Onze trein uit haarlem zou op 8 oktober om 13:13 aankomen op almere buiten (als ik het goed gepland hebt)iisschots schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:22:
E-jey en Gromba, jullie kunnen wel met mij meer rijden.
ALs jullie even kunnen zeggen wanneer jullie op almere buiten kunnen staan. Ik wil er om 13:30 zijn en het is ongeveer een kwartier rijden vanaf daar.
De Admiraal doet niet carpoolen met de andere flakkeese DPC'ers, want de Admiraal moet 20:30 weer terug zijn in hellevoetsluis, voor het volgende feestje 
Maar op de heenweg neem ik wel een manke vogel mee, 's avonds moet die weer terug, maar das dan niet mijn probleem
Maar op de heenweg neem ik wel een manke vogel mee, 's avonds moet die weer terug, maar das dan niet mijn probleem

Verwijderd
Beetje jammerAdm.Spock schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 21:44:
De Admiraal doet niet carpoolen met de andere flakkeese DPC'ers, want de Admiraal moet 20:30 weer terug zijn in hellevoetsluis, voor het volgende feestje
Maar op de heenweg neem ik wel een manke vogel mee, 's avonds moet die weer terug, maar das dan niet mijn probleem![]()
![]()
![]()
Dan wil ik ons vleugellamme nachtvogeltje 's avond er wel ergens uitgooien hoor
[ Voor 19% gewijzigd door DPCquatar op 01-10-2005 00:52 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Mooi! Flakkee++
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Gezellig, ben ik daar ookVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:09:
Ik zorg dat ik om 13:10 bij almere buiten sta.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Luitjes, om te voorkomen dat jullie zwaar teleurgesteld gaan worden, GA DAAR NIET PAINTBALLEN!
Lees dit maar eens: http://www.gladiator.nl/nl/paintball_misleiding.html
Die baan is gewoon slecht, ga liever naar Gladiator toe, dan weet je teminste dat je waar krijgt voor je geld en je niet in gore NBC pakken hoeft te lopen waarin je je de tering zweet. Bij de meeste velden krijg je gewoon een overall, die ademt wat wel zo prettig is als je zeer actief bezig bent.
Nee, ik werk niet voor gladiator, maar ik speel hobbymatig paintball, met eigen uitrusting en marker, en deze paintball flevoland wordt door iedereen afgeraden.
Voor degenen die meer willen weten over paintball, er zijn leuke fora op het net voor het paintballend publiek:
http://www.paintballforum.nl/
http://www.p8ntball.nl/ <-- goed forum!
http://www.oldehove.arcanya.com/ <-- Het forum van onze club (Leeuwarden e.o.)
Lees dit maar eens: http://www.gladiator.nl/nl/paintball_misleiding.html
Die baan is gewoon slecht, ga liever naar Gladiator toe, dan weet je teminste dat je waar krijgt voor je geld en je niet in gore NBC pakken hoeft te lopen waarin je je de tering zweet. Bij de meeste velden krijg je gewoon een overall, die ademt wat wel zo prettig is als je zeer actief bezig bent.
Nee, ik werk niet voor gladiator, maar ik speel hobbymatig paintball, met eigen uitrusting en marker, en deze paintball flevoland wordt door iedereen afgeraden.
Voor degenen die meer willen weten over paintball, er zijn leuke fora op het net voor het paintballend publiek:
http://www.paintballforum.nl/
http://www.p8ntball.nl/ <-- goed forum!
http://www.oldehove.arcanya.com/ <-- Het forum van onze club (Leeuwarden e.o.)
[ Voor 19% gewijzigd door FiXeL op 01-10-2005 16:28 . Reden: Puntjes op de i. ]
Verwijderd
We gaan gewoon naar deze paintball baan toe. Ik ben er zelf al eens vaker geweest en toen was alles goed geregeld. Dus ik heb er alle vertrouwen in.
zal ik vanavond maar eens denken over de teamindeling
Wat zegt met hiervan?
zal ik vanavond maar eens denken over de teamindeling
edit:
Team1:
AdmSpock
DSmarty
Floppus x2
Quatar
iisschots
Pim.
Smuggler
Team2:
alliedcomputers
Elteor
Bronco
Gromba
E-Jey
pieie
Loco-Motiv
Team1:
AdmSpock
DSmarty
Floppus x2
Quatar
iisschots
Pim.
Smuggler
Team2:
alliedcomputers
Elteor
Bronco
Gromba
E-Jey
pieie
Loco-Motiv
Wat zegt met hiervan?
[ Voor 34% gewijzigd door iisschots op 01-10-2005 20:19 . Reden: team indeling posten ]
ik heb geen op of aanmerkingen.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Prima
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Tja, zo wordt het alleen maar iets gemakkelijker om DSmarty -- nu een nietsvermoedende teamgenoot -- te verven op plekken waar de zon...
ja hallo, ik wil tegen gromba spelen
Maar de teams zal ook wel verandering in komen denk ik. Na een uur spelen kan je het team toch gewoon omgooien lijkt mij?
Tja, ik kan niets anders zeggen dan heb plezier, maar ik denk toch dat jullie bij die andere toko beter af waren... Magoed, iig have phun en knal mekaar voor zn donder (is altijd leuk om te doen)
Welke kant? (AFAIK kan je aan 2 kanten staanVerwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 14:09:
Ik zorg dat ik om 13:10 bij almere buiten sta.
Ik zal iig me best doen om er op tijd te zijn.
Geen bezwaariisschots schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 20:10:
Wat zegt met hiervan?
[ Voor 46% gewijzigd door Loco-Motiv op 02-10-2005 19:48 ]
Oei! ! aap tegen 2 andere apen

