Reply kwijt

Pagina: 1
Acties:

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-02 06:40
ik had in
nieuws: 17 moderne GPU's getest in 30 games
een post gedaan en ik kan me nog herinneren dat iemand erop gereageert had.. maar het is spontaan weg?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is ie misschien gemod naar -1 oid, en staat je niveau op 1?
Edit: er staat niks op -1, dan zal ie wel naar 0 gemod zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 11-09-2005 01:12 ]

Verwijderd

RoD schreef op zondag 11 september 2005 @ 01:11:
Is ie misschien gemod naar -1 oid, en staat je niveau op 1?
Edit: er staat niks op -1, dan zal ie wel naar 0 gemod zijn.
Wat zeg je allemaal?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk... reacties worden beoordeeld op de Frontpage.
Is een reactie helemaal geweldig, dan krijgt ie +4, is het een waardeloze, dan komt ie op -1.
Omdat je normaal gesproken de reacties die -1 en 0 waard zijn niet ziet, staat jou reply misschien op 0 of -1.
Het staat wat beter uitgelegd in de FAQ :P

• n4m3l355
dat idee had ik ook dat ik weg-gemod ben maar ook in mn overzicht
http://www.tweakers.net/s...erreacties&Query=n4m3l355
ben ik 'm kwijt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan geen reactie van jou vinden in dat draadje. Gezien de tijd van posten van het nieuwsartikel kan je alleen geregaaerd hebben na 10 september 14.38 uur en na die tijd heb je volgens de backend van de frontpage gereageerd in http://www.tweakers.net/nieuws/38906, http://www.tweakers.net/nieuws/38905 en http://www.tweakers.net/nieuws/38913. Mocht er een reactie verwijderd zijn van jou, dan zou ik dat gezien moeten hebben in je notes. Daar kan ik echter ook niks in vinden. In het ergste geval heeft iemand een reactie van jou verwijderd en in de backend de aantekeningen van die verwijdering weggehaald, maar daar ga ik niet van uit.

Volgens mij ben je in de war met een eerder geplaatste reactie, want ik kan nergens iets vinden wat er op wijst dat je in nieuws: 17 moderne GPU's getest in 30 games een reactie hebt gezet. Misschien moet je threads eens doorlezen die ik hierboven heb genoemd, dan kom je waarschijnlijk de reactie tegen die je dacht ergens anders te hebben gezet.

• n4m3l355
ik heb ze doorgelezen maar ik ben er nog steeds vrij zeker van dat ik in die 17 grafische kaarten test een reply had gemaakt wat ik niet terug kan vinden en dat iemand daar een reply op had gemaakt.
ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ie verwijdert is door iemand maar misschien dat er iets fout gegaan is?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je toevallig meerdere accounts of vrienden/familieleden die ook op T.net komen en waarmee je mogelijk per ongeluk een account gedeeld hebt?

• n4m3l355
nop alleen ik gebruik 'm. ik zie mn vriendin die engelstalig is niet zo snel tweakers bezoeken ;)

Verwijderd

Toevallig niet zo'n foutje met vorige (back) knopje, dat heb ik ook wel eens als ik een post wil editten.
Dan meestal ben ik al mijn tekst kwijt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 13:41:
Toevallig niet zo'n foutje met vorige (back) knopje, dat heb ik ook wel eens als ik een post wil editten.
Dan meestal ben ik al mijn tekst kwijt.
Dat zal lastig gaan omdat het reactievenster een popup-schermpje is. Misschien is per ongeluk op de verkeerde knop geklikt waardoor je wel de reactie geschreven is, maar niet geplaatst werd?

Ik stel voor dat je de reactie opnieuw tikt en plaats, want er is blijkbaar geen reactie door jou geplaatst in die thread.

• n4m3l355
ja dat dacht ik ook.. maar ik kijk regelmatig naar mn replys waarvan op deze iemand gereageerd had
Pagina: 1