Paypal is het verstandig om te nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Matched: paypal, lid
Vinden jullie dat je een paypal account moet nemen ik heb namelijk veel slechte publiciteit er over gelezen, ik heb het ook sinds kort. Dit omdat ik geen credit card heb en als het goed is hiermee toch op het internet kan betalen. Kunnen jullie mij jullie ervaringen met paypal posten....

Nog geen lid meld je nu aan via deze link (als je wilt)
of deze als je het erg vind om mij als referal te gebruiken:
meld je dan hier aan

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-04 14:30
Geen matches
Kijk hier eens: [topic=523148]

Je zult net als ik een creditcard nodig hebben :(

• MetalfanBlackness
  • Niet online
Geen matches
kan ik niet gewoon geld overmaken?

• MetalfanBlackness
  • Niet online
Matched: worden
Volgende vraag is het dan veilig (omgaan van gegevens) voor het opgeven van een credit card, want anders vraag ik wel of ik die van mijn vader op mag geven, maar dan moet ik zeker weten dat het goed werkt en dat de gegevens goed worden bewaard.

Verwijderd

Matched: paypal, worden
Kwa gegevens hoef je je niet druk te maken over PayPal. Het is (voor zover ik kan inschatten) een serieus bedrijf dat aan de weg timmert. Ze kunnen veel meer verdienen met het bieden van een goede (en betrouwbare) dienstverlening, dan het eenmalig oplichten van een aantal creditcard gebruikers.

Wat wel een risico is: mocht PayPal failliet gaan, of overgenomen worden door een minder respevtabel bedrijf, kan die situatie omslaan. Dit zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar als je met de creditcard van je moeder aankomen doet zou ik er even over nadenken :)

• MetalfanBlackness
  • Niet online
Geen matches
Nog meer mensen, het spijt me maar ik probeer meestal niet op 1 mening af te gaan maar iig 2 of meer.

Verwijderd

Matched: paypal
Ik gebruik paypal al meer als een jaar en heb NOOIT problemen gehad. Zelfs 1 keer een bedrag via Paypal teruggevorderd en dat ging feilloos.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 12:33
Net gepost in dat andere topic:

Ik koop regelmatig via paypal, ideaal. Één van de weinge en zeker één van de goedkoopste manier om geld de wereld over te krijgen naar particulieren (die dus niet direct credit card kunnen ontvangen.

Bovendien kan paypal wel terugstorten op NL-bankrekeningen, vriend van me heeft dat al meerdere keren laten doen.

En als je vind dat je via mail niet goed genoeg geholpen wordt, kan je altijd even proberen te bellen!

Houdt rekening met het volgende: Amerika is een bizar land als het op geld overdragen aankomt.
In nederland (en europa, eigenlijk) doen we meestal alles direct van de bankrekening, dit omdat de meeste nederlanders gewoon geld hebben.

In Amerika kennen ze dat bijna niet (vergelijkbaar met de populariteit van de creditcard in nederland). In amerika doen ze betalen met de creditcard, of uiteraard cash. Geld versturen naar andere mensen gaat daar via money orders (vrijwel niet bekend in NL. Als je op het postkantoor in zwolle om zo'n ding vraagt, weet niemand waar je het over hebt. In Enschede is er 1 persoon die weet hoe dat werkt) of via personal checks (en volgens mij zijn alle banken in NL daar met ingang van 1 jan 2002 mee gestopt!)

Dus dat is waarschijnlijk ook de reden dat Paypal altijd vraagt om een creditcard: Het is een amerikaans bedrijf en praktisch elke amerikaan heeft een credit card.

Verwijderd

Ik gebruik paypal nu ook al ruim een anderhalf jaar en ben er uitermaten tevreden over , lekker simpel en toch nog gemakkelijk als er iets niet goed is (terrugvorderen van het geld) , geld verzenden en ontvangen gaat ook erg snel en gemakkelijk

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-04 17:04

BS

Meerdere malen iets gekocht via ebay.com en betaald met paypal gewoon perfect

Verwijderd

Ik gebruik NOOIT iets anders als PayPal om mijn internet aankopen te betalen, als sinds oktober vorig jaar niet meer... Het is gewoon easy en veilig :)

Verwijderd

Ja, Paypal moet je echt hebben. Het is vreselijk handig en veilig.
En je kan, als je zelf geen credit card hebt, gewoon een CC van iemand anders gebruiken. Ze doen niets met de gegevens en je hebt em toch maar 1 keer nodig
Pagina: 1