Ik heb onlangs een SD kaartje gekocht van Transcend, nl een 2GB 150x. Nu gaf mijn eigen computer aan dat de kaart geformatteerd moest worden, maar dat kon hij op een of andere manier niet. Misschien een cardlezer die deze snelle kaartjes of iets dergelijks niet aan kan? In ieder geval, toen heb ik het geprobeerd met een digitale camera, deze formatteerde de kaart, maar tot een grootte van 935mb... Ik dacht eerst dat de kaart kapot was, en dat hij alle beschadigde sectoren had verwijderd, maar nu begin ik te vermoeden dat het door de digitale camera komt. Het geval is namelijk, dat als ik bij de systeemwerkset kijk (in een andere pc, mijn cardreader herkent de kaart nog steeds niet), dat hij de kaart weergeeft met 932mb niet toegewezen....
Voor mij is het een groot raadsel, en als ik hem terugstuur naar de leverancier en het mijn fout is, betaal ik natuurlijk onderzoekskosten. Ik hoop dat een van jullie een goede tip voor mij heeft.
Thnx!
Voor mij is het een groot raadsel, en als ik hem terugstuur naar de leverancier en het mijn fout is, betaal ik natuurlijk onderzoekskosten. Ik hoop dat een van jullie een goede tip voor mij heeft.
Thnx!