Ik ben van de partij.
Geld is overgemaakt
Geld is overgemaakt
offtopic:
Floppus is het bokje
Floppus is het bokje
[ Voor 36% gewijzigd door DSmarty op 22-09-2005 13:40 ]
[ Voor 36% gewijzigd door DSmarty op 22-09-2005 13:40 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Ok mensen, even voor de duidelijkheid: Als je denkt dat ze de witte vlag hijsen, gewoon schieten, want dan is het DsmartyDSmarty schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:40:
Ik ben van de partij.
Geld is overgemaakt
offtopic:
Floppus is het bokje
Dan is mijn nieuwe schietschijf lekker grootDSmarty schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:40:
Ik ben van de partij.
Geld is overgemaakt
offtopic:
Floppus is het bokje
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Loco-Motiv op 25-09-2005 15:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het station zelfs maakt niet heel veel uit.iisschots schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:56:
www.paintballflevoland.nl is de site. Het handigste dat je op een station in almere komt, ook anderen die met OV komen zich even melden. En dat een aantal jullie daar dan vandaan halen om naar de paintball locatie te gaan
Wellicht dat allied aan kan geven welk station het handigste is in almere? (of iemand anders die daar woont)
Lijkt mij het beste dat iedereen daar met het OV komt. Wie kunnen een aantal daar vandaan halen. zelf kan ik er 2-3 vandaan halen.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:09:
[...]
Het station zelfs maakt niet heel veel uit.
Almere Buiten is het dichts bij
Verwijderd
* Loco-Motiv meld zich!Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 21:55:
/me biedt 2 plekken achterop de koe.
Het is denk ik wel een goed idee om te weten hoe laat we er moeten zijn :!, waar we precies moeten zijn, hoe laat de treinen aankomen etc
Degenen die van het station gehaald moeten worden moeten even laten weten hoe laat ze op welk station aankomen. Ik kan zonder veel omrijden op stations Nunspeet, Harderwijk, Lelystad of Almere-buiten mensen ophalen.
Dus: 2 personen (3 kleintjes), wie het eerst meldt wordt gehaald (uiterlijk vrijdagmiddag melden)
Wat ik iig las op de site (is btw ook mijn 1ste ervarings met paintballE-jey schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:10:
owjah gromba en ik zoeken nog wel wat mensen die ons vanaf het station mee kunnen nemen naar de schietbaanNog iets, ik heb ik dit nog nooit gedaan. Moet je nou oude kleren meenemen? Je krijgt toch een overal aan? Laat ik maar eens op de site van die club gaan kijken
Verder doe ik wel me kisten aan, lijkt me wel zo prettig in die bossen.U ontvangt een complete Paintball uitrusting:
* paintball wapen
* camouflage-overall
* riem
* Scott-All face masker
* hoofdbescherming
* team-lint
* bodyprotectors voor de dames en de jongeren
Dan loop je maar een boom te vervenLoco-Motiv schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:58:
[...]
Hoe zit het met die maskers en de bebrildemedemens? Ik kan wel zonder bril, maar met is toch altijd prettiger
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Vandale is up2datequote: vandalepaint·ball (het ~)
1 spel waarbij de spelers elkaar met verfbommen beschieten. Het is een soort FPS maar dan met betere graphics en geen lag
Verwijderd
Dat kan niet zo moeilijk zijn toch? Pim zie je al van ver schijnen; Floppus valt ook op met z'n DPC karretje
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2005 21:37 ]
Ik dacht dat Gromba al groen achter z'n oren wasVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:35:
[...]
E-Jey: doe me een lol en verf Gromba maar es goed achter z'n oren
Verwijderd
En net daarom kan ie daar wel een likje verf gebruikenMark83 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:17:
Ik dacht dat Gromba al groen achter z'n oren was
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Ik gok dat je ons wel herkent...Loco-Motiv schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:04:
[...]
* Loco-Motiv meld zich!
Ik lees op www.ns.nl dat mijn trein om 13:13, 13:43, 14:13, etc... op Almere Buiten aankomt
BTW: hoe herken ik jullie? Bos rode rozen?
met of zonder mensen die aan het duwen zijn?Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:38:
[...]
Ik gok dat je ons wel herkent...
[afbeelding]
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2005 12:16 ]
Ik had vroeger altijd de koe-casebadge op mijn mobiel
Verwijderd
Is da een sticker op je motorkap, of gespoten? (kijk maar uit dat ze m niet paintenVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:38:
[...]
Ik gok dat je ons wel herkent...
[afbeelding]
Verwijderd
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Ik heb hem gezien, hij is echt
[ Voor 10% gewijzigd door iisschots op 29-09-2005 23:43 ]
* Adm.Spock heeft 'm ook al 's in het echt mogen aanschouwen
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door NightBird op 30-09-2005 21:33 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Onze trein uit haarlem zou op 8 oktober om 13:13 aankomen op almere buiten (als ik het goed gepland hebt)iisschots schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:22:
E-jey en Gromba, jullie kunnen wel met mij meer rijden.
ALs jullie even kunnen zeggen wanneer jullie op almere buiten kunnen staan. Ik wil er om 13:30 zijn en het is ongeveer een kwartier rijden vanaf daar.
Verwijderd
Beetje jammerAdm.Spock schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:44:
De Admiraal doet niet carpoolen met de andere flakkeese DPC'ers, want de Admiraal moet 20:30 weer terug zijn in hellevoetsluis, voor het volgende feestje
Maar op de heenweg neem ik wel een manke vogel mee, 's avonds moet die weer terug, maar das dan niet mijn probleem![]()
![]()
![]()
[ Voor 19% gewijzigd door DPCquatar op 01-10-2005 00:52 ]
Gezellig, ben ik daar ookVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:09:
Ik zorg dat ik om 13:10 bij almere buiten sta.
