Tobo & Muis doen het niet in windows

Pagina: 1
Acties:

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb een probleempje:
Ik heb de bios van mijn ASUS A8V Deluxe geflasht onder windows naar de nieuwste versie van de bios. Nadat ik de pc had gereboot doen mn tobo en muis het niet meer in windows. Als ik de computer opstart en in bios ga doet mijn toetsenbord het wel gewoon. Ik heb ook al in bios gekeken naar of de PS/2 poorten wel enabled waren, heb ik ook geprobeerd maar het helpt niet. Ik heb een draadloos setje van logitech, en op de ontvanger brand normaal gesproken altijd een ledje, maar als het windows bootscreen verschijnt gaat het ledje uit en dan m'n tobo en muis het dus ook niet meer.
Iemand die dit al eerder heeft gehad of weet hoe ik het probleem kan oplossen?

BVD Go3s1m4n

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je al geprobeerd om een ander toetsenbord en/of muis te gebruiken?

[ Voor 5% gewijzigd door Mafkees op 25-09-2005 15:14 ]

• Goesiman
Ja.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-03 10:04

Mentalist

[avdD]

Heb je een PS/2 of USB toetsenbord/muis? Heb je dan al een PS/2/USB muis/toetsenbord geprobeerd?

Download Knoppix eens en start van een Knoppix CD. Werken toetsenbord en muis dan wel?

En als je terugflasht?

Het klinkt verder meer als een driverprobleem oid. Zodoende verplaats ik dit topic :

Processors, Mobo's & Geheugen -> Windows Operating Systems

Mocht je met Knoppix dezelfde problemen blijken te hebben, plaats dan evt. weer een topic report om het topic terug te laten verplaatsen naar PMG :)

Geef overigens ook nog even je Windowsversie, die moet nu in de titel komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 26-09-2005 18:25 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Goesiman
Het is al opgelost, ik heb de bios nogmaals geflashed, alle bios instellingen nagelopen etc. etc. en na al dat gepruts doen ze het weer. Maar toch bedankt voor de moeite.