Dat wordt wat
* Adm.Spock denkt dat het ook wel leuk is om de teams na een uurtje weer door elkaar te husselen
Dat wordt wat
* Adm.Spock denkt dat het ook wel leuk is om de teams na een uurtje weer door elkaar te husselen
Verwijderd
Duh... Aan de buitenkant... Je mag met de auto niet het station binnenLoco-Motiv schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 19:47:
[...]
Welke kant? (AFAIK kan je aan 2 kanten staan)
Ik zal iig me best doen om er op tijd te zijn.

Da's de kant waar tomtom mij brengt
Ik zie wel, die auto moet wel opvallenVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 12:39:
[...]
Duh... Aan de buitenkant... Je mag met de auto niet het station binnen
Da's de kant waar tomtom mij brengt
Heb je ook al een ontheffing/me aangevraagd om (mee) te mogen rijden in die auto?
Floppus was het een keer vergeten, en de bon was niet mals!
/me Ontheffing is aan te vragen via Pim btw
Verwijderd
Mag jij zonder het eiland op danVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:46:
Dat was tijdens de MKZ, nu niet meer van toepassing dus
Allemaal heel veel plezier morgenochtend en geen koetjes omleggen aub
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
als er nog mensen eerder komen, op het station kunnen ze me bellen.
ik verblijf namelijk een tijdje eerder in almere.
waarschijnlijk rij ik ook ff langs station almere buiten.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Ik zal in ieder geval proberen om optijd te zijn voor Floppus (13:10 dacht ik).Smuggler schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:18:
als er nog mensen eerder komen, op het station kunnen ze me bellen.
Maar 'k heb van niemand een mob. nummer.
Als er iemand die met mij wilt delen, mag het gestuurd worden naar:
admin [at] loco-motiv.demon.nl
In iedergeval: tot zaterdag
veel plezier morgen. Ik zou graag meegaan, maar vier morgen mijn verjaardag 
en inderdaad wel koetjes pijnigen, maar geen koetjes omleggen!
en inderdaad wel koetjes pijnigen, maar geen koetjes omleggen!
Zie mailLoco-Motiv schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:46:
[...]
Ik zal in ieder geval proberen om optijd te zijn voor Floppus (13:10 dacht ik).
Maar 'k heb van niemand een mob. nummer.
Als er iemand die met mij wilt delen, mag het gestuurd worden naar:
admin [at] loco-motiv.demon.nl
In iedergeval: tot zaterdag
Ik heb ook erg zin in morgen, lekker knallen
offtopic:
Pim. ik zal de CF-kaartjes niet weer vergeten
Pim. ik zal de CF-kaartjes niet weer vergeten
[ Voor 12% gewijzigd door Pim. op 07-10-2005 16:12 ]
Verwijderd
Veel plezier mensen, ik zal aan jullie denken als ik morgen weer lekker aan het bijbruinen ben 
btw ik ben blij dat jullie niet naar Gladiator gaan want ik heb de site eens goed bekeken en op de prijslijst ontbreekt 1 belangrijk ding......
Ze lijken geen bier te hebben
dus dat zou zoiezo al vele malen minder zijn geweest
btw ik ben blij dat jullie niet naar Gladiator gaan want ik heb de site eens goed bekeken en op de prijslijst ontbreekt 1 belangrijk ding......
Ze lijken geen bier te hebben
Ik zal het proberenMarkB schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:27:
Veel plezier morgen.
Ps. Pim, doe wat je belooft hebt
Mischien dat het voor sommige mensen beter is dat ze even gaan oefenen in het praten met een mond vol verf
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Super!iisschots schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:00:
[...]
Zie mail
Ik heb ook erg zin in morgen, lekker knallen
Zie jullie allemaal morgen wel
Verwijderd
Veel succes mensen morgen. May the verf be with you!
Het weer hebben jullie iig mee, rond de 19 graden!
Het weer hebben jullie iig mee, rond de 19 graden!
De route naar het paintballveld kan men vinden op http://www.paintballflevoland.nl/
Doe vooral oude kleren aan, en oude schoenen, het is verstandig een tweede paar schoenen mee te nemen en een plastic zak waar de vieze in kunnen (nu zit het weer morgen mee
)
Het drinken en de extra balletjes zijn niet bijgerekend, houd er rekening mee met een bedrag van 25 euro voor de balletjes, en het drinken doe jezelf
(dit moet contant worden afgerekend)
Probeer rond 13:30 op het paintball veld te zijn, zodat we 14:00 kunnen beginnen.
De bbq begint rond 18:00.
Iedereen tot morgen, en alvast veel plezier.
Doe vooral oude kleren aan, en oude schoenen, het is verstandig een tweede paar schoenen mee te nemen en een plastic zak waar de vieze in kunnen (nu zit het weer morgen mee
Het drinken en de extra balletjes zijn niet bijgerekend, houd er rekening mee met een bedrag van 25 euro voor de balletjes, en het drinken doe jezelf
Probeer rond 13:30 op het paintball veld te zijn, zodat we 14:00 kunnen beginnen.
Als alles in het OV gaat zoals www.ns.nl mij vertelde, dan ben ik omstreeks 12:45 op Almere Buiten. Beetje speling kan geen kwaadiisschots schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:28:
De route naar het paintballveld kan men vinden op http://www.paintballflevoland.nl/
Doe vooral oude kleren aan, en oude schoenen, het is verstandig een tweede paar schoenen mee te nemen en een plastic zak waar de vieze in kunnen (nu zit het weer morgen mee)
Het drinken en de extra balletjes zijn niet bijgerekend, houd er rekening mee met een bedrag van 25 euro voor de balletjes, en het drinken doe jezelf(dit moet contant worden afgerekend)
Het lijkt me zeker handig om ook wat _stevige_ schoenen mee te nemen, dat je iig een beetje fatsoenlijk door de bossen kan rennen
heeel veel plezier allemaal. may the cow be with you
[ Voor 3% gewijzigd door Polichism op 08-10-2005 08:39 ]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
^^^ Wat hij zegt. Kijk nu al uit naar foto'sPolichism schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:39:
heeel veel plezier allemaal. may the cow be with you![]()
Verwijderd
Tja t beste vermaak is en blijft leedvermaak, ik ga nu op pad om verf van pim te gaan eten tot over een paar uur allemaalpuchelaar schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:50:
[...]
^^^ Wat hij zegt. Kijk nu al uit naar foto's
ik ben eral. (in almere dan).
iedereen veel plezier nog.
iedereen veel plezier nog.
*pakt fiets*
Tot zo iedereen!
Tot zo iedereen!

