Toon posts:

[windows 2000] draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb windows 2000 pro op me laptop geinstalleerd maar ik krijg het draadloze netwerk niet aan de praat.

Het gaat om een pentium 2, windows 2000 pro, Fabrikant draadloos netwerkadapter: ZyDas, (ZD2201) IEEE 802.11b USB adapter

Weet iemand misschien hoe ik het draadloze netwerk werkend krijg of misschien een site waar ik een goede handleiding/faq kan vinden?

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 23:32 ]

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 16:12

megaleo

Special member

Ik denk dat je eerst even deze FAQ moet doorlezen en dan nog eens je vraag moet stellen.
Plus aanvullende info.
Voor verdere handleidingen/ faqs kun je in de FAQ - Network Troubleshooting van alles vinden.

Suc6666.............. :)

Verwijderd

Topicstarter
In die faq staat niet hoe ik een draadloos netwerk moet aanleggen

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-02 16:12

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 23:33:
In die faq staat niet hoe ik een draadloos netwerk moet aanleggen
Blijven zoeken! ;)
En verder kijken dan je neus lang is. Een jonge vent als jou die net met een ICT opleiding is begonnen moet dat vast wel op kunnen lossen.
Beetje Googlen en ook vooral hier op dit forum zoeken. Dan moet je er echt wel uitkomen om een verbinding te krijgen.

En geef trouwens eens wat info. (oh heb je net ingetypt)
Maar serieus. Zoek eens op Google. Mij eerste zoekopdracht was meteen raak. :)

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb dus een tijdje doorgezocht en heb een goeie handleiding gevonden
( http://www.comptechworld.nl/pictures/dkio/4.pdf )

Maar ik heb dus alles goed opgevolgd en ik heb dus alles goed gedaan maar het werkt niet.

Ik heb ook alle draadloze netwerken aangesloten op de andere 2 computers met windows xp pro maar dat werkt ff anders

Ik krijg dus nu nog steeds een icoontje met een kruisje erdoorheen met de melding dat de network cable unplugged is, met andere woorden: ik heb geen verbinding

Weet iemand wat ik fout doe?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-02 13:43
Heb je het netwerk beveiligd met WPA toevallig? Het kan zijn dat je voor Win2k een patch / update moet downloaden... Moest ik ook toen ik WinXP zonder SP1 geinstalleerd had met daarbij WPA wifi...

Verwijderd

Topicstarter
neej dat is niet zo, maar als het wel zo was zou ik hem ook niet kunnen download toch
Pagina: 1