[ Voor 19% gewijzigd door FiXeL op 01-10-2005 16:28 . Reden: Puntjes op de i. ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door iisschots op 01-10-2005 20:19 . Reden: team indeling posten ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Verwijderd
Tja, zo wordt het alleen maar iets gemakkelijker om DSmarty -- nu een nietsvermoedende teamgenoot -- te verven op plekken waar de zon...
Welke kant? (AFAIK kan je aan 2 kanten staanVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:09:
Ik zorg dat ik om 13:10 bij almere buiten sta.
Geen bezwaariisschots schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:10:
Wat zegt met hiervan?
[ Voor 46% gewijzigd door Loco-Motiv op 02-10-2005 19:48 ]
Verwijderd
Duh... Aan de buitenkant... Je mag met de auto niet het station binnenLoco-Motiv schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:47:
[...]
Welke kant? (AFAIK kan je aan 2 kanten staan)
Ik zal iig me best doen om er op tijd te zijn.
Ik zie wel, die auto moet wel opvallenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:39:
[...]
Duh... Aan de buitenkant... Je mag met de auto niet het station binnen
Da's de kant waar tomtom mij brengt
Heb je ook al een ontheffing/me aangevraagd om (mee) te mogen rijden in die auto?
Verwijderd
Mag jij zonder het eiland op danVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:46:
Dat was tijdens de MKZ, nu niet meer van toepassing dus
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik zal in ieder geval proberen om optijd te zijn voor Floppus (13:10 dacht ik).Smuggler schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:18:
als er nog mensen eerder komen, op het station kunnen ze me bellen.
ik verblijf namelijk een tijdje eerder in almere.
waarschijnlijk rij ik ook ff langs station almere buiten.
Zie mailLoco-Motiv schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:46:
[...]
Ik zal in ieder geval proberen om optijd te zijn voor Floppus (13:10 dacht ik).
Maar 'k heb van niemand een mob. nummer.
Als er iemand die met mij wilt delen, mag het gestuurd worden naar:
admin [at] loco-motiv.demon.nl
In iedergeval: tot zaterdag
[ Voor 12% gewijzigd door Pim. op 07-10-2005 16:12 ]
Verwijderd
Ik zal het proberenMarkB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:27:
Veel plezier morgen.
Ps. Pim, doe wat je belooft hebt
Super!iisschots schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:00:
[...]
Zie mail
Ik heb ook erg zin in morgen, lekker knallen
Verwijderd
Als alles in het OV gaat zoals www.ns.nl mij vertelde, dan ben ik omstreeks 12:45 op Almere Buiten. Beetje speling kan geen kwaadiisschots schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:28:
De route naar het paintballveld kan men vinden op http://www.paintballflevoland.nl/
Doe vooral oude kleren aan, en oude schoenen, het is verstandig een tweede paar schoenen mee te nemen en een plastic zak waar de vieze in kunnen (nu zit het weer morgen mee)
Het drinken en de extra balletjes zijn niet bijgerekend, houd er rekening mee met een bedrag van 25 euro voor de balletjes, en het drinken doe jezelf(dit moet contant worden afgerekend)
Probeer rond 13:30 op het paintball veld te zijn, zodat we 14:00 kunnen beginnen.
De bbq begint rond 18:00.
Iedereen tot morgen, en alvast veel plezier.
[ Voor 3% gewijzigd door Polichism op 08-10-2005 08:39 ]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
^^^ Wat hij zegt. Kijk nu al uit naar foto'sPolichism schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:39:
heeel veel plezier allemaal. may the cow be with you![]()
Verwijderd
Tja t beste vermaak is en blijft leedvermaak, ik ga nu op pad om verf van pim te gaan eten tot over een paar uur allemaalpuchelaar schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:50:
[...]
^^^ Wat hij zegt. Kijk nu al uit naar foto's
Verwijderd
Verwijderd
Ik leef ook nog dus je kan me van de missing in action lijst schrappen en als je een realtime verslag wil moet je gewoon meegaan de volgende xVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:52:
/me neemt de lijst met deelnemers en schrapt Elteor, Smuggler en Floppus alvast als overlevenden van de grote DPC oorlog. De rest is voorlopig nog missing in action tot we een teken van leven hebben gekregen
Ennuh, niet eens een quasi realtime verslag met beeldmateriaal? Het zijn geen tweakers meer als vroeger he...
Wat hij zegtVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:07:
[...]
Ik leef ook nog dus je kan me van de missing in action lijst schrappen en als je een realtime verslag wil moet je gewoon meegaan de volgende x
Verwijderd
/me vult todo list voor volgende keer aanNightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
Hah! Ik ben lekker 0x geraakt!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 21:46 ]
Valt me mee dat je als gevolgelte de BBQ hebt overleeftNightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
Adm.Spock meldt zich op de DPC-Kazerne als overlevende.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:52:
/me neemt de lijst met deelnemers en schrapt Elteor, Smuggler en Floppus alvast als overlevenden van de grote DPC oorlog. De rest is voorlopig nog missing in action tot we een teken van leven hebben gekregen
Ennuh, niet eens een quasi realtime verslag met beeldmateriaal? Het zijn geen tweakers meer als vroeger he...
Nou potje UT doen ?NightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq