronder Autopatcher. En ik klooi ook genoeg in me register en met andere zaken van windows waar een normaal persoon niets mee doet en al lang blij is dat het werkt.

En we hebben het probleem dan wel gevonden dat autopatcher heet. En helaas mijn oplosingkie niet bij iedereen werkte. Als je iets uitprobeerd hoeft niet meteen te zeggen dat je "op de blaren moet zitten".
jongens jongens, rustig aan, zo'n ramp is het toch niet! Ik blijf Autopatcher gebruiker scheelt mij zoveel tijd en moeite! In het vervolg gewoon MSN installeren voor Autopatcher, voila! Hoe het met toekomstige versies met MSN gaat lopen neem ik wel op de koop toe. Eventueel even een image maken voordat Autopatcher gaat lopen.
En ik verwacht ook wel eenbeetje dat de volgende versie van Autopatcher dit probleem niet meer heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door borgdaville op 05-11-2005 15:08 ]

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Alleen als je dat ook gemeld hebt bij de maker, lijkt me :)
Bugreport ingediend?

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

Ter info. Heb "ons" probleem dat mogelijkerwijs door de oktober versie van (de Nederlandse versie van) Autopatcher XP wordt veroorzaakt, bij Neowin toch (ook) maar even onder de aandacht gebracht. Ze hebben weliswaar inmiddels een november-versie uitgebracht, maar dat is een Engelse variant. De Nederlandse moet nog verschijnen. Wellicht dat Pascal Bekkering (a.k.a. "DaFlapDrol") iets voor ons kan betekenen. Even afwachten dus maar.

[ Voor 11% gewijzigd door roba op 27-11-2005 22:01 ]

• arnoman
  • Laatst online: 14-08 14:29
Sorry foutje

[ Voor 96% gewijzigd door arnoman op 22-11-2005 00:00 ]

• roba

roba

Ook Olrik gekend?

People,
Pascal Bekkering (a.k.a. "DaFlapDrol") is desgevraagd in de oktober-versie van AutoPatcher NL gedoken. AutoPatcher blijkt inderdaad de veroorzaker van ons MSN-rechten probleem te zijn. Kundig heeft hij vervolgens een betrekkelijk eenvoudig door te voeren oplossing bedacht c.q. gevonden die het euvel - in ieder geval bij mij - verholpen heeft. Voor geïnteresseerden, zie http://www.neowin.net/for...310&st=45&#entry586828310 voor de oplossing.
Met dank aan zijn perfecte begeleiding.

[ Voor 49% gewijzigd door roba op 27-11-2005 22:10 ]

Pagina: 1