Hoe zit dat nu met die extreme snelheden?
Ik zie steeds snelheden van ver boven de ultra staan maar wordt hier ook langdurig mee gegamed of is dit puur voor de hoogste benchmark?
Als je een stabiele 12V lijn hebt tussen 12.1 en 12.3, en de temps zijn ok, is kan het dan veel kwaad om bijvoorbeeld de kaart op 420/1140 te laten lopen? Ik zit namelijk steeds te twijfelen....
en kan elk beetje performance gebruiken nu met BF2:SF
Zijn er veel mensen die gewoon kijken naar hoever de kaart kan en m daar dan bijv. iets onder laten staan voor lange tijd? Of is dit toch niet goed voor een kaart....
En geven de snelheden van "auto detect optimal frequencies" goed aan waar de grens ligt?
Dit is me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Edit: Heb net ff gekeken en ik kreeg bij detect optimal frequencies 432/1160....zou het bovengenoemde voorbeeld dan veilig zijn? ik hoef geen 3 jaar met de kaart te doen maar ik wil liever niet te veel risico lopen.....welke snelheden raden jullie mij aan?
En kan het ook zijn dat op deze snelheden (ondanks dat je geen artifacts krijgt bij een scan) de prestaties toch zakken?
Edit 2 : heb m nu aan het draaien op 421/1140 en heeft na 20 minuten nog geen arties gevonden dus ik denk dat dat op zich wel goed komt, alleen als ik met speedfan de voltages bekijk zie ik wel ze iets minder hoog zijn als op ultra speeds, daar varieerde het meer en ging ie af en toe naar de 12.1 en soms weer omhoog naar 12.3.
Met deze snelheden (420/1140) schommelt de 12V tussen de 12.1 en 12.2 tijdens artifacts scan en dan aan de lage kant.
Sorry voor de overvloed aan vragen maar vraag me toch af of dit een slecht teken is.
Dadelijk als ik na 3 kwartier geen errors heb ff 3dmark en aquamark draaien
[
Voor 46% gewijzigd door
Anoniem: 154414 op 09-12-2005 02:00
]