paypall op je website + direct aanbieden gekochte dienst

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• marty
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik zit er over te denken diensten aan te bieden via een website waar mensen voor moeten betalen.
Ik ben me daarom eens gaan verdiepen in de mogelijkheid geld te te innen via een webiste. Acceptgiro's oid is geen optie omdat ik het ook voor niet nederlanders wil kunnen aanbieden en bovendien kan ik denk ik een redelijk goede inschatting maken van de gemiddelde internetter die ergens naar op zoek is: die wil dat dan ook gelijk hebben.
Dus kwam ik uit bij PayPal. Hier en daar wat zitten lezen en naast wat negatieve (ongefundeerde) meningen kwam ik veel positieve berichten tegen. Dat lijkt me dus wel een optie.
Nou zit ik alleen nog met een laatste probleem waar ik op de Paypal site ook geen antwoord op kon vinden:
Zoals ik al zei willen mensen graag iets gelijk hebben en wil ik degene die betaald ook gelijk de dienst waarvoor hij/zij betaalt kunnen aanbieden (scheelt mij ook een hoop administratie). Paypal biedt de mogelijkheid om na betaling terug te linken naar je website (zodat je daar diegene als lid in je database kunt markeren), maar hoe krijg je dat secure voor elkaar. Want het moet natuurlijk niet zo zijn dat ze die link kunnen copy-pasten en aan hun vriendjes sturen. Ik heb dit topic gevonden waarin iemand dezelfde vraag stelde, maar geen antwoord kreeg. Verder kwam ik niet.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Hoeft niet persee Paypal te zijn. Als er een andere goeie bestaat die zoiets kan vind ik het ook prima

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 18:21

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

En wat vertelt Paypal hier dan over? Er zijn, als ik me niet erg sterk vergis, modules voor PHPNuke e.d. om Paypal te integreren. Ik stel voor dat je die eens beter bekijkt, misschien ze je hoe zij dat afhandelen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HTTPS?

Je kan hier trouwens beter PayPal even over emailen, die zullen namelijk wel wat standaardoplossingen klaar hebben liggen hiervoor. Dit zal waarschijnlijk echter niet gratis zijn, maar ook dat kunnen zij je beter vertellen dan ik.

Verder is dit geen programmeerdiscussie, en dus doe ik dit topic op slot. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.