Ik heb sinds kort de Qtec 8020 met tom tom mobile 5. Het navigatie pakket werkt perfect, maar de rest? Ik heb geprobeerd om mijn telefoon te synchroniseren met de computer, dit werkt om de een of andere reden niet, geeft iedere keer een foutmelding. Ook heb ik via een andere telefoon met bluetooth een melodie overgestuurd, oke tot zover geen probleem. Er wordt gevraagd om hem op te slaan (niet in welke map), heb ik gedaan. Nu staat hij in de map van windows media. Nou zou ik hem graag als melodie gebruiken voor als ik gebeld wordt, nu begint het probleem. Ik kan hem niet in de map verplaatsen van geluiden (waar de andere standaard melodietjes in zitten), volgens de beschrijving moet je hem in de map sounds zetten, maar ook dat werkt niet. Krijg iedere keer melding dat opdracht mislukt is. Kan iemand mij helpen met deze problemen.
Tja wat kunnen we hier nou mee? Topictitel die helemaal niks zegt over het probleem. 'Iedere keer een foutmelding' zegt ook niks. Heb je zelf al gezocht en in de talloze 8020 topics gekeken?
Toevallig in combi gekocht met vodafone abbo? Vodafone verplicht namelijk de producenten van telefoons om een vodafone firmware uit te brengen, anders mogen ze niet verkocht worden in een vodafone pakket. Dit om het gebruik van vodafone live! te stimuleren/verplichten. Toestellen zijn te herkennen aan vodafone plakkertjes etc.
Meer info zou wel prettig zijn...
Meer info zou wel prettig zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door NBK op 21-09-2005 18:59 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Hier kunnen we absoluut niets mee.
De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)
Post daar nog eens. Zorg dat je de problemen los vermeld, en duidelijk uitwerkt. Dus ook toevoegen WELKE error je krijgt. Je geeft nu veel te weinig details om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Lees ook eens de FaQ: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je topictitel is absoluut verkeerd namelijk.
De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)
Post daar nog eens. Zorg dat je de problemen los vermeld, en duidelijk uitwerkt. Dus ook toevoegen WELKE error je krijgt. Je geeft nu veel te weinig details om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Lees ook eens de FaQ: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je topictitel is absoluut verkeerd namelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()