Hmmm. bijna tijd voor foto's ?
Leuke happening, het aantal blauwe plekken valt nog mee ....
Leuke happening, het aantal blauwe plekken valt nog mee ....
ik heb maar 1 blauwe plek op me been, ik ben erg weinig geraakt.
maar heb ook maar 5 a 6 koetjes weten te raken.
maar heb ook maar 5 a 6 koetjes weten te raken.
Verwijderd
/me neemt de lijst met deelnemers en schrapt Elteor, Smuggler en Floppus alvast als overlevenden van de grote DPC oorlog. De rest is voorlopig nog missing in action tot we een teken van leven hebben gekregen 
Ennuh, niet eens een quasi realtime verslag met beeldmateriaal? Het zijn geen tweakers meer als vroeger he...
Ennuh, niet eens een quasi realtime verslag met beeldmateriaal? Het zijn geen tweakers meer als vroeger he...
Verwijderd
Ik leef ook nog dus je kan me van de missing in action lijst schrappen en als je een realtime verslag wil moet je gewoon meegaan de volgende xVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:52:
/me neemt de lijst met deelnemers en schrapt Elteor, Smuggler en Floppus alvast als overlevenden van de grote DPC oorlog. De rest is voorlopig nog missing in action tot we een teken van leven hebben gekregen
Ik ben er ook nog, er zitten alleen een paar vreemde rode ringen op mijn lijf..........
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Wat hij zegtVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:07:
[...]
Ik leef ook nog dus je kan me van de missing in action lijst schrappen en als je een realtime verslag wil moet je gewoon meegaan de volgende x
Zonder dollen, ik heb niet zoveel (raak) geschoten, maar wel erg naar me zin gehad.
Zowiezo weer een nieuwe ervaring derbij: Paintballen met mede DPC-ers
Hah! Ik ben lekker 0x geraakt!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
/me vult todo list voor volgende keer aanNightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
Om de foto's makkelijk toegankelijk te houden, heb ik er een nieuw topic voor gestart:
Dutch Paintball Cows - Fotoverslag
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 21:46 ]
Valt me mee dat je als gevolgelte de BBQ hebt overleeftNightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
* Pim. is er ook weer 
Geen kleerscheuren en een paar hele mooie shots gemaakt (waaronder één van 30 meter recht op iemand zijn muil
)
Geen kleerscheuren en een paar hele mooie shots gemaakt (waaronder één van 30 meter recht op iemand zijn muil
Adm.Spock meldt zich op de DPC-Kazerne als overlevende.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:52:
't was erg leuk, ondanks blauwe plekken en ongelooflijk smerig smakende verf

Geel heeft gewonnen!!!!!!!

Dus? Wanneer gaan we weer painballen?
Nou potje UT doen ?NightBird schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:21:
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen