Webcam en 64 bit Windhoos

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hallo medemens,

Ik heb hier een Pc'tje met Windows XP x64 Editie, maar mijn webcam werkt er niet op, Philips Pcvc 820k, nu tis een oude, denk ook niet dat ze er daarvoor gaan schrijven, dus ik zoek nu een 'goedkope' webcam die 100% draait onder mijn OS ( of toch dat er drivers voor uit zijn :P )

Google levert momenteel niets op...
Daarom kom ik eventjes hier!

Onder goedkoop versta ik -40 euro ( ben Belg, dus zeg niet dat ik ne gierige NL-er ben :P )

Merci he!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt logitech cams voor 2 tientjes. Die zullen toch best werken met XP 64bit. Het is trouwens Windows en geen Windhoos.

Heb je trouwens gezocht? 64 Bits drivers voor Webcam

Volgens mij heb je pech en zijn er geen webcam's geschikt voor XP 64bit door afwezigheid van drivers.

[ Voor 50% gewijzigd door Noork op 20-09-2005 22:14 ]

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28

Dr C

met C en CK

misschien moet je even zoeken op Windows ipv. Windhoos. krijg je vast meer hits ;)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt ook even op websites van fabrikanten kijken, of ze even een mailtje sturen met de vraag of ze WinXP64 ondersteunen.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

Stewie!

Keen must die!

1) Svp niet direct gaan flamen
2) Elke normale webcam werkt ook onder Windows XP/64
3) je wilt dat wij een webcam voor jouw gaan zoeken en moeten letten op de prijs van "min 40 euro" omdat je Belg bent? :?

Neem gewoon een Logitech webcam, die werken altijd, overal en perfect. Die dingen zijn echt plug and "play" :)

[ Voor 25% gewijzigd door Stewie! op 20-09-2005 22:19 ]

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DaMorpheus schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:18:

2) Elke normale webcam werkt ook onder Windows XP/64

Neem gewoon een Logitech webcam, die werken altijd, overal en perfect. Die dingen zijn echt plug and "play" :)
Niet elke, als je 32bits drivers hebt gaat het toch echt niet werken.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Vragen in de trant van "wat moet ik kopen" zoals deze zijn in deze vorm niet de bedoeling. Je topic start getuigd niet van eigen inzet. Er blijkt niet uit dat je zelf gezocht hebt. Voor de voorwaarden waar en topic/post aan moet voldoen, verwijs ik je naar de FAQ.
Wat we ook niet op prijs stellen zijn denigrerende kreten als "Windhoos". Als het programma je niet bevalt, mag je dat goed onderbouwd weergeven. Dit is enkel kinderachtig.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.